Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Arisκar κυκλοφόρησε το άνετα. Δεν θα σε σταματήσει κανένας κατά 99.999999%. Αν πέσεις στο 0.000001%, μίλα του ρουμάνικα, δείξε το ρουμάνικο διαβατήριο και έφυγες κύριος.
ΥΓ: μια βόλτα από λεωφόρο Αλεξάνδρας μέχρι τον σταθμό Λαρίσης, θα σε πείσει. Δεν σταματάνε κανέναν (με αλβανορουμανοπολωνοβουλαργικες πινακιδες).
αυτό σκεπτόμουν και εγώ...
...Οφείλει όμως με κάποιον τρόπο να αποδείξει αυτός αν τον σταματήσουν ότι είναι είτε ξένος τουρίστας είτε μόνιμος κάτοικος εξωτερικού ...
...Οφείλει όμως με κάποιον τρόπο να αποδείξει αυτός αν τον σταματήσουν ότι είναι είτε ξένος τουρίστας είτε μόνιμος κάτοικος εξωτερικού και ότι δεν έχει ξεπεράσει τους 6 μήνες. Θα χρειαστεί δηλαδή τη σχετική ένδειξη στο διαβατήριο και απόδειξη με τη μορφή καταγραφής στο τελωνείο ή εισιτήριο (και κατάσταση φόρτωσης στο πλοίο, γιατί πληρώναν το εισιτήριο χωρίς να μετακινηθεί το αυτοκίνητο) για την ημερομηνία εισαγωγής του αυτοκινήτου.
Σε χώρες εντός ΕΕ δεν εκδίδεται, δεν ελέγχεται και δεν ισχυει ο συγκεκριμένος περιορισμός σύμφωνα με τη σύμβαση ελεύθερης διακίνησης των αγαθών καιμετακίνησης των πληθυσμών, μία από της θεμελιώδεις συμβάσεις του ευρωπαικού δικαίου, που επαναλαμβάνεται με την σύμβαση ζώνης Shenghen και την κατάργηση των τελωνείων για κοινωτικά οχήματα στα σύνορα.
Στα συνορα με την Βουλγαρια δεν σφραγιζουν διαβατηρια (που δεν ειναι και απαραιτητα πλεον,η ταυτοτητα αρκει) και περνας οδικώς .
(το αν είσαι και κάτι άλλο δεν μετράει, στην Ελλάδα είσαι υποχρεωμένος να δηλώνεις Έλληνας)
δεν γνωρίζω νόμο που να ορίζει το άνωθεν...
Αντίστοιχα ώντας νόμιμα μόνιμος κάτοικος εξωτερικού για περισσότερο από 5 έτη, σε 3 έτη που θα τελειώσω τις σπουδές μου θα κληθώ να υπηρετήσω στον ελληνικό στρατό για 3 μήνες.
...απόδειξη με τη μορφή καταγραφής στο τελωνείο ή εισιτήριο (και κατάσταση φόρτωσης στο πλοίο, γιατί πληρώναν το εισιτήριο χωρίς να μετακινηθεί το αυτοκίνητο) για την ημερομηνία εισαγωγής του αυτοκινήτου.
Μην ξεχνάς οτι μπορείς να μπείς στην ελλάδα οδηγώντας και χωρίς να καταγράφεσαι. Έχεις περασεί φίλε onyx! τα σύνορα με Βουλγαρία; (μοναδική μέλος ΕΕ χώρα που συνορεύει η Ελλάδα)
Από ότι συμπεραίνω, δικαιούμαι να κινούμαι στην Αθήνα 'επ' αόριστον' με πετραιλεοκίνητο όχημα κοινοτικών πινακίδων με την ιδιότητα μονίμου κατοίκουκαι υπήκοου κοινωτικής χώρας.
Ένας σύντομος ετήσιος υπολογισμός για diesel 2.0L:
578 ευρώ τέλη κυκλοφ. που δεν υποχρεούμαι να καταβάλλω
350 ευρώ φθηνότερη ετήσια μεικτή ασφάλεια
1350 ευρώ απο χαμηλότερη κατανάλωση και φθηνότερο καύσιμο
(30,000 km * 9L/100km * 1.2 ευρώ ανα L βενζ.) - (30,000 km * 6L/100km * 1.05 ευρώ ανα L diesel) {Impreza 2.0i vs 2.0d κατανάλωση, υποθετικα 30000 χμ ανά έτος}
2278 ευρώ
-30 ευρώ ετήσια τελη κυκλοφορίας στη Ρουμανία
2248 ευρώ ανα έτος!!!
Δεν είναι και λίγα...
άραγε αξίζει το (πιθανόν ανύπαρκτο) ρίσκο;