-
Δυστυχώς δεν βρήκα κάποιο παρόμοιο θέμα και επειδή καίγεται να μάθει ένας φίλος θέλω την βοήθειά σας...
Πήγε την Corolla (G6 1.4) του σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ και του λένε δεν περνάει καθώς βγάζει παραπάνω από το όριο καυσαέρια στο ρελαντί
Πάει σε εξουσιοδοτημένο και του λενε θέλουν αντ/ση οι 2!! λ.....
κόστος 200 έκαστος!!! δεν είμαι σίγουρος αν περιλαμβάνεται και η τοποθέτηση ή όχι....έχουμε και λέμε:
-
οι 2 αισθητήρες που κολλάνε? εγώ ξερω ότι έναν έχουν τα αυτοκίνητα κάνω λάθος?
-
το αμάξι έχει 101.000 ΚΜ ''δικαολογείται'' ?
-
μήπως παίζει τίποτα άλλο τι λέτε?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
-
-
Δυστυχώς δεν βρήκα κάποιο παρόμοιο θέμα και επειδή καίγεται να μάθει ένας φίλος θέλω την βοήθειά σας...
Πήγε την Corolla (G6 1.4) του σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ και του λένε δεν περνάει καθώς βγάζει παραπάνω από το όριο καυσαέρια στο ρελαντί
Πάει σε εξουσιοδοτημένο και του λενε θέλουν αντ/ση οι 2!! λ.....
κόστος 200 έκαστος!!! δεν είμαι σίγουρος αν περιλαμβάνεται και η τοποθέτηση ή όχι....έχουμε και λέμε:
-
οι 2 αισθητήρες που κολλάνε? εγώ ξερω ότι έναν έχουν τα αυτοκίνητα κάνω λάθος?
-
το αμάξι έχει 101.000 ΚΜ ''δικαολογείται'' ?
-
μήπως παίζει τίποτα άλλο τι λέτε?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
-
-
Δυστυχώς δεν βρήκα κάποιο παρόμοιο θέμα και επειδή καίγεται να μάθει ένας φίλος θέλω την βοήθειά σας...
Πήγε την Corolla (G6 1.4) του σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ και του λένε δεν περνάει καθώς βγάζει παραπάνω από το όριο καυσαέρια στο ρελαντί
Πάει σε εξουσιοδοτημένο και του λενε θέλουν αντ/ση οι 2!! λ.....
κόστος 200 έκαστος!!! δεν είμαι σίγουρος αν περιλαμβάνεται και η τοποθέτηση ή όχι....έχουμε και λέμε:
-
οι 2 αισθητήρες που κολλάνε? εγώ ξερω ότι έναν έχουν τα αυτοκίνητα κάνω λάθος?
-
το αμάξι έχει 101.000 ΚΜ ''δικαολογείται'' ?
-
μήπως παίζει τίποτα άλλο τι λέτε?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
-
-
Σου απαντώ από προσωπική εμπειρία με το δικό μου Skoda Octavia 1.6. Δεν είμαι σίγουρος αν η Toyota χρησιμοποεί αισθητήρες λ της Βosch όπως το group VAG, αλλά το θεωρώ πολύ πιθανό η Bosch να τους έχει.
Στο δικό μου αυτοκίνητο χάλασε ο ένας αισθητήρας λ και στην αντιπροσωπεία μου κοστολόγησαν το ανταλλακτικό 220 ευρώ. Το έψαξα λοιπόν λίγο το θέμα και βρήκα ότι για πολλές εταιρίες τους αισθητήρες τους παράγει η Bosch. Στη συνέχεια ρώτησα σε μια αντιπροσωπεία ανταλλακτικών της Bosch (όχι Bosch Car Service, αυτά είναι συνεργεία που αγοράζουν τα ανταλλακτικά από τις αντιπροσωπείες της Bosch και βάζουν καπέλο) και μου απάντησαν ότι κοστίζει 70 ευρώ. Έδωσα και 20 ευρώ για περαστικά στην αντιπροσωπεία και μου βγήκε 90 αντί για 220 ευρώπουλα συν τα 20 των εργατικών.
Για τις ερωτήσεις που διατυπώνεις, σου απαντώ:
-Τα αυτοκίνητα έχουν 2 αισθητήρες λ, έναν πριν και έναν μετά τον καταλύτη. Η σύγκριση των τιμών των καυσαερίων αυτών των δύο αισθητήρων καθορίζει την τροφοδοσία και την καύση. (Για αυτό δεν είμαι απόλυτα βέβαιος, αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας με διορθώσει).
-Η Bosch ισχυρίζεται ότι η διάρκεια ζωής των αισθητήρων λ είναι 120.000-150.000 χλμ, αν όμως συνυπολογίσεις την ποιότητα των καυσίμων στην Ελλάδα τότε το διάστημα αυτό μειώνεται. Εμένα μου χάλασε στις 125.000 χλμ επειδή τα περισσότερα χλμ τα έκανα αυτοκινητόδρομο ενώ σε μια φίλη μου χάλασε στις 60.000 χλμ επειδή έκανε κυρίως αστικές διαδρομές. -
Καλημέρα. Σχετικά με αυτό που ρωτάς, για το αν μπορεί να χαλάσουν οι αισθητήρες λ στα 101000χλμ, η απάντηση είναι ότι ναι σαφώς και μπορούν. Όχι μόνο στα εκaτό χιλάδες αλλά και σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
Οι αισθητήρες που φορά η Κορόλλα του φίλου σου, κατά πάσα πιθανότητα είναι Bosch. Ελάχιστες πιθανότητες δίνω να είναι Denso.
Στην Ελλάδα υπάρχουν ένας ή δύο έμποροι αν δεν κάνω λάθος, που φέρνουν προιόντα Denso και μια τιμή που πήρε το αυτί μου είναι γύρω στα 130 ευρώ για τους αισθητήρες.
Σε αυτή την περίπτωση (που η βλάβη είναι στους αισθητήρες) πάει και αγοράζει της Denso, πληρώνει και ένα μικρό ποσό σε συνεργείο της εμπιστοσύνης του (όχι απαραίτητα στην αντιπροσωπεία) και καθάρισε από τέτοιου είδους προβλήματα. -
αν χαλασει καποιος αισθητηρας υπαρχει διαφορα στην αποδοση στον δρομο η εχει να κανει μονο με τα καυσαερια;
-
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
Πήγε την Corolla (G6 1.4) του σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ και του λένε δεν περνάει καθώς βγάζει παραπάνω από το όριο καυσαέρια στο ρελαντί
Kατα τη μετρηση ο κινητηρας ηταν κρυος ή ζεστος?
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αν χαλασει καποιος αισθητηρας υπαρχει διαφορα στην αποδοση στον δρομο η εχει να κανει μονο με τα καυσαερια;Στο δικό μου αυτοκίνητο, αν και δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα με χαλασμένο αισθητήρα, δεν παρατήρησα πτώση της απόδοσης του κινητήρα. Η κατανάλωση όμως ήταν σημαντικά αυξημένη (στο ρελαντί που θυμάμαι, αντί για τη φυσιολογική ένδειξη της κατανάλωσης στον υπολογιστή ταξιδίου γύρω στα 0,8λτ/ώρα, εκτοξεύθηκε σε μια τιμή γύρω στα 2,5λτ/ώρα). Όταν κινιόμουν, σίγουρα δεν τριπλασιαζόταν η κατανάλωση, αλλά ήταν 20-30% αυξημένη. Αυτό που με ανησύχησε ήταν η υποψία ότι η εν λόγω βλάβη μπορεί να προκαλέσει και καταστροφή του καταλύτη, λόγω αυξημένης κατανάλωσης και κακής καύσης.
Πήγε την Corolla (G6 1.4) του σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ και του λένε δεν περνάει καθώς βγάζει παραπάνω από το όριο καυσαέρια στο ρελαντί
Kατα τη μετρηση ο κινητηρας ηταν κρυος ή ζεστος?
Πολύ σωστή παρατήρηση. Εγώ κατάλαβα ότι μου χάλασε ο αισθητήρας διότι μου άναψε το λαμπάκι της μηχανής. Αν δεν έχει ανάψει το λαμπάκι, τότε μπορεί να μη φταίει ο αισθητήρας αλλά αν ο κινητήρας ήταν κρύος ή η ποιότητα της βενζίνης.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Πήγε την Corolla (G6 1.4) του σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ και του λένε δεν περνάει καθώς βγάζει παραπάνω από το όριο καυσαέρια στο ρελαντί
Kατα τη μετρηση ο κινητηρας ηταν κρυος ή ζεστος?
Κοίτα δεν τον ρώτησα αλλά ύμαρτον υποτίθεται ότι σε ρωτάνε αν το έχεις ζεστάνει ή το ελέγχουν και οι ίδιοι απο το νερό..βέβαια θα μου πεις ότι οταν φτάσει στο 90 το όργανο μόνο 90 βαθμοί δεν είναι...γύρω στο 80 είναι συνήθως και καμια 70αρια το λάδι της μηχανής αν έχεις πρόσθετο όργανο υπόψην ότι αναφέρομαι σε ατμοσφαιρικό 16v.
πιστεύω ότι στο συνεργείο που το πήγε μετά το κόψιμο που έφαγε απο το ΚΤΕΟ το ήλεγξαν ζεστό!
-
Oι λ της Τογιότα τόσο κοστίζουν περίπου (200-230 ευρώ).
Το ότι χάλασαν είναι ψιλολογικό μετά από τόσα χλμ και τις ελληνικές βενζίνες (όπως προαναφέρθηκε) .
Η τιμή που έδωσαν είναι κατά πάσα πιθανότητα χωρίς την τοποθέτηση ή οποια όμως δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη αρκεί να υπάρχει μία ράμπα. Βγάζει το βύσμα, ξεβιδώνεις τον παλιό λ, βιδώνεις τον παλιό, βάζεις το βύσμα και είσαι οκεικ. Απλά πρέπει να βρεις service manual κάπου στο ιντερνετ και να πιάνουν τα χάρια σου κάπως.
Μπορείς να βρεις από το ίντερνετ πολύ φθηνότερους να κάνεις τη δουλειά σου. Aκόμη και με τα μεταφορικά μιλάμε για περίπου μισή τιμη. Π.χ. : http://www.lambdapower.co.uk/partsearch ... anu=Toyota . (Για τη μετατροπή σε ευρώ πολλαπλασίασε τις λίρες με 1.15 χοντρικά)
-
Για να ξεβιδώσεις τον λ χρειάζεσαι ειδικό καρυδάκι.
Αρκετές φορές ξεβιδώνει ΔΥΣΚΟΛΑ.Είναι σίγουρο ότι χάλασαν οι λ;
-
Δε θέλει ειδικό καρυδάκι. Χώρο γύρω από το κλασσικό γερμανικό θέλει για να γυρίσει!
Ο φίλος μου που τον άλλαξε, το έκοψε στη μέση. Μύθος η σκληρότητα του chrome vanadium! Σε 1 λεπτό από ένα κλειδί απόκτησε δύο !!!Για 100% σιγουριά της βλάβης θα πρέπει να το δει με κάποιο διαγνωστικό και να δει τι βλάβη βγάζει. Αν δεν το είδε στην πρώτη επίσκεψη ας πάει και σε ένα δεύτερο παριστάνοντας τον ανήξερο για το λαμπάκι της μηχανής
-
Θα πρότεινα: γέμισμα με καλή βενζίνη => σβήσιμο του σφάλματος => παρακολούθηση αν θα ξανα-ανάψει.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Θα πρότεινα: γέμισμα με καλή βενζίνη => σβήσιμο του σφάλματος => παρακολούθηση αν θα ξανα-ανάψει.+ενα καλο ξεμπουκωμα
-
Ναί, για να ξεβιδώσει θέλει ζέσταμα με καμινέτο ή ακόμα καλύτερα οξυγόνο. Απο τις θερμοκρασίες σκουριάζει και γίνεται ένα σώμα με την εξάτμιση.
Μου αρέσει ο τύπος σε αυτό το βίντεο πώς το λύνει με μηδενική προσπάθεια. Στάνταρ το έχει λασκάρει απο πρίν. Μετά πάει ο φουκαράς που είδε το βίντεο να λύσει το δικό του λάμδα και παίρνει την κρυάδα
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Δε θέλει ειδικό καρυδάκι. Χώρο γύρω από το κλασσικό γερμανικό θέλει για να γυρίσει!
Ο φίλος μου που τον άλλαξε, το έκοψε στη μέση. Μύθος η σκληρότητα του chrome vanadium! Σε 1 λεπτό από ένα κλειδί απόκτησε δύο !!!Βάλε κανονικό καρυδάκι στον λ και θα δεις πως θα είναι μετά το καλώδιο του.
Με γερμανικό κλειδί δεν μπορείς να βάλεις τόση δύναμη όση με το καρυδάκι (πιάνει σε 2 μόνο πλευρές).
Με πολύγωνο (6 πλευρές - ΟΧΙ 12) γίνεται καλή δουλειά, φτάνει να χωράει (όπως λες).
Εγώ πάντως προτιμώ να πηγαίνω στο συνεργείο, που λόγω εμπειρίας κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά από μένα.
-
Φίλε 'slowmotion
Η βλαβη που μπορεί να προκληθεί σε ένα αισθητήρα ¨λ¨ πιστεύω, ότι δεν προέρχεται μόνο από την ποιότητα του καυσίμου.
Εγώ έχω ένα VW Polo 1000cc, ΕURO II, με 185.000 Km. Βάζω βενζίνη όπου βρώ και μάλιστα τις φθηνότερες,12 χρόνια τώρα δουλεύει μια χαρά και χωρίς πολλούς ρύπους.
Συν του ότι καίει και 700 ml λάδι, καθε 3000 Km .
Σίγουρα όμως υπάρχει γήρανση, στους αισθητήρες. 'λ' και αυτό μπορώ να το αποδείξω βάση μετρήσεων μέσω παλμογράφου πάνω σε αυτοκίνητα. Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω επισύναψη αρχείου σε μορφή doc, και εδώ κάθε βοήθεια... είναι ευπρόσδεκτη.Φιλικά 'DIMITRIS MBc'
-
Συμφωνώ απόλυτα με το φίλο 'leonp' για τον τρόπο αντικατάστασης.
Εξάλου σε εξουδιοδοτημένο συνεργείο, έχεις και έλεγχο καλής λειτουργίας και εγγύηση για το ανταλλακτικό. -
Ο χρήστης DIMITRIS M έγραψε:
Φίλε 'slowmotionΗ βλαβη που μπορεί να προκληθεί σε ένα αισθητήρα ¨λ¨ πιστεύω, ότι δεν προέρχεται μόνο από την ποιότητα του καυσίμου.
Εγώ έχω ένα VW Polo 1000cc, ΕURO II, με 185.000 Km. Βάζω βενζίνη όπου βρώ και μάλιστα τις φθηνότερες,12 χρόνια τώρα δουλεύει μια χαρά και χωρίς πολλούς ρύπους.
Συν του ότι καίει και 700 ml λάδι, καθε 3000 Km .
Σίγουρα όμως υπάρχει γήρανση, στους αισθητήρες. 'λ' και αυτό μπορώ να το αποδείξω βάση μετρήσεων μέσω παλμογράφου πάνω σε αυτοκίνητα. Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω επισύναψη αρχείου σε μορφή doc, και εδώ κάθε βοήθεια... είναι ευπρόσδεκτη.Φιλικά 'DIMITRIS MBc'
Σε ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση σου
δυστυχώς και εγώ νέος είμαι εδώ και δεν μπορώ να σε βοηθήσω στην επισύναψη
κάποιος παλιός σίγουρα...
κάτι οφφ τόπικ τι λάδι χρησιμοποιείς? 20w50? ή 15W50? -
Δεν υποστηρίζει επισυναψη αρχειων το φορουμ.
Corrola G6:Aντ/ση Αισθητήρων λ?