Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα σε πετρελαιοκίνητο Mazda BT-50
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Πρόβλημα σε πετρελαιοκίνητο Mazda BT-50
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    3
    6
    1339
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      crektis last edited by

      Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα 4χ4 ΒΤ-50. Σήμερα το απόγευμα πήγα να το βάλω μπροστά και δεν έπαιρνε. Οι θερμοκρασία σήμερα είναι γύρω στο μηδέν. Το άφησα να κάνει προθέρμανση κανονικά. Μετά, μόλις έσβησε η λάμπα της προθέρμανσης γύρισα τον διακόπτη. Το αυτοκίνητο πήρε μπροστά, αλλά μετά από δύο δευτερόλεπτα σβήνει. Ούτε γκαζιά δεν σηκώνει. Κάθε φορά αυτό κάνει. Υπολογίζω ότι μπορεί να έχει παγώσει το καύσιμο, αλλά γιατί παίρνει και μετά σβήνει..; Άλλωστε δεν είναι και πολύ κρύο. Έχουμε 2-3 βαθμούς και δεν μου φαίνεται και πολύ χαμηλή θερμοκρασία. Αν κάποιος ξέρει κάτι, ας βοηθήσει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        crektis last edited by

        Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα 4χ4 ΒΤ-50. Σήμερα το απόγευμα πήγα να το βάλω μπροστά και δεν έπαιρνε. Οι θερμοκρασία σήμερα είναι γύρω στο μηδέν. Το άφησα να κάνει προθέρμανση κανονικά. Μετά, μόλις έσβησε η λάμπα της προθέρμανσης γύρισα τον διακόπτη. Το αυτοκίνητο πήρε μπροστά, αλλά μετά από δύο δευτερόλεπτα σβήνει. Ούτε γκαζιά δεν σηκώνει. Κάθε φορά αυτό κάνει. Υπολογίζω ότι μπορεί να έχει παγώσει το καύσιμο, αλλά γιατί παίρνει και μετά σβήνει..; Άλλωστε δεν είναι και πολύ κρύο. Έχουμε 2-3 βαθμούς και δεν μου φαίνεται και πολύ χαμηλή θερμοκρασία. Αν κάποιος ξέρει κάτι, ας βοηθήσει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          crektis last edited by

          Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα 4χ4 ΒΤ-50. Σήμερα το απόγευμα πήγα να το βάλω μπροστά και δεν έπαιρνε. Οι θερμοκρασία σήμερα είναι γύρω στο μηδέν. Το άφησα να κάνει προθέρμανση κανονικά. Μετά, μόλις έσβησε η λάμπα της προθέρμανσης γύρισα τον διακόπτη. Το αυτοκίνητο πήρε μπροστά, αλλά μετά από δύο δευτερόλεπτα σβήνει. Ούτε γκαζιά δεν σηκώνει. Κάθε φορά αυτό κάνει. Υπολογίζω ότι μπορεί να έχει παγώσει το καύσιμο, αλλά γιατί παίρνει και μετά σβήνει..; Άλλωστε δεν είναι και πολύ κρύο. Έχουμε 2-3 βαθμούς και δεν μου φαίνεται και πολύ χαμηλή θερμοκρασία. Αν κάποιος ξέρει κάτι, ας βοηθήσει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Ο χρήστης Crektis έγραψε:
            Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα 4χ4 ΒΤ-50. Σήμερα το απόγευμα πήγα να το βάλω μπροστά και δεν έπαιρνε. Οι θερμοκρασία σήμερα είναι γύρω στο μηδέν. Το άφησα να κάνει προθέρμανση κανονικά. Μετά, μόλις έσβησε η λάμπα της προθέρμανσης γύρισα τον διακόπτη. Το αυτοκίνητο πήρε μπροστά, αλλά μετά από δύο δευτερόλεπτα σβήνει. Ούτε γκαζιά δεν σηκώνει. Κάθε φορά αυτό κάνει. Υπολογίζω ότι μπορεί να έχει παγώσει το καύσιμο, αλλά γιατί παίρνει και μετά σβήνει..; Άλλωστε δεν είναι και πολύ κρύο. Έχουμε 2-3 βαθμούς και δεν μου φαίνεται και πολύ χαμηλή θερμοκρασία. Αν κάποιος ξέρει κάτι, ας βοηθήσει...

            Μάλλον πως έπρεπε να είχες μεριμνήσει για αντιπηκτικό. Επειδή δεν έχει και τόσο κρύο ίσως για αυτό να παίρνει για λίγο και μετά να σβήνει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Έτσι κάνει όταν βουλώνει το φίλτρο από παγωμένο καύσιμο.
              Παίρνει για λίγο και μετά σβήνει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Το πετρέλαιο δεν παγώνει αλλά σε χαμηλές θερμοκρασίες σχηματίζονται αραιά κρύσταλλοι (κερί, παραφίνη).
                Περνάει άνετα από σωλήνα αλλά όταν περνάει από το φίλτρο, τα κεριά συσσωρεύονται και το φίλτρο βουλώνει.

                Σε άλλες χώρες το χειμώνα έχουν πετρέλαια με πολύ λίγο παραφίνη/κερί και δεν έχουν πρόβλημα στο κρύο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  crektis last edited by

                  Το πετρέλαιο δεν παγώνει αλλά σε χαμηλές θερμοκρασίες σχηματίζονται αραιά κρύσταλλοι (κερί, παραφίνη).
                  Περνάει άνετα από σωλήνα αλλά όταν περνάει από το φίλτρο, τα κεριά συσσωρεύονται και το φίλτρο βουλώνει.

                  Σε άλλες χώρες το χειμώνα έχουν πετρέλαια με πολύ λίγο παραφίνη/κερί και δεν έχουν πρόβλημα στο κρύο.

                  Έχεις απόλυτο δίκιο. Σήμερα το πήγαμε σε συνεργείο. Όταν φτάσαμε πήρε μπροστά κανονικά. Ήταν βουλωμένο το φίλτρο καυσίμου, λόγω πετρελαίου... Βέβαια, είχαμε και το αυτοκίνητο αρκετές μέρες ακίνητο και συνέβαλλε και αυτό. Τελικά αλλάξαμε το φίλτρο (70Ε !!! ) και δουλεύει ρολόι... Την επόμενη φορά αντιπηκτικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr