-
τί στο καλό γίνεται? εδώ κ κανά 6μηνο ανα δυο τρεις μήνες τελειώνει η μπαταρία στο τηλεχειρισμό των κλειδαριών που ειναι πανω στο κλειδί του αυτοκινητου. βραχυκυκλώνει κάπου κ τρωει τη μπαταρία? θέλει καποια ενισχυμένη μπαταρία?
για πείτε καμιά ιδέα
το αυτοκίνητο ειναι ίμπιζα του 2003 -
τί στο καλό γίνεται? εδώ κ κανά 6μηνο ανα δυο τρεις μήνες τελειώνει η μπαταρία στο τηλεχειρισμό των κλειδαριών που ειναι πανω στο κλειδί του αυτοκινητου. βραχυκυκλώνει κάπου κ τρωει τη μπαταρία? θέλει καποια ενισχυμένη μπαταρία?
για πείτε καμιά ιδέα
το αυτοκίνητο ειναι ίμπιζα του 2003 -
τί στο καλό γίνεται? εδώ κ κανά 6μηνο ανα δυο τρεις μήνες τελειώνει η μπαταρία στο τηλεχειρισμό των κλειδαριών που ειναι πανω στο κλειδί του αυτοκινητου. βραχυκυκλώνει κάπου κ τρωει τη μπαταρία? θέλει καποια ενισχυμένη μπαταρία?
για πείτε καμιά ιδέα
το αυτοκίνητο ειναι ίμπιζα του 2003 -
Πολύ πιθανό να τα εχει παιξει η πλακέτα του τηλεχειρισμου και να εχει διαροή (πχ απο ραγισμα ή ψυχρή κολληση)( με αποτέλεσμα να τρώει την μπαταρία. ΑΝοιγμα για αρχή καικαλό καθάρισμα μέσα και ελεγχο για ψεγάδια.
-
mipos to teleytaio diastima to vazeis se kamia tsepi tsantaki kai piezontai? allo poy mporei nanai ygrasia stis epafes...
Tα greeklish δεν επιτρεπονται,γραφε με ελληνικους χαρακτηρες[mod]
-
ναι, το σκέφτηκα κ αυτό, αλλά δεν πρέπει να ειναι αυτό το πρόβλημα
θα περάσω από έναν γερμανό κ θα ρωτήσω αν μπορούν να δουν αν ειναι βραχυκυκλωμένο το τηλεκοντρόλ, αφού δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο -
Ιμπιζα δεν είναι;; Μέχρι και το τηλεχειριστήριο είναι ελλατωματικό!!!!!!!
-
Μαλλον πατας καταλαθος το κουμπι. Εγω πολλες φορες οταν βαζω το κλειδι στην τσεπη ξεκλειδωνει μονο του το αμαξι επειδη εχει πατηθει το κουμπι.Τσεκαρετο γιατι εαν παραμενει εστω και για λιγο καθε φορα πατημενο τοτε..και πολυ κραταει η μπαταρια!
-
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχε φίλη μου με Grande Punto καινούργιο. Μετά από 2-3 αλλαγές μπαταρίας, της το άλλαξαν στην αντιπροσωπεία με γρήγορες διαδικασίες.
Τις ίδιες ερωτήσεις είχαν κάνει και σε εκείνη: Μήπως πιέζεται στην τσάντα της ή σε καμμιά στέπη... -
παθαινει το ιδιο και το κλειδι στο audi μου, χρονο το πολυ να βγαλει ενω σε αλλα αυτοκινητα εχει κρατησει απειρα χρονια
επειδη ειναι μικρο το κοστος της μπαταριας δεν εχω ασχοληθει ιδιατερα, επισης η τελευταια μπαταρια που εβαλα μου φαινεται πρεπει να εχει περασει κατα πολυ το χρονο
( τη 3η φορα εβαλα energizer απο το πλαισιο γιατι πριν ειχε μια ακυρη και τη 2η εβαλα επισης ακυρη, αρα ενδεχομενως να παιζει και αυτο το ρολο του )σα λυση αναγκης παντως το να τη βγαλεις και να τη ξαναβαλεις συνηθως δουλευει , αλλα καποια στιγμη τελος
δεν περιμενω να ερθει αυτη η στιγμη βεβαια -
κ εσύ πολύ συχνά αλλάζεις! περίεργα πράγματα
για πέντε χρόνια δεν ειχα ασχοληθεί με τη μπαταρία κ τώρα σε ένα χρόνο κ ουτε έχω αλλάξει 3.
Δεν ήξερα ότι μπορώ να πάω κ στο πλαίσιο, thanks για το info- ότι δεν θα το ξαναβάλω στην τσέπη κ βλέπουμε
-
.
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
made in japan -
Υπάρχουν μπαταρίες ίδιου μεγέθους και τάσης αλλά διαφορετικού τύπου (με λίγο διαφορετικό κωδικό, πχ ένα διαφορετικό γράμμα πριν ή μετά τον αριθμό) που έχει σχέση με το ρεύμα που βγάζει και τον προσανατολισμό χρήσης (συνεχή μικρή ένταση όπως πχ σε θερμόμετρο ή σπανιότερα αλλά με μεγαλύτερη ένταση όπως σε τηλεχειριστήριο). Αν βάλεις το λάθος πράμα δεν θα κρατάει αρκετά.
Τώρα οι τύποι δεν θυμάμαι ποιο κάνει τι αλλά είναι κάτι του στυλ Silver oxide, alcaline, lithium.... -
.
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Καθαρισε μια τις επαφες και την πλακετα και βαλε μια καλη μπαταρια(energizer,panasonic κτλ)made in japanεμενα πλακα πλακα αυτο φαινεται να μου ελυσε το προβλημα και ηταν προβλημα γιατι και να ανοιγα το αυτοκινητο με το κλειδι , ο εργοστασιακος συναγερμος παρεμενε μιας και αυτος κλεινει απο το ιδιο χειριστηριο
το μονο που μου μενει ειναι να βαλω και ιαπωνικους πολλαπλασιαστες (hitachi) οπως στα προηγουμενα s3 που δεν καταλαβαιναν χριστο σε σχεση με του ΟΕΜ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εμενα πλακα πλακα αυτο φαινεται να μου ελυσε το προβλημα και ηταν προβλημα γιατι και να ανοιγα το αυτοκινητο με το κλειδι , ο εργοστασιακος συναγερμος παρεμενε μιας και αυτος κλεινει απο το ιδιο χειριστηριο
έχεις εργοστασιακό συναγερμό?
(έχει σημασία που ρωτάω)πάντως τεράστια σημασία στα νέα αμάξια έχει και το αν κλείνεις τα παράθυρα με τον τηλεχειρισμό (που κρατάς το κλείδωμα καθόλη τη διάρκεια που κλείνουν τα παράθυρα -αν θες να κλείσουν τελειώς-), κάτι που 'πίνει το αίμα' στην μπαταρία.Κι αυτό γιατί οι συγκεκριμένες μπαταρίες (CR2032, CR2025 κτλ) είναι φτιαγμένες για να δίνουν κυρίως στιγμαία τάση.
Προσωπικά δεν τον χρησιμοποιώ πλέον ΚΑΘΟΛΟΥ για να κλείνω τα παράθυρα και η μπαταρία πλέον κλείνει 2 χρόνια χωρίς σημάδια κόπωσης. -
ναι ειναι στανταρ του μοντελου, μαζι με αλλα πραγματα που αποφασισες να πληρωσεις εξτρα
-
6 χρονια,και δουλευει ακομα το δικο μου.για μελλοντικη αλλαγη που θα απευθυνθω?στις αντιπρωσοπειες?η τιμη της μπαταριας ποσο κανει περιπου?
-
Ο χρήστης scoopy έγραψε:
6 χρονια,και δουλευει ακομα το δικο μου.για μελλοντικη αλλαγη που θα απευθυνθω?στις αντιπρωσοπειες?η τιμη της μπαταριας ποσο κανει περιπου?στο γερμανο κ σε άλλα μαγαζάκια κάνει 3 ευρώ.
εμένα αν μου ξαναπέσει (η μπαταρία) θα πάω στην αντιπροσωπία να δω κ εκεί τί παίζει
υγ στο πλαίσιο της μεταμόρφωσης δεν αλλάζουν μπαταρίες κ μάλιστα με κοιτάγαν σα χάνοι ρε! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παθαινουν και οι πολ/στες στο audi μου, χρονο το πολυ να βγαλει ενω σε αλλα αυτοκινητα εχει κρατησει απειρα χρονιαfixed...
"πεφτει" η μπαταρια στο τηλεχειρισμό!