-
Καλησπέρα!
μόλις πούλησα το Μ5 NC 2008 1.8 MID που είχα (12.000χλμ), και κάνω διάφορες σκέψεις για τον αντικαταστάτη του! Πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλα δεν το ερωτευτηκα! Εμφανισιακα, εξ αρχης τρελαινομουν για την Ζ4 facelift, αλλα δεν την πλησιαζα λογω τιμης. Τωρα ομως, με τις τιμες των Ζ4 2.0 με λιγα χλμ να ειναι κοντα στα 20κ, το σκεφτομαι παρα πολυ σοβαρα!
Απλα να πω οτι θελω ενα αυτοκινητο που να ειναι γρηγορο (σχεδον αντιστοιχο με ενα Α3 1.8Τ 160Hp που οδηγαω που κ που), να επιτρεπει παιχνιδια με την ουρα (ξερω οτι λιγα θα ειναι τοσο παιχνιδιαρικα οσο το ΜΧ5, αλλα σε στροφες με μη τελεια ασφαλτο να φευγει σχετικα η ουρα), να ειναι αξιοπιστο, να κραταει σχετικη μεταπωλητικη αξια, και ισως να ειναι και σχετικα εντυπωσιακο εμφανισιακα!
Για αυτους τους λογους, καταληγω στην Ζ4 2006+, την 2.0, και παρακαλω να μην αναφερθουν εκδοσεις με παραπανω κυβικα, γιατι για τους δικους μου λογους θελω μεχρι 2.000! Εχω απορριψει μαλλον την SLK, διοτι δεν απενεργοποιειται πληρως το ESP και γιατι το κοστος ανεβαινει!
Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας για τη Ζ4 τη 2.0, και αν γινεται χωρις αφορισμους τυπου ''δεν ειναι εξακιλυνδρη πετα την'' ή ''δεν παει μια'', αλλα με επιχειρηματα και ισως παραθεση προσωπικων εμπειριων!! Μια αξιολογηση με βαση τα κριτηρια που εθεσα προηγουμενως, καθως και το value-for-money, τωρα που παιρνεις και με 19-20κ.!
Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω γνωμες!!
-
Καλησπέρα!
μόλις πούλησα το Μ5 NC 2008 1.8 MID που είχα (12.000χλμ), και κάνω διάφορες σκέψεις για τον αντικαταστάτη του! Πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλα δεν το ερωτευτηκα! Εμφανισιακα, εξ αρχης τρελαινομουν για την Ζ4 facelift, αλλα δεν την πλησιαζα λογω τιμης. Τωρα ομως, με τις τιμες των Ζ4 2.0 με λιγα χλμ να ειναι κοντα στα 20κ, το σκεφτομαι παρα πολυ σοβαρα!
Απλα να πω οτι θελω ενα αυτοκινητο που να ειναι γρηγορο (σχεδον αντιστοιχο με ενα Α3 1.8Τ 160Hp που οδηγαω που κ που), να επιτρεπει παιχνιδια με την ουρα (ξερω οτι λιγα θα ειναι τοσο παιχνιδιαρικα οσο το ΜΧ5, αλλα σε στροφες με μη τελεια ασφαλτο να φευγει σχετικα η ουρα), να ειναι αξιοπιστο, να κραταει σχετικη μεταπωλητικη αξια, και ισως να ειναι και σχετικα εντυπωσιακο εμφανισιακα!
Για αυτους τους λογους, καταληγω στην Ζ4 2006+, την 2.0, και παρακαλω να μην αναφερθουν εκδοσεις με παραπανω κυβικα, γιατι για τους δικους μου λογους θελω μεχρι 2.000! Εχω απορριψει μαλλον την SLK, διοτι δεν απενεργοποιειται πληρως το ESP και γιατι το κοστος ανεβαινει!
Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας για τη Ζ4 τη 2.0, και αν γινεται χωρις αφορισμους τυπου ''δεν ειναι εξακιλυνδρη πετα την'' ή ''δεν παει μια'', αλλα με επιχειρηματα και ισως παραθεση προσωπικων εμπειριων!! Μια αξιολογηση με βαση τα κριτηρια που εθεσα προηγουμενως, καθως και το value-for-money, τωρα που παιρνεις και με 19-20κ.!
Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω γνωμες!!
-
Καλησπέρα!
μόλις πούλησα το Μ5 NC 2008 1.8 MID που είχα (12.000χλμ), και κάνω διάφορες σκέψεις για τον αντικαταστάτη του! Πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλα δεν το ερωτευτηκα! Εμφανισιακα, εξ αρχης τρελαινομουν για την Ζ4 facelift, αλλα δεν την πλησιαζα λογω τιμης. Τωρα ομως, με τις τιμες των Ζ4 2.0 με λιγα χλμ να ειναι κοντα στα 20κ, το σκεφτομαι παρα πολυ σοβαρα!
Απλα να πω οτι θελω ενα αυτοκινητο που να ειναι γρηγορο (σχεδον αντιστοιχο με ενα Α3 1.8Τ 160Hp που οδηγαω που κ που), να επιτρεπει παιχνιδια με την ουρα (ξερω οτι λιγα θα ειναι τοσο παιχνιδιαρικα οσο το ΜΧ5, αλλα σε στροφες με μη τελεια ασφαλτο να φευγει σχετικα η ουρα), να ειναι αξιοπιστο, να κραταει σχετικη μεταπωλητικη αξια, και ισως να ειναι και σχετικα εντυπωσιακο εμφανισιακα!
Για αυτους τους λογους, καταληγω στην Ζ4 2006+, την 2.0, και παρακαλω να μην αναφερθουν εκδοσεις με παραπανω κυβικα, γιατι για τους δικους μου λογους θελω μεχρι 2.000! Εχω απορριψει μαλλον την SLK, διοτι δεν απενεργοποιειται πληρως το ESP και γιατι το κοστος ανεβαινει!
Θα ηθελα λοιπον την γνωμη σας για τη Ζ4 τη 2.0, και αν γινεται χωρις αφορισμους τυπου ''δεν ειναι εξακιλυνδρη πετα την'' ή ''δεν παει μια'', αλλα με επιχειρηματα και ισως παραθεση προσωπικων εμπειριων!! Μια αξιολογηση με βαση τα κριτηρια που εθεσα προηγουμενως, καθως και το value-for-money, τωρα που παιρνεις και με 19-20κ.!
Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω γνωμες!!
-
gay
-
Ευχαριστω πολυ, πολυ ωριμη απαντηση! μαλλον εσυ, μετα απο χρονια καθημερινη χρηση Exige S και Caterham, ολα τα υπολοιπα αυτοκινητα σου φαινονται gay ε? !
Αν γινεται μια λιγο πιο σοβαρη βοηθεια, ευχαριστω!
-
Μακαρι λοιπον να ακολουθησω και εγω ιδια μετεπειτα πορεια με σενα στα αυτοκινητα! Εχω 12 χρονια μπροστα μου για 430
-
Μην ακουω μ@λ@κιες. Αφου εσυ θα κανεις τραμπα την εξελιξη τους θα παρεις 458 Italia και οχι 430!!!
-
To 2.0 φαντάζομαι θα είναι αργό. Ας μας παραθέσουν οι bmwδάκηδες τι λέει το συγκεκριμένο μοτέρ, αν κ πιστεύω θα σε αποτρέψουν. Πες μας τι σε χάλασε στο μάζντα...
-
ο έρωτας με την προπέλα ....
-
Η Ζ4 θα ήταν καλύτερη σαν εξακύλινδρη (φυσικά, έστω και σαν 2,2 που δεν απέχει από τα 2λτ) αλλά παρόλα αυτά φαίνεται ότι και η δίλιτρη δεν είναι καθόλου αργή αλλά μια χαρά και αξιοπρεπής. Αν όμως θέλεις τις ροπές του τούρμπο της Audi δεν θα τις έχεις, πάρε ΤΤ. Φυσικά πρέπει να το οδηγήσεις πριν το πάρεις και ελπίζω να το έχεις ήδη κάνει πριν πουλήσεις το ΜΧ5. Και πες μας γιατί δεν σου έκανε το ΜΧ5.
Διάβασε κι αυτό, νομίζω είναι καλό review και μάλλον θα σου αρέσει: http://www.fabiatou.com/2007/02/bmw-z4-20i.html -
Πάντως να ξέρεις ότι στην slk υπάρχει mode που απενεργοποιούνται όλα τα ηλεκτρονικά και το abs όμως μαζί, και τα επαναφέρεις κάθε φορά που τη σβήνεις. Αν σου αρέσει πολύ η z4 προχώρα, αν και μάλλον σε αίσθηση τουλάχιστον (λόγω ροπής), πρέπει να πιο αργή από το α3, αλλά με σχετικά στενά λάστιχα πιστεύω θα μπορείς να γυρίσεις στα κλασικά ελληνικά σαπούνια.
-
Εγω Elise θα επαιρνα στη θεση σου. Τωρα αν θες κατι πιο ησυχο/ πολυτελες παρε καλυτερα SLK. Για κατι ενδιαμεσο, μαλλον τη Ζ4 που σκεφτεσαι αλλα ξεκαθαρισε καλυτερα τι ακριβως θελεις απο το μελλοντικο σου αυτοκινητο ωστε να μην απογοητευθεις.
-
Κοίταξε...
Οδηγώ με πολλή χαρά τετρακύλινδρη παλαιά BMW, αρκετά βραδύτερη από τη Z4 2.0, αλλά από την άλλη είμαι οπαδός της θεωρίας Paimei, που λέγει ότι ορισμένα πλαίσια 'αναπνέουν' με ορισμένους κινητήρες και πάνω....
Άφησες ένα αυτοκίνητο που θεωρητικώς είναι πιο ευέλικτο και πιο ρυθμίσιμο από τη Ζ4 , η οποία καλώς ή κακώς χτίστηκε γύρω από 6κύλινδρους.Από πλευράς επιδόσεων, δεν νομίζω να διαφέρουν πολύ, αφού η Ζ4 είναι και 200(?) κιλά βαρύτερη..
Νομίζω ότι η 2.2 είναι η περίπτωσή σου , από τη στιγμή που τα τέλη κυκλοφορίας είναι ίδια με τα δίλιτρα
Σε τελική ανάλυση, κάνε ένα test drive στη δίλιτρη (όχι 5λέπτου!) και εάν σε ικανοποιεί, εμείς περισσεύουμε!
Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο και με πλαίσιο 'βράχο'!
-
Κούκλαρα...
καλοταξιδο ...
Αγορα Ζ4 2.0 μετά από ΜΧ5 NC 1.8!! ??