Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα με ξένες πινακίδες;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα με ξένες πινακίδες;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    18
    47
    243
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ariskar last edited by

      Γειά σας. Έχω μια απορία. Είμαι φοιτητής στη Ρουμανία με μόνιμη κατοικία στην χώρα αυτή της Ευρωπαικής Ένωσης, και παράλληλα κάτοχος ελληνικής και ρουμανικής υπηκοότητας (ελληνική και ρουμάνικη ταυτότητα δ/τήριο). Έχω στην κατοχή μου ενα Subaru Impreza 2.0 Diesel.

      Με την ιδιότητα ρουμάνου ηπήκοου και αντίστοιχα ρουμάνικες πινακίδες έχω δικαίωμα να κυκλοφορώ το αυτοκίνητό μου στην Αθήνα δηλώνοντας π.χ. τουρίστας;

      Ευχαριστώ, Αριστείδης Κ.

      Υποημείωση: CO2 Emissions: 139g Euro

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ariskar last edited by

        Γειά σας. Έχω μια απορία. Είμαι φοιτητής στη Ρουμανία με μόνιμη κατοικία στην χώρα αυτή της Ευρωπαικής Ένωσης, και παράλληλα κάτοχος ελληνικής και ρουμανικής υπηκοότητας (ελληνική και ρουμάνικη ταυτότητα δ/τήριο). Έχω στην κατοχή μου ενα Subaru Impreza 2.0 Diesel.

        Με την ιδιότητα ρουμάνου ηπήκοου και αντίστοιχα ρουμάνικες πινακίδες έχω δικαίωμα να κυκλοφορώ το αυτοκίνητό μου στην Αθήνα δηλώνοντας π.χ. τουρίστας;

        Ευχαριστώ, Αριστείδης Κ.

        Υποημείωση: CO2 Emissions: 139g Euro

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ariskar last edited by

          Γειά σας. Έχω μια απορία. Είμαι φοιτητής στη Ρουμανία με μόνιμη κατοικία στην χώρα αυτή της Ευρωπαικής Ένωσης, και παράλληλα κάτοχος ελληνικής και ρουμανικής υπηκοότητας (ελληνική και ρουμάνικη ταυτότητα δ/τήριο). Έχω στην κατοχή μου ενα Subaru Impreza 2.0 Diesel.

          Με την ιδιότητα ρουμάνου ηπήκοου και αντίστοιχα ρουμάνικες πινακίδες έχω δικαίωμα να κυκλοφορώ το αυτοκίνητό μου στην Αθήνα δηλώνοντας π.χ. τουρίστας;

          Ευχαριστώ, Αριστείδης Κ.

          Υποημείωση: CO2 Emissions: 139g Euro

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Η ιδιότητα του Έλληνα στην Ελλάδα δεν υπερκαλύπτεται από άλλη. Για την Ελλάδα είσαι Έλληνας όσα άλλα διαβατήρια κι αν έχεις. Και εννοείται ότι εσύ θα τους δείξεις το ξένο αλλά αν τσεκάρουν και υπάρχεις σαν Έλληνας.... Και πολύ πιθανόν να τσεκάρουν αν το 'ρουμανικό' όνομά σου είναι πχ Αριστοτέλης Παπαδόπουλος....

            Βέβαια σαν μόνιμος κάτοικος εξωτερικού δικαιούσαι αφού το δηλώσεις στην είσοδο να κυκλοφορείς το ξένο σου αυτοκίνητο για κάποιο χρονικό διάστημα ανά έτος οπότε αν όντως ζεις εκεί δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν όμως σκοπεύεις να το παίξεις μόνιμος κάτοικος έξω αλλά να ζεις συνεχώς εδώ τότε είσαι παράνομος. Είναι ένα ρίσκο... όχι υπερβολικό αν σκεφτείς πόσα πολλά αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες ανατολικών χωρών κυκλοφορούν... εσύ θα κρίνεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              ariskar last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
              Η ιδιότητα του Έλληνα στην Ελλάδα δεν υπερκαλύπτεται από άλλη. Για την Ελλάδα είσαι Έλληνας όσα άλλα διαβατήρια κι αν έχεις. Και εννοείται ότι εσύ θα τους δείξεις το ξένο αλλά αν τσεκάρουν και υπάρχεις σαν Έλληνας.... Και πολύ πιθανόν να τσεκάρουν αν το 'ρουμανικό' όνομά σου είναι πχ Αριστοτέλης Παπαδόπουλος....

              Βέβαια σαν μόνιμος κάτοικος εξωτερικού δικαιούσαι αφού το δηλώσεις στην είσοδο να κυκλοφορείς το ξένο σου αυτοκίνητο για κάποιο χρονικό διάστημα ανά έτος οπότε αν όντως ζεις εκεί δεν θα έχεις πρόβλημα. Αν όμως σκοπεύεις να το παίξεις μόνιμος κάτοικος έξω αλλά να ζεις συνεχώς εδώ τότε είσαι παράνομος. Είναι ένα ρίσκο... όχι υπερβολικό αν σκεφτείς πόσα πολλά αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες ανατολικών χωρών κυκλοφορούν... εσύ θα κρίνεις.

              Ευχαριστώ για την απάντηση. Μία επισήμανση: έχοντας περάσει τα σύνορα Προμαχώνα (Ελλάδα-Βουλγαρία) αρκετές φορές με αυτοκίνητα με πινακίδες διαφόρων χωρών της Ε.Ε. ουδέποτε δεν έλαβα κάποιο σημείωμα η επισήμανση από τελωνειακό η συνοριοφύλακα ότι έχω εγώ ή το όχημα κάποιο περιορισμό διαμονής στη χώρα ανεξάρτητα με την ιδιότητα/υπηκότητα της εκάστοτε Α/Τ ή διαβατηρίου.

              Ως υπήκοος άλλης χώρας της Ε.Ε. δεν εκδίδεται παραστατικό εισόδου/εξόδου συνόρων εντός Ε.Ε. Οπότε το καθεστός εξάμηνου δεν ισχύει παρά μονο για χώρες όπως η Αλβανία/FYROM/Σερβία κλπ.

              Είμαι φυσικό πρόσωπο και μόνιμος κάτοικος και της Ελλάδας αλλά και της Ρουμανίας (2 Α/Τ, Ελληνικό και ρουμάνικο ΑΦΜ).

              Η ερώτηση μου είναι σχετικά με την χρήση πετρελαιοκίνητου με ξένες πινακίδες στην Αθήνα και όχι σχετικά με χρονικούς περιορισμούς οδήγησης στην ελλάδα που δεν ισχύουν για Ευρωπαίους πολίτες άλλων χωρών.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • M
                markvag last edited by

                Η απαγόρευση απ' όσο ξέρω ισχύει μόνο για τα αυτοκίνητα με Ελληνικές πινακίδες!

                Από εκεί και πέρα κανείς δεν μπορεί να ελέγξει αυτοκίνητα προερχόμενα από χώρες ΕΕ. Μπορούν να μπαίνουν - βγαίνουν στη χώρα όποτε θέλουν και να κάθονται όσο θέλουν, χωρίς να τους εμποδίζει / ελέγχει κανείς. Είναι παράνομο να το κάνει εξάλλου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgt last edited by

                  Υποτίθεται τα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες πρεπει να επιστρέφουν ανα 6 μήνες στη χώρα προσέλευσης τους αλλα οπως προαναφέρθηκε στη πράξη δεν το ελέγχει σχεδόν κανένας!

                  Το πιο πιθανών να σε πιάσουν σε τέτοια περίπτωση ειναι αν σε καρφώσει κανένας (εχει γινει σε αυτοκίνητα με γερμανικές πινακίδες παλια σε κατι φίλους μου σε χωριά που πουλούσαν ολοι μούρη κ υπήρχε πολυ ζήλια μεταξύ τους )!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Γιατί, ελέγχει κανένας και τα ελληνικά που καίνε πετρέλαιο; Κάνε μια βόλτα στο Κολονάκι και δες πόσα καινούργια τζιπ ντήζελ υπάρχουν και με την ένδειξη D στον τύπο. Παλιά τουλάχιστον ξεκολλούσαν το ταμπελάκι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tiger last edited by

                      Ειναι γνωστος ο παραλογισμος του νομου..οι ξενοι μπορουν να αλωνιζουν με το diesel,οι Ελληνες οχι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Ο νόμος δεν είναι παράλογος, είναι αναχρονιστικός. Όταν ψηφίστηκε, δεν υπήρχαν αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες στη χώρα μας, εκτός από αυτούς που έρχονταν για ολιγοήμερες διακοπές το καλοκαίρι. Απλά οι εξελίξεις τον έκαναν να φαίνεται παράλογος στα μάτια εκείνων που δεν γνωρίζουν το παρελθόν, αλλά και το βαθύτερο νόημά του, να διαβάζουν πίσω από τις γραμμές δηλαδή.
                        Το οποίο νόημά του επιγραμματικά είναι : δίνω πετρέλαιο μόνο στα επαγγελματικά και στους κατοίκους της επαρχίας, αλλά απαγορεύω στους Αθηναίους και Θεσσαλονικείς (βάζοντας παράλληλα όλους τους ΙΧήδες στο γύψο) για να τους αρμέγω κανονικά μέσω υψηλών φόρων, προβάλλοντας ως άλλοθι την προστασία του αστικού περιβάλλοντος και της υγείας του κόσμου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Τι ισχύει για τα ντίζελ...
                          Στις διοικητικές περιφέρειες Αθηνών και Θεσσαλονίκης απαγορεύεται η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων. Οι ισχύουσες διατάξεις έχουν καθοριστεί με την υπουργική απόφαση Β–27660/712 (ΦΕΚ 519 Β, 12/08/1992). Σε αυτές αναφέρονται τα όρια εντός των οποίων ισχύει η απαγόρευση και τα οποία στην Αθήνα είναι τα εξής: Ελευσίνα – Μαγούλα – Φυλή – Αχαρναί - Θρακομακεδόνες - Βαρυμπόμπη - Κρυονέρι - Άγιος Στέφανος - Άνοιξη - Σταμάτα - Ροδόπολη - Διόνυσος - Πικέρμι - Σπάτα - Κορωπί - Βάρη -Βάρκιζα. Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο (απάντηση δεν υπάρχει ούτε στις υπηρεσίες της Τροχαίας, αλλά ούτε και στο Yπουργείο Μεταφορών) είναι αν επιτρέπεται ή όχι η πετρελαιοκίνηση εντός των παραπάνω περιοχών. Στις τρεις μικρές τροποποιήσεις που υπέστη ο περιοριστικός νόμος καταργήθηκε, από πλευράς κυρώσεων, η προσωρινή κατάσχεση του παρανομούντος οχήματος (σ.σ.: το τελευταίο «ιδρώσαμε» για να το μάθουμε, ενώ είναι αμφίβολο ακόμη αν το γνωρίζουν όλες οι Υπηρεσίες Τροχαίας Πρωτευούσης). Έτσι λοιπόν, οι επιπτώσεις για όποιον «συλληφθεί» να κινείται με πετρελαιοκίνητο μέσα στην απαγορευμένη ζώνη είναι η αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου για ένα μήνα, καθώς και διοικητικό πρόστιμο περίπου 150 ευρώ. Στο όλο «σκηνικό» υπάρχουν και δύο οξύμωρα σχήματα: η παράβαση αυτή δε συμπεριλαμβάνεται στον Κ.Ο.Κ, ενώ με δεδομένο ότι η διέλευση των αυτοκινήτων ντίζελ επιτρέπεται στην Αττική Οδό μπορεί κάποιος να πάει στο αεροδρόμιο με ένα τέτοιο όχημα, αλλά δεν μπορεί να το οδηγήσει έως το λιμάνι του Πειραιά, για να το βάλει στο καράβι για τις Κυκλάδες (π.χ.).

                          Εξαιρέσεις: επιτρέπεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων ταξί, λεωφορείων, βαρέων φορτηγών και στρατιωτικών οχημάτων, καθώς και ιδιωτικών φορτηγών κάτω των 4 τόνων, των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν άδεια παραγωγού ή πωλητή σε λαϊκές αγορές και μεταφέρουν προϊόντα. Όμως, ακόμα και για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα υπάρχουν προϋποθέσεις ηλικίας και τεχνολογίας, οι οποίες καθορίστηκαν από την απόφαση 25543/1207 (ΦΕΚ 577 Β, 18/05/2001).
                          http://library.techlink.gr/4t/article-m ... icle=10516

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            puntofato last edited by

                            Με πόλεις που έχουν τόσο μολυσμένο αέρα είναι πραγματικά να απορεί κανείς. Αφού δεν επιτρέπεται και δεν κυκλοφορούν τέτοια αυτοκίνητα στην Αθήνα ΑΡΑ το νέφος και η μόλυνση του αέρα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να προέρχεται από αυτά και ας αφήσουν τις ανοησίες. Από αλλού βγαίνει το νέφος και δεν κάνει κανένας τίποτα.

                            Εμείς τώρα ανακαλύψαμε τα υβριδικά και τα gr CO2 / km. Το Prius καίει πιο πολύ από το δικό μου και απαλλάσεται απο τέλη...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Και περι ο λογος για την πετρελαιοκινηση στην Αθηνα θα αναφερω πως αν κινηθει κανεις στη περιοχη του κεντρου και ειδικοτερα Κυψελη-Πατησια θα δει πολλα ντηζελοκινητα αυτοκινητα με πινακιδες απο Αλβανια-Βουλγαρια*-Ρουμανια*-Πολωνια* που κινουνται ελευθερα.
                              Το αστερισκο τον εβαλα γιατι ειναι μια μεγαλη πλειοψηφια σε σχεση με τα αλβανικα, ισως λογω Ε.Ε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Πάντως όλο βλέπω και περισσότερα στην Αθήνα. Είδα B-class180 και Ε-class και πολλά μεγάλα SUV... Όλα με πλήρη σήματα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης ariskar έγραψε:
                                  ...έχοντας περάσει τα σύνορα Προμαχώνα (Ελλάδα-Βουλγαρία) αρκετές φορές με αυτοκίνητα με πινακίδες διαφόρων χωρών της Ε.Ε. ουδέποτε δεν έλαβα κάποιο σημείωμα η επισήμανση από τελωνειακό η συνοριοφύλακα ότι έχω εγώ ή το όχημα κάποιο περιορισμό διαμονής στη χώρα ανεξάρτητα με την ιδιότητα/υπηκότητα της εκάστοτε Α/Τ ή διαβατηρίου.

                                  Εδώ είναι Ελλάδα, θεωρείσαι ένοχος μέχρις αποδέιξεως του εναντίου...Δηλαδή αυτοί δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι, εσύ υποχρεούσαι να αποδείξεις. Κανονικά σταματάς και πας και ζητάς χαρτιά κλπ. Αν και μάλλον δεν είσαι κάτοικος εξωτερικού οπότε έτσι κι αλλιώς δεν δικαιούσαι να μπαίνεις με ξένο αυτοκίνητο.... (όσο χαζό κι αν είναι αυτό)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    efthymis last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                    Τι ισχύει για τα ντίζελ...
                                    Στις διοικητικές περιφέρειες Αθηνών και Θεσσαλονίκης απαγορεύεται η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων. Οι ισχύουσες διατάξεις έχουν καθοριστεί με την υπουργική απόφαση Β–27660/712 (ΦΕΚ 519 Β, 12/08/1992). Σε αυτές αναφέρονται τα όρια εντός των οποίων ισχύει η απαγόρευση και τα οποία στην Αθήνα είναι τα εξής: Ελευσίνα – Μαγούλα – Φυλή – Αχαρναί - Θρακομακεδόνες - Βαρυμπόμπη - Κρυονέρι - Άγιος Στέφανος - Άνοιξη - Σταμάτα - Ροδόπολη - Διόνυσος - Πικέρμι - Σπάτα - Κορωπί - Βάρη -Βάρκιζα. Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο (απάντηση δεν υπάρχει ούτε στις υπηρεσίες της Τροχαίας, αλλά ούτε και στο Yπουργείο Μεταφορών) είναι αν επιτρέπεται ή όχι η πετρελαιοκίνηση εντός των παραπάνω περιοχών. Στις τρεις μικρές τροποποιήσεις που υπέστη ο περιοριστικός νόμος καταργήθηκε, από πλευράς κυρώσεων, η προσωρινή κατάσχεση του παρανομούντος οχήματος (σ.σ.: το τελευταίο «ιδρώσαμε» για να το μάθουμε, ενώ είναι αμφίβολο ακόμη αν το γνωρίζουν όλες οι Υπηρεσίες Τροχαίας Πρωτευούσης). Έτσι λοιπόν, οι επιπτώσεις για όποιον «συλληφθεί» να κινείται με πετρελαιοκίνητο μέσα στην απαγορευμένη ζώνη είναι η αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδήγησης και της άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου για ένα μήνα, καθώς και διοικητικό πρόστιμο περίπου 150 ευρώ. Στο όλο «σκηνικό» υπάρχουν και δύο οξύμωρα σχήματα: η παράβαση αυτή δε συμπεριλαμβάνεται στον Κ.Ο.Κ, ενώ με δεδομένο ότι η διέλευση των αυτοκινήτων ντίζελ επιτρέπεται στην Αττική Οδό μπορεί κάποιος να πάει στο αεροδρόμιο με ένα τέτοιο όχημα, αλλά δεν μπορεί να το οδηγήσει έως το λιμάνι του Πειραιά, για να το βάλει στο καράβι για τις Κυκλάδες (π.χ.).

                                    Εξαιρέσεις: επιτρέπεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων ταξί, λεωφορείων, βαρέων φορτηγών και στρατιωτικών οχημάτων, καθώς και ιδιωτικών φορτηγών κάτω των 4 τόνων, των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν άδεια παραγωγού ή πωλητή σε λαϊκές αγορές και μεταφέρουν προϊόντα. Όμως, ακόμα και για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα υπάρχουν προϋποθέσεις ηλικίας και τεχνολογίας, οι οποίες καθορίστηκαν από την απόφαση 25543/1207 (ΦΕΚ 577 Β, 18/05/2001).
                                    http://library.techlink.gr/4t/article-m ... icle=10516

                                    Επειδη μενω στην Ελευσινα, περιοχη που αναφερεται ως οριο, οταν ρωτησαμε στο υπουργειο, μας ενημερωσαν πως στις περιοχες αυτες δεν επιτρεπεται η πετρελαιοκινηση στα Ι.Χ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dodger last edited by

                                      Ελευσίνα και γω, επιβεβαιώνω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Z
                                        zorz last edited by

                                        Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                                        Αφού δεν επιτρέπεται και δεν κυκλοφορούν τέτοια αυτοκίνητα στην Αθήνα ΑΡΑ το νέφος και η μόλυνση του αέρα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να προέρχεται από αυτά και ας αφήσουν τις ανοησίες.

                                        Ε, συγνώμη αλλά αυτός ο συλλογισμός είναι ο ορισμός του failwhale!

                                        'Αφού το Χ συμβαίνει και χωρίς το Υ, άρα το Υ σίγουρα δεν μπορεί να προκαλεί το Χ.'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          markvag last edited by

                                          Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
                                          Υποτίθεται τα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες πρεπει να επιστρέφουν ανα 6 μήνες στη χώρα προσέλευσης τους αλλα οπως προαναφέρθηκε στη πράξη δεν το ελέγχει σχεδόν κανένας!

                                          Για αυτοκίνητα από χώρες της ΕΕ ΔΕΝ είναι δυνατό να σε κάνουν τίποτα. Πως θα αποδείξεις ότι πήγες ή δεν πήγες στο εξωτερικό από τη στιγμή που δεν υπάρχει κανένας έλεγχος στα σύνορα. Αυτό ίσχυε παλαιότερα, ίσως και να ισχύει ακόμα για τρίτες χώρες. Για αυτοκίνητα με πινακίδες από χώρα της ΕΕ, είναι σαν να κυκλοφορείς με πινακίδες Θεσ/νίκης στη Λάρισα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kalmik last edited by

                                            Eίναι απλό. Απαγορεύουν την πετρελαιοκινηση γιατί 'μολύνει'. Επιτρέπεται να μολύνουν όμως οι κάτοχοι diesel χωρών ΕΕ βεβαίως και Αλβανοί, Τουρκοι, Σκοπιανοί και όποιοι άλλοι, βεβαίως βεβαίως.
                                            Ουστ ρε γομάρια κυβερνήτες, με τέτοια ξεφτιλήσατε και χρεωκοπήσατε την Ελλαδίτσα που εμείς χτίσαμε δουλεύοντας σαν τον μ...κα μια ζωή.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr