Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ford focus
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ford focus
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    17
    30
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsiampasdog last edited by

      giasas exo ena focus 1600(115) 2005mod kseri kanisna moupi pote alazoume imada xronizmou se xiliometra kai xroniko diastima giati kathe adiprosopia leei ta dika tis

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsiampasdog last edited by

        giasas exo ena focus 1600(115) 2005mod kseri kanisna moupi pote alazoume imada xronizmou se xiliometra kai xroniko diastima giati kathe adiprosopia leei ta dika tis

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsiampasdog last edited by

          giasas exo ena focus 1600(115) 2005mod kseri kanisna moupi pote alazoume imada xronizmou se xiliometra kai xroniko diastima giati kathe adiprosopia leei ta dika tis

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης tsiampasdog έγραψε:
            giasas exo ena focus 1600(115) 2005mod kseri kanisna moupi pote alazoume imada xronizmou se xiliometra kai xroniko diastima giati kathe adiprosopia leei ta dika tis

            Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι απαγορευονται τα greeklish[MOD]

            Το βιβλιαρακι του αμαξιου τι γραφει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              famas last edited by

              Ο χρήστης tsiampasdog έγραψε:
              giasas exo ena focus 1600(115) 2005mod kseri kanisna moupi pote alazoume imada xronizmou se xiliometra kai xroniko diastima giati kathe adiprosopia leei ta dika tis

              8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα. Ενοείτε ότι έρθει πιο γρήγορα. Εάν κινείται μονίμως εντός πόλης, καλύτερα να τον αλλάξεις λίγο νωρίτερα.

              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                savvas last edited by

                Σε focus πρώτης γενιάς (

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης savvas έγραψε:
                  Σε focus πρώτης γενιάς (

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Η αλλιως 7 χρονια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      ότι η Ford Motor Company προτείνει για το όχημά σας την αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού κάθε 160.000χλμ ή 10 έτη ό,τι προηγηθεί. Θα θέλαμε όμως να επισημάνουμε, ότι η συγκεκριμένη πρόταση αφορά μόνο στον ιμάντα χρονισμού και όχι στο ρουλεμάν του τεντωτήρα. Το συγκεκριμένο εξάρτημα δέχεται μεγαλύτερη καταπόνηση από τον ιμάντα και ο χρόνος ζωής του είναι άμεσα συνυφασμένος με τη χρήση του οχήματος και συνήθως είναι μικρότερος από του ιμάντα.

                      Δεν υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση από τον κατασκευαστή για την αντικατάσταση του συγκεκριμένου εξαρτήματος (ρουλεμάν τεντωτήρα) και θα πρέπει να αντικαθίσταται, όταν κρίνεται απαραίτητο από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο με το οποίο συνεργάζεστε, αφού σχετίζεται άμεσα με τη χρήση του οχήματός σας την οποία εκείνοι γνωρίζουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Ή αν έχει προηγηθεί βαλβιδόσουπα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Αυτοί χρειάζονται άγριο πρόστιμο από δικαστήριο.
                          Ότι γράφει στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου - περαιτέρω διευκρινίσεις μόνο με ανάκληση ή δωρεάν επισκευή σε περίπτωση ελαττωματικού ρουλεμάν που χαλάσει πριν τον ιμάντα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            savvas last edited by

                            Ευχαριστώ πολύ. Κάπου είχα διαβάσει και εγώ ότι χρειάζεται αλλαγή στα 100.000 μίλια.
                            Να κάνω και μια ακόμη ερώτηση προς τους κατόχους focus, επειδή είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

                            Σηκώνοντας τη μοκέτα στο χώρο αποσκευών, είδα ότι εκεί που ενώνεται η οριζόντια λαμαρίνα με το κάθετο μέρος του αυτοκινήτου (στην εσωτερική πλευρά του πίσω προφυλακτήρα δηλαδή), υπάρχει κάτι σαν κόλλα πλάτους 5 εκ που δεν εχει ομοιόμορφο πάχος. Μου έκανε εντύπωση γιατί σε δύο αυτοκίνητα ήταν ακριβώς το ίδιο αλλά με έβαλε σε υποψίες! Είναι λογικό?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              Θα τσεκαρω το δικο μου και θα σου απαντησω.Λες στη μοκετα σε ποιο μερος ακριβως?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                savvas last edited by

                                Ουσιαστικά, είναι λίγα εκατοστά κάτω από το σημείο που πιάνεις τη μοκέτα για να τη σηκώσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  famas last edited by

                                  Ο χρήστης savvas έγραψε:
                                  Ουσιαστικά, είναι λίγα εκατοστά κάτω από το σημείο που πιάνεις τη μοκέτα για να τη σηκώσεις.

                                  Όλα έτσι είναι, μην σε αγχώνει

                                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    Ο χρήστης savvas έγραψε:
                                    Ουσιαστικά, είναι λίγα εκατοστά κάτω από το σημείο που πιάνεις τη μοκέτα για να τη σηκώσεις.

                                    Τσεκαρε!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      savvas last edited by

                                      Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι. Είναι παράξενο που το μέρος αυτό της λαμαρίνας δεν είναι ενιαίο και έχει αυτά τα 'μπαλώματα'. Εγώ πάντως εννοούσα αυτό το σημείο (από την εσωτερική πλευρά)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        mad_max_geo last edited by

                                        Ναι το καταλαβα αργοτερα. Ειχε σκρατσακια μαλλον για τη μοκετα και θα εχουν φυγει αφου εχει μεινει μονο η κολα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr