Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Να παρω roadster?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Να παρω roadster?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 1 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    44
    185
    372
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mixosen last edited by

      Λοιπον,λοιπον,λοιπον.....αναζητω να αγορασω ενα αυτοκινητο roadster,για προσωπικη καθαρα χρηση.
      Δεν με ενδιαφερει απαραιτητα τοσο το γκαζι,αντιθετα με ενδιαφερει πολυ το πατημα του και να ειναι αξιοπιστο οσο γινεται και με service το δυνατον πιο οικονομικα.Σαν επιλογες εχω καταληξει στα εξης 3,τα οποια αντεχει η τσεπη μου δλδ....
      α)το mx-5
      β)το vw eos
      αυτα για καινουρια...σαν μεταχειρισμενες επιλογες υπαρχει ενα εγγυημενο s2000,αλλα κολλαω στο θεμα του 2λιτρου,χωρις ομως να με αποτρεπει τελικα.Το αμαξι το παιρνω απο συγγενη οποτε δεν εχω αμφιβολια για την κατασταση του.Επισης μεταχειρισμενο ενα ford focus cc,αλλα ειπαμε δεν θελω γκαζι,αλλα να μην κατεβαινω να σπρωχνω στις ανηφορες!!!
      Βασικα για τα 2 ιαπωνικα ψηνομαι,αλλα το eos με τα χαμηλα εξοδα του με βαζει σε πειρασμο!
      Για περαστε...τα φραγκα που διαθετω φτανουν στα 24κ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mixosen last edited by

        Λοιπον,λοιπον,λοιπον.....αναζητω να αγορασω ενα αυτοκινητο roadster,για προσωπικη καθαρα χρηση.
        Δεν με ενδιαφερει απαραιτητα τοσο το γκαζι,αντιθετα με ενδιαφερει πολυ το πατημα του και να ειναι αξιοπιστο οσο γινεται και με service το δυνατον πιο οικονομικα.Σαν επιλογες εχω καταληξει στα εξης 3,τα οποια αντεχει η τσεπη μου δλδ....
        α)το mx-5
        β)το vw eos
        αυτα για καινουρια...σαν μεταχειρισμενες επιλογες υπαρχει ενα εγγυημενο s2000,αλλα κολλαω στο θεμα του 2λιτρου,χωρις ομως να με αποτρεπει τελικα.Το αμαξι το παιρνω απο συγγενη οποτε δεν εχω αμφιβολια για την κατασταση του.Επισης μεταχειρισμενο ενα ford focus cc,αλλα ειπαμε δεν θελω γκαζι,αλλα να μην κατεβαινω να σπρωχνω στις ανηφορες!!!
        Βασικα για τα 2 ιαπωνικα ψηνομαι,αλλα το eos με τα χαμηλα εξοδα του με βαζει σε πειρασμο!
        Για περαστε...τα φραγκα που διαθετω φτανουν στα 24κ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mixosen last edited by

          Λοιπον,λοιπον,λοιπον.....αναζητω να αγορασω ενα αυτοκινητο roadster,για προσωπικη καθαρα χρηση.
          Δεν με ενδιαφερει απαραιτητα τοσο το γκαζι,αντιθετα με ενδιαφερει πολυ το πατημα του και να ειναι αξιοπιστο οσο γινεται και με service το δυνατον πιο οικονομικα.Σαν επιλογες εχω καταληξει στα εξης 3,τα οποια αντεχει η τσεπη μου δλδ....
          α)το mx-5
          β)το vw eos
          αυτα για καινουρια...σαν μεταχειρισμενες επιλογες υπαρχει ενα εγγυημενο s2000,αλλα κολλαω στο θεμα του 2λιτρου,χωρις ομως να με αποτρεπει τελικα.Το αμαξι το παιρνω απο συγγενη οποτε δεν εχω αμφιβολια για την κατασταση του.Επισης μεταχειρισμενο ενα ford focus cc,αλλα ειπαμε δεν θελω γκαζι,αλλα να μην κατεβαινω να σπρωχνω στις ανηφορες!!!
          Βασικα για τα 2 ιαπωνικα ψηνομαι,αλλα το eos με τα χαμηλα εξοδα του με βαζει σε πειρασμο!
          Για περαστε...τα φραγκα που διαθετω φτανουν στα 24κ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            neos last edited by

            To Eos δεν είναι roadster και η συμπεριφορά του στο δρόμο δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα δύο..

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              mixosen last edited by

              ναι δεν ειναι οκ,αλλα για αυτο ρωταω ''να παρω roadster?''....αλλο τα 2 ιαπωνικα,αλλο τα αλλα 2,αλλα αξιζει να τα δωσω?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                neos last edited by

                Imo πάρε το mx5 1.8 που έχει λίγο απ όλα και συμφέρει σε κόστος χρήσης και αγοράς
                Το Eos είναι καθαρά αμάξι βόλτας (δλδ χωρίς ανησυχίες), το S2000 αν ήταν αυτό που θες θα το ήξερες ήδη Είναι δύσκολο και σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο που έχει πιο πολλές απαιτήσεις απ τον οδηγό του απ ότι ο ίδιος απ αυτό

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Το s2000 θα αγοραζα αν ημουν στη θεση σου.Δεν υπαρχει το αμαξι!Οσο για το focus για να τσουλας 'καλα' χρειαζεσαι τον 2λιτρο οποτε παρε και συγκρινε....Το mx δε ξερω δεν το κοβω τοσο special να το πω δε ξερω οσο το eos το focus και το s2000.Aυτα απο εμενα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    roulis21 last edited by

                    Περιορισε και αλλο τις επιλογες σου και γινε πιο συγκεκριμενος,

                    Δεν ειναι ολα τα ξεσκουφωτα ιδια, δε γινεται να λες focus και S2000 δεν εχουν τπτ κοινο

                    Μαλλον πας για miata

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dbekos last edited by

                      Ο χρήστης Neos έγραψε:
                      Imo πάρε το mx5 1.8 που έχει λίγο απ όλα και συμφέρει σε κόστος χρήσης και αγοράς
                      Το Eos είναι καθαρά αμάξι βόλτας (δλδ χωρίς ανησυχίες), το S2000 αν ήταν αυτό που θες θα το ήξερες ήδη Είναι δύσκολο και σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο που έχει πιο πολλές απαιτήσεις απ τον οδηγό του απ ότι ο ίδιος απ αυτό

                      Συμφωνω απολυτα.
                      Αν και ειμαι κατοχος ενος OPEL Tigra 1,4 το μονο κοινο που εχει με τα αλλα roadster που ανεφερες ως επιλογες σου , ειναι οτι ειναι 'cabrio' .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Roadster σημαίνει διθέσιο οπότε εκ των πραγμάτων για προσωπική χρήση είναι!!
                        Για πολλούς (κι εμένα μέσα) μόνο πισωκίνητα μπορούν να έχουν το όνομα και τη χάρη.
                        Αξιόπιστο και πάτημα και οικονομικό.... χμ!
                        Αν καινούργιο ΜΧ5. Αν μτχ S2000. Βασικά ακριβώς όπως σου τα είπε ο Neos. Το S2000 δεν το παίρνεις για χαλαρές βόλτες... Και αυτό χαραμίζεται και μπορεί αυτό να χαραμίσει εσένα....
                        Σε μτχ επίσης μπορείς να δεις Toyota MR2, Rover TF σε διάφορες εκδόσεις 116-160 άλογα, Fiat Barchetta (προσθιοκίνητο αλλά καλό). Για Ζ3 όχι αλλά Ζ4 άμα βρεις για τόσα ναι και επαυξάνω.
                        Για χωρίς γκάζια μπορεί να βρεις ενδιαφέρον και το συλλεκτικό πια Smart Roadster! (και το Smart το κοινό βγαίνει σε ανοιχτό αλλά είπαμε... roadster.)
                        Καλύτερα όμως καινούργιο ΜΧ-5.
                        Έχεις κι άλλο αυτοκίνητο ή αυτό θα είναι το μοναδικό για τα επόμενα χρόνια; Γιατί αν είναι μοναδικό αυτοκίνητο και αν έχεις και τίποτα υποχρεώσεις οικογενειακού τύπου τότε όχι, δεν γίνεται, δεν χωράς (όπως ίσως να μην χωράς και αν είσαι μπόλικος). Tότε Eos που είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που χωράει 4 ενήλικες και τα πράγματά τους, έχει λίγα κυβικά και πάει μια χαρά, πατάει καλά ενώ έχει και μια ωραιότατη σκληρή οροφή με ενσωματωμένη ηλιοροφή. Βασικά όλα σε ένα και όχι άσχημα. Είναι η πιο ολοκληρωμένη επιλογή.... αλλά δεν θα διασκεδάσεις όσο με τα προηγούμενα...
                        Εφόσον υπάρχει το Εos τα Focus, Astra κλπ να μην τα σκέφτεσαι καν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Όπως είπαν και τα άλλα παιδιά...εάν θές Roadster πάς για 2θεσίο και οπωσδήποτε πισωκίνητο! Εκτός εάν θές χώρους, οπότε πάς για 4θεσιο...π.χ. EOS.

                          Για τα λεφτά που διαθέτεις μπορείς να πάρεις καινούργιο ΜΧ-5, μεταχειρισμένο ΜΧ-5 και να σου μέινουν και αρκετά ρέστα ή μια Ζ4 σε πολύ καλή κατάσταση με σχετικά λίγα χιλιόμετρα. Εγώ με 24Κ πήρα την Ζ4 (2006 μοντέλο, 30.000χλμ, 2.5si).

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Δαγκωτο για ΜΧ-5, αξιοπιστο-πισωκινητο roadster! Το παιρνεις και δεν φοβασαι να σου βγαλει ζημιες Φχαριστιεσαι τις βολτες σου!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skye last edited by

                              eos + focus cc =

                              παρε το mx-5 που τα κανει ολα και συμφερει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kyr80 last edited by

                                Μην πάρεις MX-5. Έχει γεμίσει ο τόπος και έχουν χάλια σασί, ποιότητα κλπ (τα διάβασα πριν λίγο σε άλλο θέμα....)
                                Θα έπερνα S2000. Αλλά έχω ήδη 2 χρόνια ΜΧ. ΑΝ νομίζεις ότι μπορείς να το πας, και όχι να σε πάει, πάρε S.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  heras last edited by

                                  Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
                                  Μην πάρεις MX-5. Έχει γεμίσει ο τόπος και έχουν χάλια σασί, ποιότητα κλπ (τα διάβασα πριν λίγο σε άλλο θέμα....)

                                  Χαλια δεν εχουν απλα ειναι κατωτερο απο αμεσου κεντρομηχανου ανταγωνιστη του! Και οταν ειχες και τα δυο για μια 5ετια συνολικα μπορεις να καταλαβεις τις διαφορες! Μην παραφραζεις λοιπον πραγματα που δεν ειπωθηκαν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kyr80 last edited by

                                    Ο χρήστης heras έγραψε:

                                    Μην πάρεις MX-5. Έχει γεμίσει ο τόπος και έχουν χάλια σασί, ποιότητα κλπ (τα διάβασα πριν λίγο σε άλλο θέμα....)

                                    Χαλια δεν εχουν απλα ειναι κατωτερο απο αμεσου κεντρομηχανου ανταγωνιστη του! Και οταν ειχες και τα δυο για μια 5ετια συνολικα μπορεις να καταλαβεις τις διαφορες! Μην παραφραζεις λοιπον πραγματα που δεν ειπωθηκαν

                                    Είχες NC για 5 χρόνια;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                      Imo πάρε το mx5 1.8 που έχει λίγο απ όλα και συμφέρει σε κόστος χρήσης και αγοράς
                                      Το Eos είναι καθαρά αμάξι βόλτας (δλδ χωρίς ανησυχίες), το S2000 αν ήταν αυτό που θες θα το ήξερες ήδη Είναι δύσκολο και σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο που έχει πιο πολλές απαιτήσεις απ τον οδηγό του απ ότι ο ίδιος απ αυτό

                                      +1.
                                      Το Eos μόνο αν έχεις ανάγκη τις πίσω θέσεις και δεν έχεις 'ανησυχίες' που προσφέρει ένα μικρότερο, χαμηλότερο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο.
                                      Προσωπικά τρώγομαι για 'παιχνίδι' με το Copen! Εναλλακτικά το ΜΧ5. Το S2000 το θεωρώ (χωρίς να το ξέρω) σαν απόλυτο αυτοκίνητο, που δεν συγχωρεί λάθη, απαιτεί ικανότητες απο τον οδηγό, προσφέρει εκτόνωση σε πίστα αλλά όχι σε δρόμο που κυκλοφορούν και άλλοι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        heras last edited by

                                        Ο χρήστης kyr80 έγραψε:

                                        Μην πάρεις MX-5. Έχει γεμίσει ο τόπος και έχουν χάλια σασί, ποιότητα κλπ (τα διάβασα πριν λίγο σε άλλο θέμα....)

                                        Χαλια δεν εχουν απλα ειναι κατωτερο απο αμεσου κεντρομηχανου ανταγωνιστη του! Και οταν ειχες και τα δυο για μια 5ετια συνολικα μπορεις να καταλαβεις τις διαφορες! Μην παραφραζεις λοιπον πραγματα που δεν ειπωθηκαν

                                        Είχες NC για 5 χρόνια;;

                                        NB με μπλοκε για 1 χρονο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          travelman last edited by

                                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                          Imo πάρε το mx5 1.8 που έχει λίγο απ όλα και συμφέρει σε κόστος χρήσης και αγοράς
                                          Το Eos είναι καθαρά αμάξι βόλτας (δλδ χωρίς ανησυχίες), το S2000 αν ήταν αυτό που θες θα το ήξερες ήδη Είναι δύσκολο και σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο που έχει πιο πολλές απαιτήσεις απ τον οδηγό του απ ότι ο ίδιος απ αυτό

                                          +1.
                                          Το Eos μόνο αν έχεις ανάγκη τις πίσω θέσεις και δεν έχεις 'ανησυχίες' που προσφέρει ένα μικρότερο, χαμηλότερο και ελαφρύτερο αυτοκίνητο.
                                          Προσωπικά τρώγομαι για 'παιχνίδι' με το Copen! Εναλλακτικά το ΜΧ5. Το S2000 το θεωρώ (χωρίς να το ξέρω) σαν απόλυτο αυτοκίνητο, που δεν συγχωρεί λάθη, απαιτεί ικανότητες απο τον οδηγό, προσφέρει εκτόνωση σε πίστα αλλά όχι σε δρόμο που κυκλοφορούν και άλλοι.

                                          Το αυτό. Και μάλιστα μιάτα σε 1800άρι καθώς αν δεν οδηγείς με τις πόρτες παντού και πάντα (που για να σκέφτεσαι εός δεν νομίζω να το κάνεις) θα το ευχαριστηθείς πολύ με σημαντικότα μικρότερο κόστος χρήσης. Το S2000 είναι πραγματικά ερωτεύσιμο αυτοκίνητο αλλά προσωπικά δεν θα το αγόραζα ποτέ αφού είναι για πραγματικά χεράδες ή κλειστή πίστα.

                                          Μόνο στο κοπέν διαφωνούμε. Δεν είναι αμάξι, είναι το αμάξι της μπάρμπι σε κλίμακα 5:1. Απορώ ποιός μη γιαπωνέζος χωράει και ποιός έλληνας το αγοράζει με την τιμή που έχει όταν υπάρχουν εξαιρετικά μτχ μιατόπουλα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kyr80 last edited by

                                            Ο χρήστης heras έγραψε:

                                            Μην πάρεις MX-5. Έχει γεμίσει ο τόπος και έχουν χάλια σασί, ποιότητα κλπ (τα διάβασα πριν λίγο σε άλλο θέμα....)

                                            Χαλια δεν εχουν απλα ειναι κατωτερο απο αμεσου κεντρομηχανου ανταγωνιστη του! Και οταν ειχες και τα δυο για μια 5ετια συνολικα μπορεις να καταλαβεις τις διαφορες! Μην παραφραζεις λοιπον πραγματα που δεν ειπωθηκαν

                                            Είχες NC για 5 χρόνια;;

                                            NB με μπλοκε για 1 χρονο

                                            ok. Και αν το οδηγικά είναι υποκειμενικά. Ακαμψία-ηχομόνωση,ποιότητα κατασκευής- δύναμη κινητήρα ΔΕΝ είναι. Και σε ΟΛΑ αυτά ένα NC είναι καλύτερο από το mr-2. Συγκρίνω άλλης ηλικίας βέβαια οχήματα. Ε τί να κάνουμε; Ας έβγαζε η τουότα mr-2 ΙΙΙ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 1 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr