Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καταναλωση
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Καταναλωση
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    20
    55
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      montechristos last edited by

      Ρε παιδια επειδη ακουω ΤΡΕΛΑ πραγματα βοηθηστε σας παρακαλω....Το seat ibiza 1.2 105 hp τι καταναλωση εχει??? Και εππισης για πρωτο αμαξι να παρω τουρμπο ή ατμοσφαιρα???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        montechristos last edited by

        Ρε παιδια επειδη ακουω ΤΡΕΛΑ πραγματα βοηθηστε σας παρακαλω....Το seat ibiza 1.2 105 hp τι καταναλωση εχει??? Και εππισης για πρωτο αμαξι να παρω τουρμπο ή ατμοσφαιρα???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          montechristos last edited by

          Ρε παιδια επειδη ακουω ΤΡΕΛΑ πραγματα βοηθηστε σας παρακαλω....Το seat ibiza 1.2 105 hp τι καταναλωση εχει??? Και εππισης για πρωτο αμαξι να παρω τουρμπο ή ατμοσφαιρα???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aggelooos2000 last edited by

            Μέσα στη πόλη τα τουρμπο καίνε περισσότερο απο τα ατμοσφαιρικά, εκτος πόλης λιγότερο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rafi last edited by

              Εγω παλι για εντος πολης ειμαι σιγουρος οτι ισχυει το αντιθετο, ενω για εκτος πολης συμφωνω οτι καινε λιγοτερο, αλλα οχι σε μεγαλο βαθμο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης rafi έγραψε:
                Εγω παλι για εντος πολης ειμαι σιγουρος οτι ισχυει το αντιθετο, ενω για εκτος πολης συμφωνω οτι καινε λιγοτερο, αλλα οχι σε μεγαλο βαθμο.

                Γιατι αυτο περιπου ισχυει

                Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  montechristos last edited by

                  Ρε παιδια το seat ibiza ειναι δυναμη κ μου αρεσει πολυ αλλα το θεμα ειναι οτι ειναι τουρμπο και δεν λεει να ξεπουληθω σε βενζινες....οτι γνωμη εχετε για το θεμα ή για το αμαξι σας παρακαλω πειτε την...βοη8αει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Μια χαρα οικονομικο ειναι το τουρμπο,αρκει να μην οδηγεις σαν ηλιθιος οταν δε χρειαζεται..
                    Με λιγα λογια ειναι πιο οικονομικο κατα κανονα απο τα αντιστοιχα ατμοσφαιρικα

                    Για αυτο αλλωστε πλεον εχουν τουρμπο οι περισσοτεροι κατασκευαστες

                    Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      velissarios last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                      Μια χαρα οικονομικο ειναι το τουρμπο,αρκει να μην οδηγεις σαν ηλιθιος οταν δε χρειαζεται..
                      Με λιγα λογια ειναι πιο οικονομικο κατα κανονα απο τα αντιστοιχα ατμοσφαιρικα

                      Για αυτο αλλωστε πλεον εχουν τουρμπο οι περισσοτεροι κατασκευαστες

                      Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                      Οικονομικότερο είναι. Αλλά μόνο όταν οδηγείς σαν να έχεις το Ibiza δεύτερης γενειάς με 60 άλογα. Όταν το πατήσεις (κάτι που είναι σχετικά εύκολο, και άλλωστε γι αυτό θα πάρεις τούρμπο και 105 άλογα και όχι 60...) τότε καίει αναλογικά για την κατηγορία του. Δεν καίει πχ, όσο το Bravo ή το Leon 1.8, αλλά σίγουρα περισσότερο απο αρκετά ατμοσφαιρικά της κατηγορίας του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aggelooos2000 last edited by

                        Κάτι λιγότερο απο 1600αρι ατμόσφαιρα θα καίει. Σε καμιά περίπτωση σα 1200 ατμοσφαιρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          @velisarios
                          Εχεις ροπη χαμηλα που η ατμοσφαιρα δεν εχει ουτε στο κοφτη ποιος ο λογος να το σκισεις???
                          Επιμενω οτι γενικα ειναι πιο οικονομικο..
                          Το χουμε χιλιοαναλυσει και τα ξερεις κι εσυ αλλωστε σαν κατοχος

                          Επισης εχει σημασια με τι τελικα συγκρινουμε το καθε τουρμπατο...εγω θερω σωστο και λογικο τα παραπανω κυβικα σε ατμοσφαιρα

                          Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                            Κάτι λιγότερο απο 1600αρι ατμόσφαιρα θα καίει. Σε καμιά περίπτωση σα 1200 ατμοσφαιρα.

                            Ξερω περιπτωσεις με 1400αρια oπου το τουρμπο καιει λιγοτερο..

                            Αυτο που λες για το 1600αρι απλα δεν παιζει

                            Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikolas74 last edited by

                              Ο χρήστης MonteChristos έγραψε:
                              Ρε παιδια επειδη ακουω ΤΡΕΛΑ πραγματα βοηθηστε σας παρακαλω....Το seat ibiza 1.2 105 hp τι καταναλωση εχει??? Και εππισης για πρωτο αμαξι να παρω τουρμπο ή ατμοσφαιρα???

                              Το 1.2 105 hp καίει λιγότερο και απ΄τον 1.4 86 hp και απ΄τους 1.2 60/69 hp. Aν μπορείς πάρε την έκδοση με start/stop για ακόμα μικρότερη κατανάλωση...
                              105 hp : 5,3 l / 100 km
                              105 hp start/stop : 5,1 l / 100 km
                              86 hp : 5,9 l / 100 km
                              60/69 hp : 5,4 l / 100 km

                              Και γω θα σου πρόσθετα 1.6 tdi 105 hp : 4,2 l / 100 km! Not bad at all...

                              Συμπέρασμα : turbo βενζίνη start/stop η' ακόμα καλύτερα tdi...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasgti last edited by

                                Η απάντηση είναι εξαρτάται πως το οδηγείς (στυλ οδήγησής σου, στροφές που αλλάζεις ταχύτητες κτλ).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  octavia699 last edited by

                                  Ατμόσφαιρα γιατί ΤΟ ΤΟΎΡΜΠΟ θα το πατήσεις σίγουρα και τότε καίει καλά. Όχι πως με την ατμόσφαιρα θα κάνεις τρελλή οικνομία. Αν μπορείς πετρελαιοκίνητο φίλε πήγαινε αμέσως άλλιως ατμοσφαιρικό

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasgti last edited by

                                    Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
                                    Ατμόσφαιρα γιατί ΤΟ ΤΟΎΡΜΠΟ θα το πατήσεις σίγουρα και τότε καίει καλά. Όχι πως με την ατμόσφαιρα θα κάνεις τρελλή οικνομία. Αν μπορείς πετρελαιοκίνητο φίλε πήγαινε αμέσως άλλιως ατμοσφαιρικό

                                    Δεν ισχύει απόλυτα αυτό που λες. Το τουρμπο έχει καλύτερη ροπή. Αν το οδηγείς σε χαμηλές στροφές χρειάζεται λιγότερο γκάζι να επιταχύνει, λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων άρα και χαμηλότερη κατανάλωση. Αν το οδηγείς στρωτά μπορείς να δεις πολύ χαμηλά νούμερα χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
                                      Ατμόσφαιρα γιατί ΤΟ ΤΟΎΡΜΠΟ θα το πατήσεις σίγουρα και τότε καίει καλά. Όχι πως με την ατμόσφαιρα θα κάνεις τρελλή οικνομία. Αν μπορείς πετρελαιοκίνητο φίλε πήγαινε αμέσως άλλιως ατμοσφαιρικό

                                      Εγω παντως με ατμοσφαιρα εκαιγα αναλογικα περισσοτερο

                                      Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        octavia699 last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                        Ατμόσφαιρα γιατί ΤΟ ΤΟΎΡΜΠΟ θα το πατήσεις σίγουρα και τότε καίει καλά. Όχι πως με την ατμόσφαιρα θα κάνεις τρελλή οικνομία. Αν μπορείς πετρελαιοκίνητο φίλε πήγαινε αμέσως άλλιως ατμοσφαιρικό

                                        Εγω παντως με ατμοσφαιρα εκαιγα αναλογικα περισσοτερο

                                        Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                                        Είναι και ανάλογα το αμάξι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos3 last edited by

                                          Πραγματική κατανάλωση σε Polo 1.2 tsi στην Αθήνα υπολόγιζε γύρω στα 8λ/100 ενώ στην Εθνική με ταχύτητες στα 120-130 γύρω στα 5,5-6λ/100. Αυτά είναι τα νούμερα στο Polάκι του ανηψιού μου, νέος οδηγός, συντηρητική οδήγηση. Αν το οδηγήσεις πιο σβέλτα υπολόγισε μικρή αύξηση στην πολή και μεγάλη στην Εθνική. Δυστυχώς στην πόλη καίει...

                                          Νίκος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            tifo45 last edited by

                                            Και γω απ το leon 1.2 είμαι πολυ ευχαριστημένος. Επειδή έχω και το megane ΙΙ 1,4, συγκρινοντας τα, το leon είναι 1-1,5 Lt πιο κάτω κατα μέσο όρο παντού. Ειδικά στη πόλη το 1,2 tsi το γαργαλάς και πάει συντηρητικά χωρίς να ρουφάει. Απο επιδόσεις άστο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • C
                                              chrris1983 last edited by

                                              να έρθω και εγώ με την σειρά μου και να πώ ως κάτοχος λεον 1,2 tsi σε διαδρομή 40 χλμ εθνικής με ταχύτητα 140 σταθερά έγραψα 7,6 λ/100 και ο κολλητός μου με το άουρις 1,6 132 ps έγραψε 8,4 λ/100. Εγώ στις ταχύτητες 120-140 με 6η έχω 2500-3000 στροφές περίπου και αυτός κινείται με πάνω από τις 3000 στροφές.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr