-
Kαλησπερα παιδια.Μια ερωτηση.Μπορω να βαλω το 20βαλβιδο καπακι μου,σε αυτο το μπλοκ??Το εχει προσπαθησει κανεις??
-
Kαλησπερα παιδια.Μια ερωτηση.Μπορω να βαλω το 20βαλβιδο καπακι μου,σε αυτο το μπλοκ??Το εχει προσπαθησει κανεις??
-
Kαλησπερα παιδια.Μια ερωτηση.Μπορω να βαλω το 20βαλβιδο καπακι μου,σε αυτο το μπλοκ??Το εχει προσπαθησει κανεις??
-
-
Θεωρητικα αδυνατον. Γιατι να θες να κανεις κατι τετοιο?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Θεωρητικα αδυνατον. Γιατι να θες να κανεις κατι τετοιο?Mη βιάζεσαι να το πεις αυτό. Νομίζω σε Χοντα έχουν βάλει κεφαλή από τον IVTEC του Civic type R σε κινητήρα S2000.
Ακούγεται τρελό αλλά δεν αποκλείεται να γίνεται, τουλάχιστον μέχρι απόδειξης του αντιθέτου. -
Τα tfsi εχουν αμεσο ψεκασμο, τα 20V οχι. Οταν λεω αδυνατον εννοω οτι πρεπει να ξυλωσεις τα παντα. Αν δεχτουμε οτι ξυλωνεις κ τον αμεσο ψεκασμο (που θα πρεπει να γινει αλλαζοντας καπακι), δεν υπαρχει περιπτωση να δουλεψει τουρμπατο μοτερ με 10,5:1 συμπιεση κ ελληνικες βενζινες, χωρις αμεσο ψεκασμο. Αλλαζεις πιστονια? Τελικα με τι μενεις απο το original μοτερ?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Τα tfsi εχουν αμεσο ψεκασμο, τα 20V οχι. Οταν λεω αδυνατον εννοω οτι πρεπει να ξυλωσεις τα παντα. Αν δεχτουμε οτι ξυλωνεις κ τον αμεσο ψεκασμο (που θα πρεπει να γινει αλλαζοντας καπακι), δεν υπαρχει περιπτωση να δουλεψει τουρμπατο μοτερ με 10,5:1 συμπιεση κ ελληνικες βενζινες, χωρις αμεσο ψεκασμο. Αλλαζεις πιστονια? Τελικα με τι μενεις απο το original μοτερ?εεε, με τον κορμό?
Βασικά δεν ξέρω αν έχει καν νόημα μια τέτοια μετατροπή (στο παράδειγμα των Χοντα είχε νόημα και έδωσε λένε αποτελέσματα).
edit: βέβαια τη συμπίεση μπορείς να τη μειώσεις οπότε να χρησιμοποιήσεις κλασσικό ψεκασμό. -
Έχουν ίδια διάμετρο ;
-
Για να το ταιριάξεις υπάρχουν διάφοροι βαθμοί δυσκολίας... Δεν μιλάω ειδικά αλλά γενικά.
Είναι πολύ εύκολο όταν πρόκειται για παραλλαγή του ίδιου κινητήρα με διαφορετική διαδρομή ή και διάμετρο των κυλίνδρων. Αν δηλαδή ο τάδε 1400 έχει βγει 8βάλβιδος και 16βάλβιδος θα ταιριάζει έστω κι αν υπάρχουν διαφορές σε υλικά (πχ σφυρήλατα κλπ).Καταρχήν τα εντελώς απαραίτητα: να έχεις ίδιο αριθμό κυλίνδρων και να έχεις σωστές αποστάσεις από κύλινδρο σε κύλινδρο. Χωρίς αυτά φτιάξε άλλο καπάκι από την αρχή.
Μετά πρέπει να ταιριάζουν τα όρια των κυλίνδρων.... να μην αντιστοιχεί βαλβίδα εκεί που είναι το χιτώνιο.
Και βέβαια να ταιριάζουν οι τρύπες νερού και λαδιού.... δύσκολο να το παρακάμψεις κι αυτό... μαγιονέζα...Μετά αρχίζουν τα λιγότερο απαραίτητα....
Να ταιριάζουν οι θέσεις με τα σπειρώματα.... (ε με καλό υπολογισμό ανοίγεις αλλού... αν βρεις χώρο που δεν έχουν λόγο να έχουν προνοήσει να έχουν μέταλλο να σε περιμένει..)
Να βρεις φλάντζα που να ταιριάζει... (πρέπει να μπορείς να φτιάξεις...)
Να ταιριάζουν οι αποστάσεις για τις τροχαλίες για οδήγηση εκκεντροφόρων... (κάποια πατέντα θα φτιάξεις, θα τη ζυγοσταθμίσεις και καλά και είσαι έτοιμος)
Να μην βρίσκουν οι βαλβίδες στα πιστόνια (εύκολο, βάζεις άλλα πιστόνια ή εκκεντροφόρους)
Να είναι λογική η συμπίεση που προκύπτει.... (είπαμε βάζεις άλλα πιστόνια)
Και άντε και τα ταίριαξες όλα... θα ταιριάζουν τα χαρακτηριστικά εκκεντροφόρων, βαλβίδων και τυχόν υπερσυμπιεστή με αυτά του άλλου μπλοκ;
Ποιος θα προγραμματίσει τον εγκέφαλο; Ε καλά custom κατάσταση... θα διαλέξεις και ωραία μπουζάκισ σπέσιαλ.... να δω τον κόφτη που θα τον βάλεις και τι ρουτίνα συντήρησης θα ακολουθήσεις...
Καλή τύχη...(με ποιότητες μετάλλων, συντονισμούς, ακαμψίες, ροές λαδιού και ψυκτικού κλπ δεν ασχολούμαι, αυτά είναι ψιλά γράμματα...)
-
Kαλημερα.Λοιπον παιδια τα πραγματα εχουν καπως ετσι.Στο μοτερ (2.0 TFSI)τελικα ταιριαζει το δικο μoυ κεφαλαρι ακριβως.Λογω της ροικης που εχω οι τρυπες ερχονται ακριβως.Η φλαντζα παραμενει η ιδια του διλιτρου.Ολα τα περιφερειακα θα ειναι απο το δικο μου μοτερ (ΑGU).Δηλαδη με λιγα λογια.Θα παρω μονο το μπλοκ κομπλε του διλιτρου,(κορμος,καρτερ με ολα τα αντερα μεσα,και θα βαλω το δικο μου κεφαλαρι(20V),και ολα τα περιφερειακα του.Το μονο θεμα που μενει ειναι το θεμα συμπιεσης,οπου αυτο το λυνουμε.
-
Ο χρήστης fadomas έγραψε:
Kαλημερα.Λοιπον παιδια τα πραγματα εχουν καπως ετσι.Στο μοτερ (2.0 TFSI)τελικα ταιριαζει το δικο μoυ κεφαλαρι ακριβως.Λογω της ροικης που εχω οι τρυπες ερχονται ακριβως.Η φλαντζα παραμενει η ιδια του διλιτρου.Ολα τα περιφερειακα θα ειναι απο το δικο μου μοτερ (ΑGU).Δηλαδη με λιγα λογια.Θα παρω μονο το μπλοκ κομπλε του διλιτρου,(κορμος,καρτερ με ολα τα αντερα μεσα,και θα βαλω το δικο μου κεφαλαρι(20V),και ολα τα περιφερειακα του.Το μονο θεμα που μενει ειναι το θεμα συμπιεσης,οπου αυτο το λυνουμε.Και τι θα κερδίσεις από αυτό?
-
Σε ποιο αμαξι βαζεις τι? Γιατι τωρα καταλαβα οτι μαλλον προσπαθεις να φτιαξεις διλιτρο 20v, κ οχι 20v 2λιτρο.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Σε ποιο αμαξι βαζεις τι? Γιατι τωρα καταλαβα οτι μαλλον προσπαθεις να φτιαξεις διλιτρο 20v, κ οχι 20v 2λιτρο.2λιτρο (που ηταν 1.8 και εγινε 2λιτρο) 20VT ειχα δει σε ενα περιοδικο παλιοτερα, αυτο εχει γινει σε s3 8l
Kαλημερα.Λοιπον παιδια τα πραγματα εχουν καπως ετσι.Στο μοτερ (2.0 TFSI)τελικα ταιριαζει το δικο μoυ κεφαλαρι ακριβως.Λογω της ροικης που εχω οι τρυπες ερχονται ακριβως.Η φλαντζα παραμενει η ιδια του διλιτρου.Ολα τα περιφερειακα θα ειναι απο το δικο μου μοτερ (ΑGU).Δηλαδη με λιγα λογια.Θα παρω μονο το μπλοκ κομπλε του διλιτρου,(κορμος,καρτερ με ολα τα αντερα μεσα,και θα βαλω το δικο μου κεφαλαρι(20V),και ολα τα περιφερειακα του.Το μονο θεμα που μενει ειναι το θεμα συμπιεσης,οπου αυτο το λυνουμε.
Και τι θα κερδίσεις από αυτό?
ναι οντως
παντως να αναφερουμε οτι ο 20vt ειχε μεταβλητο βυθισμα βαλβιδων, ο 2λιτρος tfsi δεν εχει εκτος απο αυτον με διαμηκη τοποθετηση που μπαινει μονο στα Α4, Α5, Q5 εχει 2 εκδοσεις μια με 211 αλογα και 35 κιλα ροπης και μια με 180 αλογα και 32 κιλα ροπης
παντως συνεχιζω να αναρωτιεμαι γιατι να κανεις κατι τετοιο
-
Το δικο μου το μοτερ ειναι ενα AGU 18T 20V.Ντιζατο.Δεν εχει μεταβλητο χρονισμο.Βρηκα αυτο το μπλοκ σε πολλυ πολλυ καλη τιμη,και ετσι ειπα να το κανω.Το μπλοκ ειναι ολοκαινουργιο.Λογω της πολλυ καλης του καταστασης,τιμης,και της διαφορας κυβικων(200)μου προξενησε το ενδιαφερον σαν προτζεκτ.Τωρα αν ειναι να μπλεξω,χιλιες φορες να μην το κανω.Το δικο μου το μοτερ μεχρι στιγμης ειναι απροβληματιστο.Εχει γραμενα 230.000 χιλιομετρα,για αυτο και εκανα αυτην την σκεψη.
-
Ο χρήστης fadomas έγραψε:
Το δικο μου το μοτερ ειναι ενα AGU 18T 20V.Ντιζατο.Δεν εχει μεταβλητο χρονισμο.Βρηκα αυτο το μπλοκ σε πολλυ πολλυ καλη τιμη,και ετσι ειπα να το κανω.Το μπλοκ ειναι ολοκαινουργιο.Λογω της πολλυ καλης του καταστασης,τιμης,και της διαφορας κυβικων(200)μου προξενησε το ενδιαφερον σαν προτζεκτ.Τωρα αν ειναι να μπλεξω,χιλιες φορες να μην το κανω.Το δικο μου το μοτερ μεχρι στιγμης ειναι απροβληματιστο.Εχει γραμενα 230.000 χιλιομετρα,για αυτο και εκανα αυτην την σκεψη.Οτι θα μπλέξεις , θα μπλέξεις, αλλά αν το κάνεις τελικά , δώσε λεπτομέρειες και φωτογραφίες
-
Ο χρήστης fadomas έγραψε:
Το δικο μου το μοτερ ειναι ενα AGU 18T 20V.Ντιζατο.Δεν εχει μεταβλητο χρονισμο.Βρηκα αυτο το μπλοκ σε πολλυ πολλυ καλη τιμη,και ετσι ειπα να το κανω.Το μπλοκ ειναι ολοκαινουργιο.Λογω της πολλυ καλης του καταστασης,τιμης,και της διαφορας κυβικων(200)μου προξενησε το ενδιαφερον σαν προτζεκτ.Τωρα αν ειναι να μπλεξω,χιλιες φορες να μην το κανω.Το δικο μου το μοτερ μεχρι στιγμης ειναι απροβληματιστο.Εχει γραμενα 230.000 χιλιομετρα,για αυτο και εκανα αυτην την σκεψη.Αρα θελεις να φτιαξεις ενα υπερκυβισμενο 20β μοτερ σε αυτοκινητο παλιοτερης γενιας, κ οχι να βαλεις το 20β καπακι στο διλιτρο μοτερ σε αυτοκινητο νεοτερης γενιας (που θα ηταν καθαρη ανωμαλιακ ηταν αυτο που καταλαβα αρχικα). Αρα δεν σου χρειαζεται ο αμεσος ψεκασμος. Ετσι ισως να γινεται.
Ουσιαστικα δηλαδη παιρνεις ενα ετοιμο διλιτρο μπλοκ κ βαζεις καπακι+περιφερειακα του 20β, για να αποφυγεις ρεκτιφιε υπερκυβισμου στο δικο σου μοτερ. Δεδομενου ομως οτι θα αλλαξεις κ πιστονια (για την συμπιεση), τελικα το μονο που γλυτωνεις ειναι το ρεκτιφιαρισμα. Αξιζει? Δεν ξερω. Στην θεωρια τωρα ειναι πιο βατο (ουσιαστικα παιρνεις το ενα μπλοκ στην θεση του αλλου, μπιελες ιδιες, αλλα πιστονια), αλλα ουδεις ξερει.
@QsisVTS
Βεβαιως κ υπαρχει με μεταβλητο χρονισμο σε εγκαρσιο tfsi, στο τωρινο S3 απο την πρωτη μερα που εμφανιστηκε. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
@QsisVTS
Βεβαιως κ υπαρχει με μεταβλητο χρονισμο σε εγκαρσιο tfsi, στο τωρινο S3 απο την πρωτη μερα που εμφανιστηκε.αλλο ο μεταβλητος χρονισμος , εγω μιλησα για μεταβλητο βυθισμα βαλβιδων , εκτος κι αν δε ξερω τοσο πολυ πια το αυτοκινητο μου
μεταβλητο βυθισμα βαλβιδων εχει ο 1.8 tfsi (ή tsi στο υπολοιπο vag) και οι 2λιτροι που ανεφερα στο πατωμα του Α4 και ειναι μονο της audi (εχουν και αλλα dsg που σηκωνουν πολυ μεγαλυτερη ροπη, οχι σαν το dsg του s3 που ειναι οριακα )
το 20vt νομιζω οτι σε καποια φαση ειχε και μεταβλητο χρονισμο και μεταβλητο βυθισμα βαλβιδων
-
Δεν συμφέρει γιατί ο αριθμός του κινητήρα που είναι πάνω στο μπλοκ θα προδίσει τα 2 λίτρα και θα σε σκίζουν στα τέλη.
-
το συστημα valvelift ( μεταβλητο βυθισμα βαλβιδων ) υπαρχει μονο στο 2λιτρο μοτερ που φορουν τα Α4 και Α5 και Q5 για την ωρα σε εκδοσεις 180 ιππων και 32 κιλα ροπη και 211 ιππους και 35 κιλα ροπη.
ολα τα υπολοιπα μοτερ σε 1,8 και 2,0 λιτρα σε οποιοδηποτε αυτοκινητο του γκρουπ τα μοτερ τους εχουν μονο μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων εισαγωγης.
2.0TFSI