-
Ανοίγω αυτό το θέμα μιας και σήμερα μου τυχε κάτι πολύ κουφό - είχα μια μικρή τράκα μ εναν που βγήκε απο στόπ σε δρόμο διπλής (κοίταζε απο τη μια μεριά μόνο και ουσιαστικά βγαίνοντας έπεσε πάνω μου, εγώ ήμουν αν θυμάμαι καλά ήδη σταματημένος σχεδόν!).
Το θέμα ειναι οτι το 406 του έγινε μπροστά χάλια (στράβωσε ο προφυλακτήρας κλπ) ενώ στο Megane μου - νομίζω - έμεινε ενα σημάδι στο προφυλακτήρα, το οποίο δεν ειμαι καν σιγουρος οτι έγινε τώρα!
Κάθισα μετά και έλεγξα μπροστά το αμάξι - δε φαινεται να υπάρχει ζημιά πουθενά στα 'ύποτα' σημεία (βάσεις φαναριών, βάσεις στήριξης προφυλακτήρα, απο μέσα στο ψυγείο κλπ).
Πώς εξηγείται αυτό; Η ελαστικότητα του πλαστικού προφυλακτήρα του Megane μήπως; Έχω κουφαθεί γιατι μετά το γκαπ περίμενα να βγω έξω και να δώ ζημιά αλλα τίποτα...
-
Ανοίγω αυτό το θέμα μιας και σήμερα μου τυχε κάτι πολύ κουφό - είχα μια μικρή τράκα μ εναν που βγήκε απο στόπ σε δρόμο διπλής (κοίταζε απο τη μια μεριά μόνο και ουσιαστικά βγαίνοντας έπεσε πάνω μου, εγώ ήμουν αν θυμάμαι καλά ήδη σταματημένος σχεδόν!).
Το θέμα ειναι οτι το 406 του έγινε μπροστά χάλια (στράβωσε ο προφυλακτήρας κλπ) ενώ στο Megane μου - νομίζω - έμεινε ενα σημάδι στο προφυλακτήρα, το οποίο δεν ειμαι καν σιγουρος οτι έγινε τώρα!
Κάθισα μετά και έλεγξα μπροστά το αμάξι - δε φαινεται να υπάρχει ζημιά πουθενά στα 'ύποτα' σημεία (βάσεις φαναριών, βάσεις στήριξης προφυλακτήρα, απο μέσα στο ψυγείο κλπ).
Πώς εξηγείται αυτό; Η ελαστικότητα του πλαστικού προφυλακτήρα του Megane μήπως; Έχω κουφαθεί γιατι μετά το γκαπ περίμενα να βγω έξω και να δώ ζημιά αλλα τίποτα...
-
Ανοίγω αυτό το θέμα μιας και σήμερα μου τυχε κάτι πολύ κουφό - είχα μια μικρή τράκα μ εναν που βγήκε απο στόπ σε δρόμο διπλής (κοίταζε απο τη μια μεριά μόνο και ουσιαστικά βγαίνοντας έπεσε πάνω μου, εγώ ήμουν αν θυμάμαι καλά ήδη σταματημένος σχεδόν!).
Το θέμα ειναι οτι το 406 του έγινε μπροστά χάλια (στράβωσε ο προφυλακτήρας κλπ) ενώ στο Megane μου - νομίζω - έμεινε ενα σημάδι στο προφυλακτήρα, το οποίο δεν ειμαι καν σιγουρος οτι έγινε τώρα!
Κάθισα μετά και έλεγξα μπροστά το αμάξι - δε φαινεται να υπάρχει ζημιά πουθενά στα 'ύποτα' σημεία (βάσεις φαναριών, βάσεις στήριξης προφυλακτήρα, απο μέσα στο ψυγείο κλπ).
Πώς εξηγείται αυτό; Η ελαστικότητα του πλαστικού προφυλακτήρα του Megane μήπως; Έχω κουφαθεί γιατι μετά το γκαπ περίμενα να βγω έξω και να δώ ζημιά αλλα τίποτα...
-
Ποιο megane εχεις?Εχω δει οτι αυτα τα αυτοκινητα επειδη η μουρη τους εχει σαν μυτη ειναι σαν να εισχωρει στη λαμαρινα του αλλου.
-
Το Megane II έχω... Έχει όντως 'μυτερή' μούρη αλλα δε μου φαινεται αυτή ικανοποιητική εξήγηση...
-
Είχε πέσει πίσω μου ένας σχεδόν με μηδενική ταχύτητα (νύσταζε ο άνθρωπος ) . Το μπαπ ήταν τρελό αλλά δεν υπήρχε ούτε γρατζουνιά ούτε σε μενα ούτε σε εκείνον. Γενικά με λίγα χιλιόμετρα άμα δεν βρεις κανα επικίνδυνο σημείο να σε γρατζουνίσει πχ πινακίδα τότε οι προφυλακτήρες κάνουν μια χαρα την δουλειά τους
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Το Megane II έχω... Έχει όντως 'μυτερή' μούρη αλλα δε μου φαινεται αυτή ικανοποιητική εξήγηση...Οντως δεν ειναι ικανοποιητικη το ξερω.Κοιτα και εδω να δεις crash test.
Mου εκανε εντυπωση που τρακαρε το αυτοκινητο και επαθε μονο κατι γρατζουνιες μπροστα ενω το mondeo μπαστικε ολο μεσα! Βεβαια παρα τη μηδαμινη μετακινηση της μουρης του αυτοκινητου ανοιξαν οι αεροσακοι...
-
Ποιες γρατζουνιές ρε συ; Με σχεδόν 50χλμ/ωρα το μεγκάν να μην άνοιγαν οι αερόσακοι δλδ;
-
εγω εχω χτυπησει κομμενο κορμο δεντρου με το ψιτροεν μου
βγαινω εξω βλεπω τελειως παραμορφωμενο το σποιλερ , αλλα μολις μετακινω το αυτοκινητο επενερχεται στα κανονικα του
το ιδιο και στη κατεχακη οπου ηλιθιος κυλισε πισω και επεσε επανω μου
ο προφυλακτηρας παροτι δεχθηκε τοσο βαρος δεν επαθε τιποτα
με το audi σε οπισθεν εχω χτυπησει φιλο μου με αστρα του βαζω μεσα φτερα πορτες , και ο προφυλακτηρας μου επαθε μια ανεπαισθητη παραμορφωση που φαινεται μονο στο φως υπο συγκεκριμενη γωνια
επισης μου εφυγε και λιγη μπογια, αλλα με ενα τοπικο βαψιμο chipsaway δεν φαινεται τιποτα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ποιες γρατζουνιές ρε συ; Με σχεδόν 50χλμ/ωρα το μεγκάν να μην άνοιγαν οι αερόσακοι δλδ;Ναι αλλα δε παραμορφωθηκε οπως θα εκανε ενα αλλο αυτοκινητο.Και απο οτι ξερω για να ανοιξουν οι αεροσακοι πρεπει να τσακισουν οι μπαρες μπροστα για να ενεργοποιηθουν.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Ποιες γρατζουνιές ρε συ; Με σχεδόν 50χλμ/ωρα το μεγκάν να μην άνοιγαν οι αερόσακοι δλδ;
Ναι αλλα δε παραμορφωθηκε οπως θα εκανε ενα αλλο αυτοκινητο.Και απο οτι ξερω για να ανοιξουν οι αεροσακοι πρεπει να τσακισουν οι μπαρες μπροστα για να ενεργοποιηθουν.
οχι σε κλιο 2 γνωστου μου (ναι παλι ρενω ) ανοιξε ο πλαινος με χαλαρο ακουμπημα σε μπαριερα (το πλαστικο φτερο να καταλαβεις δεν εσπασε )
αντιθετα φιλος μου εχει φυγει σε μικρο χαντακι με slk αφου εχει κοψει ενα τσιμεντενιο κολωνακι και δεν βγηκε κανενας απολυτως αεροσακος
-
Οχι, οχι, οι αερόσακοι δεν έχουν σχέση με την παραμόρφωση του σασιού. Ενεργοποιούνται απο επιταχυνσιόμετρο που μετρά τις επιταχύνσεις που δέχεται το αμάξι, αν ειναι πάνω απο κάποιο όριο τότε ανοίγουν...
Τι να πω, πάντως να σας πω την αλήθεια δε με χάλασε! Υπάρχει κάτι να τσεκάρω (βάσεις προφυλακτήρα κλπ) σαν ψυχαναγκαστικός που ειμαι; Ή απλά να ευχαριστήσω τον αγιο ονούφριο για τη τύχη μου και να το ξεχάσω;
-
Θέμη, καμιά φορά τέτοιες ζημιές είναι αρκετά ύπουλες... Μπορεί εξωτερικά να φαίνονται όλα οκ αλλά από κάτω να κρύβονται ζημιές. Αν θέλεις να είσαι ήσυχος, πήγαινε σε ένα συνεργείο να το κοιτάξει από κάτω ο μηχανικός. Βάσεις προφυλακτήρων σπάνε για πλάκα σε ταχύτητες άνω των 5-10χλμ/ώρα.
-
Αυτό θα κάνω αύριο. Αν και έτσι οπως το βλέπω δεν πρέπει να υπάρχει ζημιά, τσέκαρα αρχικά το μηχανοστάσιο για τίποτα περίεργο (ψυγείο κλπ) και στη συνέχεια δοκίμασα με δύναμη να δώ το προφυλακτήρα αν εχει τζόγο, τίποτα απολύτως... Καλού κακού ομως θα πάω να δω.
Ο τύπος έτσι κι αλλιώς μου δωσε τα στοιχεία του...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θέμη, καμιά φορά τέτοιες ζημιές είναι αρκετά ύπουλες... Μπορεί εξωτερικά να φαίνονται όλα οκ αλλά από κάτω να κρύβονται ζημιές. Αν θέλεις να είσαι ήσυχος, πήγαινε σε ένα συνεργείο να το κοιτάξει από κάτω ο μηχανικός. Βάσεις προφυλακτήρων σπάνε για πλάκα σε ταχύτητες άνω των 5-10χλμ/ώρα.εννοεις τις τραβερσες? και τι σε νοιαζει αν εχουν σπασει?
το θεμα ειναι απ'εξω να φαινεται ωραιο
κανουν πολλα λεφτα αυτα τα πραγματα δεν τα πειραζουμε χωρις λογο
-
Δεν εννοώ τις τραβέρσες, τα πλαστικά στηρίγματα του προφυλακτήρα εννοώ, τα οποία απορροφούν και ενέργεια σε τέτοιες μικροσυγκρούσεις. Το αν σε νοιάζει σχετικό είναι, αν είσαι της μούρης φυσικά ζμπουτσας όλα, αλλά αν έχεις καμια επαφή πάλι μπορεί να αποκτήσεις μεγαλύτερη ζημιά χωρίς λόγο.
-
αυτα αμα παθουν ζημια , λογικα θα φυγει απο τη θεση του ο προφυλακτηρας
πχ εμενα μια φορα (στο ψιτροεν παντα ) ειχε ανοιξει ελαφρως το κενο μεταξυ προφυλακτηρα και καπω
αλλα δεν εδωσα συνεχεια , δεν υπηρξε ποτε προβλημα με αυτο
σε καποια φαση που του καναμε διαφορα μερεμετια στο μεγαλο σερβις, το διορθωσαμε κι αυτο
αλλα θα μπορουσαμε να το ειχαμε αφησει και ετσι ποτε δεν απασχολησε και ειχε διαφορα ακουμπηματακια μεχρι να φτιαχτει
-
Στα περισσότερα αμάξια ο πίσω προφυλακτήρας είναι πολύ πιο γερός από τον μπροστινό.
Να το έχετε υπόψη (και) στο παρκάρισμα. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ποιες γρατζουνιές ρε συ; Με σχεδόν 50χλμ/ωρα το μεγκάν να μην άνοιγαν οι αερόσακοι δλδ;
Ναι αλλα δε παραμορφωθηκε οπως θα εκανε ενα αλλο αυτοκινητο.Και απο οτι ξερω για να ανοιξουν οι αεροσακοι πρεπει να τσακισουν οι μπαρες μπροστα για να ενεργοποιηθουν.
οχι σε κλιο 2 γνωστου μου (ναι παλι ρενω ) ανοιξε ο πλαινος με χαλαρο ακουμπημα σε μπαριερα (το πλαστικο φτερο να καταλαβεις δεν εσπασε )
αντιθετα φιλος μου εχει φυγει σε μικρο χαντακι με slk αφου εχει κοψει ενα τσιμεντενιο κολωνακι και δεν βγηκε κανενας απολυτως αεροσακος
Μηπως τα δουλευει μονο η ρενο ετσι?Γιατι και σε στουκο που εγραψα πριν λιγο καιρο ηταν δυνατο το τρακο και στο σιτροεν που στουκαρε το χιουνταϊ δεν ανοιγε η πορτα και δεν ανοιξε κανενας απολυτος αεροσακος και η εξωτερικη ζημια ηταν περισσοτερη σε σχεση με το αυτοκινητο στο βιντεο να φανταστεις εσπασε το ψυγειο...
-
Όχι, όλοι έτσι το κάνουν. Αν είναι να περιμένουμε να μπει η λαμαρίνα για να ανοίξει ο αερόσακος, ζήτω που καήκαμε. Με επιταχυνσιόμετρα γίνεται η δουλειά, όταν η δύναμη υπερβεί κάποια όρια, σε συνδυασμό με την κατεύθυνση της δύναμης, δίνεται η εντολή να ανοίξει ο αερόσακος (πολύ χοντρικά). Αλλά είναι σύνθετο το θέμα, δε σχετίζεται άμεσα το μέγεθος της ζημιάς για παράδειγμα με τη δύναμη που δέχτηκε ο οδηγός ώστε να ανοίξει ο αερόσακος.Γι'αυτό και πάντα είναι λεπτό το ζήτημα του 'τράκαρα, αλλά δεν άνοιξε ο αερόσακος ενώ έπρεπε'.
Το φαινόμενο 'τσούγγρισμα αυγών'