-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΙΣΣΟΣΤΡΩΘΕΙ (ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΔΙΑΝΟΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ Ή ΕΣΤΩ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ) ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΨΙΛΟΑΡΓΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΟΛΛΩΔΕΣ ΟΥΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ? ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟ ΣΩΜΑ? ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΥΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΟΣΟΥΣ ΑΦΙΕΡΩΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ!
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΙΣΣΟΣΤΡΩΘΕΙ (ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΔΙΑΝΟΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ Ή ΕΣΤΩ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ) ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΨΙΛΟΑΡΓΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΟΛΛΩΔΕΣ ΟΥΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ? ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟ ΣΩΜΑ? ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΥΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΟΣΟΥΣ ΑΦΙΕΡΩΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ!
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΙΣΣΟΣΤΡΩΘΕΙ (ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΔΙΑΝΟΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ Ή ΕΣΤΩ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ) ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΨΙΛΟΑΡΓΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΟΛΛΩΔΕΣ ΟΥΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ? ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟ ΣΩΜΑ? ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΥΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΟΣΟΥΣ ΑΦΙΕΡΩΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ!
-
Μου χουν τυχει τετοια απειρες φορες(στην Ελλαδα μενω και γω)
Δεν εχω κανει κατι, με τα χιλιομετρα καθαρισαν..το θεμα ειναι μην πιτσιλισει το πλαι της πορτας και μην κανει κωλο τον θολο, το λαστιχο δεν ειναι προβλημα. -
Οπως ειπε και ο cson, με τα χιλιομετρα θα φυγουν οι πισσες και πιο ευκολα σε μεγαλες διαδρομες,
το θεμα ειναι να παρεις ενα καθαριστικο πισσας για το αυτοκινητο ωστε να καθαριζεις τα σημεια
που θα λερωθουν και να μην αφηνεις την πισσα να στεγνωνει τελειως,
γιατι μετα ειναι πιο δυσκολο. -
Ενα στουπι με πετρελαιο κανει πολυ καλη δουλεια στην αφαιρεση πισσας απο το αμαξωμα.Για τα λαστιχα θελει χιλιομετρα και προσοχη γιατι μπορει να γλυστραει το αμαξι στον δρομο.
-
Δημοσίευση από BILL33 » 14 Σεπ 2010, 08:27
Ενα στουπι με πετρελαιο κανει πολυ καλη δουλεια στην αφαιρεση πισσας απο το αμαξωμα.Για τα λαστιχα θελει χιλιομετρα και προσοχη γιατι μπορει να γλυστραει το αμαξι στον δρομο.+ΟΟ για το πετρέλαιο !
Πρώτη φορρά ακούω όμως ότι τα λάστιχα μπορεί να γλυστράνε αμα πατήσουν σε πίσσα.
Οσες φορρές εχω πατήσει σε πίσσα μάλλον την αντίθετη αίσθηση είχα -
To πετρέλαιο γλιστράει, άμα τα περάσεις για να φύγει η πίσσα
-
Θα το αφησεις να στεγνωσει.
-
To πετρέλειο, έχω την εντύπωση ότι το ανέφερε ο Bill, για το αμάξωμα...
Πάντως αργεί να στεγνωσει, εκτός αν το βοηθήσει η σκόνη που θα κάτσει πάνω του... -
Εξαρταται και τι εννοουμε ως πισσα:την κολλα που ειναι σαν πετρελαιο ή το 'χαλικι' που πεφτει μετα;
Παντως μια φορα που ειχα πεσει σε κολλα θυμαμαι να μου γλυστραει το αμαξι γιατι κολλαγαν επανω ολα τα πετραδακια και σκουπιδια που ειχε ο δρομος .Γλίστρημα εννοω να μην σταματαει εκει που ηξερα το αμαξι αλλα λιγο πιο μετα.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Θα το αφησεις να στεγνωσει.το πετρελαιο δεν ειναι βενζινη για να εξατμιστει.......οποτε αν μεινει στα λαστιχα θελει προσοχη
-
το καλυτερο αφαιρετικο πισσας ειναι το WD40 αυτος που το εφτιαξε για αυτη την δουλεια το προοριζε και στην πορεια εγινε και λιπαντικο
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
το καλυτερο αφαιρετικο πισσας ειναι το WD40 αυτος που το εφτιαξε για αυτη την δουλεια το προοριζε και στην πορεια εγινε και λιπαντικοΣυμφωνα με http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40 It was originally designed to repel water and prevent corrosion,[1] and later was found to have numerous household uses.
WD-40 stands for 'Water Displacement - 40th Attempt'. Larsen was attempting to concoct a formula to prevent corrosion, by displacing the standing water that causes it. In the process, he arrived at a successful formula on his 40th attempt.[1] WD-40 is primarily composed of various hydrocarbons.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Θα το αφησεις να στεγνωσει.
το πετρελαιο δεν ειναι βενζινη για να εξατμιστει.......οποτε αν μεινει στα λαστιχα θελει προσοχη
Αμα τον ενοχλει τοσο τι να πω.Παντος πρεπει να καθαρισω και εγω το αμαξι γιατι εχει πιασει στις γωνιες του μεταλου διαφορα μαυρα σαν σπυρακια τα οποια απο οτι ειχα ρωτησει εδω μεσα βγαινουν με πετρελαιο.Ξερετε εκει που η ροδα συνηθως ριχνει τη λασπη ας πουμε στο αμαξωμα.
-
Πετρέλαια, λάδια, σπρέι - ότι και να βάλετε στα λάστιχα να μη μείνει για πολύ ώρα γιατί εκεί το λάστιχο θα μαλακώσει.
πχ. αν το καθαρίσεις με πετρέλαιο και μετά το παρκάρεις εκεί όλη νύχτα, στο κάτω μέρος το λάστιχο θα πατάει πάνω στο πετρέλαιο. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πετρέλαια, λάδια, σπρέι - ότι και να βάλετε στα λάστιχα να μη μείνει για πολύ ώρα γιατί εκεί το λάστιχο θα μαλακώσει.
πχ. αν το καθαρίσεις με πετρέλαιο και μετά το παρκάρεις εκεί όλη νύχτα, στο κάτω μέρος το λάστιχο θα πατάει πάνω στο πετρέλαιο.+1 δεν το είχα σκεφτεί...Επίσης φαντάζομαι η πίσσα θα κολλάει στις κοιλότητες των λαστιχων με αποτέλεσμα να εμποδίζει το νερό να περάσει και μεν να έχεις καλύτερο grip σε στεγνό δρόμο αλλά τρελή γλίστρα σε βρεγμένο.Όποτε ακομα περισσότερη προσοχή σε βρεγμένο που έτσι και αλλιώς είναι πιο επικίνδυνος.
ΠΙΣΣΑ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ! ΠΩΣ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ?