-
Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα 4χ4 ΒΤ-50. Σήμερα το απόγευμα πήγα να το βάλω μπροστά και δεν έπαιρνε. Οι θερμοκρασία σήμερα είναι γύρω στο μηδέν. Το άφησα να κάνει προθέρμανση κανονικά. Μετά, μόλις έσβησε η λάμπα της προθέρμανσης γύρισα τον διακόπτη. Το αυτοκίνητο πήρε μπροστά, αλλά μετά από δύο δευτερόλεπτα σβήνει. Ούτε γκαζιά δεν σηκώνει. Κάθε φορά αυτό κάνει. Υπολογίζω ότι μπορεί να έχει παγώσει το καύσιμο, αλλά γιατί παίρνει και μετά σβήνει..; Άλλωστε δεν είναι και πολύ κρύο. Έχουμε 2-3 βαθμούς και δεν μου φαίνεται και πολύ χαμηλή θερμοκρασία. Αν κάποιος ξέρει κάτι, ας βοηθήσει...
-
Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα 4χ4 ΒΤ-50. Σήμερα το απόγευμα πήγα να το βάλω μπροστά και δεν έπαιρνε. Οι θερμοκρασία σήμερα είναι γύρω στο μηδέν. Το άφησα να κάνει προθέρμανση κανονικά. Μετά, μόλις έσβησε η λάμπα της προθέρμανσης γύρισα τον διακόπτη. Το αυτοκίνητο πήρε μπροστά, αλλά μετά από δύο δευτερόλεπτα σβήνει. Ούτε γκαζιά δεν σηκώνει. Κάθε φορά αυτό κάνει. Υπολογίζω ότι μπορεί να έχει παγώσει το καύσιμο, αλλά γιατί παίρνει και μετά σβήνει..; Άλλωστε δεν είναι και πολύ κρύο. Έχουμε 2-3 βαθμούς και δεν μου φαίνεται και πολύ χαμηλή θερμοκρασία. Αν κάποιος ξέρει κάτι, ας βοηθήσει...
-
Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα 4χ4 ΒΤ-50. Σήμερα το απόγευμα πήγα να το βάλω μπροστά και δεν έπαιρνε. Οι θερμοκρασία σήμερα είναι γύρω στο μηδέν. Το άφησα να κάνει προθέρμανση κανονικά. Μετά, μόλις έσβησε η λάμπα της προθέρμανσης γύρισα τον διακόπτη. Το αυτοκίνητο πήρε μπροστά, αλλά μετά από δύο δευτερόλεπτα σβήνει. Ούτε γκαζιά δεν σηκώνει. Κάθε φορά αυτό κάνει. Υπολογίζω ότι μπορεί να έχει παγώσει το καύσιμο, αλλά γιατί παίρνει και μετά σβήνει..; Άλλωστε δεν είναι και πολύ κρύο. Έχουμε 2-3 βαθμούς και δεν μου φαίνεται και πολύ χαμηλή θερμοκρασία. Αν κάποιος ξέρει κάτι, ας βοηθήσει...
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα 4χ4 ΒΤ-50. Σήμερα το απόγευμα πήγα να το βάλω μπροστά και δεν έπαιρνε. Οι θερμοκρασία σήμερα είναι γύρω στο μηδέν. Το άφησα να κάνει προθέρμανση κανονικά. Μετά, μόλις έσβησε η λάμπα της προθέρμανσης γύρισα τον διακόπτη. Το αυτοκίνητο πήρε μπροστά, αλλά μετά από δύο δευτερόλεπτα σβήνει. Ούτε γκαζιά δεν σηκώνει. Κάθε φορά αυτό κάνει. Υπολογίζω ότι μπορεί να έχει παγώσει το καύσιμο, αλλά γιατί παίρνει και μετά σβήνει..; Άλλωστε δεν είναι και πολύ κρύο. Έχουμε 2-3 βαθμούς και δεν μου φαίνεται και πολύ χαμηλή θερμοκρασία. Αν κάποιος ξέρει κάτι, ας βοηθήσει...Μάλλον πως έπρεπε να είχες μεριμνήσει για αντιπηκτικό. Επειδή δεν έχει και τόσο κρύο ίσως για αυτό να παίρνει για λίγο και μετά να σβήνει.
-
Έτσι κάνει όταν βουλώνει το φίλτρο από παγωμένο καύσιμο.
Παίρνει για λίγο και μετά σβήνει. -
Το πετρέλαιο δεν παγώνει αλλά σε χαμηλές θερμοκρασίες σχηματίζονται αραιά κρύσταλλοι (κερί, παραφίνη).
Περνάει άνετα από σωλήνα αλλά όταν περνάει από το φίλτρο, τα κεριά συσσωρεύονται και το φίλτρο βουλώνει.Σε άλλες χώρες το χειμώνα έχουν πετρέλαια με πολύ λίγο παραφίνη/κερί και δεν έχουν πρόβλημα στο κρύο.
-
Το πετρέλαιο δεν παγώνει αλλά σε χαμηλές θερμοκρασίες σχηματίζονται αραιά κρύσταλλοι (κερί, παραφίνη).
Περνάει άνετα από σωλήνα αλλά όταν περνάει από το φίλτρο, τα κεριά συσσωρεύονται και το φίλτρο βουλώνει.Σε άλλες χώρες το χειμώνα έχουν πετρέλαια με πολύ λίγο παραφίνη/κερί και δεν έχουν πρόβλημα στο κρύο.
Έχεις απόλυτο δίκιο. Σήμερα το πήγαμε σε συνεργείο. Όταν φτάσαμε πήρε μπροστά κανονικά. Ήταν βουλωμένο το φίλτρο καυσίμου, λόγω πετρελαίου... Βέβαια, είχαμε και το αυτοκίνητο αρκετές μέρες ακίνητο και συνέβαλλε και αυτό. Τελικά αλλάξαμε το φίλτρο (70Ε !!! ) και δουλεύει ρολόι... Την επόμενη φορά αντιπηκτικό.
Πρόβλημα σε πετρελαιοκίνητο Mazda BT-50