Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    βελτιωση σε ford mustang gt
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. βελτιωση σε ford mustang gt
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    41
    45
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      swift-b-p-m last edited by

      Βάλε καμμιά φωτό να το χαζέψουμε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        swift-b-p-m last edited by

        Βάλε καμμιά φωτό να το χαζέψουμε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          swift-b-p-m last edited by

          Βάλε καμμιά φωτό να το χαζέψουμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Τι χρονολογιας ειναι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Αυτο----> http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ford_ ... 0-2009.jpg δηλαδη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasgti last edited by

                Μοντέλο 2008 τι είδους φτιάξιμο ήθελε εξωτερικά; Επισκευή από χτύπημα-τρακάρισμα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Έμπα σε κανένα Αμερικάνικο site να δείς τι κάνουνε εκεί, εδώ δεν υπάρχει εμπειρία από αυτά τα μοτέρ.

                  http://www.mustangmonthly.com/featuredv ... index.html

                  http://sacramento.craigslist.org/ctd/1609246005.html

                  http://www.mustangheaven.com/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    chemic last edited by

                    Ο χρήστης geo134 έγραψε:
                    και στο αμερικανικο site τι να δω ρε παιδια..αφου δεν ξερω χρηστο απο μηχανες...δεν εχετε καμια προταση?

                    το εχει φίλος κ μου εχει πει πως υπάρχει κιτ τουρμπο που μπαίνει κατευθειαν πανω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      tractioner last edited by

                      Κατ αρχή είναι ένα αμάξι που σε ελληνικά επίπεδα είναι σπάνιο οπότε σαφώς κ δεν υπάρχει κ η ανάλογη εμπειρία κ τεχνογνωσία για να το ''πειράξεις'' τόσο στον αισθητικό όσο κ στον τομέα τις δύναμης διότι το αμάξι είναι αρκετά δυνατό απο κατασκευής του!
                      Αφετέρου δε εφόσον δηλώνεις άτομο με άγνοια σε μηχανολογικά ζητήματα θα ήταν μάλλον ποιο δύσκολο να μπεις στο τριπακι μιας ουσιαστικής μηχανικής βελτίωσης
                      Αποψη μου ειναι να το χαρεις οπως ειναι!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Αν θέλεις να κρατήσεις το χαρακτήρα του, βάλε κομπρέσσορα.
                        Για παράδειγμα δες εδώ: http://www.kennebell.net/index.htm
                        Τον παραγγέλνεις με όλα τα παρελκόμενα από Αμερική και στο βάζει εδώ κάποιος τεχνικός.
                        Νομίζω 8000 ευρώ είναι ένας καλός προυπολογισμός.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          ddl449 last edited by

                          Είχα ακούσει λόγια (αφού δύσκολο να έχουμε εδώ στην ελλάδα εμπειρία από τέτοια αμάξια) ότι δεν έχει καλά κρατήματα. Αν αληθεύει είναι ένα καλό σημείο αναβάθμισης γιατί δεν είναι μόνο το 0-60 σε ένα αμάξι για να είναι καλό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            piii last edited by

                            Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
                            Είχα ακούσει λόγια (αφού δύσκολο να έχουμε εδώ στην ελλάδα εμπειρία από τέτοια αμάξια) ότι δεν έχει καλά κρατήματα. Αν αληθεύει είναι ένα καλό σημείο αναβάθμισης γιατί δεν είναι μόνο το 0-60 σε ένα αμάξι για να είναι καλό.

                            Οί φήμες όντως λένε ότι γενικότερα τα αμερικάνικα αυτοκίνητα δεν έχουν κρατήματα, και δεν θα μου φανεί παράλογο αφού έχουν σχεδιαστεί για την Αμερική, την χώρα της ατελείωτης ευθείας.
                            Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να φτιαχτεί το θέμα handling αφού απο την μάνα του είναι φτιαγμένο έτσι.
                            Πάντως παρόλα αυτά είναι ένα μοναδικό αυτοκίνητο.
                            Δεν υπάρχει περίπτωση να μην καρφώσω το βλέμμα μου πάνω του αν το δω στο δρόμο.
                            Χμ...όνειρό μου ήταν πάντα να αποκτήσω στην κατοχή μου ένα charger του 69 με τα γνωστά αναγνωριστικά, αλλά μάλλον με την όρεξη θα μείνω.
                            Να το χαίρεται πάντως ο φίλος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              swift-b-p-m last edited by

                              Από την άλλη θα πρέπει να αναρωτηθούμε, γιατί κάποιος να επέμβει στο μοτέρ αυτού του αυτοκινήτου. Στο κάτω κάτω είναι ο τομέας στον οποίο μια χαρά τα πάει, ακόμα και απείραχτο.

                              Και μάλιστα χωρίς την επέμβαση στα -μαλθακά, καθώς διαβάζουμε- αναρτησιακά μέρη, θα έχουμε μάλλον άλλο ένα πεζοδρομιοκηνυγό στην κυκλοφορία.

                              Επένδυσε τα 8Κ σε τομείς όπως η ανάρτηση ή τα φρένα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                drdino last edited by

                                Μια χαρά πάει το GT... Απορώ τι θα την κάνεις την βελτίωση, έχεις εξαντλήσει δηλαδή το μοτέρ του στην Ελλάδα και δεν σου φτάνει;
                                Το αμάξι είναι τρομερά γρήγορο, αν βρεις άσφαλτο κάνεις επικό 0-100, εγώ πάντως στα Ελληνικά δεδομένα δυσκολεύτηκα να το ρίξω κάτω από το 5,8-6.
                                Ρίξε καλύτερα λεφτά στα φρένα, εκεί είναι ίσως το μόνο μελανό σημείο...
                                Υπάρχουν και κάποιες ψιλοεργοστασιακές λύσεις για περιφερειακά του μοτέρ, αλλά θα ξαναπώ ότι το αμάξι μοτερικώς φυσάει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Το όνειρο σου είναι να μην πατάς πουθενά; Στο ξαναλέω, στην Ελλάδα θα προβληματιστείς εντόνως.
                                  Κοίταξε τι παίζει από εργοστασιακές λύσεις για εισαγωγή και εξαγωγή, έχει αρκετά πράγματα... Από τιρεκίδη την έχεις πάρει;

                                  Στα φρένα θα συμφωνήσω, δεδομένης της δύναμης που έχει το αμάξι θα μπορούσαν να έχουν περισσότερη δύναμη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Και τα δύο συμπιέζουν τον αέρα εισαγωγής ώστε να βάλουν περισσότερο αέρα στη μηχανή.

                                    Το τούρμπο παίρνει κίνηση από τα καυσαέρια της εξάτμισης ενώ ο κομπρέσορας από ιμάντα.

                                    Στο αμάξι σου βολεύει ο κομπρέσορας γιατί έχεις 2 εξαγωγές καυσαερίων και πρέπει να βάλεις 2 τούρμπο ή να φέρεις τα καυσαέρια γύρω από τον κινητήρα στην μια πλευρά.

                                    Paxton (φυγοκεντρικός)
                                    http://www.paxtonauto.com/product.php?id=103

                                    Eaton
                                    http://www.edelbrock.com/automotive_new/mc/superchargers/fuel_injected.shtml
                                    από μεγάλη εταιρεία με μακρόχρονη παρουσία - Edelbrock.

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Μια χαρά πάει το GT... Απορώ τι θα την κάνεις την βελτίωση, έχεις εξαντλήσει δηλαδή το μοτέρ του στην Ελλάδα και δεν σου φτάνει;
                                    Το αμάξι είναι τρομερά γρήγορο, αν βρεις άσφαλτο κάνεις επικό 0-100, εγώ πάντως στα Ελληνικά δεδομένα δυσκολεύτηκα να το ρίξω κάτω από το 5,8-6.
                                    Ρίξε καλύτερα λεφτά στα φρένα, εκεί είναι ίσως το μόνο μελανό σημείο...
                                    Υπάρχουν και κάποιες ψιλοεργοστασιακές λύσεις για περιφερειακά του μοτέρ, αλλά θα ξαναπώ ότι το αμάξι μοτερικώς φυσάει.

                                    +1

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      mad_max_geo last edited by

                                      Ασχολησου με τα φρενα και με το στησιμο και ασε τους κομπρεσσορες.Οπως ειπες εισαι νεος οδηγος.Οταν κλεισεις καποια χρονια εμπειριας με το αυτοκινητο τοτε ασχολησου με το μοτερ.Αφου σε δυσαρεστει στα φρενα καλυτερα κανε αυτο.Αμα θες να παιξεις λιγο βαλε κανα προγραμμα κατι πρεπει να υπαρχει με μια εξατμιση να βαρυνεις λιγο τον ηχο που σε ξενερωνει.Θελουμε φωτο!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης geo134 έγραψε:
                                        λοιπον το αυτοκινητο το πηρα απο αμερικα...οσο ημουν εκει...και σε 2 βδομαδες θα ξανα παω...το πηρα μεταχειρισμενο απο εκει με 4500 χιλιομετρα στα 34,000 δολλαρια
                                        να και οι φωτο απο εκει που το πηρα...
                                        http://yfrog.com/el494906025j εσωτερικο
                                        http://yfrog.com/jw494906012j μηχανη
                                        http://yfrog.com/iy494906011j μηχανη
                                        http://yfrog.com/0p494906013j εξατμισεις
                                        http://yfrog.com/0j494906015j αυτο δεν ξερ ωτι ειναι λογικα κατι της μηχανης απο την kn..μακαρι να ηξερα τι ειναι
                                        http://yfrog.com/hq49490608j η απο πισω πλευρα...ππαντως ετσι οπως ειναι η μηχανη δεν μου κανει πολλυ για στοκ απο το εργοστασιο...εσεις τι λετε?

                                        Μηπως μας δουλευεις(με την καλη εννοια) ;Αυτο εχει κομπρεσσορα http://www.roushperformance.com/mustang ... rger.shtml

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kon5 last edited by

                                          Ο χρήστης geo134 έγραψε:
                                          http://yfrog.com/0j494906015j αυτο δεν ξερ ωτι ειναι λογικα κατι της μηχανης απο την kn..μακαρι να ηξερα τι ειναι

                                          After φίλτρο αέρος πρέπει να είναι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης geo134 έγραψε:
                                            ρε παιδια δεν ξερω καν πως ειναι οι κομπρεσσορες....τι στο καλο λες να θελω να πληρωσω κατι που ηδη εχω...δεν ξερω αν ειναι φτιαγμενο η οχι

                                            Καλα εδωσες τοσα λεφτα και δεν ξερεις τι αγορασες;Δεν το πηγαινεις σε ενα δυναμομετρο να δεις ποσα αλογα βγαζει;Εσυ στο δρομο εχεις την αισθηση οτι το αμαξι ειναι αργο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr