-
Μετά από αρκετή ταλαιπωρία και με σκοπό να γίνουν οι αναγνώστες του περιοδικού/forum πιο υποψιασμένοι με τις μάρκες αυτοκίνητων που επιλέγουν παραθέτω την ιστορία μου……
Είμαι κάτοχος ενός Α200 (W169) coupe Avantgarde και ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας 2006.
Από τα πρώτα χιλιόμετρα μαζί του άρχισαν τα προβλήματα έτσι έχουν αλλαχτεί τα πιο κάτω :- Μπεκ καυσίμου
- Ζαμφόρ μπροστινού συστήματος
- Μπροστινές αναρτήσεις
- Κάθισμα Οδηγού (μετακίνηση του στις στροφές)
- Κάθισμα Συνοδηγού (μετακίνηση του στις στροφές)
- Θήκη κινητού τηλεφώνου στο υπαβραχιόνιο(δεν έκλεινε)
- Επισκευή ανεμοθώρακα οροφής
- Αλλαγή οροφής (Το αυτοκίνητο μετά την επισκευή οροφής γέμισε νερά)
- Αφαλός κλειδαριάς οδηγού
- Πίσω αριστερό Τζάμι
- Πίσω δεξιά τζάμι
- Φλοτέρ Βενζίνης (ακόμα δεν δείχνει σωστά)
- Ζώνη ασφαλείας συνοδηγού
Έχω επισκεφτεί πολλές φορές το εξουσιοδοτημένο συνεργείο για μια αστάθεια και κραδασμούς που εμφανίζει ο κινητήρας στο ρελαντί. Δεν μπόρεσαν όμως να κάνουν κάτι μου είπαν ότι έτσι είναι όλα τα αυτοκίνητα της σειράς W169.
Ο αναπτήρας των πίσω καθισμάτων δεν έχει συνδεθεί ποτέ γιατί μόλις συνδεθεί μειώνεται ο εσωτερικός φωτισμός στα όργανα και το αυτοκίνητο είναι σε night mode.
Έχω επισκεφτεί το συνεργείο τουλάχιστον τέσσερις φόρες για τριγμούς που έρχονται από το πίσω μέρος. Την τελευταία φορά άλλαξα και λάστιχο πόρτας αλλά οι τριγμοί είναι εκεί. Το καλοκαίρι με τον καύσωνα σταματάμε τις κρύες μέρες επανέρχονται.
Πρόσφατα άρχισαν πάλι οι τριγμοί και από τα καθίσματα και γενικά όλο το αυτοκίνητο τρίζει παρά την καθ όλα ευγενική μεταχείριση και την προσεκτική οδηγική συμπεριφορά μου σε αυτό.
Στη συνέχεια ξεφλούδισε εσωτερικά η πόρτα του συνοδηγού και εμφανίστηκε εσωτερικά προχωρημένο στάδιο σκουριάς!
Σε ερευνά που έκανα στο διαδίκτυο και από ερώτηση σε ένα γνωστό που έχω στη Γερμάνια έμαθα ότι υπάρχει σχετικά ανάκληση για τα μοντέλα W169 σχετικά με τις πόρτες και το καπό.
Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έχει επισκεφτεί μόνο εξουσιοδοτημένα συνεργεία ποτέ δεν με ενημέρωσαν για τη συγκεκριμένη ανάκληση. Αρχικά δέχτηκα να μου αλλάξουν την πόρτα με καινούργια. Έτσι όταν με ειδοποίησαν ότι η πόρτα μου ήρθε κανονίσαμε για να μην μείνει μέσα το αυτοκίνητο να προγραμματίσουμε την επισκευή με το επόμενο τακτικό service που γίνεται στην ΕΚΚΑ.
Τώρα που επικοινώνησα για να κλείσω ραντεβού για service άλλαξαν τα δεδομένα και δεν μου αλλάζουν την πόρτα αλλά μπορούν μονό να την επισκευάσουν.
Να ξύσουν την σκουριά και να την βάψουν από πάνω!!!
Είναι γεγονός ότι έχω επισκεφτεί το εξουσιοδοτημένο συνεργείο Mercedes πάνω από 30 φόρες μέσα σε αυτά τα 2-3 χρόνια. Επειδή παλαιοτέρα είχα στην κατοχή μου και άλλα Mercedes και ακόμα έχω παράλληλα ένα σειρά 124. Επειδή έχω εμπειρία και από άλλες γερμανικές μάρκες Audi και BMW θεωρώ ότι αυτά που έχω περάσει είναι απαράδεκτα. Θυμίζουν ιταλικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 80, μια και η Ιταλία τελευταία κατασκευάζει πολύ καλά και αξιόπιστα αυτοκίνητα.
Είναι γεγονός από την περίπτωση μου ότι δεν πρέπει να παίρνουμε τα μικρά μοντέλα εταιρειών που πιθανά να είχαν αξιόπιστο όνομα στο παρελθόν. Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο μου ήταν full option και μάλιστα η ακριβότερη έκδοση. Είμαι ποια πεπεισμένος ότι φθηνότερα και άλλων όχι τόσων διάσημων εταιρειών αυτοκίνητα είναι σίγουρα μια καλύτερη αγορά.
Καλές βόλτες !
Στη διάθεση του περιοδικου ολα τα σχετικά παραστατικά. -
Μετά από αρκετή ταλαιπωρία και με σκοπό να γίνουν οι αναγνώστες του περιοδικού/forum πιο υποψιασμένοι με τις μάρκες αυτοκίνητων που επιλέγουν παραθέτω την ιστορία μου……
Είμαι κάτοχος ενός Α200 (W169) coupe Avantgarde και ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας 2006.
Από τα πρώτα χιλιόμετρα μαζί του άρχισαν τα προβλήματα έτσι έχουν αλλαχτεί τα πιο κάτω :- Μπεκ καυσίμου
- Ζαμφόρ μπροστινού συστήματος
- Μπροστινές αναρτήσεις
- Κάθισμα Οδηγού (μετακίνηση του στις στροφές)
- Κάθισμα Συνοδηγού (μετακίνηση του στις στροφές)
- Θήκη κινητού τηλεφώνου στο υπαβραχιόνιο(δεν έκλεινε)
- Επισκευή ανεμοθώρακα οροφής
- Αλλαγή οροφής (Το αυτοκίνητο μετά την επισκευή οροφής γέμισε νερά)
- Αφαλός κλειδαριάς οδηγού
- Πίσω αριστερό Τζάμι
- Πίσω δεξιά τζάμι
- Φλοτέρ Βενζίνης (ακόμα δεν δείχνει σωστά)
- Ζώνη ασφαλείας συνοδηγού
Έχω επισκεφτεί πολλές φορές το εξουσιοδοτημένο συνεργείο για μια αστάθεια και κραδασμούς που εμφανίζει ο κινητήρας στο ρελαντί. Δεν μπόρεσαν όμως να κάνουν κάτι μου είπαν ότι έτσι είναι όλα τα αυτοκίνητα της σειράς W169.
Ο αναπτήρας των πίσω καθισμάτων δεν έχει συνδεθεί ποτέ γιατί μόλις συνδεθεί μειώνεται ο εσωτερικός φωτισμός στα όργανα και το αυτοκίνητο είναι σε night mode.
Έχω επισκεφτεί το συνεργείο τουλάχιστον τέσσερις φόρες για τριγμούς που έρχονται από το πίσω μέρος. Την τελευταία φορά άλλαξα και λάστιχο πόρτας αλλά οι τριγμοί είναι εκεί. Το καλοκαίρι με τον καύσωνα σταματάμε τις κρύες μέρες επανέρχονται.
Πρόσφατα άρχισαν πάλι οι τριγμοί και από τα καθίσματα και γενικά όλο το αυτοκίνητο τρίζει παρά την καθ όλα ευγενική μεταχείριση και την προσεκτική οδηγική συμπεριφορά μου σε αυτό.
Στη συνέχεια ξεφλούδισε εσωτερικά η πόρτα του συνοδηγού και εμφανίστηκε εσωτερικά προχωρημένο στάδιο σκουριάς!
Σε ερευνά που έκανα στο διαδίκτυο και από ερώτηση σε ένα γνωστό που έχω στη Γερμάνια έμαθα ότι υπάρχει σχετικά ανάκληση για τα μοντέλα W169 σχετικά με τις πόρτες και το καπό.
Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έχει επισκεφτεί μόνο εξουσιοδοτημένα συνεργεία ποτέ δεν με ενημέρωσαν για τη συγκεκριμένη ανάκληση. Αρχικά δέχτηκα να μου αλλάξουν την πόρτα με καινούργια. Έτσι όταν με ειδοποίησαν ότι η πόρτα μου ήρθε κανονίσαμε για να μην μείνει μέσα το αυτοκίνητο να προγραμματίσουμε την επισκευή με το επόμενο τακτικό service που γίνεται στην ΕΚΚΑ.
Τώρα που επικοινώνησα για να κλείσω ραντεβού για service άλλαξαν τα δεδομένα και δεν μου αλλάζουν την πόρτα αλλά μπορούν μονό να την επισκευάσουν.
Να ξύσουν την σκουριά και να την βάψουν από πάνω!!!
Είναι γεγονός ότι έχω επισκεφτεί το εξουσιοδοτημένο συνεργείο Mercedes πάνω από 30 φόρες μέσα σε αυτά τα 2-3 χρόνια. Επειδή παλαιοτέρα είχα στην κατοχή μου και άλλα Mercedes και ακόμα έχω παράλληλα ένα σειρά 124. Επειδή έχω εμπειρία και από άλλες γερμανικές μάρκες Audi και BMW θεωρώ ότι αυτά που έχω περάσει είναι απαράδεκτα. Θυμίζουν ιταλικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 80, μια και η Ιταλία τελευταία κατασκευάζει πολύ καλά και αξιόπιστα αυτοκίνητα.
Είναι γεγονός από την περίπτωση μου ότι δεν πρέπει να παίρνουμε τα μικρά μοντέλα εταιρειών που πιθανά να είχαν αξιόπιστο όνομα στο παρελθόν. Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο μου ήταν full option και μάλιστα η ακριβότερη έκδοση. Είμαι ποια πεπεισμένος ότι φθηνότερα και άλλων όχι τόσων διάσημων εταιρειών αυτοκίνητα είναι σίγουρα μια καλύτερη αγορά.
Καλές βόλτες !
Στη διάθεση του περιοδικου ολα τα σχετικά παραστατικά. -
Μετά από αρκετή ταλαιπωρία και με σκοπό να γίνουν οι αναγνώστες του περιοδικού/forum πιο υποψιασμένοι με τις μάρκες αυτοκίνητων που επιλέγουν παραθέτω την ιστορία μου……
Είμαι κάτοχος ενός Α200 (W169) coupe Avantgarde και ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας 2006.
Από τα πρώτα χιλιόμετρα μαζί του άρχισαν τα προβλήματα έτσι έχουν αλλαχτεί τα πιο κάτω :- Μπεκ καυσίμου
- Ζαμφόρ μπροστινού συστήματος
- Μπροστινές αναρτήσεις
- Κάθισμα Οδηγού (μετακίνηση του στις στροφές)
- Κάθισμα Συνοδηγού (μετακίνηση του στις στροφές)
- Θήκη κινητού τηλεφώνου στο υπαβραχιόνιο(δεν έκλεινε)
- Επισκευή ανεμοθώρακα οροφής
- Αλλαγή οροφής (Το αυτοκίνητο μετά την επισκευή οροφής γέμισε νερά)
- Αφαλός κλειδαριάς οδηγού
- Πίσω αριστερό Τζάμι
- Πίσω δεξιά τζάμι
- Φλοτέρ Βενζίνης (ακόμα δεν δείχνει σωστά)
- Ζώνη ασφαλείας συνοδηγού
Έχω επισκεφτεί πολλές φορές το εξουσιοδοτημένο συνεργείο για μια αστάθεια και κραδασμούς που εμφανίζει ο κινητήρας στο ρελαντί. Δεν μπόρεσαν όμως να κάνουν κάτι μου είπαν ότι έτσι είναι όλα τα αυτοκίνητα της σειράς W169.
Ο αναπτήρας των πίσω καθισμάτων δεν έχει συνδεθεί ποτέ γιατί μόλις συνδεθεί μειώνεται ο εσωτερικός φωτισμός στα όργανα και το αυτοκίνητο είναι σε night mode.
Έχω επισκεφτεί το συνεργείο τουλάχιστον τέσσερις φόρες για τριγμούς που έρχονται από το πίσω μέρος. Την τελευταία φορά άλλαξα και λάστιχο πόρτας αλλά οι τριγμοί είναι εκεί. Το καλοκαίρι με τον καύσωνα σταματάμε τις κρύες μέρες επανέρχονται.
Πρόσφατα άρχισαν πάλι οι τριγμοί και από τα καθίσματα και γενικά όλο το αυτοκίνητο τρίζει παρά την καθ όλα ευγενική μεταχείριση και την προσεκτική οδηγική συμπεριφορά μου σε αυτό.
Στη συνέχεια ξεφλούδισε εσωτερικά η πόρτα του συνοδηγού και εμφανίστηκε εσωτερικά προχωρημένο στάδιο σκουριάς!
Σε ερευνά που έκανα στο διαδίκτυο και από ερώτηση σε ένα γνωστό που έχω στη Γερμάνια έμαθα ότι υπάρχει σχετικά ανάκληση για τα μοντέλα W169 σχετικά με τις πόρτες και το καπό.
Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έχει επισκεφτεί μόνο εξουσιοδοτημένα συνεργεία ποτέ δεν με ενημέρωσαν για τη συγκεκριμένη ανάκληση. Αρχικά δέχτηκα να μου αλλάξουν την πόρτα με καινούργια. Έτσι όταν με ειδοποίησαν ότι η πόρτα μου ήρθε κανονίσαμε για να μην μείνει μέσα το αυτοκίνητο να προγραμματίσουμε την επισκευή με το επόμενο τακτικό service που γίνεται στην ΕΚΚΑ.
Τώρα που επικοινώνησα για να κλείσω ραντεβού για service άλλαξαν τα δεδομένα και δεν μου αλλάζουν την πόρτα αλλά μπορούν μονό να την επισκευάσουν.
Να ξύσουν την σκουριά και να την βάψουν από πάνω!!!
Είναι γεγονός ότι έχω επισκεφτεί το εξουσιοδοτημένο συνεργείο Mercedes πάνω από 30 φόρες μέσα σε αυτά τα 2-3 χρόνια. Επειδή παλαιοτέρα είχα στην κατοχή μου και άλλα Mercedes και ακόμα έχω παράλληλα ένα σειρά 124. Επειδή έχω εμπειρία και από άλλες γερμανικές μάρκες Audi και BMW θεωρώ ότι αυτά που έχω περάσει είναι απαράδεκτα. Θυμίζουν ιταλικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 80, μια και η Ιταλία τελευταία κατασκευάζει πολύ καλά και αξιόπιστα αυτοκίνητα.
Είναι γεγονός από την περίπτωση μου ότι δεν πρέπει να παίρνουμε τα μικρά μοντέλα εταιρειών που πιθανά να είχαν αξιόπιστο όνομα στο παρελθόν. Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο μου ήταν full option και μάλιστα η ακριβότερη έκδοση. Είμαι ποια πεπεισμένος ότι φθηνότερα και άλλων όχι τόσων διάσημων εταιρειών αυτοκίνητα είναι σίγουρα μια καλύτερη αγορά.
Καλές βόλτες !
Στη διάθεση του περιοδικου ολα τα σχετικά παραστατικά. -
έχοντας οδηγήσει για μια έβδομμάδα, μια Β class στην γερμανία, μου έδωσε την εντύπωση πολύ χειρότερης ποιότητας από αυτό που περίμενα από Μερκ. φίλος επίσης με A class ταλαιπωρήθηκε με αρκετά προβλήματα. Κάποια από αυτά λύθηκαν .... με κάποια έμαθε να ζει με αυτά πχ καλωδιώσεις ηλ καθρεπτών που κόβονται από το άνοιξε κλείσε αρκετά συχνά.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
έχοντας οδηγήσει για μια έβδομμάδα, μια Β class στην γερμανία, μου έδωσε την εντύπωση πολύ χειρότερης ποιότητας από αυτό που περίμενα από Μερκ. φίλος επίσης με A class ταλαιπωρήθηκε με αρκετά προβλήματα. Κάποια από αυτά λύθηκαν .... με κάποια έμαθε να ζει με αυτά πχ καλωδιώσεις ηλ καθρεπτών που κόβονται από το άνοιξε κλείσε αρκετά συχνά.Και εγώ που νόμιζα ότι ήταν χαρακτηριστικό των PSA (306, Xsara, ZX κλπ) αυτό
-
Σε αυτοκίνητο 3ετίας λογικά έχει λήξει η εγγύηση οπότε η τους κυνηγάς με οποιοδήποτε μέσο να στο φτιάξουν η το σπρόχνεις.
-
Ο χρήστης Costas Moraitis έγραψε:
...
Είναι γεγονός από την περίπτωση μου ότι δεν πρέπει να παίρνουμε τα μικρά μοντέλα εταιρειών που πιθανά να είχαν αξιόπιστο όνομα στο παρελθόν. Να σημειώσω εδώ ότι το αυτοκίνητο μου ήταν full option και μάλιστα η ακριβότερη έκδοση. Είμαι ποια πεπεισμένος ότι φθηνότερα και άλλων όχι τόσων διάσημων εταιρειών αυτοκίνητα είναι σίγουρα μια καλύτερη αγορά.
...Μη το λες αυτό ... κάτοχοι ML, C, E έχουν τα παραπονά τους.
Εμπειρικά απο φίλο πάντως που πήρε μεταχειρισμένη Α140 (W168) είχε πολλά θέματα ποιότητας και ηλεκτρικών αλλά ευτυχώς όχι μηχανικά και όπως λέει και ο johnkyr ... έμαθε να ζει με αυτά!
-
Προσπάθησα να το πουλήσω πριν ένα χρόνο προ κρίσης κλπ
αλλά δεν ενδιαφέρθηκε κάνεις (ούτε τι χρώμα είναι) η δε μερσεντές είχε τη χαρά να
μου δώσει ως ανταλλαγή 12000€ για ένα αυτοκίνητο 2 1/2 ετών που είχε αγορά 39600€.
προτίμησα να φωνάξω τους φίλους μου και τα κανάλια
και να το κάψουμε σε μια πλατεία, να το χαρούμε κιόλας.
Έγραψα γράμμα και στη Γερμάνια αλλά αδιαφόρησαν.
Τώρα θέλω να το κρατήσω και να εκδώσω το service History Book
Θα έχει ενδιαφέρων μετά από 5 χρόνια. -
Σόρρυ για το άσχετο, αλλά 40k για A-class ή κατάλαβα κάτι λάθος;
-
39600€?Πρεπει να εχει ολο το προσθετο εξοπλισμο επανω .
-
-
Όπως σου είπα, έπαιρνες αργαλείο με τόσα λεφτά
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σόρρυ για το άσχετο, αλλά 40k για A-class ή κατάλαβα κάτι λάθος;Έλα ντε. Αυτό αναρωτήθηκα κι εγώ. 40,000€ για Α-Class?
-
Τι εκανε λεει 40 χιλιαρικα για ενα Α-CLASS?Γιατι δεν ειδες καμια αουντα ρε φιλε θα αγοραζες α4 σουπερ ντουπερ ενισχυμενο!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Τι εκανε λεει 40 χιλιαρικα για ενα Α-CLASS?Γιατι δεν ειδες καμια αουντα ρε φιλε θα αγοραζες α4 σουπερ ντουπερ ενισχυμενο!Με τα ίδια ευρώ έπαιρνε 2 τεμάχια Μazda 6 με μηδέν προβλήματα made in Jaqpan και με ωφέλιμη διάρκεια ζωής μια εικοσαετία (όσο οι αλησμόνητες Mercedes W123/124)
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Τι εκανε λεει 40 χιλιαρικα για ενα Α-CLASS?Γιατι δεν ειδες καμια αουντα ρε φιλε θα αγοραζες α4 σουπερ ντουπερ ενισχυμενο!
Με τα ίδια ευρώ έπαιρνε 2 τεμάχια Μazda 6 με μηδέν προβλήματα made in Jaqpan και με ωφέλιμη διάρκεια ζωής μια εικοσαετία (όσο οι αλησμόνητες Mercedes W123/124)
Ναι αλλα αμα γουσταρε Γερμανια εκανε λαθος επιλογη.Εγω προσωπικα θα εβλεπα audi/bmw.
-
Ρε παιδια εχει που εχει το πονο του ο αλλος τι ασχολειστε με το ποσο εκανε..
-
Όχι ρε παιδιά. 40 χιλιάρικα για Α class δείχνουν έλλειψη ενημέρωσης και αυτοκινητιστικής παιδείας (συγγνώμη φίλε μου αλλά δεν οδήγησες τίποτε άλλο? Δεν ρώτησες?). Άντε για το αστέρι, βουρ.
Και πάλι συγγνώμη αλλά του αδελφού μου θα του έριχνα φάπα κιόλας -
ε, όπως και να το κάνεις, το να έδωσε 40κ για Α-class ...ακούγεται κάπως.
-
Υπερβολικό ίσως ναι ... αλλά παραλογο όχι!
Εκεί που άλλες εταιρίες υπερτιμούν οι ίδιες τα αμάξια τους (και τα υποτιμούν μετά σαν μεταχειρισμένα) απλώς σ' αυτή τη περίπτωση υπερτιμήθηκε απο τον κάτοχο του.
Μια 316 έχει στο τιμοκαταλογο έως και 35.000 ευρώ, ενώ πριν κανένα χρόνο τα Sorento/SantaFe έβγαιναν μέχρι και 40.000€ για να τα πουλάνε τώρα ... 25.000€! Ή στο όνομα της 'οικολογίας' μια 1600άρα C180 θέλει 35.000, η τιμολόγηση της Vag ... +10.000€ επιπλέον η διαφορά τιμής στο Α4 (για να είναι Audi) από το 'ίδιο' Skoda Suberb, ή ... Tiguan 1,4 λέγε με -πάνω απο 30.000€ η έκδοση με στανταρ τα χειριστήρια στο τιμόνι, ή το 'υπεραξιόπιστο' Yaris που το 1,3 αγγίζει έυκολα τα 16.000€ ... ακριβότερο απο σχεδόν όλα τα μικρομεσαία στις βασικές τους εκδόσεις!ΥΓ. Θα πείτε βέβαια ... το ένα έχει Turbo, το άλλο καλά πλαστικά και δέρματα, το άλλο όμορφη σχεδίαση, το άλλο είναι premium. Όμως ... το καθένα φαίνεται διαφορετικό στα μάτια ... και στη τσέπη του καθενός!
Προβλήματα με A class W169