-
γεια σας ειμαι νεο μελος και θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις....εχω μια 147 1.6 ts και θα ήθελα να ανεβάσω ιπποδύναμή μπορει κάποιος να μου πει τι να κάνω? ευχαριστώ
-
γεια σας ειμαι νεο μελος και θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις....εχω μια 147 1.6 ts και θα ήθελα να ανεβάσω ιπποδύναμή μπορει κάποιος να μου πει τι να κάνω? ευχαριστώ
-
γεια σας ειμαι νεο μελος και θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις....εχω μια 147 1.6 ts και θα ήθελα να ανεβάσω ιπποδύναμή μπορει κάποιος να μου πει τι να κάνω? ευχαριστώ
-
πολλά μπορείς να κάνεις...
- πούλα τη!
- βάλε 2λιτρο κινητήρα!
- πάρε ένα πιο αργό αυτοκίνητο και μετά πάλι αυτή...
χιούμορ... σου λέει μετά.
ειλικρινά, δεν νομίζω ότι θα πετύχεις κάτι αξιόλογο με μετατροπή... θα χρειαστεί πολλή δουλειά (++++λεφτά - οπότε αξίζει να πάρεις κάτι είδη πιο γρήγορο) και υπάρχουν αρκετοί που το κάνουν με τροπέτα κλπ αλλά μετά δεν κρατάει το είδη νευρικό μπροστά μέρος...
-
Eχεις ήδη τον καλυτερο ατμοσφαιρικό 1,6 ακόμα και σήμερα.(εκτός vti ).
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι .
Βάζεις κομπρέσορα για 200+ με 5,5μιση χιλ,εφόσον μπαίνει.
Αλλάζεις με μεγαλύτερο 147 2λιτρο.
Αλλάζεις με άλλο μοντέλο πχ 156 1,8 .
Το κλασικό Φ.Π.Α ειδικά σε αυτά τα μοντέλα απλως κοστίζουν πολύ χωρις αποτέλεσμα.
Η μετατροπή σε τουρμπο τουλαχιστον μεχρι 200 ίππους δεν εχει επιδόσεις ικανοποιητικές για αυτη τη δύναμη.Τα λεφτά πολλά ,ενώ η αλλαγή κινητήρα απλά θα έχει αβέβαιο αποτέλεσμα και μεγάλο κόστος.
Προτείνω αλλαγή . -
Το καλύτερο σχετικό είναι Από τους πιο δυνατούς σίγουρα.
-
Ότι και να κάνει το ΤSαΙ θα εξακολουθήσει να το πίνει.
-
Οταν λέω για αλλαγή εννοώ αλλο αλφα πιο καινούριο και δυνατότερο.
Επίσης τα τσι έχουν κομπρεσσορα + τουρμπο ,οπότε αδυνατουν σύγκρισης.Στα 120 άλλογα δεν νομιζω οτι παίρνει ΤSαι ο 1,6 απο το τουρμπατα .Ας ήμαστε πιο ρεαλιστες!
Οταν πηγαινω με 200 και ανεβαινω στα 210 ο Τσι μαζευει την σκονη μου! Και έχει και άλλο! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
.......
Βάζεις κομπρέσορα για 200+ με 5,5μιση χιλ,εφόσον μπαίνει.
......Ξέρουμε κάποιον βελτιωτή, που να ειδικεύεται σε κομπρέσορες ?
μοτέρ ford/volvo 1.8 125Hp
thanks, και σόρυ για το
-
Nομίζω η Novitec και απο κομπρέσορες η rotrex. Μπές στα site και μάθε.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
.......
Βάζεις κομπρέσορα για 200+ με 5,5μιση χιλ,εφόσον μπαίνει.
......Ξέρουμε κάποιον βελτιωτή, που να ειδικεύεται σε κομπρέσορες ?
μοτέρ ford/volvo 1.8 125Hp
thanks, και σόρυ για το
Aν έχεις το ford-mazda μοτέρ, μην κάνεις κανένα αστείο. Θα κλάψεις με μαύρο δάκρυ μολις κάνει μπαμ! Δυστυχώς δεν έχουν αντοχές...
-
Ο χρήστης maleficarum έγραψε:
γεια σας ειμαι νεο μελος και θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις....εχω μια 147 1.6 ts και θα ήθελα να ανεβάσω ιπποδύναμή μπορει κάποιος να μου πει τι να κάνω? ευχαριστώμια βόλτα Απο εξειδικευμένο site θα σου λύσει πολλές αποριες...
Στο alfisti.gr υπάρχει 1600αρα 147 που πηγαίνει καλύτερα Απο 2l 147... -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ότι και να κάνει το ΤSαΙ θα εξακολουθήσει να το πίνει.+100000000
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
Ότι και να κάνει το ΤSαΙ θα εξακολουθήσει να το πίνει.
+100000000
Απο το 122αρη;;;
Δεν νομίζω... -
έπρεπε να το τραβήξω βίντεο κ ει μουν κ φορτωμένος με 3 άτομα +αποσκευες +ac κ αυτός μονοκαβαλος....ηθελε να μου παίξει φώτα στην εθνική άλλα συνέχεια το τσι στο κάτω δεξιό μέρος έβλεπε!!!
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
έπρεπε να το τραβήξω βίντεο κ ει μουν κ φορτωμένος με 3 άτομα +αποσκευες +ac κ αυτός μονοκαβαλος....ηθελε να μου παίξει φώτα στην εθνική άλλα συνέχεια το τσι στο κάτω δεξιό μέρος έβλεπε!!!Αυτό δεν σημαίνει τίποτα απολύτως... κατέβασε 1 ή 2 σχέσεις αυτός ή πάτησε γκάζι με 5η απλά;
-
Εντάξει αν αρχίσουμε τωρα.
Εγώ μέτρησα seat leon 122αρι που ουσιαστικά είναι 130+ και κάθησα στα 200 να δω αν θα περάσει αφού άναψε φώτα.
Οταν βγήκε στον αέρα ........
Επίσης ακριβώς απο πίσω ήταν και ενα vts1,6 saxo το τελευταίο μοντέλο το οποίο΄όταν ΄βγήκε αριστερά στον αέρα με 200 ...... ...... κάτι έγινε και....απλά δεν πήγαινε άλλο.Και μιλάω για τα πρωτα διόδια της ΑΟ απο Ελευσίνα προς Αθήνα.Ψιλοανηφόρα δηλ.
Η ALFA ποτέ μα ποτέ σε τέτοια ευθεία δεν σταματά πριν τα 210.Αλλά το ότι το ενα εχει τούρμπο και το άλλο είναι με ατμοσφαιρική πίεση αυτό ξεφτιλίζει το tsi.
http://www.youtube.com/watch?v=B_Dj7yLYg_Q
Και ένα βιντεάκι απο νορμαλ 1,6 και ένα απο tsi 125.
http://www.youtube.com/watch?v=849oRuJkV9c
H ξεφτίλα ανήκει στο tsi λόγο τεχνολογίας ,τούρμπο και ροπής.
Kαι μη μου πείτε για τα 200 παραπάνω κυβικά.
πως να βελτιώσω την 147