Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το καλύτερο μικρομεσαίο των 90's
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Το καλύτερο μικρομεσαίο των 90's
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 13
    • 14
    • 1 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    273
    290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aggelooos2000 last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aggelooos2000 last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aggelooos2000 last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aggelooos2000 last edited by

            Θα κάνω λοιπόν τη αρχή με το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό, σαν πιτσιρικάς τα φώτα του μου έκαναν φοβερή εντύπωση και μου θύμιζε υπεραυτοκίνητο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              audipassion last edited by

              Ωραίο πόστ για την κατηγορία που είναι ΝΟ1 στην ευρώπη αλλά και στην πατρίδα μας
              σαν οδική συμπεριφορά έχω εμπειρία και θα έβαζα το 306 στην τοπ δεκάδα, από τα υπόλοιπα τώρα που έχω κάποια εμπειρία
              vw golf 1.4 gt ο θεός να το κάνει mkiii αυτό με τα 60 άλογα θεόαργο και απαράδεκτα φρένα ,
              vw golf 1.8 20vt 180 ps mkiv καθόλου σπόρ , gti με ποιότητα κύλισης θέλησαν να φτιάξουν ,
              audi a3 mki 1,6 μάλλον μαλθακό και αυτό αλλά με ψιλοκαλό τιμόνι και αέρα από μεγαλυτερη κατηγωρία το πρώτο ''πρίμιουμ'' μικρομεσαίο , bmw 316i compact e36 αν μπορούμε να το θεωρίσουμε μικρομεσαίο το μόνο 316 που μπορεί να στρίψει με τέτοιες γωνίες αλλά μάλλον επικύνδινο ειδικά σε γλυστερό οδόστρομα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σήμερα είναι με διαφορετικά φτερά καπό και πόρτες από αυτές που κατασκευάστικε και τέλος ένα αυτοκίνητο που μου άρεσε πολύ τότε ήταν το rover 214 του 97 τρελό για εκείνη την εποχή 1.4 μοτέρ με 103 άλογα φοβερό για μικρομεσαίο αυτοκίνητο εκείνης της εποχής εξοπλισμό ηλ. παράθυρα και πίσω ηλιοροφές καθρέπτες ξύλινο διάκοσμο και πολλά άλλα αλλά και πολλά προβλήματα καμένες φλάτζες , ραγισμένα μπλόκ αλλά ο συγκεκριμένος δεν έχει απογοητευθεί ακόμα και επενδύει πάνω στο 214 ψάχνοντας ακόμα να βρεί ένα καλό μάστορα .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                Θα κάνω λοιπόν τη αρχή με το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό, σαν πιτσιρικάς τα φώτα του μου έκαναν φοβερή εντύπωση και μου θύμιζε υπεραυτοκίνητο

                Πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Το είχαμε από το 89 ως το 92. Με αυτό έκανα τα πρώτα μου χειρόφενα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Εγω λεω να μη γραψω παλι τα αυτονοητα...θα ερθουν και 2-3 κολλημενοι να αρχισουν να λενε για καποιο κωλοαμαξο και το ποσο καταπληκτικο ητανε και να προσπαθω να αποδειξω τα αυτονοητα..
                  Θελω να δω ποσες σελιδες θα φτασει παλι μεχρι να αναφερθουν τα σωστα μοντελα.. και ειλικρινα λυπαμαι τον Αγγελο που ειχε το θαρρος να το ανοιξει..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • 1
                    106_4_ever last edited by

                    peugeot 306 me το 306 gti να ειναι ο βασιλιας των HOT hatch του '90!
                    citroen zx
                    alfa 146
                    ford focus
                    citroen xsara
                    κατι πιο απλο και σύγχρονο αλλα πολυ ποιοτικο τουλαχιστον οπτικα , το A3

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Καταλαβα νεα μαχη Ιαπωνοφιλων και Γαλλοφιλων

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Mιας που δεν υπάρχει γενικά αποδεκτός ορισμός για το 'καλύτερος', θα καταχωρήσω μόνο τα μοντέλα που για τον λόγο τους το καθένα υπήρξε σημαντικό.

                        1. Ρενώ Σενίκ. Πρωτοποριακό, ευρύχωρο, αποτελεσματικό και μεγάλο σουξέ το οποίο πολλοί προσπάθησαν να αντιγράψουν.

                        2. Φορν Φόκους. Το μοντέλο που τράβηξε την Φορντ από το παρελθόν του έσκορτ, καλοφτιαγμένο, γερό, με καλά κρατήματα, και πούλησε τον άμπακα σε όλο τον κόσμο.

                        3. Άουντι Α3. Το όχημα με το οποίο έκανε έφοδο η Άουντι στα μικρομεσαία κυβικά. Ποιοτικό και με πολλές ενδιαφέρουσες εκδόσεις, και το πρώτο μιας πλατφόρμας που έπαιξε πάρα πολύ σε πολλές παραλλαγές.

                        4. Μερσεντές Α. Η αντίστοιχη έφοδος της Μερσέντας στους μικρομεσαίους. Μεγάλη επιτυχία παρά την αρχική στραβοτιμονιά και την αμφισβητίσιμη ποιότητα των αρχικών εκδόσεων, το πρώτο μικρομεσαίο με στάναρντ εσπ (ας τόλμαγε να κάνει αλλιώς...), το μικρότερο μέχρι σήμερα Μερσεντικό, έχει μπει για τα καλά σε μια αγορά που η εταιρεία μέχρι τότε αδιαφορούσε και έκανε όγκους εντελώς απαραίτητους σε μια μικρομεσαία εταιρεία.

                        5. Τουότα Πρίους. Ο προάγγελος μιας σειράς εξελίξεων που ακόμα και σήμερα δεν έχουν οριστικοποιηθεί και είναι ακόμη στο ψάξιμο από πολλούς. Πολύ μπροστά για την εποχή του παρά τα όποια τρωτά του.Mια ολόκληρη κλάση πλέον, από μόνο του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης dstou έγραψε:

                          1. Μερσεντές Α. Η αντίστοιχη έφοδος της Μερσέντας στους μικρομεσαίους. Μεγάλη επιτυχία παρά την αρχική στραβοτιμονιά και την αμφισβητίσιμη ποιότητα των αρχικών εκδόσεων, το πρώτο μικρομεσαίο με στάναρντ εσπ (ας τόλμαγε να κάνει αλλιώς...), το μικρότερο μέχρι σήμερα Μερσεντικό, έχει μπει για τα καλά σε μια αγορά που η εταιρεία μέχρι τότε αδιαφορούσε και έκανε όγκους εντελώς απαραίτητους σε μια μικρομεσαία εταιρεία.

                          .

                          αστειάτορας???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Διάβασες καλά τι γράφω?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kyr80 last edited by

                              Civiv VTi
                              Alfa 145-146

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                Mιας που δεν υπάρχει γενικά αποδεκτός ορισμός για το 'καλύτερος', θα καταχωρήσω μόνο τα μοντέλα που για τον λόγο τους το καθένα υπήρξε σημαντικό.

                                1. Ρενώ Σενίκ.

                                2. Φορν Φόκους.

                                3. Άουντι Α3.

                                4. Μερσεντές Α.

                                5. Τουότα Πρίους.

                                Το Scenic σίγουρα επέδρασε δραματικά στις βασικές οικογενειακές κατηγορίες. Αλλά μικρομεσαίο με την έννοια του C-seg που προφανώς εννοούμε, δεν είναι. Σαν παράγωγο μοντέλο συμφωνώ απόλυτα.

                                Το Prius όντως προάγγελος και αυτό πολλών εξελίξεων, αλλά ως Prius I ήταν κάτι αρκετά πειραματικό. Ως εφαρμογή, το Prius II ήταν σαφώς καλύτερο.

                                Α3 δεν το βλέπω σαν τίποτα άλλο από ένα Golf IV με πολυτελές (; ) περιτύλιγμα. Απόγονοι προς το παρόν η BMW1 σε ανταγωνιστές, όχι δηλαδή και επανεφεύρεση του τροχού. A-Class Ι δεν το βλέπω παρά ως σκατά με πολυτελές (; ) περιτύλιγμα.

                                Το Focus θα ήταν η επιλογή μου για το καλύτερο μικρομεσαίο των 90s. Πήγε μπροστά σε σχεδίαση, είχε καλούς χώρους, έδωσε κίνητρο σε όλους τους άλλους να επενδύσουν χρόνο στο στήσιμο, αν έβαζαν και σύγχρονους κινητήρες θα ήταν λουκούμι. Το 306 αντίστοιχα καλό, όπως και η Xsara. Δεν μπορώ να πω όμως ότι χωρίς κινητήρες έφτασαν ποτέ στην ολοκλήρωση, τη σάρωση της κατηγορίας.

                                Τώρα που το σκέφτομαι, αρκετά ολοκληρωμένη στα παραπάνω αλλά και σε κινητήρα ήταν η 146. Δεν άφησε όμως όλους τους υπόλοιπους να τρέχουν να την αντιγράψουν...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                  Το Focus θα ήταν η επιλογή μου για το καλύτερο μικρομεσαίο των 90s. Πήγε μπροστά σε σχεδίαση, είχε καλούς χώρους, έδωσε κίνητρο σε όλους τους άλλους να επενδύσουν χρόνο στο στήσιμο, **αν έβαζαν και σύγχρονους κινητήρες **θα ήταν λουκούμι.

                                  Ναι τους ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    To σύγχρονοι κινητήρες πάντως πρέπει να ναι ανέκδοτο για την φορδ, ούτε τώρα δεν έχουν σύγχρονους κινητήρες καλά καλά για το φόκους του τότε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Η Ford ξέρει τόσα πολλά από κινητήρες, όσα η Rolls Royce από οικονομία...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        τετοια να λετε για τα Ford να σας περιποιηθουν οι focusman91 και Mad_Max_Geo

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          koubeast last edited by

                                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                          A-Class Ι δεν το βλέπω παρά ως σκατά με πολυτελές (; ) περιτύλιγμα.

                                          Και να φανταστείς έχω γνωρίσει άτομο που ασχολείται με αυτοκίνητα (έχει συνεργείο) και ενώ έχουν περάσει απ τα χέρια του πολλά μοντέλα, μου λέει τι γ@ματο είναι το A-Class και ότι δε το αλλάζει με κανένα, αμαξάρα κλπ
                                          Το tsi μου ούτε να το φτύσει

                                          Για τα μικρομεσαία, φόκους από μένα, έστω και χωρίς κινήτηρες.
                                          Πάντως η 145/146 είχε πολύ καλό γκάζι για τα κυβικά της (σε 1,4 που έχω μπεί)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης koubeast έγραψε:

                                            A-Class Ι δεν το βλέπω παρά ως σκατά με πολυτελές (; ) περιτύλιγμα.

                                            Και να φανταστείς έχω γνωρίσει άτομο που ασχολείται με αυτοκίνητα (έχει συνεργείο) και ενώ έχουν περάσει απ τα χέρια του πολλά μοντέλα, μου λέει τι γ@ματο είναι το A-Class και ότι δε το αλλάζει με κανένα, αμαξάρα κλπ
                                            Το tsi μου ούτε να το φτύσει

                                            να και ενας γνωστης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 1 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr