-
Υπαρχουν αραγε αυτοκινητα που δεν θα γινουν ποτε κλασσικα
π.χ. ενα nissan n13 ,n14 κτλ
-
Υπαρχουν αραγε αυτοκινητα που δεν θα γινουν ποτε κλασσικα
π.χ. ενα nissan n13 ,n14 κτλ
-
Υπαρχουν αραγε αυτοκινητα που δεν θα γινουν ποτε κλασσικα
π.χ. ενα nissan n13 ,n14 κτλ
-
Εξαρτάται πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας από εμάς τον όρο 'κλασσικό'.
Αν κάποιος βλέπει σήμερα το δικό μου 17m ως κλασσικό (λέω...αν), σίγουρα δε θα το έβλεπε έτσι 35 χρόνια πριν, με τους δρομους της Αθήνας να έχουν πήξει από γκρι ταξί. -
Σχεδον ολα τα γιαπωνεζικα...
-
Όχι δογματισμούς και αφορισμούς παρακαλώ.....
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Όχι δογματισμούς και αφορισμούς παρακαλώ.....+1 λιγη πλακιτσα εκανα νικο...
-
Tωρα που τα αμαξια παραγονται σε πολλα περισσοτερα αντιτυπα απο οτι παλια νομιζω οτι θα ειναι πιο δυσκολο να γινουν κλασσικα.Ποσο κλασσικο να γινει ενα πουντο ή ενα γιαρις;Ισως μονο οι ειδικες εκδοσεις τους να εχουν την δυνατοτητα αυτη.
-
Το δικο μου θα γινει κλασσικο...
-
Koιταγα ενα nissan n14 και γιαυτο το εθεσα και σαν παραδειγμα που δεν νομιζω ποτε να γινει κλασσικο οπως και πολλα αλλα citroen xsara ,seat cordoba ,alfa romeo 156 και αλλα πολλα .
Και ερχομαι να συμφωνησω με τον bill σε αυτα που λεει και λεω αραγε φταιει μονο η παραγωγη ή και η σχεδιαστηκη κακογουστια που εχουν -
Η 156 πιστευω θα γινει classic να μου ελεγες για 145-146-155 (εκτος της q4) να σου ελεγα ναι..
-
Μηπως ομως σε 30 χρονια γινουν ολα αυτα που λεμε κλασσικα
-
Συγνώμη και πείτε με και αντιδραστικό, αλλά εδώ δεν έχουμε ακόμα συμφωνήσει για το τι θεωρούμε κλασικό, για αυτοκίνητα 30 και 40 ετών, θα συμφωνήσουμε για το ποιά σύγχρονα ΔΕΝ θα γίνουν στο μέλλον ???
-
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Συγνώμη και πείτε με και αντιδραστικό, αλλά εδώ δεν έχουμε ακόμα συμφωνήσει για το τι θεωρούμε κλασικό, για αυτοκίνητα 30 και 40 ετών, θα συμφωνήσουμε για το ποιά σύγχρονα ΔΕΝ θα γίνουν στο μέλλον ???Αυτο το ειχαμε πει παλιοτερα σε ενα αλλο θεμα κλασσικο για μενα θεωρειτε ενα αυτοκινητο τουλαχιστον 30 ετων και πανω και με καποια ιδιαιτερη σπανιοτητα ,αντικες αυτοκινητα για μενα θεωρουνται αυτοκινητα 50 ετων και πανω
-
Κλασικο για εμενα δεν υπαρχει, η λεξη ειναι μυθος και στο δικο μου μυαλο δεν σημαινει τιποτα, απλα τα λεμε κλασικα για να μην τα πουμε παλια αφου η λεξη παλια δεν αρεσει σε κανεναν.
Γιατι στην τελικη παλια ειναι.
Ενα γιουγκο πριν λιγα χρονια δεν θεωρουνταν τιποτε, ισως σε 20 χρονια να υπαρχουν υπερηφανοι ιδιοκτητες 'κλασικων' πλεον γιουγκο αφου σε 20 χρονια δεν πιστευω να εχουν μεινει πολλα.
Στα δικα μου ματια ενα αυτοκινητο ειναι ιδιαιτερο καταρχας οταν σημαινει κατι για εμενα, ειται συναισθηματικα ειται για καποιο αλλο λογο,οταν απο μονο του ειναι ιδιαιτερο λογω καποιας πρωτοποριας για την εποχη του η καποιας καινοτομιας ή καποιας σχεδιαστικης πρωτοποριας, ή λογω σπανιοτητας .
Ολα τα αλλα περι κλασικων ιστορικων αντικων παλιων κλπ μου φαινονται κουραφεξαλα που εχουν και ενα λογο υπαρξης για να συντηρουνται εταιρειες reproduction ανταλλακτικων, περιοδικα, λεσχες ομοσπονδιες καρτες κλπ. -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Κλασικο για εμενα δεν υπαρχει, η λεξη ειναι μυθος και στο δικο μου μυαλο δεν σημαινει τιποτα, απλα τα λεμε κλασικα για να μην τα πουμε παλια αφου η λεξη παλια δεν αρεσει σε κανεναν.
Γιατι στην τελικη παλια ειναι.
Ενα γιουγκο πριν λιγα χρονια δεν θεωρουνταν τιποτε, ισως σε 20 χρονια να υπαρχουν υπερηφανοι ιδιοκτητες 'κλασικων' πλεον γιουγκο αφου σε 20 χρονια δεν πιστευω να εχουν μεινει πολλα.
Στα δικα μου ματια ενα αυτοκινητο ειναι ιδιαιτερο καταρχας οταν σημαινει κατι για εμενα, ειται συναισθηματικα ειται για καποιο αλλο λογο,οταν απο μονο του ειναι ιδιαιτερο λογω καποιας πρωτοποριας για την εποχη του η καποιας καινοτομιας ή καποιας σχεδιαστικης πρωτοποριας, ή λογω σπανιοτητας .
Ολα τα αλλα περι κλασικων ιστορικων αντικων παλιων κλπ μου φαινονται κουραφεξαλα που εχουν και ενα λογο υπαρξης για να συντηρουνται εταιρειες reproduction ανταλλακτικων, περιοδικα, λεσχες ομοσπονδιες καρτες κλπ.Eίναι απορίας άξιο να είσαι τόσο...πεζός και να δηλώνεις εποχούμενος. Συγγνώμη για το προσωπικό ύφος αλλά πολύ ξενέρωτα και χωρίς συναίσθημα μου φαίνονται τα λόγια σου.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Κλασικο για εμενα δεν υπαρχει, η λεξη ειναι μυθος και στο δικο μου μυαλο δεν σημαινει τιποτα, απλα τα λεμε κλασικα για να μην τα πουμε παλια αφου η λεξη παλια δεν αρεσει σε κανεναν.
Γιατι στην τελικη παλια ειναι.
Ενα γιουγκο πριν λιγα χρονια δεν θεωρουνταν τιποτε, ισως σε 20 χρονια να υπαρχουν υπερηφανοι ιδιοκτητες 'κλασικων' πλεον γιουγκο αφου σε 20 χρονια δεν πιστευω να εχουν μεινει πολλα.
Στα δικα μου ματια ενα αυτοκινητο ειναι ιδιαιτερο καταρχας οταν σημαινει κατι για εμενα, ειται συναισθηματικα ειται για καποιο αλλο λογο,οταν απο μονο του ειναι ιδιαιτερο λογω καποιας πρωτοποριας για την εποχη του η καποιας καινοτομιας ή καποιας σχεδιαστικης πρωτοποριας, ή λογω σπανιοτητας .
Ολα τα αλλα περι κλασικων ιστορικων αντικων παλιων κλπ μου φαινονται κουραφεξαλα που εχουν και ενα λογο υπαρξης για να συντηρουνται εταιρειες reproduction ανταλλακτικων, περιοδικα, λεσχες ομοσπονδιες καρτες κλπ.Eίναι απορίας άξιο να είσαι τόσο...πεζός και να δηλώνεις εποχούμενος. Συγγνώμη για το προσωπικό ύφος αλλά πολύ ξενέρωτα και χωρίς συναίσθημα μου φαίνονται τα λόγια σου.
Τελικα εχω προβλημα στον γραπτο λογο πρεπει να το παρω αποφαση!
Σε πιο απλες λεξεις για εμενα ολα τα πλαια αυτοκινητα απο ενα λαντα 2105 μεχρι της πιο σπανια φεραρι εχουν την αξια τους αρκει το αυτοκινητο να ειναι νοικοκυρεμενο φροντισμενο και να το εχει ο ιδιοκτητης του οχι γιατι απλα θεωρειται κλασσικο. -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Κλασικο για εμενα δεν υπαρχει, η λεξη ειναι μυθος και στο δικο μου μυαλο δεν σημαινει τιποτα, απλα τα λεμε κλασικα για να μην τα πουμε παλια αφου η λεξη παλια δεν αρεσει σε κανεναν.
Γιατι στην τελικη παλια ειναι.
Ενα γιουγκο πριν λιγα χρονια δεν θεωρουνταν τιποτε, ισως σε 20 χρονια να υπαρχουν υπερηφανοι ιδιοκτητες 'κλασικων' πλεον γιουγκο αφου σε 20 χρονια δεν πιστευω να εχουν μεινει πολλα.
Στα δικα μου ματια ενα αυτοκινητο ειναι ιδιαιτερο καταρχας οταν σημαινει κατι για εμενα, ειται συναισθηματικα ειται για καποιο αλλο λογο,οταν απο μονο του ειναι ιδιαιτερο λογω καποιας πρωτοποριας για την εποχη του η καποιας καινοτομιας ή καποιας σχεδιαστικης πρωτοποριας, ή λογω σπανιοτητας .
Ολα τα αλλα περι κλασικων ιστορικων αντικων παλιων κλπ μου φαινονται κουραφεξαλα που εχουν και ενα λογο υπαρξης για να συντηρουνται εταιρειες reproduction ανταλλακτικων, περιοδικα, λεσχες ομοσπονδιες καρτες κλπ.Eίναι απορίας άξιο να είσαι τόσο...πεζός και να δηλώνεις εποχούμενος. Συγγνώμη για το προσωπικό ύφος αλλά πολύ ξενέρωτα και χωρίς συναίσθημα μου φαίνονται τα λόγια σου.
Τελικα εχω προβλημα στον γραπτο λογο πρεπει να το παρω αποφαση!
Σε πιο απλες λεξεις για εμενα ολα τα πλαια αυτοκινητα απο ενα λαντα 2105 μεχρι της πιο σπανια φεραρι εχουν την αξια τους αρκει το αυτοκινητο να ειναι νοικοκυρεμενο φροντισμενο και να το εχει ο ιδιοκτητης του οχι γιατι απλα θεωρειται κλασσικο.Σε πήρε το παράπονο ? Δε σε μάλωσα, αλλά το κλασσικό αντικείμενο είναι ιδέα, είτε αυτό είναι αυτοκίνητο, είτα κτίριο είτε πικάπ, ακόμα και γυναίκες υπάρχουν κλασσικές, απλά γιατί είναι ανεπανάληπτες, το κλασσικό στο μυαλό μας είναι μια ιδέα που μας θυμίζει σχήματα, μυρωδιές, οράματα, εικόνες, αν μας λείψουν και αυτές θα είμαστε σαν τα ανδροειδή, εμένα δε μου αρέσει η ιδέα να είμαι χωρίς συναισθηματικό κόσμο, άρα ναι από εμένα σε ότι θεωρείται κλάσσικ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Κλασικο για εμενα δεν υπαρχει, η λεξη ειναι μυθος και στο δικο μου μυαλο δεν σημαινει τιποτα, απλα τα λεμε κλασικα για να μην τα πουμε παλια αφου η λεξη παλια δεν αρεσει σε κανεναν.
Γιατι στην τελικη παλια ειναι.
Ενα γιουγκο πριν λιγα χρονια δεν θεωρουνταν τιποτε, ισως σε 20 χρονια να υπαρχουν υπερηφανοι ιδιοκτητες 'κλασικων' πλεον γιουγκο αφου σε 20 χρονια δεν πιστευω να εχουν μεινει πολλα.
Στα δικα μου ματια ενα αυτοκινητο ειναι ιδιαιτερο καταρχας οταν σημαινει κατι για εμενα, ειται συναισθηματικα ειται για καποιο αλλο λογο,οταν απο μονο του ειναι ιδιαιτερο λογω καποιας πρωτοποριας για την εποχη του η καποιας καινοτομιας ή καποιας σχεδιαστικης πρωτοποριας, ή λογω σπανιοτητας .
Ολα τα αλλα περι κλασικων ιστορικων αντικων παλιων κλπ μου φαινονται κουραφεξαλα που εχουν και ενα λογο υπαρξης για να συντηρουνται εταιρειες reproduction ανταλλακτικων, περιοδικα, λεσχες ομοσπονδιες καρτες κλπ.Eίναι απορίας άξιο να είσαι τόσο...πεζός και να δηλώνεις εποχούμενος. Συγγνώμη για το προσωπικό ύφος αλλά πολύ ξενέρωτα και χωρίς συναίσθημα μου φαίνονται τα λόγια σου.
Τελικα εχω προβλημα στον γραπτο λογο πρεπει να το παρω αποφαση!
Σε πιο απλες λεξεις για εμενα ολα τα πλαια αυτοκινητα απο ενα λαντα 2105 μεχρι της πιο σπανια φεραρι εχουν την αξια τους αρκει το αυτοκινητο να ειναι νοικοκυρεμενο φροντισμενο και να το εχει ο ιδιοκτητης του οχι γιατι απλα θεωρειται κλασσικο.Σε πήρε το παράπονο ? Δε σε μάλωσα, αλλά το κλασσικό αντικείμενο είναι ιδέα, είτε αυτό είναι αυτοκίνητο, είτα κτίριο είτε πικάπ, ακόμα και γυναίκες υπάρχουν κλασσικές, απλά γιατί είναι ανεπανάληπτες, το κλασσικό στο μυαλό μας είναι μια ιδέα που μας θυμίζει σχήματα, μυρωδιές, οράματα, εικόνες, αν μας λείψουν και αυτές θα είμαστε σαν τα ανδροειδή, εμένα δε μου αρέσει η ιδέα να είμαι χωρίς συναισθηματικό κόσμο, άρα ναι από εμένα σε ότι θεωρείται κλάσσικ.
δεν μπορώ να μην συμφωνήσω απόλυτα.
όχι μόνο αυτοκίνητα,και ένα πικ-απ,ένα λαμπατο ράδιο ένα φλιμπερ............και άλλα πολλά αντικείμενα που δεν υπάρχουν πλέων στην ηλεκτρονική ζωή μας. -
Για μένα, το 'κλασικό' δεν αναφέρεται στο ίδιο το αυτοκίνητο, αλλά μάλλον στην εποχή του, και ίσως και στις αντίστοιχες τάσεις στο σχεδιασμό αυτοκινήτων. Το νοητό όριο μεταξύ κλασικού ή μη, το τοποθετώ στα μέσα της δεκαετίας του 70. Ένα Renault 4 GTL, ένα Starlet, ένα Mercedes 123, μία Giulietta, ένα VW Golf II (τυχαία παραδείγματα), δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ κλασικά στα δικά μου μάτια, ακόμη κι αν περάσουν 50 χρόνια απο τότε που φτιάχτηκαν.
Το πώς ορίζεται απο τη νομοθεσία του κάθε κράτους το 'κλασικό' αυτοκίνητο, είναι εντελώς άλλο θέμα φυσικά.
Nο classic cars....