-
Βάλε καμμιά φωτό να το χαζέψουμε.
-
Βάλε καμμιά φωτό να το χαζέψουμε.
-
Βάλε καμμιά φωτό να το χαζέψουμε.
-
Τι χρονολογιας ειναι;
-
Αυτο----> http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ford_ ... 0-2009.jpg δηλαδη.
-
Μοντέλο 2008 τι είδους φτιάξιμο ήθελε εξωτερικά; Επισκευή από χτύπημα-τρακάρισμα;
-
Έμπα σε κανένα Αμερικάνικο site να δείς τι κάνουνε εκεί, εδώ δεν υπάρχει εμπειρία από αυτά τα μοτέρ.
http://www.mustangmonthly.com/featuredv ... index.html
-
Ο χρήστης geo134 έγραψε:
και στο αμερικανικο site τι να δω ρε παιδια..αφου δεν ξερω χρηστο απο μηχανες...δεν εχετε καμια προταση?το εχει φίλος κ μου εχει πει πως υπάρχει κιτ τουρμπο που μπαίνει κατευθειαν πανω.
-
Κατ αρχή είναι ένα αμάξι που σε ελληνικά επίπεδα είναι σπάνιο οπότε σαφώς κ δεν υπάρχει κ η ανάλογη εμπειρία κ τεχνογνωσία για να το ''πειράξεις'' τόσο στον αισθητικό όσο κ στον τομέα τις δύναμης διότι το αμάξι είναι αρκετά δυνατό απο κατασκευής του!
Αφετέρου δε εφόσον δηλώνεις άτομο με άγνοια σε μηχανολογικά ζητήματα θα ήταν μάλλον ποιο δύσκολο να μπεις στο τριπακι μιας ουσιαστικής μηχανικής βελτίωσης
Αποψη μου ειναι να το χαρεις οπως ειναι! -
Αν θέλεις να κρατήσεις το χαρακτήρα του, βάλε κομπρέσσορα.
Για παράδειγμα δες εδώ: http://www.kennebell.net/index.htm
Τον παραγγέλνεις με όλα τα παρελκόμενα από Αμερική και στο βάζει εδώ κάποιος τεχνικός.
Νομίζω 8000 ευρώ είναι ένας καλός προυπολογισμός. -
Είχα ακούσει λόγια (αφού δύσκολο να έχουμε εδώ στην ελλάδα εμπειρία από τέτοια αμάξια) ότι δεν έχει καλά κρατήματα. Αν αληθεύει είναι ένα καλό σημείο αναβάθμισης γιατί δεν είναι μόνο το 0-60 σε ένα αμάξι για να είναι καλό.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Είχα ακούσει λόγια (αφού δύσκολο να έχουμε εδώ στην ελλάδα εμπειρία από τέτοια αμάξια) ότι δεν έχει καλά κρατήματα. Αν αληθεύει είναι ένα καλό σημείο αναβάθμισης γιατί δεν είναι μόνο το 0-60 σε ένα αμάξι για να είναι καλό.Οί φήμες όντως λένε ότι γενικότερα τα αμερικάνικα αυτοκίνητα δεν έχουν κρατήματα, και δεν θα μου φανεί παράλογο αφού έχουν σχεδιαστεί για την Αμερική, την χώρα της ατελείωτης ευθείας.
Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να φτιαχτεί το θέμα handling αφού απο την μάνα του είναι φτιαγμένο έτσι.
Πάντως παρόλα αυτά είναι ένα μοναδικό αυτοκίνητο.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην καρφώσω το βλέμμα μου πάνω του αν το δω στο δρόμο.
Χμ...όνειρό μου ήταν πάντα να αποκτήσω στην κατοχή μου ένα charger του 69 με τα γνωστά αναγνωριστικά, αλλά μάλλον με την όρεξη θα μείνω.
Να το χαίρεται πάντως ο φίλος. -
Από την άλλη θα πρέπει να αναρωτηθούμε, γιατί κάποιος να επέμβει στο μοτέρ αυτού του αυτοκινήτου. Στο κάτω κάτω είναι ο τομέας στον οποίο μια χαρά τα πάει, ακόμα και απείραχτο.
Και μάλιστα χωρίς την επέμβαση στα -μαλθακά, καθώς διαβάζουμε- αναρτησιακά μέρη, θα έχουμε μάλλον άλλο ένα πεζοδρομιοκηνυγό στην κυκλοφορία.
Επένδυσε τα 8Κ σε τομείς όπως η ανάρτηση ή τα φρένα.
-
Μια χαρά πάει το GT... Απορώ τι θα την κάνεις την βελτίωση, έχεις εξαντλήσει δηλαδή το μοτέρ του στην Ελλάδα και δεν σου φτάνει;
Το αμάξι είναι τρομερά γρήγορο, αν βρεις άσφαλτο κάνεις επικό 0-100, εγώ πάντως στα Ελληνικά δεδομένα δυσκολεύτηκα να το ρίξω κάτω από το 5,8-6.
Ρίξε καλύτερα λεφτά στα φρένα, εκεί είναι ίσως το μόνο μελανό σημείο...
Υπάρχουν και κάποιες ψιλοεργοστασιακές λύσεις για περιφερειακά του μοτέρ, αλλά θα ξαναπώ ότι το αμάξι μοτερικώς φυσάει. -
Το όνειρο σου είναι να μην πατάς πουθενά; Στο ξαναλέω, στην Ελλάδα θα προβληματιστείς εντόνως.
Κοίταξε τι παίζει από εργοστασιακές λύσεις για εισαγωγή και εξαγωγή, έχει αρκετά πράγματα... Από τιρεκίδη την έχεις πάρει;Στα φρένα θα συμφωνήσω, δεδομένης της δύναμης που έχει το αμάξι θα μπορούσαν να έχουν περισσότερη δύναμη.
-
Και τα δύο συμπιέζουν τον αέρα εισαγωγής ώστε να βάλουν περισσότερο αέρα στη μηχανή.
Το τούρμπο παίρνει κίνηση από τα καυσαέρια της εξάτμισης ενώ ο κομπρέσορας από ιμάντα.
Στο αμάξι σου βολεύει ο κομπρέσορας γιατί έχεις 2 εξαγωγές καυσαερίων και πρέπει να βάλεις 2 τούρμπο ή να φέρεις τα καυσαέρια γύρω από τον κινητήρα στην μια πλευρά.
Paxton (φυγοκεντρικός)
http://www.paxtonauto.com/product.php?id=103Eaton
http://www.edelbrock.com/automotive_new/mc/superchargers/fuel_injected.shtml
από μεγάλη εταιρεία με μακρόχρονη παρουσία - Edelbrock.Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μια χαρά πάει το GT... Απορώ τι θα την κάνεις την βελτίωση, έχεις εξαντλήσει δηλαδή το μοτέρ του στην Ελλάδα και δεν σου φτάνει;
Το αμάξι είναι τρομερά γρήγορο, αν βρεις άσφαλτο κάνεις επικό 0-100, εγώ πάντως στα Ελληνικά δεδομένα δυσκολεύτηκα να το ρίξω κάτω από το 5,8-6.
Ρίξε καλύτερα λεφτά στα φρένα, εκεί είναι ίσως το μόνο μελανό σημείο...
Υπάρχουν και κάποιες ψιλοεργοστασιακές λύσεις για περιφερειακά του μοτέρ, αλλά θα ξαναπώ ότι το αμάξι μοτερικώς φυσάει.+1
-
Ασχολησου με τα φρενα και με το στησιμο και ασε τους κομπρεσσορες.Οπως ειπες εισαι νεος οδηγος.Οταν κλεισεις καποια χρονια εμπειριας με το αυτοκινητο τοτε ασχολησου με το μοτερ.Αφου σε δυσαρεστει στα φρενα καλυτερα κανε αυτο.Αμα θες να παιξεις λιγο βαλε κανα προγραμμα κατι πρεπει να υπαρχει με μια εξατμιση να βαρυνεις λιγο τον ηχο που σε ξενερωνει.Θελουμε φωτο!!!!
-
Ο χρήστης geo134 έγραψε:
λοιπον το αυτοκινητο το πηρα απο αμερικα...οσο ημουν εκει...και σε 2 βδομαδες θα ξανα παω...το πηρα μεταχειρισμενο απο εκει με 4500 χιλιομετρα στα 34,000 δολλαρια
να και οι φωτο απο εκει που το πηρα...
http://yfrog.com/el494906025j εσωτερικο
http://yfrog.com/jw494906012j μηχανη
http://yfrog.com/iy494906011j μηχανη
http://yfrog.com/0p494906013j εξατμισεις
http://yfrog.com/0j494906015j αυτο δεν ξερ ωτι ειναι λογικα κατι της μηχανης απο την kn..μακαρι να ηξερα τι ειναι
http://yfrog.com/hq49490608j η απο πισω πλευρα...ππαντως ετσι οπως ειναι η μηχανη δεν μου κανει πολλυ για στοκ απο το εργοστασιο...εσεις τι λετε?Μηπως μας δουλευεις(με την καλη εννοια) ;Αυτο εχει κομπρεσσορα http://www.roushperformance.com/mustang ... rger.shtml
-
Ο χρήστης geo134 έγραψε:
http://yfrog.com/0j494906015j αυτο δεν ξερ ωτι ειναι λογικα κατι της μηχανης απο την kn..μακαρι να ηξερα τι ειναιAfter φίλτρο αέρος πρέπει να είναι.
-
Ο χρήστης geo134 έγραψε:
ρε παιδια δεν ξερω καν πως ειναι οι κομπρεσσορες....τι στο καλο λες να θελω να πληρωσω κατι που ηδη εχω...δεν ξερω αν ειναι φτιαγμενο η οχιΚαλα εδωσες τοσα λεφτα και δεν ξερεις τι αγορασες;Δεν το πηγαινεις σε ενα δυναμομετρο να δεις ποσα αλογα βγαζει;Εσυ στο δρομο εχεις την αισθηση οτι το αμαξι ειναι αργο;
βελτιωση σε ford mustang gt