-
giasas exo ena focus 1600(115) 2005mod kseri kanisna moupi pote alazoume imada xronizmou se xiliometra kai xroniko diastima giati kathe adiprosopia leei ta dika tis
-
giasas exo ena focus 1600(115) 2005mod kseri kanisna moupi pote alazoume imada xronizmou se xiliometra kai xroniko diastima giati kathe adiprosopia leei ta dika tis
-
giasas exo ena focus 1600(115) 2005mod kseri kanisna moupi pote alazoume imada xronizmou se xiliometra kai xroniko diastima giati kathe adiprosopia leei ta dika tis
-
Ο χρήστης tsiampasdog έγραψε:
giasas exo ena focus 1600(115) 2005mod kseri kanisna moupi pote alazoume imada xronizmou se xiliometra kai xroniko diastima giati kathe adiprosopia leei ta dika tisΓραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι απαγορευονται τα greeklish[MOD]
Το βιβλιαρακι του αμαξιου τι γραφει;
-
Ο χρήστης tsiampasdog έγραψε:
giasas exo ena focus 1600(115) 2005mod kseri kanisna moupi pote alazoume imada xronizmou se xiliometra kai xroniko diastima giati kathe adiprosopia leei ta dika tis8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα. Ενοείτε ότι έρθει πιο γρήγορα. Εάν κινείται μονίμως εντός πόλης, καλύτερα να τον αλλάξεις λίγο νωρίτερα.
-
Σε focus πρώτης γενιάς (
-
Ο χρήστης savvas έγραψε:
Σε focus πρώτης γενιάς ( -
Η αλλιως 7 χρονια.
-
ότι η Ford Motor Company προτείνει για το όχημά σας την αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού κάθε 160.000χλμ ή 10 έτη ό,τι προηγηθεί. Θα θέλαμε όμως να επισημάνουμε, ότι η συγκεκριμένη πρόταση αφορά μόνο στον ιμάντα χρονισμού και όχι στο ρουλεμάν του τεντωτήρα. Το συγκεκριμένο εξάρτημα δέχεται μεγαλύτερη καταπόνηση από τον ιμάντα και ο χρόνος ζωής του είναι άμεσα συνυφασμένος με τη χρήση του οχήματος και συνήθως είναι μικρότερος από του ιμάντα.
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση από τον κατασκευαστή για την αντικατάσταση του συγκεκριμένου εξαρτήματος (ρουλεμάν τεντωτήρα) και θα πρέπει να αντικαθίσταται, όταν κρίνεται απαραίτητο από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο με το οποίο συνεργάζεστε, αφού σχετίζεται άμεσα με τη χρήση του οχήματός σας την οποία εκείνοι γνωρίζουν.
-
Ή αν έχει προηγηθεί βαλβιδόσουπα.
-
Αυτοί χρειάζονται άγριο πρόστιμο από δικαστήριο.
Ότι γράφει στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου - περαιτέρω διευκρινίσεις μόνο με ανάκληση ή δωρεάν επισκευή σε περίπτωση ελαττωματικού ρουλεμάν που χαλάσει πριν τον ιμάντα. -
Ευχαριστώ πολύ. Κάπου είχα διαβάσει και εγώ ότι χρειάζεται αλλαγή στα 100.000 μίλια.
Να κάνω και μια ακόμη ερώτηση προς τους κατόχους focus, επειδή είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.Σηκώνοντας τη μοκέτα στο χώρο αποσκευών, είδα ότι εκεί που ενώνεται η οριζόντια λαμαρίνα με το κάθετο μέρος του αυτοκινήτου (στην εσωτερική πλευρά του πίσω προφυλακτήρα δηλαδή), υπάρχει κάτι σαν κόλλα πλάτους 5 εκ που δεν εχει ομοιόμορφο πάχος. Μου έκανε εντύπωση γιατί σε δύο αυτοκίνητα ήταν ακριβώς το ίδιο αλλά με έβαλε σε υποψίες! Είναι λογικό?
-
Θα τσεκαρω το δικο μου και θα σου απαντησω.Λες στη μοκετα σε ποιο μερος ακριβως?
-
Ουσιαστικά, είναι λίγα εκατοστά κάτω από το σημείο που πιάνεις τη μοκέτα για να τη σηκώσεις.
-
Ο χρήστης savvas έγραψε:
Ουσιαστικά, είναι λίγα εκατοστά κάτω από το σημείο που πιάνεις τη μοκέτα για να τη σηκώσεις.Όλα έτσι είναι, μην σε αγχώνει
-
Ο χρήστης savvas έγραψε:
Ουσιαστικά, είναι λίγα εκατοστά κάτω από το σημείο που πιάνεις τη μοκέτα για να τη σηκώσεις.Τσεκαρε!
-
Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι. Είναι παράξενο που το μέρος αυτό της λαμαρίνας δεν είναι ενιαίο και έχει αυτά τα 'μπαλώματα'. Εγώ πάντως εννοούσα αυτό το σημείο (από την εσωτερική πλευρά)
-
Ναι το καταλαβα αργοτερα. Ειχε σκρατσακια μαλλον για τη μοκετα και θα εχουν φυγει αφου εχει μεινει μονο η κολα.
ford focus