-
Kάποιοι έχετε παρερμηνεύσει κάποια δεδομένα.
Το κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει απρόσκοπτη και ανεμπόδιστη μετακίνηση απο το σημείο Α στο Β.
Εδώ, εμείς θέλουμε ο δρόμος αυτός να περνάει ακριβώς δίπλα απο τον (επι πληρωμή) αυτοκινητόδρομο.
Δεν γίνεται έτσι όμως. Σε πολλά σημεία ο επαρχιακός έχει εντελώς διαφορετικη χάραξη απο τον αυτοκινητόδρομο και λογω κόστους (ακριβές γέφυρες και τούνελ), αλλά και λόγω του οτι π΄ρεπει να εξυπηρετεί αρκετες μικρές και μεγαλύτερες πόλεις.Αναφέρθηκε το παράδειγμα της Ιταλίας.
Δοκιμάσατε να κανετε μεγάλη απόσταση απο τον επαρχιακό της Ιταλίας ή και της Γαλλίας; Η κίνηση απίστευτη, φανάρια και διασταυρώσεις, η καθυστέρηση τεράστια.
Αν βιάζεσαι, πληρώνεις και πας απο οτοστρατα ή αντίστοιχα τον Γαλλικο αυτοκινητόδρομο (και οι δυο εχουν πολύ υψηλές χρεώσεις που δυστυχώς πλέον τις φτάσαμε κι εμείς ) Στη Γερμανία οι επαρχιακοί δεν εχουν τόση κίνηση γιατι η αυτομπαν είναι δωρεάν.Στα δικά μας τώρα, βλέπω οτι συνεχώς κλείνουν κόμβους με πλευρικά διόδια και οι εναλλακτικές μας ολο και μειώνονται.
Προσωπικα κάνω τις παρακάμψεις που με 'συμφέρουν' χρονικά και οικονομικά. Κατεβαίνοντας για απο Λάρισα για Αθήνα πλέον ο Δομοκός 'επιβάλλεται' απο τη στιγμή που μπήκαν πλευρικά και δεν μπορουμε να γλυτώσουμε το 4€ του Μοσχοχωρίου.
Μετα πληρώνω Θερμοπύλες και αφίδνες.
Τωρα βλέπω οτι δε συμφερει η παράκαμψη Θηβας. Ενας φιλος που πηγαινοέρχεται τακτικά μπαίνει στο επαρχιακό δίκτυο απο τις στροφές της Υλίκης και βγαίνει μετά τη Θήβα.Προς Θεσσαλονίκη που παω πολύ συχνα πληρώνω το Αγίνιο και ανάλογα με τα κεφια τα Μάλγαρα. Με τα έργα που έγιναν στους παραδρόμους για τα τούνελ, η παράκαμψη Λεπτοκαρυάς εγινε πολύ πιο γρήγοορη και ασφαλής σε σχέση με το πως ήταν τα τελευταία 3-4 χρόνια. Ουσιαστικά έδωσαν μεγάλα κομμάτια της παλιάς ΕΟ, απλά εβαλαν κυκλικούς κόμβους και 2 φανάρια.
-
από που μπαίνει δηλαδή από το 110 μάλλον?
-
Υπάρχουν δύο posts στις 8/9/2018 που μιλάνε για αυτή τη παράκαμψη που ξεκινάει με χώμα από τις στροφές της Υλίκης. Δεν αξίζει, ούτε από απόσταση, έχει και 500 μέτρα χώμα - χαλίκι.
-
Αν για να πας από το σημείο Α στο σημείο Β πρέπει να πας μέσω Αγγλίας, δεν έχεις δρόμο. Παράδειγμα το Κλειδί, όπου κατέλαβαν τη μοναδική γέφυρα και πρέπει να κάνεις το γύρο του κόσμου. Το να πας από παλιά εθνική, οκ. Αλλά εδώ έβαλαν τον αυτοκινητόδρομο πάνω στην παλιά ε.ο. στα περισσότερα σημεία, και ειδικά στα πιο κρίσιμα.
-
UPDATE - 29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018 - Παρακάμψεις διοδίων ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Μετά τις τελευταίες προσθήκες πλευρικών διοδίων και κλεισίματος κόμβων εισόδου - εξόδου 'για έργα', η κατάσταση έχει ως εξής:
ΜΕΤΩΠΙΚΑ ΑΦΙΔΝΩΝ.
Στην ουσία καμία αλλαγή, (μετά το κλείσιμο του Σείριου). Ξεκινάς από Άγ. Στέφανο και καταλήγεις στον κόμβο Σχηματαρίου. Εχεις κατά τη διαδρομή τη δυνατότητα να πάρεις - από τη μέση και μετά - τον δυτικό παράδρομο. Εγώ προσωπικά προτιμώ τον ανατολικό, οδηγώ δηλαδή συνεχώς παράλληλα και ανατολικά της Ε.Ο. (προς τη θάλασσα) Η απόσταση και ο χρόνος είναι ακριβώς τα ίδια.
ΜΕΤΩΠΙΚΑ ΘΗΒΑΣ
Πρόβλημα. Με το κλείσιμο του '90', υπάρχει κίνδυνος για όποιον δεν το ξέρει να μείνει μέσα στον παράδρομο. Συνεπώς η παράκαμψη διαγράφεται. Για τους τολμηρούς που θα επιχειρήσουν παράκαμψη, η πορεία είναι: Κόμβος Ριτσώνας, Νοσοκομείο Θήβας, Βόρειος περιφερειακός Θήβας, Αλίαρτος, κόμβος Ακραιφνίου. Προσοχή γιατί ο κόμβος Ριτσώνας (για όσους πάνε προς Αθήνα) είναι κλειστός ως 3/12/2018, οπότε συνεχίζεις τον παράδρομο ως τον κόμβο Σχηματαρίου.
Οι άλλες προτεινόμενες λύσεις από χωματόδρομο Υλίκης κλπ, δεν αξίζουν. Υπάρχει πιθανότητα για τα βενζινοκίνητα να κάψεις παραπάνω καύσιμο, παρά αν πήγαινες από Ε.Ο. και πλήρωνες μετωπικά Θήβας. Για πετρέλαια, υγραέρια, αυτοκινούμενα και τροχόσπιτα, η παράκαμψη μέσω Αλιάρτου ακόμη συμφέρει.
ΤΡΑΓΑΝΑ
Στην ουσία καμία αλλαγή, ξεκινάς από ανισόπεδο Θεολόγου Μαλεσίνας και μέσω Προσκυνά και Τραγάνας τελειώνεις στον ανισόπεδο κόμβο Αταλάντης. Προσοχή τις νταλίκες μέσα στο στενό δρόμο του χωριού Προσκυνά.
ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ - ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ
Στην ουσία καμία αλλαγή, ξεκινάς από Καμμένα Βούρλα και μέσω κυκλικής Κ. Β. , Μώλου, Θερμοπυλών, Λεωνίδα, κόμβου Μπράλου, τελειώνεις στο Goodys της Ανθήλης.
ΜΑΥΡΟΜΑΝΤΗΛΑΣ - ΛΑΜΙΑΣ
Ξεκινάς από ανισόπεδο Αγ. Παρασκευής, παλαιός δρόμος Λαμίας - Στυλίδας, κόμβος Αγ. Μαρίνας, Στυλίδα, Καραβόμυλο και τελειώνεις στις Ράχες. Στην ουσία πας από τον παλιό δρόμο το μισό πέταλο Μαλιακού.
ΠΕΛΕΣΓΙΑΣ
Στην ουσία καμία αλλαγή, ξεκινάς από κόμβο Αχλάδι, στο εργοστάσιο περνάς κάτω από την Ε.Ο. και ανηφορίζεις το Γκλετσόδρομο, παραλία Πελασγίας, κόμβος Γλύφας, στροφές Αλεξάκη και τελειώνεις στον ανισόπεδο Αγ. Θεοδώρων.
ΜΟΣΧΟΧΩΡΙΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ.
Εδώ τα πράγματα αλλάξανε ριζικά, γιατί κλείσανε με πλευρικά το Βελεστίνο και το Κιλελέρ. Συνεπώς δεν μπορείς να μπείς και να βγεις από τον παράδρομο που σε πήγαινε ωραιότατα από το Κιλελέρ ως τον κόμβο 4 της Λάρισας. Χρειάζεται να βγεις από τον κόμβο Μοναστηρίου με κατεύθυνση Στεφανοβίκειο, και σε 4 χλμ να μπείς στην παλιά Ε.Ο. Βόλου Λάρισας, που σε πηγαίνει με ατελείωτα ισιάδια ως τον κόμβο Πλατυκάμπου στη Λάρισα, απ όπου ξαναμπαίνεις στην Ε.Ο.
ΜΑΚΡΥΧΩΡΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ, ΠΥΡΓΕΤΟΥ, ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ (ΠΑΚΕΤΟ 3 ΣΕ 1)
Καμία διαφορά, ξεκινάς από κόμβο Συκουρίου και καταλήγεις μέσω κοιλάδας Τεμπών στον κόμβο Λιτοχώρου. (Υπάρχει αναλυτική περιγραφή στη σελίδα 75 πιο μπροστά στο forum).
ΑΙΓΙΝΙΟΥ
Δε συμφέρει, η παράκαμψη σε στέλνει κοντά στη Βέροια στην Εγνατία οδό.
ΜΑΛΓΑΡΩΝ
Δε συμφέρει, πολύ κίνηση και καύσιμο. Ίσως όταν πάνε τα διόδια Εγνατίας στα 5€, τότε το ξαναβλέπουμε το πράγμα.Υπάρχουν μικροδιαφορές στις διαδρομές καθόδου από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, αυτά προσεχώς.
-
UPDATE - 29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018 - Παρακάμψεις διοδίων ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΑΘΗΝΑ.
Μετά τις τελευταίες προσθήκες πλευρικών διοδίων και κλεισίματος κόμβων εισόδου - εξόδου 'για έργα', η κατάσταση έχει ως εξής:
ΜΑΛΓΑΡΩΝ
Δε συμφέρει, πολύ κίνηση και καύσιμο. Ίσως όταν πάνε τα διόδια Εγνατίας στα 5€, τότε το ξαναβλέπουμε το πράγμα.
ΑΙΓΙΝΙΟΥ
Δε συμφέρει, η παράκαμψη κάνει μεγάλο ημικύκλιο από κομβο Κλειδίου μέσω Εγνατίας.
ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ, ΠΥΡΓΕΤΟΥ, ΜΑΚΡΥΧΩΡΙΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ, (ΠΑΚΕΤΟ 3 ΣΕ 1)
Καμία διαφορά, ξεκινάς από κόμβο Λιτοχώρου και καταλήγεις μέσω κοιλάδας Τεμπών στον κόμβο Συκουρίου. (Υπάρχει αναλυτική περιγραφή στη σελίδα 75 πιο μπροστά στο forum).
ΜΟΣΧΟΧΩΡΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ.
Εδώ τα πράγματα αλλάξανε ριζικά, γιατί κλείσανε με πλευρικά το Βελεστίνο και το Κιλελέρ. Συνεπώς δεν μπορείς να βγεις από τον παράδρομο που σε πήγαινε ωραιότατα ως το Κιλελέρ από τον κόμβο 4 της Λάρισας, ούτε να βγεις στην Ε.Ο. από τον παλιά Ε.Ο. Λάρισας - Βόλου. Χρειάζεται να βγεις από τον κόμβο Πλατυκάμπου με κατεύθυνση Βόλο (Αγιά γράφει), και σε 40 χλμ στο βενζινάδικο στο Στεφανοβίκειο να πας δεξιά προς κόμβο Μοναστηρίου. Μετά 4 χλμ είσαι ξανά Ε.Ο.
ΠΕΛΕΣΓΙΑΣ
Στην ουσία καμία αλλαγή, πας ανάποδα την ίδια διαδρομή που περιγράφεται στην άνοδο.
ΜΑΥΡΟΜΑΝΤΗΛΑΣ - ΛΑΜΙΑΣ
Στην ουσία πας από τον παλιό δρόμο το μισό πέταλο Μαλιακού, καμία αλλαγή, πας ανάποδα την ίδια διαδρομή που περιγράφεται στην άνοδο.
ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ - ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ
Στην ουσία καμία αλλαγή, πας ανάποδα την ίδια διαδρομή που περιγράφεται στην άνοδο.
ΤΡΑΓΑΝΑ
Στην ουσία καμία αλλαγή. Προσοχή τις νταλίκες μέσα στο στενό δρόμο του χωριού Προσκυνά.
ΜΕΤΩΠΙΚΑ ΘΗΒΑΣ
Πρόβλημα. Με το κλείσιμο του '90', δεν μπορείς να μπεις στον παράδρομο. Συνεπώς η παράκαμψη διαγράφεται. Για τους τολμηρούς που θα επιχειρήσουν παράκαμψη, η πορεία είναι: Κόμβος Ακραιφνίου, Αλίαρτος, Βόρειος περιφερειακός Θήβας, Νοσοκομείο Θήβας, Κόμβος Ριτσώνας. Προσοχή γιατί ο κόμβος Ριτσώνας (για όσους πάνε προς Αθήνα) είναι κλειστός ως 3/12/2018, οπότε συνεχίζεις τον παράδρομο ως τον κόμβο Σχηματαρίου.
Οι άλλες προτεινόμενες λύσεις από χωματόδρομο Υλίκης κλπ, δεν αξίζουν. Υπάρχει πιθανότητα για τα βενζινοκίνητα να κάψεις παραπάνω καύσιμο, παρά αν πήγαινες από Ε.Ο. και πλήρωνες μετωπικά Θήβας. Για πετρέλαια, υγραέρια, αυτοκινούμενα και τροχόσπιτα, η παράκαμψη μέσω Αλιάρτου ακόμη συμφέρει.
ΜΕΤΩΠΙΚΑ ΑΦΙΔΝΩΝ.
Στην ουσία καμία αλλαγή, (μετά το κλείσιμο του Σείριου). Αρχίζει από έξοδο Οινόης και τελειώνει στον Άγ. Στέφανο. Έχεις κατά τη διαδρομή τη δυνατότητα να πάρεις και τον ανατολικό παράδρομο. Εγώ προσωπικά προτιμώ τον ανατολικό, οδηγώ δηλαδή συνεχώς παράλληλα και ανατολικά της Ε.Ο. (προς τη θάλασσα) Η απόσταση και ο χρόνος είναι ακριβώς τα ίδια. -
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Προσωπικά θα κρατήσω την παράκαμψη (εφόσον το επιτρέπει ο καιρός, η ώρα και οι επιβάτες) από Δομοκό, και της Τραγάνας. Εκτός αν αποφασίσω να πάω από τον παλιό στα Τέμπη για λόγους τοπίου.
Το άθλημα τείνει προς εξαφάνιση πάντως. Άντε με το καλό και τα νέα διόδια στην περιφερειακή Θεσσαλονίκης, και οι νέες τιμές στα Μάλγαρα -
notisjim Για την παρακαμψη Μοσχοχωρίου ειδα απο το google map μια διαδρομή και σκέφτομαι να την δοκιμάσω...Απο Αθηνα προς Θεσσαλονίκη βγαινεις απο την έξοδο Μοναστηριου με κατεύθυνση προς Στεφανοβίκειο αλλα σε κάποια φαση συμφωνα με την Google στρίβεις Αριστερά και πας παράλληλα με την ΕΟ και πας προς Κιλελέρ οπου μετα κανεις την γνωστή διαδρομη που αναφέρεις....
-
lemouz75
Έχεις δίκαιο, υπάρχει η διαδρομή που αναφέρεις και την έχω κάνει μερικές φορές.
Στην άνοδο προς Λάρισα, αφού μπεις από τον κόμβο Μοναστηρίου στο κομμάτι προς Στεφανοβίκειο, σε 200 μέτρα στρίβεις αριστερά σε στενότερη άσφαλτο, μετά 100 μέτρα περνάς μέσα από ρυάκι με νερό και σε 700 μέτρα είσαι στους παράλληλους με την Ε.Ο. παράδρομους προς κόμβο Κιλελέρ. Εγώ προσωπικά προτιμώ τον δυτικό παράδρομο. Σε λίγο φτάνεις στο κόμβο Κιλελέρ και συνεχίζεις χωρίς πλευρικά ή μετωπικά διόδια τον παράδρομο, προς κόμβο 4 Λάρισας. Εκεί αποφασίζεις αν θα πας προς Ιασώ - Λάρισα, ή θα μπεις στην Ε.Ο. (Πράσινη ταμπέλα ΚΑΤΕΡΙΝΗ).
Υπάρχει και άλλος παράδρομος αντίστοιχος, στην εντελώς αντίθετη πλευρά του κόμβου Μοναστηρίου, στην αρχή του δρόμου προς Μοναστήρι. Και αυτός σε βγάζει στον (δυτικό) παράδρομο προς κόμβο Κιλελέρ, δεν έχει ρυάκι, αλλά έχει 200 μέτρα χώμα.
Κατεβαίνοντας προς Αθήνα, ακολουθείς την ίδια διαδρομή που έκανες στην άνοδο, διαλέγοντας αν θα πας από ρυάκι ή χώμα. Την τελευταία φορά που πέρασα, αν και καλοκαίρι, το ρυάκι είχε νερό 10 εκατοστά βάθος.
**Σε απόλυτες τιμές χιλιομέτρων και χρόνου, οι διαδρομές από παλαιά Ε.Ο. Βόλου Λάρισας , μέσω στροφής φαναριού Κιλελέρ με την παραπάνω περιγραφόμενη είναι ακριβώς ίδιες. ** -
Εισαι Άρχοντας και φυσικα δεν θα εμπαινα στο ρυακι για πολλούς λόγους...
-
H παράκαμψη Μοσχοχωρίου ουσιαστικά κλείνει.
Ο τελευταίος κόμβος που έμεινε ανοιχτός (αυτός του Μεγ. Μοναστηρίου) κλείνει μέχρι τέλους του έτους και μετά θα λειτουργούν κι εκει πλευρικά διόδια.
http://www.larissanet.gr/2018/10/10/erg ... monastiri/ -
Το καλό το παλληκάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι (παράκαμψη)
και εν προκειμένω ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΔΙΟΔΙΩΝ ΜΟΣΧΟΧΩΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΜΕ ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ.
Μετά τις 15/10/2018 πάπαλα και η διαδρομή μέσω κόμβου Μοναστηρίου. Οπότε:
1. Στην άνοδο προς Λάρισα, έξοδος από την Ε.Ο. από τον ΚΟΜΒΟ ΑΕΡΙΝΟΥ.
2. Περνάμε στο δυτικό παράδρομο της Ε.Ο και κατευθυνόμαστε προς κόμβο Βελεστίνου. Ο παράδρομος πάει συνεχώς παράλληλα στο δυτικό ρεύμα της Ε.Ο.
3. Στον κόμβο Βελεστίνου στροφή 90 μοίρες δεξιά προς Βόλο.
4. Μετά 2 χλμ, στροφή αριστερά στην υπόγεια διάβαση, και αμέσως μετά ξανά στροφή αριστερά.
5. Συνεχίζουμε προς τα δυτικά, περνάμε μπροστά από το 308 ΠΕΒ (εργοστάσιο αρμάτων μάχης), και 3,3χλμ μετά, στην κυκλική Χλόης είμαστε στην παλαιά Ε.Ο. Βόλου - Λάρισας.
6. Τα υπόλοιπα γνωστά.
7. Στην κάθοδο προς Αθήνα η ίδια ακριβώς διαδρομή αντίστροφα.
Σύνολο 4,3 χλμ επιπλέον διαδρομής σε σχέση με τη διαδρομή από κόμβο Μοναστηρίου, που θα καταργηθεί από 15/10/2018. -
Πλέον αν θέλεις να παρακάμψεις διόδια Μοσχοχωρίου, Πελασγιας και Στυλίδας ΔΕΝ συμφέρει να πας απο την ΕΟ.
Καλύτερα απο Δομοκο και απο αποψη χρόνου και χιλιομέτρων
-
Μετά τις 15/10/2018 πάπαλα και η διαδρομή μέσω κόμβου Μοναστηρίου. Οπότε:
- Στην άνοδο προς Λάρισα, έξοδος από την Ε.Ο. από τον ΚΟΜΒΟ ΑΕΡΙΝΟΥ.
- Περνάμε στο δυτικό παράδρομο της Ε.Ο και κατευθυνόμαστε προς κόμβο Βελεστίνου. Ο παράδρομος πάει συνεχώς παράλληλα στο δυτικό ρεύμα της Ε.Ο.
Εαν ανεβαίνοντας μπούμε απο κόμβο Βελεστίνου έχει πλευρικά;
-
Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
Εαν ανεβαίνοντας μπούμε απο κόμβο Βελεστίνου έχει πλευρικά;
Είναι κλειστή η έξοδος στον κόμβο Βελεστίνου γιατί φτιάχνουν πλευρικά
-
Πλέον αν θέλεις να παρακάμψεις διόδια Μοσχοχωρίου, Πελασγιας και Στυλίδας ΔΕΝ συμφέρει να πας απο την ΕΟ.
Καλύτερα απο Δομοκο και απο αποψη χρόνου και χιλιομέτρων
Συμφωνώ. Μόνο προσοχή σε κάμερες/υπερβολική ταχύτητα/αγροτικα. Αλήθεια, τόσα διόδια στο τμήμα αυτό έχει νόημα ; Τελευταία φορά που πέρασα η κίνηση ήταν μάλλον μικρή στο Λαμία - Λάρισσα και όση υπήρχε ήταν μάλλον τοπική.
-
Δεν νομίζω οτι είναι τοπική η κίνηση, μάλλον είναι από ταξιδιώτες που έρχονται από μακριά και δεν ξέρουν τις παρακάμψεις από το συγκεκριμένο κομμάτι. Και το λέω αυτό γιατί εκεί υπάρχει η πιο άδικη χρέωση ακόμη και για μικρή απόσταση (4€ για το κομμάτι Βελεστίνο - νότιος κόμβος Λάρισας). Δηλ. για κάποιον που ξεκινά από Βόλο και πάει Λάρισα επειδή η εργασία του είναι εκεί, το μηνιαίο κόστος είναι 22Χ8=176€, παρά το γεγονός οτι η απόσταση Βελεστίνο - νότιος κόμβος Λάρισας είναι μόνο 33,5 χλμ.
Για το λόγο αυτό σχεδόν όλοι οι καθημερινά μετακινούμενοι μεταξύ Βόλου - Λάρισας, ακολουθούν παρακάμψεις και για τον ίδιο λόγο γίνονται τα **πολύνεκρα τροχαία στην παλιά Ε.Ο. με νταλίκες και ΙΧ. ****Υ.Γ. **Πρόσφατα στην παλιά Ε.Ο. Βόλου - Λάρισας είδα οτι βάλανε μεγάλες κάθετα ορθογώνιες μπλε πινακίδες, που απαγορεύουν την κίνηση φορτηγών πάνω από 3,5t και τα εκτρέπουν με βέλη προς την Ε.Ο. ΚΑΝΕΙΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΕΙ, Ο ΔΡΟΜΟΣ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟΣ ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΦΟΡΤΩΜΕΝΕΣ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ LED, ΣΑΝ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΣΕ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ.
-
υπάρχει μία λογικά
Καρδίτσα πας τσάμπα
Τρίκαλα πας τσάμπα
Βόλο γιατι να πληρώσεις? -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
υπάρχει μία λογικά
Καρδίτσα πας τσάμπα
Τρίκαλα πας τσάμπα
Βόλο γιατι να πληρώσεις?Μήπως γιατί πας εξωτερικό;
.
.
.
.
Αυστρία! -
Είναι όμως εντυπωσιακό ότι ο Αθηναίος δε μπορεί να παει πουθενά τσάμπα
Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...