-
Ο χρήστης kourtembeu έγραψε:
Σήμερα έστειλα το ibizaκι μου σε συγγενικό πρόσωπο.Στα συν +
-Η τσέπη μου θα ησυχάσει (ΒΕΝΖΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑ)
-Τέρμα το λάδιΣωστη κινηση να το δωσεις απο τη στιγμη που δεν το αντεχες οικονομικα,φανταζομαι το συγγενικο σου προσωπο οτι θα ξερει για το λαδακι και να μην του ερθει σαν εκπληξη,διοτι εσυ πανηγυριζεις μεν -Τερμα το λαδι,αλλα εκεινος δεν ξερω ποσο θα χαρει να συμπληρωνει.
-
Έχει βρεθεί λύση στο vwclub με αλλαγή ελατηρίων.Οπότε πηγαίνει στην αντιπροσωπεία για να του συμπληρώνουν τσάμπα λάδι όσο έχει εγγύηση και ύστερα τα αλλάζει και ησυχάζει.Τσάμπα δεν είναι αλλά από το να μπαίνει το αυτοκίνητο κάθε τρεις και λίγο στο συνεργείο,εγώ θα το έκανα χθες!
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Σήμερα έστειλα το ibizaκι μου σε συγγενικό πρόσωπο.
Στα συν +
-Η τσέπη μου θα ησυχάσει (ΒΕΝΖΙΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑ)
-Τέρμα το λάδιΣωστη κινηση να το δωσεις απο τη στιγμη που δεν το αντεχες οικονομικα,φανταζομαι το συγγενικο σου προσωπο οτι θα ξερει για το λαδακι και να μην του ερθει σαν εκπληξη,διοτι εσυ πανηγυριζεις μεν -Τερμα το λαδι,αλλα εκεινος δεν ξερω ποσο θα χαρει να συμπληρωνει.
Κι από πρώτο χέρι μάλιστα αφού του κλαιγόμουν
Τον ίδιο δεν τον πειράζει.
Αλλαγή βαλβίδων ελατηρίων μου είχε προταθεί κι εμένα αλλά λόγο του ότι είχα κανονίσει να το δώσω δεν ασχολήθηκα.
Για την ιστορία επειδή τα μετρούσα ανα 1000χλμ στο ίδιο σημείο( ευθεία) κάθε φορά και πάντα το πρωί ώστε να έχουν κάτσει, έκαιγα 450ml ανά 1000χλμ πράγμα φυσιολογικό σύμφωνα με την Σεατ αφού έχω ακούσει στο συνεργείο ακόμα και για λίτρο ανα 1000χλμ -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το καντράν της μίτο έχει 4στρογγυλά όργανα με δείκτες για τις κύριες λειτουργίες του οχήματος και μια οθόνη για τις 2τερεύουσες.
το ιμπι8α έχει 2 στρογγυλά και μια κεντρική και για τις πρωτεύοντες πληροφορίες...η μίτο δεν έχει πλήκτρα ελέγχου πάνω στο σώμα της οθόνης...
το ιμπιζα έχει...εγώ δεν κατάλαβα γιατί θίγει το Ίμπιζα η μη ομοιότητα με την μίτο ? το άγιο δισκοπότηρο του ντιζάιν φέρει η μικρή Ιταλίδα?
Συμφωνω... Το τι ειχα γραψει το θυμασαι? Στο θυμιζω.
Θα δεις π.χ. οτι η Μιτο εχει ολο-ιδιο εσωτερικο σε λογικη απλα λιγο πιο πολυπλοκο.
Η εκτελεση ειναι πιο πολυπλοκη, η λογικη ειναι η ιδια. Με το σχεδιακι που εκανα ηθελα να σας δειξω την λογικη, και οι διαφορες ηταν στην εκτελεση. Με κατι στρογγυλα κουμπακια αντι για τετραγωνα, και ενα νευρο ετσι ενω το αλλο ηταν αλλιως... κλπ. Καταλαβαινεις τι εννοω λογικη σχεδιασης?
Ειπα εγω οτι θιγει το Ibiza η ομοιοτητα? Ισα ισα για εσας το λεω που πεσατε να με φατε μολις ανεφερα τη Μιτο, λες και ειναι εσωτερικα κανενα φαινομενο της σχεδιασης αυτοκινητου.
Νομίζω μπορούμε να καταλάβουμε ποια μοντέλα τοποθετούνται στην αγορά ως premium και ποια όχι.
Μαλλον οι περισσοτεροι καταλαβαινουν ποια θελουν οι εταιριες να τους πλασαρουν ως premium και τελικα δεν εχουν καμια ουσιαστικη διαφορα, παρα μονο στην τιμη και το ονομα.
-
Να πω κ γω μια δική μου γνωμη έχοντας πια διαβάσει τόσα ποστ.
-
Το Ίμπιζα μια χαρά καλοφτιαγμένο και σύγχρονο υπόβαθρο έχει. Πχ η πλατφόρμα του είναι η pq25 και όχι η παλιά που έχει το Φάμπια. Μάλιστα το Ίμπιζα ήταν το πρώτο που φτιάχτηκε στην καινούρια πλατφόρμα, 5άστερο στα κραστεστ, το πρώτο με 7άρι dsg, το πρώτο με το δυνατότερο 1.400άρη TSI κλπ κλπ.
-
Τουλάχιστον στα περισσότερα σημεία το Ίμπιζα είναι το ίδιο καλοφτιαγμένο όσο ένα Α1. (Ξέρω σοκάρω πολλούς που συγκρίνω ποιότητα κατασκευής μεταξύ Ίμπιζα και Α1. Συνήθως ο κόσμος κάνει το λάθος να μένει στο επιφανειακό κομμάτι και να συγχέει έννοιες όπως 'ποιότητα εσωτερικού-πλαστικών', 'φινίρισμα', 'απτή ποιότητα' κλπ κλπ. Σημειωτέον ότι ένα αυτοκίνητο για να κατασκευαστεί φτιάχνεται από το μηδέν ξεκινώντας με το σασί και τα ηλεκτρολογικομηχανικά, κ εκεί το Ίμπιζα είναι ίσα κοι όμοια με τα επίπεδα ποιότητας του vag. Αλλά κ στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής ακολουθεί τα πρότυπα του vag. Απλά για να δοθεί διαφορετική αίσθηση στο φινίρισμα, θα χρησιμοποιηθούν διαφορετικά πλαστικά, ταπετσαρίες κλπ. Εξ ού κ η επίπλαστη τελική αίσθηση στον καταναλωτή περί της λεγόμενης 'απτής ποιότητας κατασκευής').
-
Οι κινητήρες του vag είναι κοινοί κ τις περισσότερες φορές φτιάχνονται σε ένα σημείο από το οποίο διαμοιράζονται στα brands. (Αυτό δε σημαίνει διαφοερτική ποιότητα κατασκευής, κάθε άλλο, ε;) Συνεπώς δε σηματοδοτεί κάτι για το Ίμπιζα που κινητήρας του βρέθηκε να καίει λάδι, μια και ο ίδιος κινητήρας θα έκαιγε κ θα καίει κ στο Α1, κ στο Πόλο, κ στο Φάμπια.
-
Το Πόλο αναλόγως της έκδοσης έχει σκληρά ή μαλακά πλαστικά στο ταμπλό. Εκεί μίλησε κανείς για ποιότητα κατασκευής; Απλά η ΦάουΒε διατηρεί την έξωθεν καλή μαρτυρία...
-
Το ταμπλό του Α1 (κ Α3) πιστεύω μοιάζει περισσότερο με του Ίμπιζα στη σχεδίαση. Αυτό δικαιολογείται εν μέρει κ από το γεγονός ότι τα δύο μοντέλα Α1&Ίμπιζα εξελίχθηκαν σε μεγάλο βαθμό από κοινού. Ομοίως κ η Άουντι διατηρεί την έξωθεν καλή μαρτυρία της καλαισθησίας... (Στον πίνακα οργάνων των Ίμπιζα-Μίτο, σα χτυπητή ομοιότητα βρίσκω κοινή τη γραμματοσειρά και την κάθετη θέση στις βελόνες.)
-
Πιστεύω ότι κάποιοι χρωματισμοί (πχ σε ανοιχτόχρωμες γκρι αποχρώσεις) αδικούν την πραγματική ποιότητα των πλαστικών στο Ίμπιζα. Ομοίως κ η 'ανάλαφρη' σχεδίαση του ταμπλό αδικεί το σύνολο όσον αφορά την αίσθηση στιβαρότητας που αποπνέει. Όμως η συναρμογή και η συναρμολόγηση δεν είναι η αίσθηση, είναι προφανώς κάτι διαφορετικό.
-
Σχεδίαση και ποιότητα στο εσωτερικό δεν είναι μόνο τα ταμπλό, αλλά και τα καθίσματα, τα πάνελ στις πόρτες, τα gadgets, οι αυτοματισμοί κλπ.
-
Προσωπικά στο ταμπλό προτιμώ μια πιο 'στιβαρή' σχεδίαση, αλλά αυτό το γούστο ανήκει σε εμένα. Είναι το δικό μου υποκειμενικό στοιχείο. Τί σημαίνει όμορφο και τί όχι είναι κάτι σχετικό. Και όχι δε φταίει κανένας άλλος, αν στην πορεία τυχόν διαπιστώνω ότι έσφαλα σε μια αγορά που από την αρχή δεν ανταποκρινόταν στις ανάγκες μου.
-
-
Καλά όλα τ'άλλα , αλλά θέμα κινητήρα δεν τέθηκε. Η αναφορά μου στα λάδια ήταν καθαρά στους λόγους που προχώρησα στην απομάκρυνση του και συμφωνώ 100% πως το ίδιο συμβαίνει και στην μισητή VW αφού μοιράζονται τους ίδιους κινητήρες.
Εγώ μίλησα για αίσθηση και σχεδίαση ταμπλό από το πρώτο ποστ και τίποτα άλλο.
Αυτά περισσότερο για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις. -
Ο χρήστης kourtembeu έγραψε:
Για την ιστορία επειδή τα μετρούσα ανα 1000χλμ στο ίδιο σημείο( ευθεία) κάθε φορά και πάντα το πρωί ώστε να έχουν κάτσει, έκαιγα 450ml ανά 1000χλμ πράγμα φυσιολογικό σύμφωνα με την Σεατ αφού έχω ακούσει στο συνεργείο ακόμα και για λίτρο ανα 1000χλμ
Πληροφοριακά.
Αν ειχες το τιμημενο 16V 1.4 ξεκινάει να καίει τόσο στην αρχή και μετα η καταναλωση αυξανεται φτάνωντας στο λιτρο κάθε 1000-1800 χλμ αναλογα με το λάδι
Πχ κάτι Castrol σε 1000 χλμ τα έχει ρημαξει ενώ πχ τα Mobil 2000 10-40 τα καίει σε 1800 χλμ
Το έχω αναγαγει σε επιστημη τόσο καιρο να ουμ -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Για την ιστορία επειδή τα μετρούσα ανα 1000χλμ στο ίδιο σημείο( ευθεία) κάθε φορά και πάντα το πρωί ώστε να έχουν κάτσει, έκαιγα 450ml ανά 1000χλμ πράγμα φυσιολογικό σύμφωνα με την Σεατ αφού έχω ακούσει στο συνεργείο ακόμα και για λίτρο ανα 1000χλμ
Πληροφοριακά.
Αν ειχες το τιμημενο 16V 1.4 ξεκινάει να καίει τόσο στην αρχή και μετα η καταναλωση αυξανεται φτάνωντας στο λιτρο κάθε 1000-1800 χλμ αναλογα με το λάδι
Πχ κάτι Castrol σε 1000 χλμ τα έχει ρημαξει ενώ πχ τα Mobil 2000 10-40 τα καίει σε 1800 χλμ
Το έχω αναγαγει σε επιστημη τόσο καιρο να ουμΕίχα το 1.4 fr tsi dsg και είμαι ευτυχισμένος που έκαιγε τόσο γιατί ήμουν μειοψηφία , το σύνηθες ήταν 750 ml /1000khm και πολλά ήταν στο λίτρο.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα -
Τελικα τι εγινε με το θεμα των λαδιων στα cupra polo GTI με τον twincharger?Δωθηκε οριστικη λυση?Γιατι καποιοι αλλαζαν ελατηρια και παλι εκαιγε.Τα καινουρια καινε??
-
Με όσους γνώριζα η αλλαγή δεν εξασφαλίζει οριστική λύση. Άλλοι άλλαζαν μοτέρ και πάλι είχανε πρόβλημα.
Το γκρουπ βαγκ πάντως μέχρι τα νούμερα που είχα εγώ το θεωρεί απόλυτα φυσιολογικό. -
Διάβαζα έναν στο vwclub που είχε βάλει το τρίτο μοτέρ στο Polo GTI
-
Δεν καταλαβαινω γιατι το προσπαθουν παρολα αυτα, ενω εχει αποδειχθει οτι ουτε αλλαζοντας ελατηρια κλπ, ουτε μοτερ, αλλαζει κατι.
-
Είπαμε,υπάρχει ένα παιδί στο vwclub που επειδή του βάρεσε πιστόνι με το εργοστασιακό πρόγραμμα κιόλας ,το έψαξε,και έβαλε κάτι άλλα ελατήρια που χρησιμοποιεί και η Χόντα νομίζω,και ησύχασε μια για πάντα .
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Δεν καταλαβαινω γιατι το προσπαθουν παρολα αυτα, ενω εχει αποδειχθει οτι ουτε αλλαζοντας ελατηρια κλπ, ουτε μοτερ, αλλαζει κατι.Ενισχύουν την οικονομία της ΕΕ με τις κατασκευές νέων κινητήρων
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Είπαμε,υπάρχει ένα παιδί στο vwclub που επειδή του βάρεσε πιστόνι με το εργοστασιακό πρόγραμμα κιόλας ,το έψαξε,και έβαλε κάτι άλλα ελατήρια που χρησιμοποιεί και η Χόντα νομίζω,και ησύχασε μια για πάντα .Japan και τα μυαλα στα καγκελα!
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Japan και τα μυαλα στα καγκελα!
Εεεετσι! .
Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση,είναι πώς γίνεται αυτός να μην έχει κάψει σταγόνα εδώ και αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα μετά την αλλαγή ελατηρίων,ενώ η 1η οδηγία της vw για το συγκεκριμένο πρόβλημα ήταν ακριβώς η ίδια και τελικά δεν είχε κανένα αποτέλεσμα . -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Japan και τα μυαλα στα καγκελα!
Εεεετσι! .
Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση,είναι πώς γίνεται αυτός να μην έχει κάψει σταγόνα εδώ και αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα μετά την αλλαγή ελατηρίων,ενώ η 1η οδηγία της vw για το συγκεκριμένο πρόβλημα ήταν ακριβώς η ίδια και τελικά δεν είχε κανένα αποτέλεσμα .Απλα προσπαθουν να μπαλωσουν με βλακειες ενα κατασκευαστικο ελατωμα που ισως γνωριζαν οτι θα υπαρχει. Τωρα σε τι βαθμο το γνωριζαν δε ξερω.
Κι ολα αυτα για να σωσουν την αξιοπιστια τους. Δε γινεται να λες οτι ειναι λογικο να καις 1 λιτρο λαδι στα 1.000 χλμ ξερω γω... Αν το θεωρεις λογικο αυτο για το μοτερ σου, τοτε καποιο λαθος εχεις κανει στο μοτερ, απλα δε θες να βγεις και να το παραδεχτεις ευθεως γιατι θα φας ντοματες και γιαουρτια στη μαπα.
Seat Ibiza FR + Cupra