-
Παρουσιάστηκε στο Παρίσι !
Μήκος 3,99, μεταξόνιο 2,55 και χώρος αποσκευών 336-430 λίτρα. Κινητήρας βενζίνης, μόνο ο 'γνωστός' 1,33 λίτρων... Να δούμε και πόσο κοντά θα τοποθετηθεί τιμολογιακά στα Jazz/Venga... -
Θα έχει cvt! Αν κάνει κάτω από 16Κ θα πάρει μερίδιο.
-
Σχεδόν αδιάφορη η supermini Mpv κατηγορία στην Ελλάδα. Αν αγγίξει τιμή 5θυρου μικρομεσαίου δύσκολη η θέση του.
Το συγκεκριμένο πάντως είναι και λίγο ασχημούτσικο!
Και ας μάθουμε και που θα κατασκευάζεται διότι αν έρθει απο Ιαπωνία ανετα πλασσάρεται σαν πολυθέσιο αντι-IQ και εκτοξεύει την τιμή ... πάνω και απο το Auris. -
Μόνο αδιάφορη σαν κατηγορία δεν θα την έλεγα. Είναι υπαρκτή και μεγαλώνει συνέχεια έναντι των άλλων μικρών, και το θεωρώ πολύ ώριμο από πλευράς καταναλωτών . Νισσάν Νόουτ, Μερσεντές Α, C3 Πικάσσο, Μερίβα, Βένγκα, Τζαζ, Μόντους, Φίατ Κούμπο, Φορντ Φούσιον, Ρούμστερ κ.α.
Άντε μπας και πουλήσει τίποτα με το μικρό, γιατί με το ακριβό Βέρσο το κατάφερε (το τίποτα). -
Ανταγωνισμός στην ίδια κατηγορία υπάρχει αλλά στην Ελλάδα αναφέρομαι που αν ένα Venga κοστίζει όσο το Ceed ή το Meriva όσο το Astra περισσότερες πιθανότητες έχει ο υποψήφιος αγοραστής να επιλέξει τα δεύτερα. (Εξαίρεση ίσως στο Note που το επόμενο μικρομεσαίο της είναι 'ειδική' περίπτωση! )
Προσωπικά θα προτιμούσα τα πρώτα αλλά έχω την εντύπωση πως στην Ελλάδα θα ήμουν εξαίρεση. -
Εχει δει κανείς από κοντά αυτό το αμαξάκι; Νομίζω η χρυσή τομή για μες στην πόλη και για μικρές οικογένειες και ο κινητήρας πιο 'ταιριαστός' για το βάρος του από το URBAN CRUISER ας πούμε...Περιμένω και με μεγάλη αγωνία το τεστ του EURONCAP γιατί κι εκεί το URBAN τα σκάτωσε...
-
Παιδιά αυτό νομίζω πρέπει να φύγει από τα μελλοντικα μοντέλα...έχει ήδη έρθει στην Ελλάδα. Η έκδοση με το χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού (που είναι μια χαρά) έχει 16 χιλιάρικα...
-
φουλ εχτρα και cvt φτάνει τα 20Κ όσο θα δίνει και ο Σ το jazz hybrid δηλαδή...
-
Απο χώρους όμως πρέπει να είναι καλύτερο. Και κυρίως σε χώρο αποσκευών. Και γιατί να το πάρεις φουλ εχτρα? Ακόμα και η μεσαία έκδοση έχει 17 και κάτι, η οποία είναι πολύ καλή...έχει και κάμερα οπισθοπορείας...εντάξει απόψεις είναι αυτές...με το υβριδικό ας πούμε (αν όλα πάνε καλά με μπαταρίες και τέτοια) κάνεις οικονομία, σε βάθος 5 ετίας έρχεται φθηνότερο...
-
Ο χρήστης EYFYHS έγραψε:
Παιδιά αυτό νομίζω πρέπει να φύγει από τα μελλοντικα μοντέλα...έχει ήδη έρθει στην Ελλάδα. Η έκδοση με το χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού (που είναι μια χαρά) έχει 16 χιλιάρικα...Το 'έχει έρθει' είναι σχετικό, γιατί στις εκθέσεις δεν υπάρχει ακόμη ...
(τέλη Φλεβάρη είπαν) -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Παιδιά αυτό νομίζω πρέπει να φύγει από τα μελλοντικα μοντέλα...έχει ήδη έρθει στην Ελλάδα. Η έκδοση με το χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού (που είναι μια χαρά) έχει 16 χιλιάρικα...
Το 'έχει έρθει' είναι σχετικό, γιατί στις εκθέσεις δεν υπάρχει ακόμη ...
(τέλη Φλεβάρη είπαν)Το εχει βαλει ηδη στο ελληνικο site http://www.toyota.gr/cars/new_cars/verso-s/index.aspx
-
Βρε και διαφήμιση παίζει, αλλά αυτοκίνητο να δεις ΔΕΝ υπάρχει!!
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Βρε και διαφήμιση παίζει, αλλά αυτοκίνητο να δεις ΔΕΝ υπάρχει!!Για την μεταφορα απο τα Μελλοντικα μοντελα λεω εγω
-
Υπάρχει πληροφόρηση σχετικά με την χώρα κατασκευής του;
-
Απ' ότι έχω διαβάσει στο νετ, στο ίδιο εργοστάσιο που φτιάχνεται και το IQ στην Ιαπωνία.
-
Ενδιαφέρθηκα ως κάτοχος Yaris Verso. Να λοιπόν που τυχαία ανακάλυψα ότι υπάρχει εκθεσιακό κομματι στον Παπαδαμαντίου τέρμα Αχαρνών. Να λοιπόν οι σύντομες εντυπώσεις. Καλή ποιότητα κατασκευής, συναρμολόγηση made in JAPAN (εξακριβωμένο) υλικά όχι τα ακριβότερα αλλά συναρμογή καλή, ευρύχωρο σαλόνι αλλά τα μπροστινά καθίσματα δεν έχουν αρκετά μεγάλη βάση και σίγουρα κουράζουν στο πολύωρο ταξίδι.
Μεγάλο ερωτηματικό η απόδοση του κινητήρα 1,33λίτρων στο δεδομέ νο αμάξωμα. Αμα οι σχέσεις του κιβ ωτίου είναι εξίσου μακριές με το Yaris γράψε λάθος.
Mε το ντήζελ 4D 1,4D 90 ίππων και 21χγρ.μ. ροπή θα το έπαιρνα για να κάνω καμμία 300 χιλιάδες χλμ.χωρίς πονοκέφαλους. -
Οι εκδόσεις με το 'Touch and Go', εκτός από κάμερα οπισθοπορίας έχουν και navigation;
-
Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
Οι εκδόσεις με το 'Touch and Go', εκτός από κάμερα οπισθοπορίας έχουν και navigation; -
Ξέρει κανείς αν θα έρθει το diesel στην Ελλάδα; Ο 1,33 βενζίνης ίσως είναι λίγος σε κάποιες συνθήκες.
-
Ο χρήστης carcaroth έγραψε:
... 18170 ευρω για το 1.33 με χειροκινητο 6αρι κιβωτιο...Πολύ καλά εξοπλισμένο αλλά αρκετά ακριβό. Είναι σε μια κατηγορία (μικρά MPV) που και το αγοραστικό ενδιαφέρον αλλά και η μεταπώληση είναι σχεδόν μηδενική και τα made in Japan, κάμερες, οροφές κλπ δεν βοηθάνε. Εδώ κάποια χρόνια πριν το Υaris Verso με βαρύ 'όνομα', χώρους γκαρσονιέρας, εξίσου οικονομικούς κινητήρες, μοντέρνα εμφάνιση για την εποχή του κλπ ... πέρασε και δεν άγγιξε!
Δεν έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω από το Venga ή το Jazz που είναι και φτηνότερα και έχουν και αυτά καλή εμφάνιση.
Toyota Verso S