Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 28
    • Best 0
    • Groups 0

    vermeer

    @vermeer

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    28
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vermeer Unfollow Follow

    Latest posts made by vermeer

    • RE: Περί ΔΕΗ

      Με περίπου ΜΟ κατανάλωσης (μετρημένο σε βάθος 6ετίας) 4μηνου 1900 kWh (βαίνει αυξανόμενος με πάνω από 2000 στους τελευταίους) καταναλώνω περίπου τις 500+ στο νυχτερινό ρεύμα με μόνη εκούσια φροντίδα τα προγραμματισμένα πλυντήρια το βράδυ (και αυτά όχι 100% φυσικά). Τίποτα άλλο δεν γίνεται με σκοπό να εκμεταλλευτώ το 'νυχτερινό', ό,τι άλλο προκύπτει είναι τυχαίο.

      Αυτό σημαίνει ότι εάν μένω κάτω από τις 2000 το 4μηνο - αν και δύσκολο πλέον- οι 500 θα χρεώνονται με 0.054 αντί για 0.0815, ήτοι κάπου 14 ευρώ το 4μηνο εξοικονόμηση, μείον τα 4 ευρώ πάγιο νυχτερινού = 10 ευρώ το 4μηνο οικονομία Κωμικό νούμερο, ιδίως αν σκεφτώ ότι ΕΕΤΗΔΕ έχω 1850 ευρώ ετησίως + 360 ευρώ περίπου Δημοτικά τέλη και ΤΑΠ ετησίως = 2.200 ευρώ πριν καν ανάψω το φως στο γραφείο μου

      Απλά το λέω για να επισημάνω ότι το 'λίγους συμφέρει' είναι ίσως υπερβολικό : τα 4 ευρώ του παγίου οι περισσότεροι, ιδίως αν στοχεύσουν στο νυχτερινό, θα τα εξοικονομήσουν εκτός αν έχουν πολύ χαμηλές καταναλώσεις.
      Μέχρι εκεί όμως, δηλ. θα έρθει μία η άλλη, δεν θα εξοικονομήσεις και τίποτα ή αν πετύχεις κάποια οικονομία στις περισσότερες περιπτώσεις θα είναι για γέλια.

      Στους υπολογισμούς σου δεν έχεις προσθέσει τα κόστη των δικτύων μεταφοράς και διανομής για το ημερήσιο ρεύμα, όπως φαίνεται εδώ: http://www.dei.com.gr/Documents2/ΤΙΜΟΛ 10 2012/Οικιακά - Χωρίς χρονοχρέωση 2012.pdf
      Αντίθετα στο νυχτερινό ρεύμα αυτές οι χρεώσεις είναι ελάχιστες, όπως φαίνεται εδώ:
      http://www.dei.com.gr/Documents2/ΤΙΜΟΛ 10 2012/Οικιακά - Με χρονοχρέωση 2012.pdf

      Είχα φτιάξει ένα πινακάκι παλιά που προσθέτει όλες αυτές τις χρεώσεις:

      Κατανάλωση (Kwh) Τιμή χωρίς ΦΠΑ
      0-800 0,09145
      801-1000 0,1137
      1001-1600 0,1167
      1601-2000 0,12541
      2001-3000 0,15963
      3001- 0,16464
      Νυχτερινό 0,06335

      Σύμφωνα λοιπόν με τις δικές σου καταναλώσεις, αν είχες μόνο ημερήσιο ρεύμα θα πλήρωνες:
      (1,52[πάγιο]+19000,12541)1,13[ΦΠΑ]=271€
      Με νυχτερινό:
      (1,52+4+1400
      0,1167+500
      0,06335)*1,13=227€
      Διαφορά στο τετράμηνο περίπου 44€, σίγουρα αμελητέα μπροστά στους φόρους που πληρώνεις αλλά δεν βλέπω και το λόγο να τους τα χαρίσεις.

      Συν τοις άλλοις, το νυκτερινό ρεύμα κάποιες φορές μας προφυλάσσει από το να μην ανέβουμε κλίμακα και πληρώσουμε πολύ περισσότερα, πχ αν κάποιος χωρίς νυχτερινό καταναλώσει 2001kwh θα τις πληρώσει όλες με τιμή 0,15963 συν φπα δηλαδή περίπου 360€ ενώ αν έχει νυχτερινό και καταναλώσει έστω και μια kwh με αυτό τότε τις υπόλοιπες 2000 θα τις πληρώσει με 0,12541 συν φπα δηλαδή συνολικά 284€. Και επειδή θα καταναλώσει σίγουρα πολλές περισσότερες από αυτή τη 1 kwh, το κέρδος του για το τετράμηνο θα είναι μεγαλύτερο από αυτά τα 74€.

      Συμπερασματικά λοιπόν θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι για μικρές καταναλώσεις δεν συμφέρει (ειδικά αν πρέπει να πληρώσεις και τα 200€ της αλλαγής σε νυχτερινό) αλλά για όλες τις υπόλοιπες συμφέρει από λίγο έως πολύ.

      posted in Αντίλογος
      V
      vermeer
    • RE: Βενζίνη ώρα μηδέν!
      1. Κολλητήρι πίσω από άλλα οχήματα (κυρίως βαρειά)

      Είχα δει ένα επεισόδιο των mythbusters πάνω σε αυτό το θέμα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι πράγματι υπάρχει μείωση της κατανάλωσης. Τα αποτελέσματα φαίνονται εδώ: http://green.autoblog.com/2007/10/28/mythbusters-drafting-10-feet-behind-a-big-rig-will-improve-mile/

      posted in Περί αυτοκίνησης
      V
      vermeer
    • RE: Αισθητήρας λ, σωληνας εισαγωγης

      Εγώ πριν 2-3 χρόνια αγόρασα αισθητήρα λ από αντιπροσωπεία με ανταλλακτικά αυτοκινήτου της Bosch (όχι Bosch Car Service) με 70€ όταν η αντιπροσωπεία της Skoda μου ζητούσε 220€. Οπότε, μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο και να ρωτήσεις πόσο κοστίζει για το δικό σου. Ορίστε και ένα τηλέφωνο.
      http://www.bosch.gr/content/language1/p ... Pa_934.htm

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vermeer
    • RE: TAXIS NET - φορολογία εισοδήματος

      Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:
      Σημερα θα υποβαλλω την δηλωση με την βοηθεια ενος φιλου .

      Εχω κανει τις αθροισεις κ εχω ετοιμα ολα τα σχετικα ...

      Φορος που παρακρατηθηκε 8000
      που αναλογει 8400
      Αποδειξεις 15000+
      ασφαλιστρα ζωης 2200
      τοκοι δανειου στεγ/κου 340
      ιατρικα 650
      Σερβις αυ/του εργα/κα 125
      Αποδ/ξεις παρ/χης υπ/σιων 250

      Το ερωτημα μου ειναι ,εχω επιστροφη κ ποσο περιπου
      Ευχαριστω εκ των προτερων οποιον μπει στον κοπο να μου απαντησει

      Για να σου απαντήσει κανείς με ακρίβεια θα πρέπει να ξέρει και κάποια επιπλέον πραγματάκια.

      1. Ποιο είναι το εισόδημά σου, ώστε να υπολογιστεί το ποσό των αποδείξεων που χρειάζεσαι για το αφορολόγητο.
      2. Την οικογενειακή σου κατάσταση.
      3. Το πότε πήρες το δάνειο, αν και μικρή σημασία έχει αφού οι τόκοι δεν είναι κανένα μεγάλο ποσό.

      Υπολογίζοντας χονδρικά το εισόδημά σου με βάση το φόρο που αναλογεί και θεωρώντας ότι είσαι άγαμος, υπολογίζω ότι θα έχεις επιστροφή περίπου 1200-1300€.
      Βέβαια, αν συνυπολογίσεις και την προκαταβολή του φόρου που πλήρωσες πέρσι και αυτή που θα σου βγάλουν φέτος για την επόμενη χρονιά τα πράγματα αλλάζουν.
      Όλα αυτά τα υπολόγισα στο περίπου μέσα σε ένα δεκάλεπτο χωρίς να είμαι ειδικός, απλά από τις προσωπικές μου εμπειρίες στη σύνταξη φορολογικών δηλώσεων. Ένας λογιστής (ή ο φίλος σου, που υποθέτω έχει γνώσεις) θα σου απαντήσει με ακρίβεια το ποσό της επιστροφής.

      posted in Αντίλογος
      V
      vermeer
    • RE: Η ζωή...ποδήλατο!

      Travelman, ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις φιλοφρονήσεις.
      Το ποδήλατο το αναπαλαίωσα κυρίως για συναισθηματικούς λόγους, έχοντας στο νου ότι σύντομα θα προβώ και στην αγορά ενός εκ των δύο ποδηλάτων trekking που προανέφερα για κύρια χρήση. Συνεπώς, δεν είμαι διατεθειμένος να ξοδέψω πολλά χρήματα για την περαιτέρω βελτίωση του.
      Ως προς το μέγεθος και τα λάστιχα έχεις δίκιο. Το ποδήλατο έχει μέγεθος 60cm ενώ εγώ είμαι 1,75, ωστόσο με τη σέλα στο κατώτερο σημείο ποδηλατώ κανονικά, ακουμπάω τα πόδια στο έδαφος χωρίς να γέρνω και σε πορεία σε ευθεία δεν κουράζομαι σχεδόν καθόλου. Σίγουρα αν ήταν μικρότερο θα με βόλευε περισσότερο, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας. Τα λάστιχα που φορούσε το ποδήλατο ήταν 28 Χ 1 5/8 Χ 1 1/8, ενώ τώρα φοράει 28 Χ 1 5/8 Χ 1 3/8, δηλαδή 1/4 της ίντσας φαρδύτερα. Για την αύξηση αυτή υπεύθυνος είναι ο ποδηλατάς, διότι ενώ εγώ του ζήτησα την αρχική διάσταση, αυτός χωρίς να με ενημερώσει μου έδωσε το λίγο φαρδύτερο λάστιχο. Τη λάθος διάσταση, τη διαπίστωσα όταν επέστρεψα στο σπίτι, αλλά ενώ στην αρχή σκεφτόμουν να τα επιστρέψω, στη συνέχεια αποφάσισα να τα κρατήσω θεωρώντας ότι θα μου προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση στις κατηφόρες.
      Πέρα από τα τεχνικά ζητήματα, τις κατηφόρες και τις ανηφόρες, ως ποδηλάτης τώρα, διαπίστωσα για ακόμη μια φορά την έλλειψη σεβασμού (το λέω ευγενικά) εκ μέρους κάποιων οδηγών και το βαθμό επικινδυνότητας που συνεπάγεται η οδική συμπεριφορά τους.

      posted in Αντίλογος
      V
      vermeer
    • RE: TAXIS NET - φορολογία εισοδήματος

      Τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου, μετράνε στις αποδείξεις;
      Διαβάζοντας αυτό το άρθρο: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=132139 μπερδεύτηκα περισσότερο.

      posted in Αντίλογος
      V
      vermeer
    • RE: Η ζωή...ποδήλατο!

      Τις ημέρες των διακοπών του Πάσχα κατέβασα από την αποθήκη του πατρικού το Peugeot Avoriaz και ασχολήθηκα με την αναπαλαίωσή του. Με συρματόβουρτσες έβγαλα κάποιες σκουριές που είχε σε ζάντες, δίσκους, τιμόνι, δισκοβραχίονες και πετάλια. Ο σκελετός παραδόξως, μετά από 20 χρόνια στην αποθήκη, ήταν άψογος. Άλλαξα λάστιχα, σαμπρέλες, τακουνάκια και ντίζες ταχυτήτων-φρένων και ορίστε το αποτέλεσμα

      Σήμερα έκανα την πρώτη μου βόλτα μήκους 8 χιλιομέτρων περίπου. Το ποδήλατο, αν και μου αρέσει πολύ, νομίζω ότι πάσχει σε 3 τομείς, γι' αυτό χρειάζομαι τα φώτα σας.

      1. Τα φρένα του στις κατηφόρες της Καβάλας δεν μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη (ίσως φταίνε και τα 80 κιλά μου), οπότε πήγαινα αργά για να το ελέγχω. Τα τακουνάκια που μου έδωσε ο ποδηλατάς κόστισαν μόλις 2€ τα τέσσερα, υπάρχει περίπτωση αν αγοράσω κάποια καλύτερα και ακριβότερα να δω βελτίωση; Την κλίση στους δρόμους με τη βοήθεια του Google Earth την υπολόγισα στο 7% περίπου.
      2. Οι αλλαγές των ταχυτήτων δεν είναι και τόσο ομαλές. Συγκρινόμενο το ποδήλατο με το Ideal Megisto ενός φίλου που δοκίμασα πρόσφατα, μου θύμισε αρκετές φορές τα Stayer του στρατού. Να υποθέσω ότι σε αυτό το θέμα δεν υπάρχει βελτίωση; Το ποδήλατο έχει 10 ταχύτητες με εκτροχιαστές της Sachs μπροστά και πίσω.
      3. Στην επιστροφή έπρεπε να ανέβω μια μεγάλη σε μήκος και υψομετρική διαφορά ανηφόρα και δυστυχώς δεν τα κατάφερα και πήρα το ποδήλατο στα χέρια . Εκτός από την κακή φυσική μου κατάσταση, υπάρχει περίπτωση να φταίνε και οι μακριές σχέσεις του ποδηλάτου; Ο δίσκος μπροστά έχει δύο γρανάζια 52-42 και πίσω τα γρανάζια είναι 14-17-19-21-24. Η πιο κοντή σχέση λοιπόν είναι η 42-24 που δίνει λόγο 1,75. Αντίστοιχα, βλέποντας το KTM Life One ή το Bianchi Camaleonte Cross που σκέφτομαι να αγοράσω, παρατηρώ ότι η πιο κοντή τους σχέση είναι 28-32, που δίνει λόγο 0,875. Ακριβώς, δηλαδή, η μισή δύναμη στα πόδια.
      posted in Αντίλογος
      V
      vermeer
    • RE: Η ζωή...ποδήλατο!

      Καταρχήν, σας ευχαριστώ όλους για τις άμεσες απαντήσεις.
      Αναγνωρίζω ότι το Ideal έχει τα καλύτερα χαρακτηριστικά, αλλά την απόφαση προβλέπω ότι δεν θα την πάρω καθαρά με τη λογική. Το ΚΤΜ και ιδιαίτερα το Bianchi έχουν κερδίσει την καρδιά μου και δύσκολα θα αντισταθώ στη γοητεία τους. Το Ideal θα το προτιμούσα αν μου λέγατε ότι τα υδραυλικά δισκόφρενα είναι απαραίτητα για τις κατηφόρες. Μεθαύριο θα κατέβω Θεσσαλονίκη, οπότε θα μου δοθεί η ευκαιρία να επισκεφτώ την αντιπροσωπεία της Bianchi και να το δω από κοντά.
      Θυμήθηκα επίσης, ότι στην αποθήκη του πατρικού μου έχουμε ένα ξεχασμένο, ελάχιστα χρησιμοποιημένο Peugeot Avoriaz σαν αυτό
      http://www.flickr.com/photos/kwekeljo/2941898336
      και σκέφτομαι προτού προβώ στην αγορά του καινούριου, να του αλλάξω αλυσίδα, ντίζες, τακουνάκια, λάστιχα, σαμπρέλες και ότι άλλο χρειαστεί, ώστε να δω αν θα με κερδίσει η ποδηλασία.
      Ευελπιστώ να πάνε όλα καλά, να κολλήσω με το άθλημα και σύντομα να με συντροφεύουν στις βόλτες μου μια κομψή Γαλλίδα (Peugeot) και μια πανέμορφη Ιταλιδούλα (Bianchi).

      posted in Αντίλογος
      V
      vermeer
    • RE: Η ζωή...ποδήλατο!

      Μετά από 20 χρόνια αποφάσισα και εγώ να προχωρήσω στην αγορά ενός ποδηλάτου και έχω καταλήξει στην κατηγορία των trekking. Η φυσική μου κατάσταση δεν είναι και η καλύτερη, είμαι 1,75 m και 80 kg, οπότε το θέλω για βόλτες στον ελεύθερο χρόνο μου κυρίως σε άσφαλτο και δευτερευόντως σε καλούς χωματόδρομους, ώστε να αρχίσω να κινούμαι και να ξεσκουριάζω.
      Πριν παραθέσω τα υποψήφια προς αγορά ποδήλατα, θα ήθελα να μου πείτε αν τα δισκόφρενα είναι σημαντικά καλύτερα από τα v-brakes στις κατηφόρες, τόσο σε απόδοση όσο και σε αντοχή. Μένω στην Καβάλα και έχουμε πολλές κατηφόρες.
      Στην αρχή σκεφτόμουν το KTM Life One
      http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... one-1.html
      για το οποίο διάβασα καλά σχόλια και μου αρέσει εμφανισιακά στα 430€.
      Στη συνέχεια όμως είδα το Bianchi Camaleonte Cross
      http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... cross.html
      και κυριολεκτικά έχω ενθουσιαστεί μαζί του , οπότε σκέφτομαι να κάνω την υπέρβαση, αφού κοστίζει περίπου 200€ περισσότερα. Το θέμα είναι ότι για το συγκεκριμένο μοντέλο δεν βρήκα κριτικές και στο κατάστημα που επισκέφτηκα δεν υπήρχε διαθέσιμο για να το δοκιμάσω. Έχει κανείς δοκιμάσει το συγκεκριμένο μοντέλο; Σε σχέση με το ΚΤΜ αξίζει η διαφορά στην τιμή ή θα πάρω χειρότερο ποδήλατο με περισσότερα χρήματα;
      Τέλος, αν μου προτείνετε να αγοράσω ποδήλατο με δισκόφρενα, σκέφτομαι το Ideal Ergomax Disc
      http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... -disc.html
      το οποίο βγαίνει στα περίπου 500€, αλλά δυστυχώς δεν με τρελαίνει όπως τα δύο προηγούμενα.

      posted in Αντίλογος
      V
      vermeer
    • RE: Πυρηνικό ατύχημα στη Fukushima

      Το ρεύμα εκκίνησης, μπορεί να είναι πρόβλημα, και το λέω από προσωπική εμπειρία. Συγκεκριμένα, σε αεριοστρόβιλο της ΔΕΗ (δεν είμαι ΔΕΗτζής, μηχανικός σε εταιρία ήμουν τότε), όταν κουβαλήσαμε μια γεννήτρια 1MW για να εκκινήσουμε έναν κινητήρα μερικών εκατοντάδων KW, διαπιστώσαμε αυτός δεν εκκινούσε. Φαντάζομαι ότι οι κινητήρες των αντλιών στη Fukushima θα είναι πολύ μεγαλύτερες, τάξεως MW και όχι KW, όποτε δεν είναι και τόσο εύκολο σε μια περιοχή που μόλις έχει χτυπηθεί από τσουνάμι να βρεις μια τόσο μεγάλη ντιζελογεννήτρια και να την κουβαλήσεις σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.
      Το να κουβαλήσεις, επίσης, αντλία κομπλαρισμένη με ντιζελογεννήτρια, πάλι δεν μου κάθεται καλά. Δεν είναι και το πιο εύκολο, να τη συνδέσεις στο κύκλωμα ψύξης όταν ο αντιδραστήρας λειτουργεί. Ο αντιδραστήρας αυτός είναι τύπου BWR που είναι άμεσου κύκλου, δηλαδή το νερό στο οποίο θα εκτεθούν οι τεχνικοί για να συνδέσουν την αντλία είναι αυτό που κυκλοφορεί μέσα στις ράβδους του καυσίμου. Συν τοις άλλοις, η πίεση λειτουργίας αυτού του κυκλώματος είναι 70 atm.
      Τα παραπάνω τα γράφω κάνοντας υποθέσεις αφού δεδομένα ακόμη δεν υπάρχουν αρκετά και θεωρώντας ότι το κύκλωμα ψύξης των αντιδραστήρων είναι παρόμοιο με των συμβατικών σταθμών. Επίσης οι γνώσεις μου πάνω στους πυρηνικούς αντιδραστήρες περιορίζονται σε ένα μάθημα πυρηνικής τεχνολογίας και αντιδραστήρων που είχαμε στο Πολυτεχνείο.
      Άρα, συγνώμη αν κάτι από τα παραπάνω δεν είναι αληθές, απλά προσπαθώ να δώσω μια λογική ερμηνεία.

      posted in Αντίλογος
      V
      vermeer
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr