-
Γεια χαρά σε όλους και όλες. Παρακολουθώ το forum εδώ και πολλούς μήνες και γνωρίζω ότι υπάρχoυν ήδη topics για το i20 και το Fiesta. Επειδή, όμως, θα προβώ άμεσα σε αγορά ενός από τα 2 αυτά αυτοκίνητα θέλω τη γνώμη σας για κάποιους προβληματισμούς μου.
Το i20 έχει πλέον 4 δισκόφρενα και ESP σε όλες τις εκδόσεις, ενώ το Fiesta έχει πίσω ταμπούρα και το ESP είναι προαιρετικό (+600 ευρώ). Το i20 GL θα μου κοστίσει 12900 ευρώ με το κλειδί στο χέρι και 3 χρόνια εγγύηση (+600 περίπου για επέκταση στα 5 χρόνια) ενώ το Fiesta με ESP και λιγότερο εξοπλισμό (Trend) θα μου κοστίσει περίπου 16000 ευρώ με 2 χρόνια εγγύηση.
Στο σημείο αυτό να σας πω ότι έχω κάνει test drive και στα 2 και μου άρεσαν. Δεν είδα απτές ή ορατές διαφορές, πέραν της λίγο καλύτερης ποιότητας κύλισης του Fiesta.
Τα ερωτήματά μου, λοιπόν είναι τα εξής:
- Ποιο από τα δύο θα είναι πιο ασφαλές στο δρόμο, με γνώμονα το ESP του i20;
- Αξίζει η τόσο μεγάλη διαφορά χρημάτων για αυτή την κατηγορία, με γνώμονα το γεγονός ότι οι τιμές μεταπώλησης πλέον είναι γενικά πολύ χαμηλές;
- Σε τι είναι καλύτερο το Fiesta, καθώς εγώ δεν εντόπισα αξιοσημείωτες διαφορές στο δρόμο;
- Ποιο έχει χαμηλότερο κόστος συντήρησης;
- Ακούω ότι τα Hyundai γενικά καίνε αρκετά.
- Το Fiesta θα είναι χειρότερο στο δρόμο αφού δεν θα έχει ESP και δισκόφρενα πίσω;
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για καθημερινές διαδρομές Πειραιά-Σαρωνίδα και θα αλλαχτεί στα 5 χρόνια (για μένα αυτό είναι κανόνας) αν είμαστε καλά, και αν κρίνω από τα αυτοκίνητα που έχω τώρα, θα έχει περίπου 200000 χιλιόμετρα στην καλύτερη περίπτωση. Μας ενδιαφέρει, λοιπόν, να επιλέξουμε το πιο ασφαλές, με τις λιγότερες βλάβες και το χαμηλότερο κόστος αγοράς και χρήσης, χωρίς να είμαστε διατεθειμένοι να χάσουμε σε ασφάλεια έστω και στο ελάχιστο, καθώς θα μεταφέρουμε και τα παιδιά μας.
Τείνουμε προς το i20 επειδή μας αρέσει εμφανισιακά (όχι όσο το Fiesta) αλλά και επειδή είναι σημαντικά φτηνότερο. Αυτό που θέλουμε να μάθουμε είναι αν πραγματικά υπάρχει ουσιαστικός λόγος που να κάνει το fiesta καλύτερη επιλογή.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
-
Γεια χαρά σε όλους και όλες. Παρακολουθώ το forum εδώ και πολλούς μήνες και γνωρίζω ότι υπάρχoυν ήδη topics για το i20 και το Fiesta. Επειδή, όμως, θα προβώ άμεσα σε αγορά ενός από τα 2 αυτά αυτοκίνητα θέλω τη γνώμη σας για κάποιους προβληματισμούς μου.
Το i20 έχει πλέον 4 δισκόφρενα και ESP σε όλες τις εκδόσεις, ενώ το Fiesta έχει πίσω ταμπούρα και το ESP είναι προαιρετικό (+600 ευρώ). Το i20 GL θα μου κοστίσει 12900 ευρώ με το κλειδί στο χέρι και 3 χρόνια εγγύηση (+600 περίπου για επέκταση στα 5 χρόνια) ενώ το Fiesta με ESP και λιγότερο εξοπλισμό (Trend) θα μου κοστίσει περίπου 16000 ευρώ με 2 χρόνια εγγύηση.
Στο σημείο αυτό να σας πω ότι έχω κάνει test drive και στα 2 και μου άρεσαν. Δεν είδα απτές ή ορατές διαφορές, πέραν της λίγο καλύτερης ποιότητας κύλισης του Fiesta.
Τα ερωτήματά μου, λοιπόν είναι τα εξής:
- Ποιο από τα δύο θα είναι πιο ασφαλές στο δρόμο, με γνώμονα το ESP του i20;
- Αξίζει η τόσο μεγάλη διαφορά χρημάτων για αυτή την κατηγορία, με γνώμονα το γεγονός ότι οι τιμές μεταπώλησης πλέον είναι γενικά πολύ χαμηλές;
- Σε τι είναι καλύτερο το Fiesta, καθώς εγώ δεν εντόπισα αξιοσημείωτες διαφορές στο δρόμο;
- Ποιο έχει χαμηλότερο κόστος συντήρησης;
- Ακούω ότι τα Hyundai γενικά καίνε αρκετά.
- Το Fiesta θα είναι χειρότερο στο δρόμο αφού δεν θα έχει ESP και δισκόφρενα πίσω;
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για καθημερινές διαδρομές Πειραιά-Σαρωνίδα και θα αλλαχτεί στα 5 χρόνια (για μένα αυτό είναι κανόνας) αν είμαστε καλά, και αν κρίνω από τα αυτοκίνητα που έχω τώρα, θα έχει περίπου 200000 χιλιόμετρα στην καλύτερη περίπτωση. Μας ενδιαφέρει, λοιπόν, να επιλέξουμε το πιο ασφαλές, με τις λιγότερες βλάβες και το χαμηλότερο κόστος αγοράς και χρήσης, χωρίς να είμαστε διατεθειμένοι να χάσουμε σε ασφάλεια έστω και στο ελάχιστο, καθώς θα μεταφέρουμε και τα παιδιά μας.
Τείνουμε προς το i20 επειδή μας αρέσει εμφανισιακά (όχι όσο το Fiesta) αλλά και επειδή είναι σημαντικά φτηνότερο. Αυτό που θέλουμε να μάθουμε είναι αν πραγματικά υπάρχει ουσιαστικός λόγος που να κάνει το fiesta καλύτερη επιλογή.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
-
Γεια χαρά σε όλους και όλες. Παρακολουθώ το forum εδώ και πολλούς μήνες και γνωρίζω ότι υπάρχoυν ήδη topics για το i20 και το Fiesta. Επειδή, όμως, θα προβώ άμεσα σε αγορά ενός από τα 2 αυτά αυτοκίνητα θέλω τη γνώμη σας για κάποιους προβληματισμούς μου.
Το i20 έχει πλέον 4 δισκόφρενα και ESP σε όλες τις εκδόσεις, ενώ το Fiesta έχει πίσω ταμπούρα και το ESP είναι προαιρετικό (+600 ευρώ). Το i20 GL θα μου κοστίσει 12900 ευρώ με το κλειδί στο χέρι και 3 χρόνια εγγύηση (+600 περίπου για επέκταση στα 5 χρόνια) ενώ το Fiesta με ESP και λιγότερο εξοπλισμό (Trend) θα μου κοστίσει περίπου 16000 ευρώ με 2 χρόνια εγγύηση.
Στο σημείο αυτό να σας πω ότι έχω κάνει test drive και στα 2 και μου άρεσαν. Δεν είδα απτές ή ορατές διαφορές, πέραν της λίγο καλύτερης ποιότητας κύλισης του Fiesta.
Τα ερωτήματά μου, λοιπόν είναι τα εξής:
- Ποιο από τα δύο θα είναι πιο ασφαλές στο δρόμο, με γνώμονα το ESP του i20;
- Αξίζει η τόσο μεγάλη διαφορά χρημάτων για αυτή την κατηγορία, με γνώμονα το γεγονός ότι οι τιμές μεταπώλησης πλέον είναι γενικά πολύ χαμηλές;
- Σε τι είναι καλύτερο το Fiesta, καθώς εγώ δεν εντόπισα αξιοσημείωτες διαφορές στο δρόμο;
- Ποιο έχει χαμηλότερο κόστος συντήρησης;
- Ακούω ότι τα Hyundai γενικά καίνε αρκετά.
- Το Fiesta θα είναι χειρότερο στο δρόμο αφού δεν θα έχει ESP και δισκόφρενα πίσω;
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για καθημερινές διαδρομές Πειραιά-Σαρωνίδα και θα αλλαχτεί στα 5 χρόνια (για μένα αυτό είναι κανόνας) αν είμαστε καλά, και αν κρίνω από τα αυτοκίνητα που έχω τώρα, θα έχει περίπου 200000 χιλιόμετρα στην καλύτερη περίπτωση. Μας ενδιαφέρει, λοιπόν, να επιλέξουμε το πιο ασφαλές, με τις λιγότερες βλάβες και το χαμηλότερο κόστος αγοράς και χρήσης, χωρίς να είμαστε διατεθειμένοι να χάσουμε σε ασφάλεια έστω και στο ελάχιστο, καθώς θα μεταφέρουμε και τα παιδιά μας.
Τείνουμε προς το i20 επειδή μας αρέσει εμφανισιακά (όχι όσο το Fiesta) αλλά και επειδή είναι σημαντικά φτηνότερο. Αυτό που θέλουμε να μάθουμε είναι αν πραγματικά υπάρχει ουσιαστικός λόγος που να κάνει το fiesta καλύτερη επιλογή.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
-
Το Fiesta είναι καλύτερο αυτοκίνητο οδηγικά, αλλά για εσάς το i20 είναι καλύτερη αγορά. Καλορίζικο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Fiesta είναι καλύτερο αυτοκίνητο οδηγικά, αλλά για εσάς το i20 είναι καλύτερη αγορά. Καλορίζικο.Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου. Όταν λες ότι το Fiesta είναι καλύτερο οδηγικά, θα ήθελα να μου πεις τι εννοείς. Ρωτάω, επειδή το οδηγήσαμε εγώ και η γυναίκα μου και δεν είδαμε καμία διαφορά. Θεωρώ τον εαυτό μου σχετικά έμπειρο, οδηγώντας σε 3 χώρες τα τελευταία 15 χρόνια και με ενδιαφέρει η άποψή σου, με γνώμονα το γεγονός ότι αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα μικρής κατηγορίας.
-
Αναφέρομαι σε γρήγορη οδήγηση με τοποθετήσεις με φλικ, και μεταφορές βάρους.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αναφέρομαι σε γρήγορη οδήγηση με τοποθετήσεις με φλικ, και μεταφορές βάρους.Ομολογώ ότι δεν γνωρίζω τι είναι το φλικ, αλλά φαντάζομαι ότι είναι μέρος αγωνιστικής οδήγησης, άρα δεν με πιάνει, καθώς δεν τρέχω ποτέ πάνω από 130 (στην εθνική).
Πιστεύεις ότι στα δύσκολα θα με σώσει καλύτερα το fiesta που δεν έχει ESP και πίσω ταμπούρα, σε σχέση με το i20 που έχει και πιο σφιχτή ανάρτηση;
-
Δεν θα καταλάβεις καμία διαφορα φίλε. Καλόρίζικο το ι20!
ΥΓ: Το σκανδιναβικό φλικ είναι μια τεχνική για να αποσταθεροποιήσεις τον 'κώλο' και να μπεις χωρίς μούτρα σε μία κλειστή στροφή και να βγεις με ίσιο τιμόνι και τέρμα γκάζι.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν θα καταλάβεις καμία διαφορα φίλε. Καλόρίζικο το ι20!ΥΓ: Το σκανδιναβικό φλικ είναι μια τεχνική για να αποσταθεροποιήσεις τον 'κώλο' και να μπεις χωρίς μούτρα σε μία κλειστή στροφή και να βγεις με ίσιο τιμόνι και τέρμα γκάζι.
Ρε τι του λες του ανθρωπου Εχουμε φτασει να μας λενε για i20 και τους απανταμε για χαρακτηριστικα εβο
-
Να προτιμησεις το i20..Ετσι οπως το περιγραφεις θα σε καλυψει πληρως και η διαφορα στη τιμη ειναι σημαντικη
-
Ρε συ Γιάννη εγώ από κλαρκ μέχρι 3αξωνικό έτσι τα οδηγώ..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ρε συ Γιάννη εγώ από κλαρκ μέχρι 3αξωνικό έτσι τα οδηγώ..Εεεε μα αμα εχεις driver's DNA,τερμα.Δεν ηρεμεις πουθενα
-
Να σας πω ότι αυτή τη στιγμή οδηγώ Golf IV το οποίο δεν μου αρέσει ιδιαίτερα στο δρόμο, καθώς θεωρώ ότι γέρνει πολύ και είναι ευπαθές στους πλευρικούς ανέμους. Επίσης, το πουλάμε επειδή η συντήρησή του είναι πολύ ακριβή για τα δικά μας δεδομένα και ανάγκες, σε συνάρτηση με την πολύ υψηλή κατανάλωση (11-12 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα).
-
Ο χρήστης britgreek έγραψε:
Να σας πω ότι αυτή τη στιγμή οδηγώ Golf IV το οποίο δεν μου αρέσει ιδιαίτερα στο δρόμο, καθώς θεωρώ ότι γέρνει πολύ και είναι ευπαθές στους πλευρικούς ανέμους. Επίσης, το πουλάμε επειδή η συντήρησή του είναι πολύ ακριβή για τα δικά μας δεδομένα και ανάγκες.Μετά από τόσα χρόνια λογικό είναι τα αμορτισέρ του 4 να έχουν πέσει πάντως (όχι ότι ήταν ποτέ σοβαρό αυτοκίνητο )
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να σας πω ότι αυτή τη στιγμή οδηγώ Golf IV το οποίο δεν μου αρέσει ιδιαίτερα στο δρόμο, καθώς θεωρώ ότι γέρνει πολύ και είναι ευπαθές στους πλευρικούς ανέμους. Επίσης, το πουλάμε επειδή η συντήρησή του είναι πολύ ακριβή για τα δικά μας δεδομένα και ανάγκες.
Μετά από τόσα χρόνια λογικό είναι τα αμορτισέρ του 4 να έχουν πέσει πάντως (όχι ότι ήταν ποτέ σοβαρό αυτοκίνητο )
Από την αρχή ήταν έτσι. Τα αμορτισέρ είναι καινούρια.
-
Το Golf IV είχε πολύ μαλακή ανάρτηση και μπαλονοειδή λάστιχα που το κάνανε εντελώς τσιφλόφουσκα... Αφού όμως το i20 σου φάνηκε καλό μη ξοδεύεις χρήματα τσάμπα για κάτι που δεν θα χαρείς.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Golf IV είχε πολύ μαλακή ανάρτηση και μπαλονοειδή λάστιχα που το κάνανε εντελώς τσιφλόφουσκα... Αφού όμως το i20 σου φάνηκε καλό μη ξοδεύεις χρήματα τσάμπα για κάτι που δεν θα χαρείς.175/80/14...
Το μόνο που μας προβληματίζει είναι το γεγονός ότι σε όσους λέμε ότι μπορεί να πάρουμε hyundai, προσπαθούν να μας αλλάξουν γνώμη, λέγοντας ότι θα χάσουμε τα λεφτά μας, κι ότι η διαφορά με ένα Golf θα είναι τεράστια (ρετιρέ-υπόγειο).
-
Ο χρήστης britgreek έγραψε:
Το Golf IV είχε πολύ μαλακή ανάρτηση και μπαλονοειδή λάστιχα που το κάνανε εντελώς τσιφλόφουσκα... Αφού όμως το i20 σου φάνηκε καλό μη ξοδεύεις χρήματα τσάμπα για κάτι που δεν θα χαρείς.
175/80/14...
Το μόνο που μας προβληματίζει είναι το γεγονός ότι σε όσους λέμε ότι μπορεί να πάρουμε hyundai, προσπαθούν να μας αλλάξουν γνώμη, λέγοντας ότι θα χάσουμε τα λεφτά μας, κι ότι η διαφορά με ένα Golf θα είναι τεράστια (ρετιρέ-υπόγειο).
Και οι Γερμανοί είναι Ναζί, οι Ιταλοί Φασίστες, οι Ιάπωνες Καμικάζι, οι Έλληνες Φουστανελάδες... με άλλα λόγια μην ακούς τον κάθε 'ειδικό'...
-
fiesta θα αγορασεις αν θελεις να το βλεπεις και να εχεις αυτην την παραπανω αισθηση στην στροφη...αν οτα οδηγεις εχεις στο μυαλο σου και αλλες δουλειες που εχεις να κανεις και χιλια αλλα δυο της ημερας δεν θα καταλαβεις ΚΑΜΙΑ διαφορα!!! εκτος ισως απο την αισθηση στο τιμονι ..
την απαντηση την ξερεις και εσυ ο ιδιος.....
ι20
σε μεταπωλητικη αξια ναι θα χασεις τα λεφτα σου ως εναν βαθμο....αλλα μιας και το δινεις καθε 5 χρονια...θα προτεινα να το πουλησεις στα 4 με 1 χρονο δωρο εγγυηση και ετσι καλυπτεις την διαφορα και θα ηταν σαν να πουλουσες καποιο γερμανικο 5 χρονων χωρις εγγυηση ....
Αν σε ενδιαφερει και ο μεταπωλητικος τομεας κοιτα προς toyota η οποια κρατα την αξια της σε εκνευριστικο βαθμο ( δεν βρισκεις φθηνο toyota ουτε μεταχειρησμενο) αλλα ειναι απιστευτα περιζητητα παντου και για παντα!!!
toyota rulz
Σου δινουν 3χρονια εργοστασιακη +3 αντιπροσωπειας εγγυηση κατι βεβαια που το πληρωνεις στην τιμη του yaris που ειναι τσιμπημενη αλλα σου δινει την δυνατοτητα να πουλησεις μεταχειρησμενο αυτοκινητο με πολλα χλμ αλλα με εναν χρονο εγγυηση με την προυποθεση οτι το πουλας στα 5 χρονια που θελεις...
πιστεψε με θα το πουλησεις πολυ ακριβα!!!υ.γ το ι20 με τις μαυρο- κοκκινες ταπετσαριες...ειναι καλουτσικο!!!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
fiesta θα αγορασεις αν θελεις να το βλεπεις και να εχεις αυτην την παραπανω αισθηση στην στροφη...αν οτα οδηγεις εχεις στο μυαλο σου και αλλες δουλειες που εχεις να κανεις και χιλια αλλα δυο της ημερας δεν θα καταλαβεις ΚΑΜΙΑ διαφορα!!! εκτος ισως απο την αισθηση στο τιμονι ..
την απαντηση την ξερεις και εσυ ο ιδιος.....
ι20
σε μεταπωλητικη αξια ναι θα χασεις τα λεφτα σου ως εναν βαθμο....αλλα μιας και το δινεις καθε 5 χρονια...θα προτεινα να το πουλησεις στα 4 με 1 χρονο δωρο εγγυηση και ετσι καλυπτεις την διαφορα και θα ηταν σαν να πουλουσες καποιο γερμανικο 5 χρονων χωρις εγγυηση ....
Αν σε ενδιαφερει και ο μεταπωλητικος τομεας κοιτα προς toyota η οποια κρατα την αξια της σε εκνευριστικο βαθμο ( δεν βρισκεις φθηνο toyota ουτε μεταχειρησμενο) αλλα ειναι απιστευτα περιζητητα παντου και για παντα!!!
toyota rulz
υ.γ το ι20 με τις μαυρο- κοκκινες ταπετσαριες...ειναι καλουτσικο!!!Νομίζω ότι η εγγύηση δεν μεταβιβάζεται στη Hyundai μετά τα 3 χρόνια, επειδή είναι 3+2 με την αγορά ενός έξτρα. Τα επιπλέον 2 χρόνια τα δίνει η Hyundai Ελλάς. Θα το κοιτάξω και θα σου πω. Επίσης, στο test drive μου άρεσε καλύτερα το τιμόνι του Hyundai. Στο Fiesta δεν είναι όπως στο Focus. Αν αφαιρεθείς στο ξεκίνημα, μπορεί να σου φύγει επειδή είναι υπερβολικά ελαφρύ. Μάλιστα, μου το είπε και οι πωλητής πριν ξεκινήσω στο test drive.
Τα Toyota δεν μου αρέσουν. Ειδικά η θέση του επιλογέα ταχυτήτων στο Auris. Αν δεν είσαι ψηλός, δεν βολεύει, κατά τη γνώμη μου. Για Yaris δεν το συζητάω καν. Μου φαίνεται απαίσιο εσωτερικά με τα όργανα στη μέση.
Είδα και το Jazz, αλλά δεν μου άρεσε. Μου αρέσει περισσότερο η κλασσική γραμμή στο εσωτερικό.
Πάντως σε design, κατά τη γνώμη μου, δεν υστερεί το i20. Ούτε σε χώρους. Άλλωστε το βρίσκω εντελώς ίδιο με το πεντάθυρο Corsa, σε σημείο που να χρειάζεται να δω το σηματάκι για να δω αν είναι Opel ή Hyundai. Μόνο που πιστεύω ότι είναι μακράν πιο αξιόπιστο από το Opel.
Μπήκα στο hyundaiclub.gr και προβληματίστηκα αρκετά με τα χρήματα που πληρώνουν για service (95 ευρώ τα λάδια στο i10) και με την κατανάλωση που αναφέρουν οι ιδιοκτήτες. Μου φαίνεται αρκετά υψηλή για την κατηγορία.
Κανένας ιδιοκτήτης με i20 εδώ;
Hyundai i20 ESP vs Fiesta 1.4: Ποιο είναι πιο ασφαλές, κ.α.;