-
Την καλησπερα μου σε ολους σας
Πιστευω οτι εχετε αρκετη γνωση για τα διαφορα μοντελα και μπορειτε να βοηθησετε
Θελω να αγορασω στο 2010 ενα αυτοκινητο μικρομεσαιο, με οικονομικη καταναλωση [κανω πολλα χιλιομετρα καθημερινα], με καλη ποιοτητα κατασκευης και μεγαλη εγγυηση στα μηχανικα μερη, σχετικα ασφαλες, [γρηγορο στις προσπερασεις, να ...κραταει στις στροφες], σε τιμη μικροτερη των 20.000,00 Ε
διαβαζω για
το TOYOTA AURIS 1.6,
το RENAULT MEGANE 1.6 110HP,
το FORD FOCUS 1.6 115HP Ti-VCT
το VOLKSWAGEN GOLF VI 1.4 TSI 122HP
το HONDA CIVIC 1.4 100HP
το CITROEN C4 1.6 120HP
αλλα δεν εχω τη γνωση να καταλαβω τα τεχνικα [πχ η ροπη, αναρτησεις, φρενα κλπ]
Ακομη αν εχετε γνωμη για τα πετρελαιοκινητα[τα + και -] ή τα υβριδικα πχ honda Insight θα τη διαβαζα με πολυ προσοχη .
Ακομη μπορω να περιμενω και ως το φθινοπωρο αν υπαρχει καποιο νεο μοντελο που θα ελθει
Ευχαριστω για τον χρονο σας και ελπιζω να μην σας κουρασα -
Την καλησπερα μου σε ολους σας
Πιστευω οτι εχετε αρκετη γνωση για τα διαφορα μοντελα και μπορειτε να βοηθησετε
Θελω να αγορασω στο 2010 ενα αυτοκινητο μικρομεσαιο, με οικονομικη καταναλωση [κανω πολλα χιλιομετρα καθημερινα], με καλη ποιοτητα κατασκευης και μεγαλη εγγυηση στα μηχανικα μερη, σχετικα ασφαλες, [γρηγορο στις προσπερασεις, να ...κραταει στις στροφες], σε τιμη μικροτερη των 20.000,00 Ε
διαβαζω για
το TOYOTA AURIS 1.6,
το RENAULT MEGANE 1.6 110HP,
το FORD FOCUS 1.6 115HP Ti-VCT
το VOLKSWAGEN GOLF VI 1.4 TSI 122HP
το HONDA CIVIC 1.4 100HP
το CITROEN C4 1.6 120HP
αλλα δεν εχω τη γνωση να καταλαβω τα τεχνικα [πχ η ροπη, αναρτησεις, φρενα κλπ]
Ακομη αν εχετε γνωμη για τα πετρελαιοκινητα[τα + και -] ή τα υβριδικα πχ honda Insight θα τη διαβαζα με πολυ προσοχη .
Ακομη μπορω να περιμενω και ως το φθινοπωρο αν υπαρχει καποιο νεο μοντελο που θα ελθει
Ευχαριστω για τον χρονο σας και ελπιζω να μην σας κουρασα -
Την καλησπερα μου σε ολους σας
Πιστευω οτι εχετε αρκετη γνωση για τα διαφορα μοντελα και μπορειτε να βοηθησετε
Θελω να αγορασω στο 2010 ενα αυτοκινητο μικρομεσαιο, με οικονομικη καταναλωση [κανω πολλα χιλιομετρα καθημερινα], με καλη ποιοτητα κατασκευης και μεγαλη εγγυηση στα μηχανικα μερη, σχετικα ασφαλες, [γρηγορο στις προσπερασεις, να ...κραταει στις στροφες], σε τιμη μικροτερη των 20.000,00 Ε
διαβαζω για
το TOYOTA AURIS 1.6,
το RENAULT MEGANE 1.6 110HP,
το FORD FOCUS 1.6 115HP Ti-VCT
το VOLKSWAGEN GOLF VI 1.4 TSI 122HP
το HONDA CIVIC 1.4 100HP
το CITROEN C4 1.6 120HP
αλλα δεν εχω τη γνωση να καταλαβω τα τεχνικα [πχ η ροπη, αναρτησεις, φρενα κλπ]
Ακομη αν εχετε γνωμη για τα πετρελαιοκινητα[τα + και -] ή τα υβριδικα πχ honda Insight θα τη διαβαζα με πολυ προσοχη .
Ακομη μπορω να περιμενω και ως το φθινοπωρο αν υπαρχει καποιο νεο μοντελο που θα ελθει
Ευχαριστω για τον χρονο σας και ελπιζω να μην σας κουρασα -
Απο αυτα που ζητας νομιζω πως το ιδανικοτερο ειναι το Golf VI.Kαλη ποιοτητα κατασκευης,χαμηλη καταναλωση,ενεργητικη ασφαλεια(μιας και στα προσπερασματα θα ανοιγει το turbo και θα δινει ροπη).
-
Τα χιλιόμετρα που κάνεις σε τι δρόμους είναι; Επαρχιακούς, πόλη, εθνική;
-
To Megane γιατί όχι σε 1.4 TCE? Με τις προσφορές που ισχύουν στα 19.000 βγαίνει η φουλ εξτρα έκδοση.
Επίσης γιατί όχι το νέο Opel Astra?Από αυτά που έχουν τεσταριστεί προτείνω:
- Renault Megane 1.4 TCE 130 hp
- Seat Leon 1.4 TSI 125 hp
Για το νέο Astra δεν εχω σχηματίσει ακόμη άποψη αλλά γιατί όχι? Βέβαια δεν ξέρω αν σε 1.4 140 άλογα ξεπερνάει τα 20.000.
Το Golf το αφήνω εκτός απλά γιατί με καλό εξοπλισμό η τιμή του φεύγει... Αλλά κατα τ'αλλα σε όποιον αρέσει εμφανισιακά είναι από τις τοπ επιλογές...
-
Ο χρήστης ifigeneia έγραψε:
Την καλησπερα μου σε ολους σας
Πιστευω οτι εχετε αρκετη γνωση για τα διαφορα μοντελα και μπορειτε να βοηθησετε
Θελω να αγορασω στο 2010 ενα αυτοκινητο μικρομεσαιο, με οικονομικη καταναλωση [κανω πολλα χιλιομετρα καθημερινα], με καλη ποιοτητα κατασκευης και μεγαλη εγγυηση στα μηχανικα μερη, σχετικα ασφαλες, [γρηγορο στις προσπερασεις, να ...κραταει στις στροφες], σε τιμη μικροτερη των 20.000,00 Ε
διαβαζω για
το TOYOTA AURIS 1.6,
το RENAULT MEGANE 1.6 110HP,
το FORD FOCUS 1.6 115HP Ti-VCT
το VOLKSWAGEN GOLF VI 1.4 TSI 122HP
το HONDA CIVIC 1.4 100HP
το CITROEN C4 1.6 120HP
αλλα δεν εχω τη γνωση να καταλαβω τα τεχνικα [πχ η ροπη, αναρτησεις, φρενα κλπ]
Ακομη αν εχετε γνωμη για τα πετρελαιοκινητα[τα + και -] ή τα υβριδικα πχ honda Insight θα τη διαβαζα με πολυ προσοχη .
Ακομη μπορω να περιμενω και ως το φθινοπωρο αν υπαρχει καποιο νεο μοντελο που θα ελθει
Ευχαριστω για τον χρονο σας και ελπιζω να μην σας κουρασαseat leon 122hp / fiat bravo 150 / citroen c4 150 /renault megane 140
Και τα 4 είναι εξαιρετικά , γρήγορα και ασφαλή...
Και τα 4 με 20000 τα παίρνεις με μπόλικα έξτρα...Ή
lancia delta/vw golg με λιγότερα έξτρα
-
Eυχαριστω για τις προτασεις σας, θα τις δω πιο αναλυτικα [θα προσπαθησω τουλαχιστον]
Τα χιλιομετρα τα κανω στην εγνατια
Εγω εκανα συγκριση βαζοντας τα μεγεθη -ροπη, -καταναλωση, - χρονο απο 0-100χιλ, -τιμη αλλα δεν εβγαλα συμπερασμα. Το golf κερδιζει στα σημεια αλλα δεν μου αρεσει η γραμμη του, ειναι και ακριβοτερο απο ολα. Η γραμμη που μου αρεσει ειναι του civic, του peugeot 308, να εχει επιθετικη εκφραση και καμπυλες , οχι to τετραγωνισμενο κουτι του golf
Για τα πετρελαιοκινητα διαβασα σε αλλη δημοσιευση ... πρεπει να ειναι μεγαλος κυβισμος πανω απο 2000 και δεν συμφερει...
**Για τα υβριδικα όμως??? ** -
golf
-
Ο χρήστης ifigeneia έγραψε:
Eυχαριστω για τις προτασεις σας, θα τις δω πιο αναλυτικα [θα προσπαθησω τουλαχιστον]
Τα χιλιομετρα τα κανω στην εγνατια
Εγω εκανα συγκριση βαζοντας τα μεγεθη -ροπη, -καταναλωση, - χρονο απο 0-100χιλ, -τιμη αλλα δεν εβγαλα συμπερασμα. Το golf κερδιζει στα σημεια αλλα δεν μου αρεσει η γραμμη του, ειναι και ακριβοτερο απο ολα. Η γραμμη που μου αρεσει ειναι του civic, του peugeot 308, να εχει επιθετικη εκφραση και καμπυλες , οχι to τετραγωνισμενο κουτι του golf
Για τα πετρελαιοκινητα διαβασα σε αλλη δημοσιευση ... πρεπει να ειναι μεγαλος κυβισμος πανω απο 2000 και δεν συμφερει...
**Για τα υβριδικα όμως??? **τι εννοείς να είναι μεγάλος κυβισμός ??
ένα 1600άρι πετρέλαιο είναι υπεραρκετό -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
golfΚαλα μη θυμωνεις... γουστα ειναι αυτα...
-
Νομιζω οτι ενας πετρελαιοκινητηρας για να αποδιδει πρεπει να ειναι πολλων κυβικων
αν γινεται να εχει καλες επιδοσεις με 1600 τοτε θα το δω και απο αυτη τη σκοπια... -
Πριν απο λιγο καιρο ειχα ακριβως τα ιδια θελω απο το επομενο αυτοκινητο μου.Το εψαξα πολυ και τελικα κατεληξα στο fiat bravo που ειναι οικονομικο στη συντηρηση ,ειναι δυνατο απο αποψη γκαζιου,στριβει ωραια εχει χωρους μικρη (γι'αυτα που προσφερει)τιμη και ειναι παρα μα παρα πολυ ομορφο (για τα δικα μου γουστα τουλαχιστον).Το εχεις κοιταξει καθολου;
ΥΓ.Μην ακους αυτα που λενε για τα φιατ οτι εχουν προβληματα κτλ.Αυτα ειναι παρελθον.Ειχα πριν και εχω και τωρα φιατ η μερα με τη νυχτα.Το λεω γιατι αν ρωτησες καποιον απο το περιβαλον σου ,θα σου ειπε οτι ειναι μαπα τα φιατ.Μην μεινεις ομως στις ταμπελες και κοιταξε και αυτο.Αποψη μου......
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Πριν απο λιγο καιρο ειχα ακριβως τα ιδια θελω απο το επομενο αυτοκινητο μου.Το εψαξα πολυ και τελικα κατεληξα στο fiat bravo που ειναι οικονομικο στη συντηρηση ,ειναι δυνατο απο αποψη γκαζιου,στριβει ωραια εχει χωρους μικρη (γι'αυτα που προσφερει)τιμη και ειναι παρα μα παρα πολυ ομορφο (για τα δικα μου γουστα τουλαχιστον).Το εχεις κοιταξει καθολου;ΥΓ.Μην ακους αυτα που λενε για τα φιατ οτι εχουν προβληματα κτλ.Αυτα ειναι παρελθον.Ειχα πριν και εχω και τωρα φιατ η μερα με τη νυχτα.Το λεω γιατι αν ρωτησες καποιον απο το περιβαλον σου ,θα σου ειπε οτι ειναι μαπα τα φιατ.Μην μεινεις ομως στις ταμπελες και κοιταξε και αυτο.Αποψη μου......
Πραγματικα δεν ειχα καλα ακουσματα για τα fiat, απο ποιοτητα κατασκευης και προβληματα ειχαν πολλα... μακαρι τωρα να ειναι αλλιως , θα το δω...
-
Το Diesel ακόμα και αν το πάρεις σε 1.6 (βγαίνουν κάποιοι ικανοποιητικοί κινητήρες 1.6 diesel) θα σου κοστίσει 3-4 χιλιάδες ευρώ παραπάνω από ένα βενζινοκίνητο μικρομεσαίο με τα ίδια άλογα και για να τα αποσβέσεις θα πρέπει να κάνεις πάνω από 30.000χλμ το χρόνο. Επιπλέον αφού μιλάμε για κίνηση σε εθνική οδό ουσιαστικά, η κατανάλωση ενός σωστού βενζινοκίνητου με μεγάλη ροπή που έχει διαπιστωθεί ότι καίει ελάχιστα (ακα 1.4TSI ) θα είναι μικρή και η διαφορά υπέρ του diesel μικραίνει κι άλλο.
Κάνεις τόσα πολλά χλμ;(το υβριδικό για κίνηση σε ανοικτό δρόμο είναι πρακτικά άχρηστο)
-
Ο χρήστης ifigeneia έγραψε:
golf
Καλα μη θυμωνεις... γουστα ειναι αυτα...
Μη του δινεις σημασια,ειναι μικρος και δεν εχει ιδεα.Συνδυασμος που σκοτωνει..Οτιδηποτε ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΚΟΛΦ θα ναι σοφη επιλογη...
-
ποιο ειναι το [ακα 1.4TS]???
Σκεφτομαι πολυ το πετρελαιο , εχω ακουσει οτι εχουν και ευκολοτερα- οικονομικοτερα σερβις και μια και κανω 30000 χιλιομετρα το χρονο τουλαχιστον, ειναι καλη λυση για μενα. το μονο που φοβαμαι ειναι οι επιδοσεις, μου αρεσει να ...ακουει το αμαξι στο γκαζι του -
Κοιτα τα ολα και στο τελος πανε παρε golf . στο οποιο βεβαια κανεις δεν σου εγγυαται οτι δεν θα παθει τιποτα. μπορει ενα golf Που εχεις ακουσει οτι ειναι σκυλια να σε σκυλιασει και ενα φιατι που εχεις ακουσει οτι σε σκυλιαζουν να σου βγει σκυλι
Εγω θα επαιρνα το renault megane coupe τουρμπο και αυτοματο σε πορτοκαλι χρωμα
Αλλα μου εχουν πει απο τις οδικες βοηθειες οτι χαλανε συχνα τα γαλλικα , σε τελικη αναλυση who cares? να μαστε καλα να τα φτιαχνουμε
Σε φωτισα ε ?
-
Εσυ το ειπες αλλα δεν το καταλαβαν. Ο 1.4TSI ειναι ενας απο τους κινητηρες που εφοδιαζεται το golf
-
Διαβασα για τη ροπη και δεν καταλαβα τιποτα... με απλα λογια μεγαλη ροπη τι σημαινει?
Εχω δει μεγαλα σε κυβισμο αυτοκινητα, ακριβα, με μικρη ροπη και το αντιθετο , δεν εβγαλα ακρη...
Επιλογη αυτοκινητου με 5 δεδομενα