Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    hyundai i20 vs grande punto
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. hyundai i20 vs grande punto
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    21
    248
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dodi last edited by

      καλησπέρα,
      ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο μου αυτοκίνητο και σε ένα πράγμα κατέληξα :όσο πιο πολύ το ψάχνεις τόσο πιο πολύ μπερδεύεσαι.
      εν ολίγοις μετά από όλα όσα είδα πλέον είμαι σε τρίλιμα!
      Να πάρω

      1. ι20
        2)grande punto 1.4 95ps starjet
        3)grande punto 1.3 diesel ?????

      δεδομένου ότι κάνω σχεδόν 2500χλμ τον μήνα ο προσανατολισμός μου ήταν εξαρχής να πάρω κάτι με χαμηλή κατανάλωση.
      To hyundai ακουώ φθηνά σέρβις, οχι πολύπλοκη τεχνολογία άρα και αξιόπιστο, 5αστερο στην ασφάλεια,esp,μπρος πίσω δισκοφρενα ,προβολείς ομίχλης κτλ.
      από την άλλη όμως ι20 μόνο 1.2 λιτρα προς το παρόν.άλλοι αντιπρόσωποι μου λένε μετά τον μάϊο το 1.4 άλλοι μιλάν και για μέσα μαρτίου.δεν ξέρω τι να πιστέψω..

      την fiat την επισκέφθηκα στην αρχή καθαρά για το diesel το οποίο σαν τιμή είναι πολύ καλό για πετρελαιοκινητήρα -13000- όμως έχει μεγάλο χρόνο αναμονής της τάξης των 45 ημερών .από την άλλη είναι πιο φτωχό σε εξοπλισμο κ επίσης φοβάμαι λίγο τον πετρελαιοκινητήρα τον χειμώνα μιας και ζω σε περιοχη με αρκετά κρύα καθώς και την ευαισθησία του στην νοθεία.

      κατά την επίσκεψη μου στην φιατ όμως ο πωλητής μου έδειξε ενα punto 1.4 που έχουν ετοιμοπαράδοτο εκει ,εκδοση racing δηλ. esp, προβολεις,πλαινα μαρσπιε, αεροτομη ,ζάντες αλουμινίου, ελαφρώς φιμέ τζάμι, χειριστήρια στο τιμόνι και δερματινο εξώραφο τιμόνι. κ όλα αυτα με μια ελάχιστη διαφορα στην τιμή . το μόνο μείον έχει πίσω ταμπούρα.

      μετα από όλα αυτα έχω αποπροσανατολιστεί πλήρως..

      ΒΟΗΘΕΙΑ ,

      ότι πιστεύετε ότι θα με βοηθούσε στην επιλογή ή στον αποκλεισμό κάποιου από τα τρία για να πάρω επιτέλους μια απόφαση θα με ευχαριστούσε να το ακούσω..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dodi last edited by

        καλησπέρα,
        ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο μου αυτοκίνητο και σε ένα πράγμα κατέληξα :όσο πιο πολύ το ψάχνεις τόσο πιο πολύ μπερδεύεσαι.
        εν ολίγοις μετά από όλα όσα είδα πλέον είμαι σε τρίλιμα!
        Να πάρω

        1. ι20
          2)grande punto 1.4 95ps starjet
          3)grande punto 1.3 diesel ?????

        δεδομένου ότι κάνω σχεδόν 2500χλμ τον μήνα ο προσανατολισμός μου ήταν εξαρχής να πάρω κάτι με χαμηλή κατανάλωση.
        To hyundai ακουώ φθηνά σέρβις, οχι πολύπλοκη τεχνολογία άρα και αξιόπιστο, 5αστερο στην ασφάλεια,esp,μπρος πίσω δισκοφρενα ,προβολείς ομίχλης κτλ.
        από την άλλη όμως ι20 μόνο 1.2 λιτρα προς το παρόν.άλλοι αντιπρόσωποι μου λένε μετά τον μάϊο το 1.4 άλλοι μιλάν και για μέσα μαρτίου.δεν ξέρω τι να πιστέψω..

        την fiat την επισκέφθηκα στην αρχή καθαρά για το diesel το οποίο σαν τιμή είναι πολύ καλό για πετρελαιοκινητήρα -13000- όμως έχει μεγάλο χρόνο αναμονής της τάξης των 45 ημερών .από την άλλη είναι πιο φτωχό σε εξοπλισμο κ επίσης φοβάμαι λίγο τον πετρελαιοκινητήρα τον χειμώνα μιας και ζω σε περιοχη με αρκετά κρύα καθώς και την ευαισθησία του στην νοθεία.

