-
Λοιπον,λοιπον,λοιπον.....αναζητω να αγορασω ενα αυτοκινητο roadster,για προσωπικη καθαρα χρηση.
Δεν με ενδιαφερει απαραιτητα τοσο το γκαζι,αντιθετα με ενδιαφερει πολυ το πατημα του και να ειναι αξιοπιστο οσο γινεται και με service το δυνατον πιο οικονομικα.Σαν επιλογες εχω καταληξει στα εξης 3,τα οποια αντεχει η τσεπη μου δλδ....
α)το mx-5
β)το vw eos
αυτα για καινουρια...σαν μεταχειρισμενες επιλογες υπαρχει ενα εγγυημενο s2000,αλλα κολλαω στο θεμα του 2λιτρου,χωρις ομως να με αποτρεπει τελικα.Το αμαξι το παιρνω απο συγγενη οποτε δεν εχω αμφιβολια για την κατασταση του.Επισης μεταχειρισμενο ενα ford focus cc,αλλα ειπαμε δεν θελω γκαζι,αλλα να μην κατεβαινω να σπρωχνω στις ανηφορες!!!
Βασικα για τα 2 ιαπωνικα ψηνομαι,αλλα το eos με τα χαμηλα εξοδα του με βαζει σε πειρασμο!
Για περαστε...τα φραγκα που διαθετω φτανουν στα 24κ... -
Λοιπον,λοιπον,λοιπον.....αναζητω να αγορασω ενα αυτοκινητο roadster,για προσωπικη καθαρα χρηση.
Δεν με ενδιαφερει απαραιτητα τοσο το γκαζι,αντιθετα με ενδιαφερει πολυ το πατημα του και να ειναι αξιοπιστο οσο γινεται και με service το δυνατον πιο οικονομικα.Σαν επιλογες εχω καταληξει στα εξης 3,τα οποια αντεχει η τσεπη μου δλδ....
α)το mx-5
β)το vw eos
αυτα για καινουρια...σαν μεταχειρισμενες επιλογες υπαρχει ενα εγγυημενο s2000,αλλα κολλαω στο θεμα του 2λιτρου,χωρις ομως να με αποτρεπει τελικα.Το αμαξι το παιρνω απο συγγενη οποτε δεν εχω αμφιβολια για την κατασταση του.Επισης μεταχειρισμενο ενα ford focus cc,αλλα ειπαμε δεν θελω γκαζι,αλλα να μην κατεβαινω να σπρωχνω στις ανηφορες!!!
Βασικα για τα 2 ιαπωνικα ψηνομαι,αλλα το eos με τα χαμηλα εξοδα του με βαζει σε πειρασμο!
Για περαστε...τα φραγκα που διαθετω φτανουν στα 24κ... -
Λοιπον,λοιπον,λοιπον.....αναζητω να αγορασω ενα αυτοκινητο roadster,για προσωπικη καθαρα χρηση.
Δεν με ενδιαφερει απαραιτητα τοσο το γκαζι,αντιθετα με ενδιαφερει πολυ το πατημα του και να ειναι αξιοπιστο οσο γινεται και με service το δυνατον πιο οικονομικα.Σαν επιλογες εχω καταληξει στα εξης 3,τα οποια αντεχει η τσεπη μου δλδ....
α)το mx-5
β)το vw eos
αυτα για καινουρια...σαν μεταχειρισμενες επιλογες υπαρχει ενα εγγυημενο s2000,αλλα κολλαω στο θεμα του 2λιτρου,χωρις ομως να με αποτρεπει τελικα.Το αμαξι το παιρνω απο συγγενη οποτε δεν εχω αμφιβολια για την κατασταση του.Επισης μεταχειρισμενο ενα ford focus cc,αλλα ειπαμε δεν θελω γκαζι,αλλα να μην κατεβαινω να σπρωχνω στις ανηφορες!!!
Βασικα για τα 2 ιαπωνικα ψηνομαι,αλλα το eos με τα χαμηλα εξοδα του με βαζει σε πειρασμο!
Για περαστε...τα φραγκα που διαθετω φτανουν στα 24κ... -
To Eos δεν είναι roadster και η συμπεριφορά του στο δρόμο δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα δύο..
-
ναι δεν ειναι οκ,αλλα για αυτο ρωταω ''να παρω roadster?''....αλλο τα 2 ιαπωνικα,αλλο τα αλλα 2,αλλα αξιζει να τα δωσω?
-
Imo πάρε το mx5 1.8 που έχει λίγο απ όλα και συμφέρει σε κόστος χρήσης και αγοράς
Το Eos είναι καθαρά αμάξι βόλτας (δλδ χωρίς ανησυχίες), το S2000 αν ήταν αυτό που θες θα το ήξερες ήδη Είναι δύσκολο και σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο που έχει πιο πολλές απαιτήσεις απ τον οδηγό του απ ότι ο ίδιος απ αυτό -
Το s2000 θα αγοραζα αν ημουν στη θεση σου.Δεν υπαρχει το αμαξι!Οσο για το focus για να τσουλας 'καλα' χρειαζεσαι τον 2λιτρο οποτε παρε και συγκρινε....Το mx δε ξερω δεν το κοβω τοσο special να το πω δε ξερω οσο το eos το focus και το s2000.Aυτα απο εμενα.
-
Περιορισε και αλλο τις επιλογες σου και γινε πιο συγκεκριμενος,
Δεν ειναι ολα τα ξεσκουφωτα ιδια, δε γινεται να λες focus και S2000 δεν εχουν τπτ κοινο
Μαλλον πας για miata
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Imo πάρε το mx5 1.8 που έχει λίγο απ όλα και συμφέρει σε κόστος χρήσης και αγοράς
Το Eos είναι καθαρά αμάξι βόλτας (δλδ χωρίς ανησυχίες), το S2000 αν ήταν αυτό που θες θα το ήξερες ήδη Είναι δύσκολο και σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο που έχει πιο πολλές απαιτήσεις απ τον οδηγό του απ ότι ο ίδιος απ αυτόΣυμφωνω απολυτα.
Αν και ειμαι κατοχος ενος OPEL Tigra 1,4 το μονο κοινο που εχει με τα αλλα roadster που ανεφερες ως επιλογες σου , ειναι οτι ειναι 'cabrio' . -
Roadster σημαίνει διθέσιο οπότε εκ των πραγμάτων για προσωπική χρήση είναι!!
Για πολλούς (κι εμένα μέσα) μόνο πισωκίνητα μπορούν να έχουν το όνομα και τη χάρη.
Αξιόπιστο και πάτημα και οικονομικό.... χμ!
Αν καινούργιο ΜΧ5. Αν μτχ S2000. Βασικά ακριβώς όπως σου τα είπε ο Neos. Το S2000 δεν το παίρνεις για χαλαρές βόλτες... Και αυτό χαραμίζεται και μπορεί αυτό να χαραμίσει εσένα....
Σε μτχ επίσης μπορείς να δεις Toyota MR2, Rover TF σε διάφορες εκδόσεις 116-160 άλογα, Fiat Barchetta (προσθιοκίνητο αλλά καλό). Για Ζ3 όχι αλλά Ζ4 άμα βρεις για τόσα ναι και επαυξάνω.
Για χωρίς γκάζια μπορεί να βρεις ενδιαφέρον και το συλλεκτικό πια Smart Roadster! (και το Smart το κοινό βγαίνει σε ανοιχτό αλλά είπαμε... roadster.)
Καλύτερα όμως καινούργιο ΜΧ-5.
Έχεις κι άλλο αυτοκίνητο ή αυτό θα είναι το μοναδικό για τα επόμενα χρόνια; Γιατί αν είναι μοναδικό αυτοκίνητο και αν έχεις και τίποτα υποχρεώσεις οικογενειακού τύπου τότε όχι, δεν γίνεται, δεν χωράς (όπως ίσως να μην χωράς και αν είσαι μπόλικος). Tότε Eos που είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που χωράει 4 ενήλικες και τα πράγματά τους, έχει λίγα κυβικά και πάει μια χαρά, πατάει καλά ενώ έχει και μια ωραιότατη σκληρή οροφή με ενσωματωμένη ηλιοροφή. Βασικά όλα σε ένα και όχι άσχημα. Είναι η πιο ολοκληρωμένη επιλογή.... αλλά δεν θα διασκεδάσεις όσο με τα προηγούμενα...
Εφόσον υπάρχει το Εos τα Focus, Astra κλπ να μην τα σκέφτεσαι καν. -
Όπως είπαν και τα άλλα παιδιά...εάν θές Roadster πάς για 2θεσίο και οπωσδήποτε πισωκίνητο! Εκτός εάν θές χώρους, οπότε πάς για 4θεσιο...π.χ. EOS.
Για τα λεφτά που διαθέτεις μπορείς να πάρεις καινούργιο ΜΧ-5, μεταχειρισμένο ΜΧ-5 και να σου μέινουν και αρκετά ρέστα ή μια Ζ4 σε πολύ καλή κατάσταση με σχετικά λίγα χιλιόμετρα. Εγώ με 24Κ πήρα την Ζ4 (2006 μοντέλο, 30.000χλμ, 2.5si).
-
Δαγκωτο για ΜΧ-5, αξιοπιστο-πισωκινητο roadster! Το παιρνεις και δεν φοβασαι να σου βγαλει ζημιες Φχαριστιεσαι τις βολτες σου!
-
eos + focus cc =
παρε το mx-5 που τα κανει ολα και συμφερει...
-
Μην πάρεις MX-5. Έχει γεμίσει ο τόπος και έχουν χάλια σασί, ποιότητα κλπ (τα διάβασα πριν λίγο σε άλλο θέμα....)
Θα έπερνα S2000. Αλλά έχω ήδη 2 χρόνια ΜΧ. ΑΝ νομίζεις ότι μπορείς να το πας, και όχι να σε πάει, πάρε S. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Μην πάρεις MX-5. Έχει γεμίσει ο τόπος και έχουν χάλια σασί, ποιότητα κλπ (τα διάβασα πριν λίγο σε άλλο θέμα....)Χαλια δεν εχουν απλα ειναι κατωτερο απο αμεσου κεντρομηχανου ανταγωνιστη του! Και οταν ειχες και τα δυο για μια 5ετια συνολικα μπορεις να καταλαβεις τις διαφορες! Μην παραφραζεις λοιπον πραγματα που δεν ειπωθηκαν
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Μην πάρεις MX-5. Έχει γεμίσει ο τόπος και έχουν χάλια σασί, ποιότητα κλπ (τα διάβασα πριν λίγο σε άλλο θέμα....)
Χαλια δεν εχουν απλα ειναι κατωτερο απο αμεσου κεντρομηχανου ανταγωνιστη του! Και οταν ειχες και τα δυο για μια 5ετια συνολικα μπορεις να καταλαβεις τις διαφορες! Μην παραφραζεις λοιπον πραγματα που δεν ειπωθηκαν
Είχες NC για 5 χρόνια;;
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Imo πάρε το mx5 1.8 που έχει λίγο απ όλα και συμφέρει σε κόστος χρήσης και αγοράς
Το Eos είναι καθαρά αμάξι βόλτας (δλδ χωρίς ανησυχίες), το S2000 αν ήταν αυτό που θες θα το ήξερες ήδη Είναι δύσκολο και σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο που έχει πιο πολλές απαιτήσεις απ τον οδηγό του απ ότι ο ίδιος απ αυτό+1.
Το Eos μόνο αν έχεις ανάγκη τις πίσω θέσεις και δεν έχεις 'ανησυχίες' που προσφέρει ένα μικρότερο, χαμηλότερο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο.
Προσωπικά τρώγομαι για 'παιχνίδι' με το Copen! Εναλλακτικά το ΜΧ5. Το S2000 το θεωρώ (χωρίς να το ξέρω) σαν απόλυτο αυτοκίνητο, που δεν συγχωρεί λάθη, απαιτεί ικανότητες απο τον οδηγό, προσφέρει εκτόνωση σε πίστα αλλά όχι σε δρόμο που κυκλοφορούν και άλλοι. -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Μην πάρεις MX-5. Έχει γεμίσει ο τόπος και έχουν χάλια σασί, ποιότητα κλπ (τα διάβασα πριν λίγο σε άλλο θέμα....)
Χαλια δεν εχουν απλα ειναι κατωτερο απο αμεσου κεντρομηχανου ανταγωνιστη του! Και οταν ειχες και τα δυο για μια 5ετια συνολικα μπορεις να καταλαβεις τις διαφορες! Μην παραφραζεις λοιπον πραγματα που δεν ειπωθηκαν
Είχες NC για 5 χρόνια;;
NB με μπλοκε για 1 χρονο
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Imo πάρε το mx5 1.8 που έχει λίγο απ όλα και συμφέρει σε κόστος χρήσης και αγοράς
Το Eos είναι καθαρά αμάξι βόλτας (δλδ χωρίς ανησυχίες), το S2000 αν ήταν αυτό που θες θα το ήξερες ήδη Είναι δύσκολο και σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο που έχει πιο πολλές απαιτήσεις απ τον οδηγό του απ ότι ο ίδιος απ αυτό+1.
Το Eos μόνο αν έχεις ανάγκη τις πίσω θέσεις και δεν έχεις 'ανησυχίες' που προσφέρει ένα μικρότερο, χαμηλότερο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο.
Προσωπικά τρώγομαι για 'παιχνίδι' με το Copen! Εναλλακτικά το ΜΧ5. Το S2000 το θεωρώ (χωρίς να το ξέρω) σαν απόλυτο αυτοκίνητο, που δεν συγχωρεί λάθη, απαιτεί ικανότητες απο τον οδηγό, προσφέρει εκτόνωση σε πίστα αλλά όχι σε δρόμο που κυκλοφορούν και άλλοι.Το αυτό. Και μάλιστα μιάτα σε 1800άρι καθώς αν δεν οδηγείς με τις πόρτες παντού και πάντα (που για να σκέφτεσαι εός δεν νομίζω να το κάνεις) θα το ευχαριστηθείς πολύ με σημαντικότα μικρότερο κόστος χρήσης. Το S2000 είναι πραγματικά ερωτεύσιμο αυτοκίνητο αλλά προσωπικά δεν θα το αγόραζα ποτέ αφού είναι για πραγματικά χεράδες ή κλειστή πίστα.
Μόνο στο κοπέν διαφωνούμε. Δεν είναι αμάξι, είναι το αμάξι της μπάρμπι σε κλίμακα 5:1. Απορώ ποιός μη γιαπωνέζος χωράει και ποιός έλληνας το αγοράζει με την τιμή που έχει όταν υπάρχουν εξαιρετικά μτχ μιατόπουλα.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Μην πάρεις MX-5. Έχει γεμίσει ο τόπος και έχουν χάλια σασί, ποιότητα κλπ (τα διάβασα πριν λίγο σε άλλο θέμα....)
Χαλια δεν εχουν απλα ειναι κατωτερο απο αμεσου κεντρομηχανου ανταγωνιστη του! Και οταν ειχες και τα δυο για μια 5ετια συνολικα μπορεις να καταλαβεις τις διαφορες! Μην παραφραζεις λοιπον πραγματα που δεν ειπωθηκαν
Είχες NC για 5 χρόνια;;
NB με μπλοκε για 1 χρονο
ok. Και αν το οδηγικά είναι υποκειμενικά. Ακαμψία-ηχομόνωση,ποιότητα κατασκευής- δύναμη κινητήρα ΔΕΝ είναι. Και σε ΟΛΑ αυτά ένα NC είναι καλύτερο από το mr-2. Συγκρίνω άλλης ηλικίας βέβαια οχήματα. Ε τί να κάνουμε; Ας έβγαζε η τουότα mr-2 ΙΙΙ.
Να παρω roadster?