-
Καλησπέρα σας, ειμαι νεο μελος στο φορουμ κ εχω το εξης διλημμα: Ψαχνω για καινουριο αυτοκινητο κ ειμαι αναμεσα στα εξής:
polo 1.2 tsi highline - leon 1.4 tsi sport - punto evo 1.4 multiair (105hp).
Το ποσο που διαθετω ειναι μαξιμουμ 17000, η χρηση για την οποια το προοριζω ειναι 80% για την Αθηνα κ 20% για ταξιδια. Μενδιαφερει να υπαρχει μια σχετικη οικονομια καυσιμου αλλα με ενδιαφερει η ανεση στο ταξιδι καθως κ οποτε χρειαζεται να υπαρχει κ σχετικη δυναμη για ασφαλεις κ γρηγορες προσπερασεις... !!!!
Δεν εχω οδηγησει ακομα καποιο αλλα ειδα απο κοντα τα αυτοκινητα κ τολμω να πω οτι το punto μου αρεσε περισσοτερο κ ειδικοτερα το εσωτερικο του. Δεν εχω δει βεβαια τις συγκεκριμενες εκδοσεις αλλα τις βασικες.Ξερω οτι το leon ειναι διαφορετικη κατηγορια αλλα ειναι στη λιστα γιατι μου αρεσει τρομερα κ ειναι στα ιδια λεφτα. Τι ξερετε επισης για κοστος συντηρησης κ ανταλακτικων. Αυτα προς στιγμην, τι μου προτεινετε??? Σας ευχαριστω εκ των προτερων για οποιοδηποτε post!!!! -
Καλησπέρα σας, ειμαι νεο μελος στο φορουμ κ εχω το εξης διλημμα: Ψαχνω για καινουριο αυτοκινητο κ ειμαι αναμεσα στα εξής:
polo 1.2 tsi highline - leon 1.4 tsi sport - punto evo 1.4 multiair (105hp).
Το ποσο που διαθετω ειναι μαξιμουμ 17000, η χρηση για την οποια το προοριζω ειναι 80% για την Αθηνα κ 20% για ταξιδια. Μενδιαφερει να υπαρχει μια σχετικη οικονομια καυσιμου αλλα με ενδιαφερει η ανεση στο ταξιδι καθως κ οποτε χρειαζεται να υπαρχει κ σχετικη δυναμη για ασφαλεις κ γρηγορες προσπερασεις... !!!!
Δεν εχω οδηγησει ακομα καποιο αλλα ειδα απο κοντα τα αυτοκινητα κ τολμω να πω οτι το punto μου αρεσε περισσοτερο κ ειδικοτερα το εσωτερικο του. Δεν εχω δει βεβαια τις συγκεκριμενες εκδοσεις αλλα τις βασικες.Ξερω οτι το leon ειναι διαφορετικη κατηγορια αλλα ειναι στη λιστα γιατι μου αρεσει τρομερα κ ειναι στα ιδια λεφτα. Τι ξερετε επισης για κοστος συντηρησης κ ανταλακτικων. Αυτα προς στιγμην, τι μου προτεινετε??? Σας ευχαριστω εκ των προτερων για οποιοδηποτε post!!!! -
Καλησπέρα σας, ειμαι νεο μελος στο φορουμ κ εχω το εξης διλημμα: Ψαχνω για καινουριο αυτοκινητο κ ειμαι αναμεσα στα εξής:
polo 1.2 tsi highline - leon 1.4 tsi sport - punto evo 1.4 multiair (105hp).
Το ποσο που διαθετω ειναι μαξιμουμ 17000, η χρηση για την οποια το προοριζω ειναι 80% για την Αθηνα κ 20% για ταξιδια. Μενδιαφερει να υπαρχει μια σχετικη οικονομια καυσιμου αλλα με ενδιαφερει η ανεση στο ταξιδι καθως κ οποτε χρειαζεται να υπαρχει κ σχετικη δυναμη για ασφαλεις κ γρηγορες προσπερασεις... !!!!
Δεν εχω οδηγησει ακομα καποιο αλλα ειδα απο κοντα τα αυτοκινητα κ τολμω να πω οτι το punto μου αρεσε περισσοτερο κ ειδικοτερα το εσωτερικο του. Δεν εχω δει βεβαια τις συγκεκριμενες εκδοσεις αλλα τις βασικες.Ξερω οτι το leon ειναι διαφορετικη κατηγορια αλλα ειναι στη λιστα γιατι μου αρεσει τρομερα κ ειναι στα ιδια λεφτα. Τι ξερετε επισης για κοστος συντηρησης κ ανταλακτικων. Αυτα προς στιγμην, τι μου προτεινετε??? Σας ευχαριστω εκ των προτερων για οποιοδηποτε post!!!! -
Καλώς ήρθες φίλε. Κρατώντας το ότι το αυτοκίνητο θα το οδηγείς περισσότερο στην πόλη θα σου έλεγα να αφήσεις έξω το leon, εκτός κι αν δεν τίθεται θέμα παρκινγκ. Σε μανούβρες κλπ δεν είναι καμιά τρελη διαφορά στο λεον σε σχέση με τα supermini αλλά στο παρκάρισμα θα δεις διαφορά. Απ την άλλη στο ταξίδι θα υπερέχει σαφώς το λεον και σε χώρους και σε άνεση ανάρτησης, ειδικά αν δεν πάρεις το sport up που έρχεται με 17άρες και σπορ ανάρτηση. Για τον 1,4 TSi του group είναι από τους πιο αξιόπιστους όπως επίσης είναι και οικονομικός.
Περνώντας τώρα στα άλλα δύο, το πολο έχει λιγότερα πάγια έξοδα λόγω μικρότερου κυβισμού (= χαμηλότερα ασφάλιστρα) ενώ λόγω turbo κινείται αρκετά σβέλτα. Δίνει την ροπή του ομοιόμορφα και δε θα σε αφήσει ξεκρέμαστο από θέμα δύναμης. Λόγω τουρμπο και επιδόσεων θα πήγαινα στο polo σε σχέση με το 105 φίατ. Το φίατ πρέπει να το πιέσεις αρκετά για να πάει, ενώ πάντα θα πρέπει να κατεβάζεις σχέση και να στροφάρεις ψηλά για να προσπεράσεις, κάτι που θα καταστρέφει την κατανάλωση. Βέβαια μέσα στη πόλη τα παραπάνω δε σε ενδιαφέρουν.
Από συντήρηση πάων κάτω τα ίδια παίζουν κρίνοντας από τις τιμές που μου έχει αναφέρει φίλος για το G.punto Tjet του (πχ τακακια μπροστινά στην αντιπροσωπεία της φίατ, 120Ε, όσα ζητάει και η vw για το passat πχ.)
Ανάμεσα στα δύο επίσης, αν και το πούντο ανέβηκε σε ποιότητα εσωτερικού σε σχέση με τον προκάτοχό του (το απλό tjet) εντουτοις θεωρώ το πολο ποιοτικότερο (αυτό θα το κρίνεις και εσύ βλέποντάς τα από κοντά). Έχει υπόψην σου ότι το πολο στην highline έχει μαλακή επένδυση ταμπλό, είναι διαφορετικό δηλαδή απ το γυμνό trendline.
Η λύση βεβαία είναι το test drive. Εκεί θα καταλάβεις ποιο σου ταιριάζει. Αλλά το βασικότερο για μένα είναι να ιεραρχήσεις τις ανάγκες σου και να καταλήξεις σε τί segment θα ψαχτείς (supermini ή μεγαλύτερο).
Μια εναλλακτική αν επιμένεις να πάρεις ατμοσφαιρικό είναι το 207 95ΗP που είναι σβέλτο και παίζουν και εκπτώσεις αυτό τον καιρό. Βέβαια κοντά στα 17 βγαίνει καινούριο το 207 Rallye (1.6 turbo, σε άσπρο χρώμα μόνο η προσφορά) και το ibiza FR (1.4 turbo compressor) αλλά η κατανάλωση εντός πόλης μάλλον πάει περίπατο, οπότε αν δεν είσαι... ανήσυχο πνεύμα, άστο!
Και μην ξεχνάς: KΑΝΕ test drive. Θα διαμορφώσεις μια δική σου εικόνα -
Ξεχασα να πω για κυβικα μεχρι 1400 αυστηρα οποτε αποκλειεται το rallye(που θα το ηθελα σαν τρελος!!!). Οσον αφορα το 207, πολυ φτωχο εσωτερικο δεν ξερω αλλα το ειδα στην εκθεση κ δεν μου αρεσε.Σιγουρα το test drive πρεπει να γινει πριν καταληξω! ξερει επισης κανενας για τι καταναλωσεις εχουν τα συγκεκριμενα μοντελα εντος πολης???
-
Καλως ηρθες φιλε. Αφου το 80% των μετακινησεων σου θα ειναι στην Αθηνα,και αφου τα 1.2TSI και ο 1.4 multiair εχουν και επιδωσεις,εγω λεω να σκεφτεις ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τα 2 supermini...1000 φορες πιο βολικα για την πολη σε σχεση με ενα μικρομεσσαιο(εγω θα επαιρνα το Punto Evo).Τωρα βεβαια και η προταση του φιλου για το Rallye μια χαρα μου φαινεται αλλα θελει το κατιτις παραπανω σαν 1.6... (Φοβερο αυτοκινητο... ) Ακομα μια καλη προταση ειναι και το Renault Clio 1.2 TCe που βγαινει στα 14.150 (εκδοση Expression) και φτανει μεχρι τα 15.250 (εκδοση Dynamic).Επισης μπορεις να κοιταξεις και για τα C3/DS3 με τον 1.4VTi και τον 1.6VTi (C3 1.4VTi Attraction:15.220 - DS3 εκδοση 1.4VTi Chic:15.940 και DS3 1.6VTi So Chic 18.165).Τελος κατι πηρε το αυτι μου για το νεο Swift 1.2 οτι βγαζει 92 αλογα...Τσεκαρε το κι αυτο!Αυτα απο μενα...
-
Ο χρήστης sotoras έγραψε:
Ξεχασα να πω για κυβικα μεχρι 1400 αυστηρα οποτε αποκλειεται το rallye(που θα το ηθελα σαν τρελος!!!). Οσον αφορα το 207, πολυ φτωχο εσωτερικο δεν ξερω αλλα το ειδα στην εκθεση κ δεν μου αρεσε.Σιγουρα το test drive πρεπει να γινει πριν καταληξω! ξερει επισης κανενας για τι καταναλωσεις εχουν τα συγκεκριμενα μοντελα εντος πολης???1.4 με 1.6 δεν έχουν τρελές διαφορές ίδια τέλη λίγο αυξημένη ασφάλεια και είναι και το δυνατότερο στα λ7 σου δν ξέρω βέβαια πόσο καίει ο thp σε συνθήκες πόλης αλλά το αυτοκίνητο με τις βελτιώσεις που έγιναν αξίζει , κατά τα άλλα το polo θα έπαιρνα αλλά θα κοιτούσα σίγουρα και το νέο swift .
-
To punto evo έχει καλύτερους χώρους από το Polo?
Aν ναι και τους χρειάζεσαι τότε punto.
Αν όχι τότε το Polo.
Το leon δεν είναι τεράστιο αυτοκίνητο αλλά μέσα στην πόλη τα άλλα δύο είναι ευκολότερα. Αν πάντως χρησιμοποιείς πάρκινγκ και χρειάζεσαι τους χώρους τότε πάρε το leon. -
Leon. Ποιο μεγαλο ποιο ανετο και ποιο δυνατο απο τα αλλα δυο.
-
Οσον αφορα το παρκιν εχω σκοπο να νοικιασω γιατι μενω αμπελοκηπους κ ειναι λιγο δραμα η κατασταση, τωρα στα κυβικα αποκλειστικα μεχρι 1400 γιατι μου ειπε μια λογιστρια οτι πρεπει να δηλωνω περιπου στισ 14000 για 1600 για να το εχω στο ονομα μου. Ειμαι 25 κ θα το παρω μονο στο ονομα μου. Ειχα αφησει εξω το clio κ το ds3 καθαρα λογω συγκρισης τιμης κ εξοπλισμου σε σχεση με τα αλλα 3...Δηλαδη το leon με 16600 με το κλειδι στο χερι εχει κ σπορ καθισματα κ αναρτηση οπως κ το polo, μετα κατι χαζοσυστηματα απο δω με κατι extra απο κει ειναι πιο εξοπλισμενα αυτοκινητα, γι'αυτο εβαλα αυτα τα 3 μονο γιατι ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο κ εχω σκοπο να το κρατησω αρκετα χρονια οποτε θελω να ειναι οσο πιο full απο εξοπλισμο γινεται...ψαχνω την χρυση τομη αν καταλαβατε τιμης-εξοπλισμου
-
Γιατί κοιτάς το Punto με τα 105 άλογα και όχι αυτό με τα 135;
Μέσα στο budget είναι και αυτό. -
Το leon να πάρεις, σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο απο τα άλλα 2 σε όλους τους τομείς. Απο τη στιγμή που θέλεις μάλιστα να το κρατήσεις και χρόνια. Στα κατά του η αυξημένη κατανάλωση μέσα στη πόλη. Κατα τ'αλλα είναι φοβερό. Σε 1.2 tsi το σκέφτηκες το leon?
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Το leon να πάρεις, σαφώς ανώτερο αυτοκίνητο απο τα άλλα 2 σε όλους τους τομείς. Απο τη στιγμή που θέλεις μάλιστα να το κρατήσεις και χρόνια. Στα κατά του η αυξημένη κατανάλωση μέσα στη πόλη. Κατα τ'αλλα είναι φοβερό. Σε 1.2 tsi το σκέφτηκες το leon?+1!!
αυτο με τα 14000€ κ τα 1600 κυβικα μου ακουγεται λιγο μπαρουφα παντως.
-
Οσον αφορα τα κυβικα δεν εχω βγαλει κ εγω καποια ακρη για να πω την αληθεια απλα ο λογιστης μου ειπε ετσι αλλα εγω αλλα διαβαζω τωρα τι να πω....το leon 1.2 tsi δεν ειναι λιγο μικρος ο κινητηρας για το συγκεκριμενο αμαξωμα???
βασικα απο οτι καταλαβατε μετραω αρκετα κ την ποιοτητα κατασκευης του εσωτερικου γι'αυτο ανεφερα το punto το οποιο ειχε το καλυτερο εσωτερικο σε σχεση με τα αλλα 2. ξερει κανενας απο καταναλωση το leon 1.4 εντος πολης ποσο φτανει??? -
Aν δεν χρειάζεσαι μεγαλύτερο αυτοκίνητο γιατί να πάρεις ??
δες και το ιμπιζα 1.2 tsi... τα κάνει όλα και συμφέρει... -
Ο χρήστης sotoras έγραψε:
Οσον αφορα τα κυβικα δεν εχω βγαλει κ εγω καποια ακρη για να πω την αληθεια απλα ο λογιστης μου ειπε ετσι αλλα εγω αλλα διαβαζω τωρα τι να πω....το leon 1.2 tsi δεν ειναι λιγο μικρος ο κινητηρας για το συγκεκριμενο αμαξωμα???
βασικα απο οτι καταλαβατε μετραω αρκετα κ την ποιοτητα κατασκευης του εσωτερικου γι'αυτο ανεφερα το punto το οποιο ειχε το καλυτερο εσωτερικο σε σχεση με τα αλλα 2. ξερει κανενας απο καταναλωση το leon 1.4 εντος πολης ποσο φτανει???Το leon 1.2 tsi πηγαίνει πολύ καλύτερα απο το punto evo των 105 ίππων, και είναι και πιο γρήγορο απο τα περισσότερα 1600αρια ατμοσφαιρικά, για turbo μιλάμε. Δεν υπάρχει σύγκριση!
Aν δεν χρειάζεσαι μεγαλύτερο αυτοκίνητο γιατί να πάρεις ??
δες και το ιμπιζα 1.2 tsi... τα κάνει όλα και συμφέρει...Γιατί όπως λέει, θέλει να το κρατήσει χρόνια και απ'ότι κατάλαβα ψάχνει τη χρυσή τομή. Το leon έχει , πολύ καλύτερο στήσιμο, μεγαλύτερους χώρους, καλύτερη ποιότητα, καλύτερες επιδόσεις και ΙΔΙΑ τιμή!
Στη θέση σου εναλλακτικά θα κοιτούσα και το ceed αν και το leon είναι οτι καλύτερο σε αυτά τα χρήματα.
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Το leon 1.2 tsi πηγαίνει πολύ καλύτερα απο το punto evo των 105 ίππων, και είναι και πιο γρήγορο απο τα περισσότερα 1600αρια ατμοσφαιρικά, για turbo μιλάμε. Δεν υπάρχει σύγκριση!Όχι δα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το leon 1.2 tsi πηγαίνει πολύ καλύτερα απο το punto evo των 105 ίππων, και είναι και πιο γρήγορο απο τα περισσότερα 1600αρια ατμοσφαιρικά, για turbo μιλάμε. Δεν υπάρχει σύγκριση!
Όχι δα.
Ισως όχι στο 0-100! Δε νομίζω όμως να το παίρνει για κόντρες σε φανάρια. Σε ρεπρίζ απλά ΓΕΙΑ ΣΑΣ!
-
Αντε πάλι με το 80-110 με 4η... 3η δεν έχει το αυτοκίνητο; Και σε ρεπρίζ με σωστές ταχύτητες κοντά είναι και μάλιστα το αντίθετο από ότι πιστεύεις συμβαίνει.
-
Δηλαδή να φοβάμαι και τα 1200άρια τώρα?
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: polo- leon ή punto evo