        κατά την επίσκεψη μου στην φιατ όμως ο πωλητής μου έδειξε ενα punto 1.4 που έχουν ετοιμοπαράδοτο εκει ,εκδοση racing δηλ. esp, προβολεις,πλαινα μαρσπιε, αεροτομη ,ζάντες αλουμινίου, ελαφρώς φιμέ τζάμι, χειριστήρια στο τιμόνι και δερματινο εξώραφο τιμόνι. κ όλα αυτα με μια ελάχιστη διαφορα στην τιμή . το μόνο μείον έχει πίσω ταμπούρα.

        μετα από όλα αυτα έχω αποπροσανατολιστεί πλήρως..

        ΒΟΗΘΕΙΑ ,

        ότι πιστεύετε ότι θα με βοηθούσε στην επιλογή ή στον αποκλεισμό κάποιου από τα τρία για να πάρω επιτέλους μια απόφαση θα με ευχαριστούσε να το ακούσω..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dodi last edited by

          καλησπέρα,
          ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο μου αυτοκίνητο και σε ένα πράγμα κατέληξα :όσο πιο πολύ το ψάχνεις τόσο πιο πολύ μπερδεύεσαι.
          εν ολίγοις μετά από όλα όσα είδα πλέον είμαι σε τρίλιμα!
          Να πάρω

          1. ι20
            2)grande punto 1.4 95ps starjet
            3)grande punto 1.3 diesel ?????

          δεδομένου ότι κάνω σχεδόν 2500χλμ τον μήνα ο προσανατολισμός μου ήταν εξαρχής να πάρω κάτι με χαμηλή κατανάλωση.
          To hyundai ακουώ φθηνά σέρβις, οχι πολύπλοκη τεχνολογία άρα και αξιόπιστο, 5αστερο στην ασφάλεια,esp,μπρος πίσω δισκοφρενα ,προβολείς ομίχλης κτλ.
          από την άλλη όμως ι20 μόνο 1.2 λιτρα προς το παρόν.άλλοι αντιπρόσωποι μου λένε μετά τον μάϊο το 1.4 άλλοι μιλάν και για μέσα μαρτίου.δεν ξέρω τι να πιστέψω..

          την fiat την επισκέφθηκα στην αρχή καθαρά για το diesel το οποίο σαν τιμή είναι πολύ καλό για πετρελαιοκινητήρα -13000- όμως έχει μεγάλο χρόνο αναμονής της τάξης των 45 ημερών .από την άλλη είναι πιο φτωχό σε εξοπλισμο κ επίσης φοβάμαι λίγο τον πετρελαιοκινητήρα τον χειμώνα μιας και ζω σε περιοχη με αρκετά κρύα καθώς και την ευαισθησία του στην νοθεία.

          κατά την επίσκεψη μου στην φιατ όμως ο πωλητής μου έδειξε ενα punto 1.4 που έχουν ετοιμοπαράδοτο εκει ,εκδοση racing δηλ. esp, προβολεις,πλαινα μαρσπιε, αεροτομη ,ζάντες αλουμινίου, ελαφρώς φιμέ τζάμι, χειριστήρια στο τιμόνι και δερματινο εξώραφο τιμόνι. κ όλα αυτα με μια ελάχιστη διαφορα στην τιμή . το μόνο μείον έχει πίσω ταμπούρα.

          μετα από όλα αυτα έχω αποπροσανατολιστεί πλήρως..

          ΒΟΗΘΕΙΑ ,

          ότι πιστεύετε ότι θα με βοηθούσε στην επιλογή ή στον αποκλεισμό κάποιου από τα τρία για να πάρω επιτέλους μια απόφαση θα με ευχαριστούσε να το ακούσω..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aggelosf last edited by

            Από την στιγμή που έχεις σε πρώτη μοίρα την κατανάλωση και εφ οσον κυκλοφορείς εκτός Αθήνας Θεσσαλονίκης θα σου πρότεινα το φίατ με τον 1.3 D με τα 90 άλογα. Οι κινητήρες της fiat θεωρούνται από τους καλύτερους ντίζελ και το grande punto έιναι πολύ πιο οδηγοκεντρικό αμάξι απο το i20.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              corsair last edited by

              Ο χρήστης dodi έγραψε:
              καλησπέρα,
              ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο μου αυτοκίνητο και σε ένα πράγμα κατέληξα :όσο πιο πολύ το ψάχνεις τόσο πιο πολύ μπερδεύεσαι.
              εν ολίγοις μετά από όλα όσα είδα πλέον είμαι σε τρίλιμα!
              Να πάρω

              1. ι20
                2)grande punto 1.4 95ps starjet
                3)grande punto 1.3 diesel ?????

              δεδομένου ότι κάνω σχεδόν 2500χλμ τον μήνα ο προσανατολισμός μου ήταν εξαρχής να πάρω κάτι με χαμηλή κατανάλωση.
              To hyundai ακουώ φθηνά σέρβις, οχι πολύπλοκη τεχνολογία άρα και αξιόπιστο, 5αστερο στην ασφάλεια,esp,μπρος πίσω δισκοφρενα ,προβολείς ομίχλης κτλ.
              από την άλλη όμως ι20 μόνο 1.2 λιτρα προς το παρόν.άλλοι αντιπρόσωποι μου λένε μετά τον μάϊο το 1.4 άλλοι μιλάν και για μέσα μαρτίου.δεν ξέρω τι να πιστέψω..

              την fiat την επισκέφθηκα στην αρχή καθαρά για το diesel το οποίο σαν τιμή είναι πολύ καλό για πετρελαιοκινητήρα -13000- όμως έχει μεγάλο χρόνο αναμονής της τάξης των 45 ημερών .από την άλλη είναι πιο φτωχό σε εξοπλισμο κ επίσης φοβάμαι λίγο τον πετρελαιοκινητήρα τον χειμώνα μιας και ζω σε περιοχη με αρκετά κρύα καθώς και την ευαισθησία του στην νοθεία.

              κατά την επίσκεψη μου στην φιατ όμως ο πωλητής μου έδειξε ενα punto 1.4 που έχουν ετοιμοπαράδοτο εκει ,εκδοση racing δηλ. esp, προβολεις,πλαινα μαρσπιε, αεροτομη ,ζάντες αλουμινίου, ελαφρώς φιμέ τζάμι, χειριστήρια στο τιμόνι και δερματινο εξώραφο τιμόνι. κ όλα αυτα με μια ελάχιστη διαφορα στην τιμή . το μόνο μείον έχει πίσω ταμπούρα.

              μετα από όλα αυτα έχω αποπροσανατολιστεί πλήρως..

              ΒΟΗΘΕΙΑ ,

              ότι πιστεύετε ότι θα με βοηθούσε στην επιλογή ή στον αποκλεισμό κάποιου από τα τρία για να πάρω επιτέλους μια απόφαση θα με ευχαριστούσε να το ακούσω..

              Οι 45 μερες ειναι πολυ καλος χρονος παραδοσης... βεβαια αμα δεν εχεις αμαξι και καιγεσαι ισως ειναι πολλες...

              Απο εκει και περα, 95αρι Punto δεν υπαρχει! Σου πασαρουν το προ FL. Το Evo εχει 105 αλογα και χαμηλοτερη καταναλωση... σαφως αυτο ειναι προτιμοτερο και για λογους περαν κινητηρα. Το i20 δεν το γνωριζω απο πρωτο χερι αλλα καλο θα ειναι.

              Κανα τεστ drive θα σου λυσει τις αποριες....

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • R
                rafi last edited by

                δες και το clio 1,2TCe οπως και το 1,5dCi ειναι πολύ αξιολογο αυτοκίνητο, αξιοπιστο με καλη τιμη και πλεον 5 χρονια εγγυηση... και πολύ πιο γρηγορο από i20

                απο την άλλη το punto ειναι πολύ αξιόλογο και αφου μπορείς το multijet χτυπα το

                επίσης κατι τελευταιο που μαλλον δεν εχεις σκεφτει, το i20 με τον πετρελαιοκινητηρα

                αν δε σε ενδιαφερει οδικη συμπεριφορα και πιοιοτητα τοτε χτυπα τον κορεατη

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Γνωμη μου αλλα μιας και εισαι στην επαρχεια προτιμησε το Fiat Grande Punto το πετρελαιοκινητο, οικονομια και αξιοπιστια. Αν δεν το θες λογω αναμονης που 45 μερες ειναι 'λιγες'* παρε το i20.
                  *Φιλη μου περιμενε το βενζινοκινητο Grande Punto 2 μηνες και κατι ψιλα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Παρε το punto 1.4 ή το diesel ή τη βενζινα...Αναλογα τις αναγκες σου και το τι σου αρεσει....Το i20 πιστευω ειναι ενα μηδενικο μπροστα στο grande punto.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gustom2008 last edited by

                      grande punto diesel!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kotetsi last edited by

                        Αν σε φοβίζει το πετρέλαιο θα μπορούσες:

                        • να κοιτάξεις για κάποιο ετοιμοπαράδοτο MAir 105CV (φρέσκο σχέδιο, νέος κινητήρας, χαμηλή κατανάλωση)
                        • να κοιτάξεις για κάποιο στοκ TJet 120CV (καλές εκπτώσεις για να φύγει το στοκ)
                        • να πάρεις το 95άρι που είδες στον αντιπρόσωπο

                        Αλήθεια, το όριο χρημάτων σου ποιο είναι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Ψαξε λιγο τη λιστα με την θεση της καθε εταιριας στην αξιοπιστια.....θα σε βοηθησει πολυ να καταλαβεις καποια πραγματα που κρυβονται καλα πισω απο επιδοσεις,μαρκετινγκ,κτλ!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                            Ψαξε λιγο τη λιστα με την θεση της καθε εταιριας στην αξιοπιστια.....θα σε βοηθησει πολυ να καταλαβεις καποια πραγματα που κρυβονται καλα πισω απο επιδοσεις,μαρκετινγκ,κτλ!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ....

                              μη διαβαζεις autoτσικνοπεμπτη...τυφλωνει......
                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              stormold last edited by

                              Η δική μου η άποψη είναι ότι αν κάποιος αναζητά αξιοπιστία, ψυχική ηρεμία, ποιότητα και μεταφορικό μέσο για να κάνει τη δουλειά του με ασφάλεια χωρίς άγχος και φοβία, τότε κάποιοι κατασκευαστές είναι μονόδρομος.

                              Καλύτερα να μην απλωθώ άλλο... Τα υπόλοιπα στο Peugeot topic...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                nonos last edited by

                                Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                Η δική μου η άποψη είναι ότι αν κάποιος αναζητά αξιοπιστία, ψυχική ηρεμία, ποιότητα και μεταφορικό μέσο για να κάνει τη δουλειά του με ασφάλεια χωρίς άγχος και φοβία, τότε κάποιοι κατασκευαστές είναι μονόδρομος.

                                Καλύτερα να μην απλωθώ άλλο... Τα υπόλοιπα στο Peugeot topic...

                                Πες μας βρε storm τι στο καλο εχει βγαλει αυτο το 207 πια γιατι εγω νομιζω οτι το να σου ξεκολλησει το κλιψακι του πλαστικου του θολου και να τριξει μια ταπετσαρια δε ειναι τιποτα απολυτως..ΤΟ οτι δε σου φαινοταν ανετο επισης εχει να κανει με εσενα οχι με το αυτοκινητο.

                                Ολο το κατηγορεις αλλα δε εχει βγαλει κατι.. εκτος αν εγω δε σε παρακολουθω..
                                απαντηση στο peugeot topic

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  noe last edited by

                                  φιλε dodi πριν λιγες μερες ημουν στην ιδια θεση με εσενα!! ημουν ακριβως μεταξι i20 k punto evo diesel ή 105 m-air.
                                  Το ι20 ειναι καλο αυτοκινητο, με esp , με χαμηλη καταναλωση, και μονο 12200 €(η εκδοση gl- αρκετα πλουσια-μεταλλικο χρωμα) Για το φθηνο σερβις μην βαλεις και το χερι σου στη φωτια!

                                  Το evo ειναι σαφως πιο ωραιο κ ποιοτικο εσωτερικα αλλα η εκδοση dynamic m-jet 90 hp εχει γυρω στα 15300 € με το κλειδι στο χερι(χωρις μεταλλικο χρωμα) και κυριως χωρις το πακετο esp, asr, hill holder. απο την αλλη θα κανεις σερβις καθε 30000 χιλ και καταναλωση μολις 4,5 l και το πετρελαιο μονιμως 7-8 λεπτα κατω απο την βενζινη!!!!

                                  To evo m-air 105 hp ειναι μια μεση λυση σε αυτο που ψαχνεις. χαμηλη καταναλωση 5,7 λ , αρκετα αλογα, 6η ταχυτητα για εγνατια, και κυριως το πακετο esp....... αξιας 600 € που δεν εχει το diesel.η τιμη του ειναι στα κοντα στα 14000 € (χωρις μεταλλικο χρωμα).

                                  εγω που λετε ημουν μεταξι των παραπανω αλλα προβληματιζομαι απο το γεγονος οτι η τιμη της βενζινης θα παρει αμεσα 10 λεπτα λογω της επιπλεον φορολογιας και οπως ακουγεται αλλα 7 με 8 λεπτα εαν τον μαρτιο μειωθουν τα τελη κυκλοφοριας και ανεβασουν την βενζινη.
                                  αρα σκεψου με μια πιθανη τιμη βενζινης γυρω στο 1,25(χωρις να υπολογησουμε μια πιθανη αυξηση τηε τιμης του βαρελιου παγκοσμιος) τη λεφτα θα σκορπας στην βενζινη!!!

                                  Εγω αυτη την στιγμη ειμαι υπερ του diesel γενικοτερα. Κοιτα αν θες και το corsa με εναν αντιστοιχο κινητηρα 1,3 diesel 90 hp που σε μια επαιτιακη εκδοση (την 111) δεινει πολυ καλο εξοπλισμο σε μια τιμη στα 14700 € με το κλειδι στο χερι χωρις μεταλλικο χρωμα(τουλαχιστον στην δικη μου περιοχη)

                                  οσο γαι το κρυο μην σε απασχολει. θα παρεις ενα αντιψυκτικο πετρελαιου γυρω στα 10 € και καθε φορα που θα γεμιζεις θα ριχνεις πριν και 5 ml απο αυτο.
                                  Ασχετο αλλα απο εισαι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • B
                                    bab2112 last edited by

                                    εαν κανεις οπως λες 30000 τον χρονο δεν νομιζω οτι υπαρχει πραγματικο διλλημα μεταξυ ντιζελ και βενζινης.
                                    απλα προσοχη σε πρατηρια(δεν κανει κακο να πας σε πιατσα με ταξι να πιασεις κουβεντα για το που βαζουν πετρελαιο ο ταξιτζηδες ειδικα οι κατοχοι συγχρονων diesel)
                                    ειδικα αν κανεις αυτα τα χλμ σε αυτοκινητοδρομους δες κατι σε εξαταχυτο ή αν ειναι δυνατον μακρια πεμπτη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                      Ψαξε λιγο τη λιστα με την θεση της καθε εταιριας στην αξιοπιστια.....θα σε βοηθησει πολυ να καταλαβεις καποια πραγματα που κρυβονται καλα πισω απο επιδοσεις,μαρκετινγκ,κτλ!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ....

                                      πάλι καλα που υπάρχουν άτομα που καταλαβαίνουν 2 πραγματα παραπάνω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dodi last edited by

                                        Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                                        Αν σε φοβίζει το πετρέλαιο θα μπορούσες:

                                        • να κοιτάξεις για κάποιο ετοιμοπαράδοτο MAir 105CV (φρέσκο σχέδιο, νέος κινητήρας, χαμηλή κατανάλωση)
                                        • να κοιτάξεις για κάποιο στοκ TJet 120CV (καλές εκπτώσεις για να φύγει το στοκ)
                                        • να πάρεις το 95άρι που είδες στον αντιπρόσωπο

                                        Αλήθεια, το όριο χρημάτων σου ποιο είναι;

                                        γύρω στα 14.000 . για αυτό κ τα punto στα οποία αναφέρομαι ειναι προ EVO

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dodi last edited by

                                          Ο χρήστης noe έγραψε:
                                          φιλε dodi πριν λιγες μερες ημουν στην ιδια θεση με εσενα!! ημουν ακριβως μεταξι i20 k punto evo diesel ή 105 m-air.
                                          Το ι20 ειναι καλο αυτοκινητο, με esp , με χαμηλη καταναλωση, και μονο 12200 €(η εκδοση gl- αρκετα πλουσια-μεταλλικο χρωμα) Για το φθηνο σερβις μην βαλεις και το χερι σου στη φωτια!

                                          Το evo ειναι σαφως πιο ωραιο κ ποιοτικο εσωτερικα αλλα η εκδοση dynamic m-jet 90 hp εχει γυρω στα 15300 € με το κλειδι στο χερι(χωρις μεταλλικο χρωμα) και κυριως χωρις το πακετο esp, asr, hill holder. απο την αλλη θα κανεις σερβις καθε 30000 χιλ και καταναλωση μολις 4,5 l και το πετρελαιο μονιμως 7-8 λεπτα κατω απο την βενζινη!!!!

                                          To evo m-air 105 hp ειναι μια μεση λυση σε αυτο που ψαχνεις. χαμηλη καταναλωση 5,7 λ , αρκετα αλογα, 6η ταχυτητα για εγνατια, και κυριως το πακετο esp....... αξιας 600 € που δεν εχει το diesel.η τιμη του ειναι στα κοντα στα 14000 € (χωρις μεταλλικο χρωμα).

                                          εγω που λετε ημουν μεταξι των παραπανω αλλα προβληματιζομαι απο το γεγονος οτι η τιμη της βενζινης θα παρει αμεσα 10 λεπτα λογω της επιπλεον φορολογιας και οπως ακουγεται αλλα 7 με 8 λεπτα εαν τον μαρτιο μειωθουν τα τελη κυκλοφοριας και ανεβασουν την βενζινη.
                                          αρα σκεψου με μια πιθανη τιμη βενζινης γυρω στο 1,25(χωρις να υπολογησουμε μια πιθανη αυξηση τηε τιμης του βαρελιου παγκοσμιος) τη λεφτα θα σκορπας στην βενζινη!!!

                                          Εγω αυτη την στιγμη ειμαι υπερ του diesel γενικοτερα. Κοιτα αν θες και το corsa με εναν αντιστοιχο κινητηρα 1,3 diesel 90 hp που σε μια επαιτιακη εκδοση (την 111) δεινει πολυ καλο εξοπλισμο σε μια τιμη στα 14700 € με το κλειδι στο χερι χωρις μεταλλικο χρωμα(τουλαχιστον στην δικη μου περιοχη)

                                          οσο γαι το κρυο μην σε απασχολει. θα παρεις ενα αντιψυκτικο πετρελαιου γυρω στα 10 € και καθε φορα που θα γεμιζεις θα ριχνεις πριν και 5 ml απο αυτο.
                                          Ασχετο αλλα απο εισαι?

                                          δυτική μακεδονία.
                                          πάντως τα punto στα οποία αναφέρομαι ειναι τα προ EVO.
                                          στην οπελ πήγα πριν λίγο καιρό και μου είπα 15500 για το ντίζελ με το κλειδί στο χέρι.
                                          Η αλήθεια είναι ότι το punto ντιζελ έχει πάρα πολύ καλή τιμή - 13000.
                                          αλλά όπως προέιπα κολάω κ στο κρύο. ένας φίλος μου το πήρε πριν τα χριστούγενν και στο προηγούμενο κύμα κακοκαιρίας πάγωσε (με ενισχυτικό μέσα).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            noe last edited by

                                            αν μιλας για το g punto και οχι το evo τοτε θα σου πω οτι στο g punto ερχεται μονο σε active εκδοση. Με αλλα λογια ενα αδειο αυτο/το. Με 2 αεροσακους, χωρις ραδιο, πλαστικους και χειροκινητους καθρεφτες και φτηνο υφασμα. και μονο η εκδοση με τα 75 αλογα (για diesel μιλαω). δεν αξιζει τον κοπο. με 1200 € επιπλεον παιρνεις τον ιδιο κινητηρα στο evo και με 7 αεροσακους ,ραδιο mp3,εσωτερικο γαματο κτλ....

                                            Οσον αφορα το corsa στην περιοχη μου η αντιπρωσοπια της Opel παιζει κατι με αποσυρση που κερδιζω 600 €. ετσι παει η τιμη στα 14700 € περιπου.

                                            Για το κρυο που λες εγω εχω το bravo diesel και στα πολλα κρυα (περιπου -10) δεν ειχα κανενα προβλημα.
                                            Επισης αλλο ενισχυτικο και αλλο αντιπαγωτικο πετρελαιου. ψαξε στο ιντερνετ ή και εδω μεσα για να δεις τη παιζει για το κρυο και το πετρελαιο. Σκεψου π.χ στην Γερμανια πως την παλευον με το κρυο. καποια λυση θα υπαρχει.

                                            Κατα Φλωρινα μερια σε κοβω παντως.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr