Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα Ζ4 2.0 μετά από ΜΧ5 NC 1.8!! ??
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα Ζ4 2.0 μετά από ΜΧ5 NC 1.8!! ??
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    13
    29
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kakwskeimena last edited by

      Καλησπέρα!

      μόλις πούλησα το Μ5 NC 2008 1.8 MID που είχα (12.000χλμ), και κάνω διάφορες σκέψεις για τον αντικαταστάτη του! Πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλα δεν το ερωτευτηκα! Εμφανισιακα, εξ αρχης τρελαινομουν για την Ζ4 facelift, αλλα δεν την πλησιαζα λογω τιμης. Τωρα ομως, με τις τιμες των Ζ4 2.0 με λιγα χλμ να ειναι κοντα στα 20κ, το σκεφτομαι παρα πολυ σοβαρα!

      Απλα να πω οτι θελω ενα αυτοκινητο που να ειναι γρηγορο (σχεδον αντιστοιχο με ενα Α3 1.8Τ 160Hp που οδηγαω που κ που), να επιτρεπει παιχνιδια με την ουρα (ξερω οτι λιγα θα ειναι τοσο παιχνιδιαρικα οσο το ΜΧ5, αλλα σε στροφες με μη τελεια ασφαλτο να φευγει σχετικα η ουρα), να ειναι αξιοπιστο, να κραταει σχετικη μεταπωλητικη αξια, και ισως να ειναι και σχετικα εντυπωσιακο εμφανισιακα!

      Για αυτους τους λογους, καταληγω στην Ζ4 2006+, την 2.0, και παρακαλω να μην αναφερθουν εκδοσεις με παραπανω κυβικα, γιατι για τους δικους μου λογους θελω μεχρι 2.000! Εχω απορριψει μαλλον την SLK, διοτι δεν απενεργοποιειται πληρως το ESP και γιατι το κοστος ανεβαινει!

      Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας για τη Ζ4 τη 2.0, και αν γινεται χωρις αφορισμους τυπου ''δεν ειναι εξακιλυνδρη πετα την'' ή ''δεν παει μια'', αλλα με επιχειρηματα και ισως παραθεση προσωπικων εμπειριων!! Μια αξιολογηση με βαση τα κριτηρια που εθεσα προηγουμενως, καθως και το value-for-money, τωρα που παιρνεις και με 19-20κ.!

      Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω γνωμες!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • K
        kakwskeimena last edited by

        Καλησπέρα!

        μόλις πούλησα το Μ5 NC 2008 1.8 MID που είχα (12.000χλμ), και κάνω διάφορες σκέψεις για τον αντικαταστάτη του! Πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλα δεν το ερωτευτηκα! Εμφανισιακα, εξ αρχης τρελαινομουν για την Ζ4 facelift, αλλα δεν την πλησιαζα λογω τιμης. Τωρα ομως, με τις τιμες των Ζ4 2.0 με λιγα χλμ να ειναι κοντα στα 20κ, το σκεφτομαι παρα πολυ σοβαρα!

        Απλα να πω οτι θελω ενα αυτοκινητο που να ειναι γρηγορο (σχεδον αντιστοιχο με ενα Α3 1.8Τ 160Hp που οδηγαω που κ που), να επιτρεπει παιχνιδια με την ουρα (ξερω οτι λιγα θα ειναι τοσο παιχνιδιαρικα οσο το ΜΧ5, αλλα σε στροφες με μη τελεια ασφαλτο να φευγει σχετικα η ουρα), να ειναι αξιοπιστο, να κραταει σχετικη μεταπωλητικη αξια, και ισως να ειναι και σχετικα εντυπωσιακο εμφανισιακα!

        Για αυτους τους λογους, καταληγω στην Ζ4 2006+, την 2.0, και παρακαλω να μην αναφερθουν εκδοσεις με παραπανω κυβικα, γιατι για τους δικους μου λογους θελω μεχρι 2.000! Εχω απορριψει μαλλον την SLK, διοτι δεν απενεργοποιειται πληρως το ESP και γιατι το κοστος ανεβαινει!

        Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας για τη Ζ4 τη 2.0, και αν γινεται χωρις αφορισμους τυπου ''δεν ειναι εξακιλυνδρη πετα την'' ή ''δεν παει μια'', αλλα με επιχειρηματα και ισως παραθεση προσωπικων εμπειριων!! Μια αξιολογηση με βαση τα κριτηρια που εθεσα προηγουμενως, καθως και το value-for-money, τωρα που παιρνεις και με 19-20κ.!

        Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω γνωμες!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kakwskeimena last edited by

          Καλησπέρα!

          μόλις πούλησα το Μ5 NC 2008 1.8 MID που είχα (12.000χλμ), και κάνω διάφορες σκέψεις για τον αντικαταστάτη του! Πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλα δεν το ερωτευτηκα! Εμφανισιακα, εξ αρχης τρελαινομουν για την Ζ4 facelift, αλλα δεν την πλησιαζα λογω τιμης. Τωρα ομως, με τις τιμες των Ζ4 2.0 με λιγα χλμ να ειναι κοντα στα 20κ, το σκεφτομαι παρα πολυ σοβαρα!

          Απλα να πω οτι θελω ενα αυτοκινητο που να ειναι γρηγορο (σχεδον αντιστοιχο με ενα Α3 1.8Τ 160Hp που οδηγαω που κ που), να επιτρεπει παιχνιδια με την ουρα (ξερω οτι λιγα θα ειναι τοσο παιχνιδιαρικα οσο το ΜΧ5, αλλα σε στροφες με μη τελεια ασφαλτο να φευγει σχετικα η ουρα), να ειναι αξιοπιστο, να κραταει σχετικη μεταπωλητικη αξια, και ισως να ειναι και σχετικα εντυπωσιακο εμφανισιακα!

          Για αυτους τους λογους, καταληγω στην Ζ4 2006+, την 2.0, και παρακαλω να μην αναφερθουν εκδοσεις με παραπανω κυβικα, γιατι για τους δικους μου λογους θελω μεχρι 2.000! Εχω απορριψει μαλλον την SLK, διοτι δεν απενεργοποιειται πληρως το ESP και γιατι το κοστος ανεβαινει!

          Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας για τη Ζ4 τη 2.0, και αν γινεται χωρις αφορισμους τυπου ''δεν ειναι εξακιλυνδρη πετα την'' ή ''δεν παει μια'', αλλα με επιχειρηματα και ισως παραθεση προσωπικων εμπειριων!! Μια αξιολογηση με βαση τα κριτηρια που εθεσα προηγουμενως, καθως και το value-for-money, τωρα που παιρνεις και με 19-20κ.!

          Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω γνωμες!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • M
            mikegr last edited by

            gay

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • K
              kakwskeimena last edited by

              Ευχαριστω πολυ, πολυ ωριμη απαντηση! μαλλον εσυ, μετα απο χρονια καθημερινη χρηση Exige S και Caterham, ολα τα υπολοιπα αυτοκινητα σου φαινονται gay ε? !

              Αν γινεται μια λιγο πιο σοβαρη βοηθεια, ευχαριστω!

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • K
                kakwskeimena last edited by

                Μακαρι λοιπον να ακολουθησω και εγω ιδια μετεπειτα πορεια με σενα στα αυτοκινητα! Εχω 12 χρονια μπροστα μου για 430

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • Y
                  yugo_para_siempre last edited by

                  Μην ακουω μ@λ@κιες. Αφου εσυ θα κανεις τραμπα την εξελιξη τους θα παρεις 458 Italia και οχι 430!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    To 2.0 φαντάζομαι θα είναι αργό. Ας μας παραθέσουν οι bmwδάκηδες τι λέει το συγκεκριμένο μοτέρ, αν κ πιστεύω θα σε αποτρέψουν. Πες μας τι σε χάλασε στο μάζντα...

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • J
                      johnkyr last edited by

                      ο έρωτας με την προπέλα ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Η Ζ4 θα ήταν καλύτερη σαν εξακύλινδρη (φυσικά, έστω και σαν 2,2 που δεν απέχει από τα 2λτ) αλλά παρόλα αυτά φαίνεται ότι και η δίλιτρη δεν είναι καθόλου αργή αλλά μια χαρά και αξιοπρεπής. Αν όμως θέλεις τις ροπές του τούρμπο της Audi δεν θα τις έχεις, πάρε ΤΤ. Φυσικά πρέπει να το οδηγήσεις πριν το πάρεις και ελπίζω να το έχεις ήδη κάνει πριν πουλήσεις το ΜΧ5. Και πες μας γιατί δεν σου έκανε το ΜΧ5.
                        Διάβασε κι αυτό, νομίζω είναι καλό review και μάλλον θα σου αρέσει: http://www.fabiatou.com/2007/02/bmw-z4-20i.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cuore-sportivo-19 last edited by

                          Πάντως να ξέρεις ότι στην slk υπάρχει mode που απενεργοποιούνται όλα τα ηλεκτρονικά και το abs όμως μαζί, και τα επαναφέρεις κάθε φορά που τη σβήνεις. Αν σου αρέσει πολύ η z4 προχώρα, αν και μάλλον σε αίσθηση τουλάχιστον (λόγω ροπής), πρέπει να πιο αργή από το α3, αλλά με σχετικά στενά λάστιχα πιστεύω θα μπορείς να γυρίσεις στα κλασικά ελληνικά σαπούνια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • E
                            efthymis last edited by

                            Εγω Elise θα επαιρνα στη θεση σου. Τωρα αν θες κατι πιο ησυχο/ πολυτελες παρε καλυτερα SLK. Για κατι ενδιαμεσο, μαλλον τη Ζ4 που σκεφτεσαι αλλα ξεκαθαρισε καλυτερα τι ακριβως θελεις απο το μελλοντικο σου αυτοκινητο ωστε να μην απογοητευθεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • T
                              tsilis last edited by

                              Κοίταξε...

                              Οδηγώ με πολλή χαρά τετρακύλινδρη παλαιά BMW, αρκετά βραδύτερη από τη Z4 2.0, αλλά από την άλλη είμαι οπαδός της θεωρίας Paimei, που λέγει ότι ορισμένα πλαίσια 'αναπνέουν' με ορισμένους κινητήρες και πάνω....

                              Άφησες ένα αυτοκίνητο που θεωρητικώς είναι πιο ευέλικτο και πιο ρυθμίσιμο από τη Ζ4 , η οποία καλώς ή κακώς χτίστηκε γύρω από 6κύλινδρους.Από πλευράς επιδόσεων, δεν νομίζω να διαφέρουν πολύ, αφού η Ζ4 είναι και 200(?) κιλά βαρύτερη..

                              Νομίζω ότι η 2.2 είναι η περίπτωσή σου , από τη στιγμή που τα τέλη κυκλοφορίας είναι ίδια με τα δίλιτρα

                              Σε τελική ανάλυση, κάνε ένα test drive στη δίλιτρη (όχι 5λέπτου!) και εάν σε ικανοποιεί, εμείς περισσεύουμε!

                              Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο και με πλαίσιο 'βράχο'!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • R
                                red_monster Banned last edited by

                                Κούκλαρα...
                                καλοταξιδο ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr