-
Καλησπέρα σε όλους έχουμε στην οικογένεια αυτή τη στιγμή 4 αυτοκίνητα ενώ χρειαζόμαστε 2. Είμαστε δύο εργαζόμενοι γονείς με ένα παιδί 17 μηνών. Η γυναίκα μου προτιμάει μικρό αυτόματο αυτοκίνητο και είναι νέα οδηγός. Εγώ οδηγώ ευχάριστα και αυτόματο και χειροκίνητο αν και στην Αθήνα προτιμώ το αυτόματο σίγουρα. Αρχικά προσπαθούσα να πουλήσω το κάμπριο και το 106 αλλά και τα δύο δεν φεύγουν είτε γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον είτε γιατί μου προσφέρουν εξευτελιστικά χρήματα ( που για μένα είναι < 5000 για το 206 κάμπριο 2.0 και < 1000 για το 106).
Τα 4 αυτοκίνητα της οικογένειας είναι όλα περασμένα κτέο προσφάτως έχουν λάστιχα καινούργια ή μαξ διετίας και έχουν κάνει όλα τα απαραίτητα σέρβις. Κανένα δεν έχει υποστεί σοβαρό τρακάρισμα (δηλ τέτοιο που να έχει επηρεάσει δομικά το αμάξωμα δεν μιλάω για λακουβίτσες γρατζουνιές κτλ). Όλα αυτή τη στιγμή είναι χωρίς λακούβες - χτυπήματα με εξαίρεση μερικές γρατζουνιές. Τα χλμ είναι όλα πραγματικά και όλα τα αμάξια έχουν βιβλίο σέρβις
- Πεζώ 106 ΧΝ 1.400 κ.εκ με αιρκον 5θ 46.000 χλμ !!! 12/1996 πράσινο μεταλικό. Έχει λίγα χλμ γιατί το χρησιμοποιούσε η μητέρα μου για τη δουλειά της μέχρι να πάρει σύνταξη κάνοντας κατα μ.ο 5-6 χιλιάδες χλμ το χρόνο και μετά τη σύνταξη το χρησιμοποιεί κυρίως το καλοκαίρι, παρόλα αυτά συντηρείται κανονικά ανα 6μηνο όπως προβλέπει ο κατασκευαστής. Κατανάλωση 8λτ/100 σέρβις περί τα 400 το χρόνο (2 σέρβις το χρόνο). Διοξίδιο 138.
- Πεζώ 206 κάμπριο 2.000 κ.εκ Ρολάν Γκαρός με έξτρα σχάρα, κοτσαδόρο, εσπ, ανεμοθώρακα, μπλοκέ διαφορικό κουέιφ πρόγραμμα σούπερτσιπς, φίλτρο κν, σωληνάκια υψηλής πίεσης, τακάκια φαστ ρόουντ και όλο το φουλ έξτρα εξοπλισμό της έκδοσης αυτής. 57.000 χλμ 38 02/2004 προσπαθώ απο πέρυσι να το δώσω αλλά από τις 14000 που το ξεκίνησα έως και τις 6000 που το έβαλα πρόσφατα δεν υπήρξε ουσιαστικό ενδιαφέρον, χρώμα σαμπανί . Είχε υποσχεθεί να το πάρει η σεβρολέ για 9500 όταν παρήγκειλα το Κρουζ αλλά υπαναχώρησαν μετά τον εκτελωνισμό του αυτοκινήτου και απειλούσαν οτι αν δεν παραλάμβανα το καινούργιο θα έχανα την προκαταβολή των 6.000 (είχαν ζητήσει τόση προκαταβολή λόγω του περιορισμένου αριθμού διαθέσιμων με το μειωμένο φόρο). Το πιο ενδιαφέρον οδηγικά απο όλα τα αυτοκίνητα μου. Μέση κατανάλωση 11λτ/100χλμ. Σέρβις μεγάλο 400 ευρώ μικρό περί τα 200. Διοξίδιο 193. Χώρος αποσκευών 330. Συν μια βαλίτσα στη σχάρα μέχρι 20κιλα.
- Σμαρτ 700κεκ 2005 49.000 χλμ 2ο χέρι αγορασμένο το 2008 για 7.000 ευρώ με 40.000 χλμ. Ημιαυτόματο. Γκρι. Μέση κατανάλωση 7.5λίτρα/100χλμ. Σέρβις 250 ευρώ. Διοξίδιο 113
- Σεβρολέ Κρουζ 1.800 κεκ αυτόματο 6άρι φουλ έξτρα 08/2009 5.000 χλμ κυρίως εκτός Αθηνών τα χλμ. Λευκό. Αγορασμένο με την έκπτωση του φόρου για 18700 ευρώ σήμερα κάνει 21090 το ίδιο αμάξι. Μέση κατανάλωση 9.5λιτρα/100χλμ σέρβις μικρό 160 ευρώ. Διοξίδιο 220. Χώρος αποσκευών 440. Δυνατότητα μπαγκαζιέρας οροφής.
Εσείς ποια δύο θα πουλάγατε και ποια δύο θα κρατάγατε ?
Απο τα δύο που θα κρατηθούν το 1 θα είναι οικογενειακό και θα πρέπει να κάνει ταξίδια και να χωράει άνετα και τους 3 και μπαγκάζια με κάποιο τρόπο και να παρέχει ενεργητική ασφάλεια. Το 2 θα είναι για την πόλη θα πρέπει να παρέχει οικονομία βενζίνης και ευκολία στο παρκάρισμα. Αρχικά όπως έγραψα είχα προσανατολιστεί στην πώληση των 2 γαλικών αλλά βλέπω οτι στις παρούσες συνθήκες θα πάρω απο τα δύο αυτόκινητα γύρω στα 5000 σύνολο! Αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως πρέπει να κάνω κάτι άλλο. Επίσης τα αυτοκίνητα θα διατηρηθούν για μια 5ετία τουλάχιστο στην οποία είναι πιθανό να προστεθεί δεύτερο παιδί στην οικογένεια.
Περιμένω τη συμβουλή σας γιατί έχω πελαγώσει. Αρχικά έλπιζα οτι το κάμπριο θα έπιανε ένα ποσο αρκετό ώστε να ξεχρεώσω άμεσα το Κρουζ βλέπω οτι δεν γίνεται αυτό και για αυτό ψάχνομαι.
-
Καλησπέρα σε όλους έχουμε στην οικογένεια αυτή τη στιγμή 4 αυτοκίνητα ενώ χρειαζόμαστε 2. Είμαστε δύο εργαζόμενοι γονείς με ένα παιδί 17 μηνών. Η γυναίκα μου προτιμάει μικρό αυτόματο αυτοκίνητο και είναι νέα οδηγός. Εγώ οδηγώ ευχάριστα και αυτόματο και χειροκίνητο αν και στην Αθήνα προτιμώ το αυτόματο σίγουρα. Αρχικά προσπαθούσα να πουλήσω το κάμπριο και το 106 αλλά και τα δύο δεν φεύγουν είτε γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον είτε γιατί μου προσφέρουν εξευτελιστικά χρήματα ( που για μένα είναι < 5000 για το 206 κάμπριο 2.0 και < 1000 για το 106).
Τα 4 αυτοκίνητα της οικογένειας είναι όλα περασμένα κτέο προσφάτως έχουν λάστιχα καινούργια ή μαξ διετίας και έχουν κάνει όλα τα απαραίτητα σέρβις. Κανένα δεν έχει υποστεί σοβαρό τρακάρισμα (δηλ τέτοιο που να έχει επηρεάσει δομικά το αμάξωμα δεν μιλάω για λακουβίτσες γρατζουνιές κτλ). Όλα αυτή τη στιγμή είναι χωρίς λακούβες - χτυπήματα με εξαίρεση μερικές γρατζουνιές. Τα χλμ είναι όλα πραγματικά και όλα τα αμάξια έχουν βιβλίο σέρβις
- Πεζώ 106 ΧΝ 1.400 κ.εκ με αιρκον 5θ 46.000 χλμ !!! 12/1996 πράσινο μεταλικό. Έχει λίγα χλμ γιατί το χρησιμοποιούσε η μητέρα μου για τη δουλειά της μέχρι να πάρει σύνταξη κάνοντας κατα μ.ο 5-6 χιλιάδες χλμ το χρόνο και μετά τη σύνταξη το χρησιμοποιεί κυρίως το καλοκαίρι, παρόλα αυτά συντηρείται κανονικά ανα 6μηνο όπως προβλέπει ο κατασκευαστής. Κατανάλωση 8λτ/100 σέρβις περί τα 400 το χρόνο (2 σέρβις το χρόνο). Διοξίδιο 138.
- Πεζώ 206 κάμπριο 2.000 κ.εκ Ρολάν Γκαρός με έξτρα σχάρα, κοτσαδόρο, εσπ, ανεμοθώρακα, μπλοκέ διαφορικό κουέιφ πρόγραμμα σούπερτσιπς, φίλτρο κν, σωληνάκια υψηλής πίεσης, τακάκια φαστ ρόουντ και όλο το φουλ έξτρα εξοπλισμό της έκδοσης αυτής. 57.000 χλμ 38 02/2004 προσπαθώ απο πέρυσι να το δώσω αλλά από τις 14000 που το ξεκίνησα έως και τις 6000 που το έβαλα πρόσφατα δεν υπήρξε ουσιαστικό ενδιαφέρον, χρώμα σαμπανί . Είχε υποσχεθεί να το πάρει η σεβρολέ για 9500 όταν παρήγκειλα το Κρουζ αλλά υπαναχώρησαν μετά τον εκτελωνισμό του αυτοκινήτου και απειλούσαν οτι αν δεν παραλάμβανα το καινούργιο θα έχανα την προκαταβολή των 6.000 (είχαν ζητήσει τόση προκαταβολή λόγω του περιορισμένου αριθμού διαθέσιμων με το μειωμένο φόρο). Το πιο ενδιαφέρον οδηγικά απο όλα τα αυτοκίνητα μου. Μέση κατανάλωση 11λτ/100χλμ. Σέρβις μεγάλο 400 ευρώ μικρό περί τα 200. Διοξίδιο 193. Χώρος αποσκευών 330. Συν μια βαλίτσα στη σχάρα μέχρι 20κιλα.
- Σμαρτ 700κεκ 2005 49.000 χλμ 2ο χέρι αγορασμένο το 2008 για 7.000 ευρώ με 40.000 χλμ. Ημιαυτόματο. Γκρι. Μέση κατανάλωση 7.5λίτρα/100χλμ. Σέρβις 250 ευρώ. Διοξίδιο 113
- Σεβρολέ Κρουζ 1.800 κεκ αυτόματο 6άρι φουλ έξτρα 08/2009 5.000 χλμ κυρίως εκτός Αθηνών τα χλμ. Λευκό. Αγορασμένο με την έκπτωση του φόρου για 18700 ευρώ σήμερα κάνει 21090 το ίδιο αμάξι. Μέση κατανάλωση 9.5λιτρα/100χλμ σέρβις μικρό 160 ευρώ. Διοξίδιο 220. Χώρος αποσκευών 440. Δυνατότητα μπαγκαζιέρας οροφής.
Εσείς ποια δύο θα πουλάγατε και ποια δύο θα κρατάγατε ?
Απο τα δύο που θα κρατηθούν το 1 θα είναι οικογενειακό και θα πρέπει να κάνει ταξίδια και να χωράει άνετα και τους 3 και μπαγκάζια με κάποιο τρόπο και να παρέχει ενεργητική ασφάλεια. Το 2 θα είναι για την πόλη θα πρέπει να παρέχει οικονομία βενζίνης και ευκολία στο παρκάρισμα. Αρχικά όπως έγραψα είχα προσανατολιστεί στην πώληση των 2 γαλικών αλλά βλέπω οτι στις παρούσες συνθήκες θα πάρω απο τα δύο αυτόκινητα γύρω στα 5000 σύνολο! Αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως πρέπει να κάνω κάτι άλλο. Επίσης τα αυτοκίνητα θα διατηρηθούν για μια 5ετία τουλάχιστο στην οποία είναι πιθανό να προστεθεί δεύτερο παιδί στην οικογένεια.
Περιμένω τη συμβουλή σας γιατί έχω πελαγώσει. Αρχικά έλπιζα οτι το κάμπριο θα έπιανε ένα ποσο αρκετό ώστε να ξεχρεώσω άμεσα το Κρουζ βλέπω οτι δεν γίνεται αυτό και για αυτό ψάχνομαι.
-
Καλησπέρα σε όλους έχουμε στην οικογένεια αυτή τη στιγμή 4 αυτοκίνητα ενώ χρειαζόμαστε 2. Είμαστε δύο εργαζόμενοι γονείς με ένα παιδί 17 μηνών. Η γυναίκα μου προτιμάει μικρό αυτόματο αυτοκίνητο και είναι νέα οδηγός. Εγώ οδηγώ ευχάριστα και αυτόματο και χειροκίνητο αν και στην Αθήνα προτιμώ το αυτόματο σίγουρα. Αρχικά προσπαθούσα να πουλήσω το κάμπριο και το 106 αλλά και τα δύο δεν φεύγουν είτε γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον είτε γιατί μου προσφέρουν εξευτελιστικά χρήματα ( που για μένα είναι < 5000 για το 206 κάμπριο 2.0 και < 1000 για το 106).
Τα 4 αυτοκίνητα της οικογένειας είναι όλα περασμένα κτέο προσφάτως έχουν λάστιχα καινούργια ή μαξ διετίας και έχουν κάνει όλα τα απαραίτητα σέρβις. Κανένα δεν έχει υποστεί σοβαρό τρακάρισμα (δηλ τέτοιο που να έχει επηρεάσει δομικά το αμάξωμα δεν μιλάω για λακουβίτσες γρατζουνιές κτλ). Όλα αυτή τη στιγμή είναι χωρίς λακούβες - χτυπήματα με εξαίρεση μερικές γρατζουνιές. Τα χλμ είναι όλα πραγματικά και όλα τα αμάξια έχουν βιβλίο σέρβις
- Πεζώ 106 ΧΝ 1.400 κ.εκ με αιρκον 5θ 46.000 χλμ !!! 12/1996 πράσινο μεταλικό. Έχει λίγα χλμ γιατί το χρησιμοποιούσε η μητέρα μου για τη δουλειά της μέχρι να πάρει σύνταξη κάνοντας κατα μ.ο 5-6 χιλιάδες χλμ το χρόνο και μετά τη σύνταξη το χρησιμοποιεί κυρίως το καλοκαίρι, παρόλα αυτά συντηρείται κανονικά ανα 6μηνο όπως προβλέπει ο κατασκευαστής. Κατανάλωση 8λτ/100 σέρβις περί τα 400 το χρόνο (2 σέρβις το χρόνο). Διοξίδιο 138.
- Πεζώ 206 κάμπριο 2.000 κ.εκ Ρολάν Γκαρός με έξτρα σχάρα, κοτσαδόρο, εσπ, ανεμοθώρακα, μπλοκέ διαφορικό κουέιφ πρόγραμμα σούπερτσιπς, φίλτρο κν, σωληνάκια υψηλής πίεσης, τακάκια φαστ ρόουντ και όλο το φουλ έξτρα εξοπλισμό της έκδοσης αυτής. 57.000 χλμ 38 02/2004 προσπαθώ απο πέρυσι να το δώσω αλλά από τις 14000 που το ξεκίνησα έως και τις 6000 που το έβαλα πρόσφατα δεν υπήρξε ουσιαστικό ενδιαφέρον, χρώμα σαμπανί . Είχε υποσχεθεί να το πάρει η σεβρολέ για 9500 όταν παρήγκειλα το Κρουζ αλλά υπαναχώρησαν μετά τον εκτελωνισμό του αυτοκινήτου και απειλούσαν οτι αν δεν παραλάμβανα το καινούργιο θα έχανα την προκαταβολή των 6.000 (είχαν ζητήσει τόση προκαταβολή λόγω του περιορισμένου αριθμού διαθέσιμων με το μειωμένο φόρο). Το πιο ενδιαφέρον οδηγικά απο όλα τα αυτοκίνητα μου. Μέση κατανάλωση 11λτ/100χλμ. Σέρβις μεγάλο 400 ευρώ μικρό περί τα 200. Διοξίδιο 193. Χώρος αποσκευών 330. Συν μια βαλίτσα στη σχάρα μέχρι 20κιλα.
- Σμαρτ 700κεκ 2005 49.000 χλμ 2ο χέρι αγορασμένο το 2008 για 7.000 ευρώ με 40.000 χλμ. Ημιαυτόματο. Γκρι. Μέση κατανάλωση 7.5λίτρα/100χλμ. Σέρβις 250 ευρώ. Διοξίδιο 113
- Σεβρολέ Κρουζ 1.800 κεκ αυτόματο 6άρι φουλ έξτρα 08/2009 5.000 χλμ κυρίως εκτός Αθηνών τα χλμ. Λευκό. Αγορασμένο με την έκπτωση του φόρου για 18700 ευρώ σήμερα κάνει 21090 το ίδιο αμάξι. Μέση κατανάλωση 9.5λιτρα/100χλμ σέρβις μικρό 160 ευρώ. Διοξίδιο 220. Χώρος αποσκευών 440. Δυνατότητα μπαγκαζιέρας οροφής.
Εσείς ποια δύο θα πουλάγατε και ποια δύο θα κρατάγατε ?
Απο τα δύο που θα κρατηθούν το 1 θα είναι οικογενειακό και θα πρέπει να κάνει ταξίδια και να χωράει άνετα και τους 3 και μπαγκάζια με κάποιο τρόπο και να παρέχει ενεργητική ασφάλεια. Το 2 θα είναι για την πόλη θα πρέπει να παρέχει οικονομία βενζίνης και ευκολία στο παρκάρισμα. Αρχικά όπως έγραψα είχα προσανατολιστεί στην πώληση των 2 γαλικών αλλά βλέπω οτι στις παρούσες συνθήκες θα πάρω απο τα δύο αυτόκινητα γύρω στα 5000 σύνολο! Αναρωτιέμαι λοιπόν μήπως πρέπει να κάνω κάτι άλλο. Επίσης τα αυτοκίνητα θα διατηρηθούν για μια 5ετία τουλάχιστο στην οποία είναι πιθανό να προστεθεί δεύτερο παιδί στην οικογένεια.
Περιμένω τη συμβουλή σας γιατί έχω πελαγώσει. Αρχικά έλπιζα οτι το κάμπριο θα έπιανε ένα ποσο αρκετό ώστε να ξεχρεώσω άμεσα το Κρουζ βλέπω οτι δεν γίνεται αυτό και για αυτό ψάχνομαι.
-
τα δύο τελευταία θα κράταγα εννοείται.
-
To Κρουζ και το 106 θα κράταγα διότι, το μεν πρώτο είναι οικογενειακό και καινούργιο, το μεν δεύτερο δεν αξίζει να το δώσεις για τόσα αφού έχει ακόμα ψωμί. Θα έδινα στη γυναίκαι μου για καθημερινό το μικρό, εκτός αν επέμενε στο αυτόματο, οπότε θα έπαιρνε το 1.800.
Θα έβγαινα μετά να πουλήσω το Σμαρτ, το οποίο δύναται να φύγει σχετικά εύκολα, και μετά θα παρακάλαγα να στραβωθεί κανένας με το Ρολάν Γκαρός και να το ξεφορτωθώ. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τα δύο τελευταία θα κράταγα εννοείται.+1
-
Προσωπικα θα τα πουλουσα ολα εκτος του Κρουζ και θα εψαχνα ενα καλο μικρο αυτοματο.
-
Θα κρατούσα το κρουζ και το 106. (στη λογική του dstou)
-
Κακώς υπαναχώρησαν και κακώς δέχτηκες να μην πάρεις την προκαταβολή πίσω όπως μπορείς να πετύχεις εύκολα... λένε...
Τώρα έτσι όπως τα έκανες.... θα πληρώσεις!
Παρόλο που εκτιμώ το Smart νομίζω ότι το 106 σας χωράει καλύτερα και θα χάσεις λιγότερο. Το 206cc δεν κολλάει πουθενά στο σκεπτικό και το ξέρεις αλλά θέλεις να το ακούσεις, ούτε μικρό ούτε οικονομικό ούτε αυτόματο ούτε ταξιδιάρικο... Καταλαβαίνω ότι το αγαπάς αλλά για να το κρατήσεις θα είναι προσωρινό και μόνο δίνοντας το μεγάλο... για πόσο δεν ξέρω. Και μετά θα χάσεις κι άλλο στο επόμενο μεγάλο. Στην πράξη το μεγάλο δεν μπορεί να φύγει. Οπότε όπως λένε και οι προηγούμενοι, αναγκαστικά μάλιστα προσθέτω εγώ, 106 και Κρουζ. -
Εγω θα κρατουσα το cruze γιατι ειναι καινουριο,ασφαλες,οικογενεικο αυτοκινητο ( και επιπλεον μου αρεσει παρα πολυ ..ασε που αν το εδινα θα επρεπε να αλλαξω και ονομα.... ).Το 206 θα το κρατουσα επισης ,μονο και μονο επειδη δεν θα ηθελα να το ''χαρισω'',και θα περιμενα να περασει η ''μπορα'' που εχει μετατρεψει αυτου του ειδους τα αυτοκινητα σε ''βάρη'' χωρις αξια.
Δεν θα κρατουσα το smart γιατι ( εκτος οτι μου την σπαει ο τροπος που τα οδηγουν ) ακομα και σημερα μπορει να πιασει πανω-κατω τα λεφτα του ,και τελος θα πουλουσα και το 106 γιατι ειναι ηδη 13ων Μα'ι'ων με οτι αυτο συνεπαγεται , ενω η χασουρα απο την πωληση του θα ηταν αμελιταια σε σχεση με αυτη του 206. -
Θα κρατούσα το Cruze και το CC.
Ικανοποιητικό μεγάλο το Cruze και δεν αξίζει τέτοια απαξίωση το CC.
Για μια 3μελή οικογένεια για 2ο αυτοκίνητο πόλης το Smart είναι ακαταλληλο λόγω θέσεων ενώ και το 106 παλιό και δαπανηρό. Δυστυχώς απο τα 4 το CC είναι το 'πρόβλημα' και θα έλεγα κάπου να υπάρξει ένας συμβιβασμός.
Η λογική (και μάλλον και η τσέπη) λέει πουλημα/σκότωμα/απόσυρση τα 3 μικρά και αγορά μ' αυτά τα λεφτά ενός νέου μικρού 4θέσιου αυτόματου και το Cruze για τα ταξίδια. Αλλιώς η αρχική μου πρόταση. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Θα κρατούσα το Cruze και το CC.
Ικανοποιητικό μεγάλο το Cruze και δεν αξίζει τέτοια απαξίωση το CC.Το αυτό!
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Η γυναίκα μου προτιμάει μικρό αυτόματο αυτοκίνητο.Mπούσουλας ..... και συνταγή ηρεμίας
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Η γυναίκα μου προτιμάει μικρό αυτόματο αυτοκίνητο.
Mπούσουλας ..... και συνταγή ηρεμίας
Πως φαινεται ο ανθρωπος που εχει ''φαει''στραπάτσα...και εχει εμπειρια ζωης .
-
Όχι δεν έχω φάει έτσι όπως την εννοείς. Άλλης μορφής ναι.
Ελεύθερος είμαι και ήρεμος εξ'αυτού του λόγου.
Απλά το παραπάνω διαπιστώνω πως το υποστηρίζουν κατά κόρον οι μακροχρόνια παντρεμένοι οπότε πλέον στην ηλικία μου όταν βλέπω κάτι να υποστηρίζεται μαζικά από μεγαλύτερους ως εμπειρία θαρρώ πως ισχύει. -
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
...Είχε υποσχεθεί να το πάρει η σεβρολέ για 9500 όταν παρήγκειλα το Κρουζ αλλά υπαναχώρησαν μετά τον εκτελωνισμό του αυτοκινήτου και απειλούσαν οτι αν δεν παραλάμβανα το καινούργιο θα έχανα την προκαταβολή των 6.000 (είχαν ζητήσει τόση προκαταβολή λόγω του περιορισμένου αριθμού διαθέσιμων με το μειωμένο φόρο). ...Όπως το περιγράφεις, είναι σαν να το έκαναν επίτηδες.
Έτσι όπως έχει η κατάσταση, στην θέση σου θα κράταγα το Κρουζ και το 106. Πουλώντας το Smart και το 206 θα μαζέψεις κάποιο σεβαστό ποσό για να ξεχρεώσεις το Κρουζ. Το 106 δεν συμφέρει να το δώσεις. Το 206 αναγκαστικά θα το σκοτώσεις.
-
To φτιαγμένο κουπέ καμπριολέ 206 δεν έχει καμμία απολύτως χρησιμότητα ούτε σαν οικεγενειακό, ούτε σαν πόλης. Είναι αυτοκίνητο ειδικής χρήσης, id est γκομενοπαγίδα και μάλιστα ελαφρώς ντεμοντέ, τα δε κυβικά του 2.000 .
-
Προσπάθησα να το περιγράψω σε λίγες γραμμές και με την αίσθηση πικρίας να βγαίνει... Η 'επίσημη' δικαιολογία ήταν οτι λόγω αλλαγής χαρακτηριστικών της αγοράς αλλά και επειδή έχουν γεμίσει μεταχειρισμένα η νέα γραμμή της διοίκησης απαγορεύει ανταλαγές με αυτοκίνητα από 2000 κεκ και πάνω ή άνω της 5ετίας... Θα μου πεις δεν το ξέραν αυτό 2 μήνες πριν κατά την παραγγελία μπορεί και όχι. Σε κάθε περίπτωση φταίω που δεν πήρα γραπτά τη δέσμευση τους για την ανταλαγή και έτσι δεν μπορούσα να κάνω τίποτα μετά όταν υπαναχώρησαν. Έχω μια προσφορά τώρα για το 206 στα 5500 χιλιάρικα...
-
Εγώ αν ήμουν στη θέση σου:
1 θα κράταγα Cruze και Smart
2 Αν είχα χώρο στάθμευσης θα κατέθετα πινακίδες στο 206 μέχρι να βελτιωθούν τα πράγματα. Είναι κρίμα να το σκοτώσεις για φραγκοδίφραγκα.
3 θα ξεφορτονόμουν το 106. Μπορεί να έχει λίγα χιλιόμετρα και να είναι σε καλή κατάσταση αλλά δέν πάυει να είναι ένα παλιάς γενιάς αυτοκίνητο με ότι συνεπάγεται σε ανέσεις, ασφάλεια κτλ.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
τα δύο τελευταία θα κράταγα εννοείται.
+1
+2
Ποια 2 να κρατήσω και ποια 2 να πουλήσω?