Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το φαινόμενο 'τσούγγρισμα αυγών'
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Το φαινόμενο 'τσούγγρισμα αυγών'
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    33
    816
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silencer51 last edited by

      Ανοίγω αυτό το θέμα μιας και σήμερα μου τυχε κάτι πολύ κουφό - είχα μια μικρή τράκα μ εναν που βγήκε απο στόπ σε δρόμο διπλής (κοίταζε απο τη μια μεριά μόνο και ουσιαστικά βγαίνοντας έπεσε πάνω μου, εγώ ήμουν αν θυμάμαι καλά ήδη σταματημένος σχεδόν!).

      Το θέμα ειναι οτι το 406 του έγινε μπροστά χάλια (στράβωσε ο προφυλακτήρας κλπ) ενώ στο Megane μου - νομίζω - έμεινε ενα σημάδι στο προφυλακτήρα, το οποίο δεν ειμαι καν σιγουρος οτι έγινε τώρα!

      Κάθισα μετά και έλεγξα μπροστά το αμάξι - δε φαινεται να υπάρχει ζημιά πουθενά στα 'ύποτα' σημεία (βάσεις φαναριών, βάσεις στήριξης προφυλακτήρα, απο μέσα στο ψυγείο κλπ).

      Πώς εξηγείται αυτό; Η ελαστικότητα του πλαστικού προφυλακτήρα του Megane μήπως; Έχω κουφαθεί γιατι μετά το γκαπ περίμενα να βγω έξω και να δώ ζημιά αλλα τίποτα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        silencer51 last edited by

        Ανοίγω αυτό το θέμα μιας και σήμερα μου τυχε κάτι πολύ κουφό - είχα μια μικρή τράκα μ εναν που βγήκε απο στόπ σε δρόμο διπλής (κοίταζε απο τη μια μεριά μόνο και ουσιαστικά βγαίνοντας έπεσε πάνω μου, εγώ ήμουν αν θυμάμαι καλά ήδη σταματημένος σχεδόν!).

        Το θέμα ειναι οτι το 406 του έγινε μπροστά χάλια (στράβωσε ο προφυλακτήρας κλπ) ενώ στο Megane μου - νομίζω - έμεινε ενα σημάδι στο προφυλακτήρα, το οποίο δεν ειμαι καν σιγουρος οτι έγινε τώρα!

        Κάθισα μετά και έλεγξα μπροστά το αμάξι - δε φαινεται να υπάρχει ζημιά πουθενά στα 'ύποτα' σημεία (βάσεις φαναριών, βάσεις στήριξης προφυλακτήρα, απο μέσα στο ψυγείο κλπ).

        Πώς εξηγείται αυτό; Η ελαστικότητα του πλαστικού προφυλακτήρα του Megane μήπως; Έχω κουφαθεί γιατι μετά το γκαπ περίμενα να βγω έξω και να δώ ζημιά αλλα τίποτα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          silencer51 last edited by

          Ανοίγω αυτό το θέμα μιας και σήμερα μου τυχε κάτι πολύ κουφό - είχα μια μικρή τράκα μ εναν που βγήκε απο στόπ σε δρόμο διπλής (κοίταζε απο τη μια μεριά μόνο και ουσιαστικά βγαίνοντας έπεσε πάνω μου, εγώ ήμουν αν θυμάμαι καλά ήδη σταματημένος σχεδόν!).

          Το θέμα ειναι οτι το 406 του έγινε μπροστά χάλια (στράβωσε ο προφυλακτήρας κλπ) ενώ στο Megane μου - νομίζω - έμεινε ενα σημάδι στο προφυλακτήρα, το οποίο δεν ειμαι καν σιγουρος οτι έγινε τώρα!

          Κάθισα μετά και έλεγξα μπροστά το αμάξι - δε φαινεται να υπάρχει ζημιά πουθενά στα 'ύποτα' σημεία (βάσεις φαναριών, βάσεις στήριξης προφυλακτήρα, απο μέσα στο ψυγείο κλπ).

          Πώς εξηγείται αυτό; Η ελαστικότητα του πλαστικού προφυλακτήρα του Megane μήπως; Έχω κουφαθεί γιατι μετά το γκαπ περίμενα να βγω έξω και να δώ ζημιά αλλα τίποτα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Ποιο megane εχεις?Εχω δει οτι αυτα τα αυτοκινητα επειδη η μουρη τους εχει σαν μυτη ειναι σαν να εισχωρει στη λαμαρινα του αλλου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • S
              silencer51 last edited by

              Το Megane II έχω... Έχει όντως 'μυτερή' μούρη αλλα δε μου φαινεται αυτή ικανοποιητική εξήγηση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                ddl449 last edited by

                Είχε πέσει πίσω μου ένας σχεδόν με μηδενική ταχύτητα (νύσταζε ο άνθρωπος ) . Το μπαπ ήταν τρελό αλλά δεν υπήρχε ούτε γρατζουνιά ούτε σε μενα ούτε σε εκείνον. Γενικά με λίγα χιλιόμετρα άμα δεν βρεις κανα επικίνδυνο σημείο να σε γρατζουνίσει πχ πινακίδα τότε οι προφυλακτήρες κάνουν μια χαρα την δουλειά τους

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                  Το Megane II έχω... Έχει όντως 'μυτερή' μούρη αλλα δε μου φαινεται αυτή ικανοποιητική εξήγηση...

                  Οντως δεν ειναι ικανοποιητικη το ξερω.Κοιτα και εδω να δεις crash test.

                  Youtube Video

                  Mου εκανε εντυπωση που τρακαρε το αυτοκινητο και επαθε μονο κατι γρατζουνιες μπροστα ενω το mondeo μπαστικε ολο μεσα! Βεβαια παρα τη μηδαμινη μετακινηση της μουρης του αυτοκινητου ανοιξαν οι αεροσακοι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    drdino last edited by

                    Ποιες γρατζουνιές ρε συ; Με σχεδόν 50χλμ/ωρα το μεγκάν να μην άνοιγαν οι αερόσακοι δλδ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      εγω εχω χτυπησει κομμενο κορμο δεντρου με το ψιτροεν μου

                      βγαινω εξω βλεπω τελειως παραμορφωμενο το σποιλερ , αλλα μολις μετακινω το αυτοκινητο επενερχεται στα κανονικα του

                      το ιδιο και στη κατεχακη οπου ηλιθιος κυλισε πισω και επεσε επανω μου

                      ο προφυλακτηρας παροτι δεχθηκε τοσο βαρος δεν επαθε τιποτα

                      με το audi σε οπισθεν εχω χτυπησει φιλο μου με αστρα του βαζω μεσα φτερα πορτες , και ο προφυλακτηρας μου επαθε μια ανεπαισθητη παραμορφωση που φαινεται μονο στο φως υπο συγκεκριμενη γωνια

                      επισης μου εφυγε και λιγη μπογια, αλλα με ενα τοπικο βαψιμο chipsaway δεν φαινεται τιποτα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Ποιες γρατζουνιές ρε συ; Με σχεδόν 50χλμ/ωρα το μεγκάν να μην άνοιγαν οι αερόσακοι δλδ;

                        Ναι αλλα δε παραμορφωθηκε οπως θα εκανε ενα αλλο αυτοκινητο.Και απο οτι ξερω για να ανοιξουν οι αεροσακοι πρεπει να τσακισουν οι μπαρες μπροστα για να ενεργοποιηθουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:

                          Ποιες γρατζουνιές ρε συ; Με σχεδόν 50χλμ/ωρα το μεγκάν να μην άνοιγαν οι αερόσακοι δλδ;

                          Ναι αλλα δε παραμορφωθηκε οπως θα εκανε ενα αλλο αυτοκινητο.Και απο οτι ξερω για να ανοιξουν οι αεροσακοι πρεπει να τσακισουν οι μπαρες μπροστα για να ενεργοποιηθουν.

                          οχι σε κλιο 2 γνωστου μου (ναι παλι ρενω ) ανοιξε ο πλαινος με χαλαρο ακουμπημα σε μπαριερα (το πλαστικο φτερο να καταλαβεις δεν εσπασε )

                          αντιθετα φιλος μου εχει φυγει σε μικρο χαντακι με slk αφου εχει κοψει ενα τσιμεντενιο κολωνακι και δεν βγηκε κανενας απολυτως αεροσακος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            silencer51 last edited by

                            Οχι, οχι, οι αερόσακοι δεν έχουν σχέση με την παραμόρφωση του σασιού. Ενεργοποιούνται απο επιταχυνσιόμετρο που μετρά τις επιταχύνσεις που δέχεται το αμάξι, αν ειναι πάνω απο κάποιο όριο τότε ανοίγουν...

                            Τι να πω, πάντως να σας πω την αλήθεια δε με χάλασε! Υπάρχει κάτι να τσεκάρω (βάσεις προφυλακτήρα κλπ) σαν ψυχαναγκαστικός που ειμαι; Ή απλά να ευχαριστήσω τον αγιο ονούφριο για τη τύχη μου και να το ξεχάσω;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Θέμη, καμιά φορά τέτοιες ζημιές είναι αρκετά ύπουλες... Μπορεί εξωτερικά να φαίνονται όλα οκ αλλά από κάτω να κρύβονται ζημιές. Αν θέλεις να είσαι ήσυχος, πήγαινε σε ένα συνεργείο να το κοιτάξει από κάτω ο μηχανικός. Βάσεις προφυλακτήρων σπάνε για πλάκα σε ταχύτητες άνω των 5-10χλμ/ώρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                silencer51 last edited by

                                Αυτό θα κάνω αύριο. Αν και έτσι οπως το βλέπω δεν πρέπει να υπάρχει ζημιά, τσέκαρα αρχικά το μηχανοστάσιο για τίποτα περίεργο (ψυγείο κλπ) και στη συνέχεια δοκίμασα με δύναμη να δώ το προφυλακτήρα αν εχει τζόγο, τίποτα απολύτως... Καλού κακού ομως θα πάω να δω.

                                Ο τύπος έτσι κι αλλιώς μου δωσε τα στοιχεία του...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Θέμη, καμιά φορά τέτοιες ζημιές είναι αρκετά ύπουλες... Μπορεί εξωτερικά να φαίνονται όλα οκ αλλά από κάτω να κρύβονται ζημιές. Αν θέλεις να είσαι ήσυχος, πήγαινε σε ένα συνεργείο να το κοιτάξει από κάτω ο μηχανικός. Βάσεις προφυλακτήρων σπάνε για πλάκα σε ταχύτητες άνω των 5-10χλμ/ώρα.

                                  εννοεις τις τραβερσες? και τι σε νοιαζει αν εχουν σπασει?

                                  το θεμα ειναι απ'εξω να φαινεται ωραιο

                                  κανουν πολλα λεφτα αυτα τα πραγματα δεν τα πειραζουμε χωρις λογο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Δεν εννοώ τις τραβέρσες, τα πλαστικά στηρίγματα του προφυλακτήρα εννοώ, τα οποία απορροφούν και ενέργεια σε τέτοιες μικροσυγκρούσεις. Το αν σε νοιάζει σχετικό είναι, αν είσαι της μούρης φυσικά ζμπουτσας όλα, αλλά αν έχεις καμια επαφή πάλι μπορεί να αποκτήσεις μεγαλύτερη ζημιά χωρίς λόγο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      αυτα αμα παθουν ζημια , λογικα θα φυγει απο τη θεση του ο προφυλακτηρας

                                      πχ εμενα μια φορα (στο ψιτροεν παντα ) ειχε ανοιξει ελαφρως το κενο μεταξυ προφυλακτηρα και καπω

                                      αλλα δεν εδωσα συνεχεια , δεν υπηρξε ποτε προβλημα με αυτο

                                      σε καποια φαση που του καναμε διαφορα μερεμετια στο μεγαλο σερβις, το διορθωσαμε κι αυτο

                                      αλλα θα μπορουσαμε να το ειχαμε αφησει και ετσι ποτε δεν απασχολησε και ειχε διαφορα ακουμπηματακια μεχρι να φτιαχτει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Στα περισσότερα αμάξια ο πίσω προφυλακτήρας είναι πολύ πιο γερός από τον μπροστινό.
                                        Να το έχετε υπόψη (και) στο παρκάρισμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          mad_max_geo last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                          Ποιες γρατζουνιές ρε συ; Με σχεδόν 50χλμ/ωρα το μεγκάν να μην άνοιγαν οι αερόσακοι δλδ;

                                          Ναι αλλα δε παραμορφωθηκε οπως θα εκανε ενα αλλο αυτοκινητο.Και απο οτι ξερω για να ανοιξουν οι αεροσακοι πρεπει να τσακισουν οι μπαρες μπροστα για να ενεργοποιηθουν.

                                          οχι σε κλιο 2 γνωστου μου (ναι παλι ρενω ) ανοιξε ο πλαινος με χαλαρο ακουμπημα σε μπαριερα (το πλαστικο φτερο να καταλαβεις δεν εσπασε )

                                          αντιθετα φιλος μου εχει φυγει σε μικρο χαντακι με slk αφου εχει κοψει ενα τσιμεντενιο κολωνακι και δεν βγηκε κανενας απολυτως αεροσακος

                                          Μηπως τα δουλευει μονο η ρενο ετσι?Γιατι και σε στουκο που εγραψα πριν λιγο καιρο ηταν δυνατο το τρακο και στο σιτροεν που στουκαρε το χιουνταϊ δεν ανοιγε η πορτα και δεν ανοιξε κανενας απολυτος αεροσακος και η εξωτερικη ζημια ηταν περισσοτερη σε σχεση με το αυτοκινητο στο βιντεο να φανταστεις εσπασε το ψυγειο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            thief last edited by

                                            Όχι, όλοι έτσι το κάνουν. Αν είναι να περιμένουμε να μπει η λαμαρίνα για να ανοίξει ο αερόσακος, ζήτω που καήκαμε. Με επιταχυνσιόμετρα γίνεται η δουλειά, όταν η δύναμη υπερβεί κάποια όρια, σε συνδυασμό με την κατεύθυνση της δύναμης, δίνεται η εντολή να ανοίξει ο αερόσακος (πολύ χοντρικά). Αλλά είναι σύνθετο το θέμα, δε σχετίζεται άμεσα το μέγεθος της ζημιάς για παράδειγμα με τη δύναμη που δέχτηκε ο οδηγός ώστε να ανοίξει ο αερόσακος.Γι'αυτό και πάντα είναι λεπτό το ζήτημα του 'τράκαρα, αλλά δεν άνοιξε ο αερόσακος ενώ έπρεπε'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr