-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Μένω 4km από τη πανεπιστημιούπολη.
4 χιλιόμετρα;;;; εγώ θα πήγαινα με τα πόδια!!!!!!
Το θέμα είναι σε τι κατάσταση φτάνεις εκεί..
Δε γίνεται να πηγαίνω εκεί ιδρωμένος, είναι αρκετή ανηφόρα.Ε τότε .. θα γύρναγα με τα πόδια!!!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Μένω 4km από τη πανεπιστημιούπολη.
4 χιλιόμετρα;;;; εγώ θα πήγαινα με τα πόδια!!!!!!
Τα 4000 μέτρα είναι 5334 βήματα ενος μέσου άνδρα αν υποτεθεί ότι κάθε βήμα είναι 0,75 του μέτρου.
Μια στρατιωτική ομάδα(όχι ελληνες κληρωτοί) με ρυθμό πορείας κάνει 120 βήματα το λεπτό, άρα εάν κάνεις κι εσύ (που δεν είσαι στρατιώτης) 120 βήματα το λεπτό θα θέλεις 44+ λεπτά για να φτάσεις και σε τι κατάσταση θα φτάσεις βέβαια και αν η διαδρομή είναι ευθεία...Και σκέψου ότι θα έχεις άλλα τόσα επιστροφή και αυτό θα γίνεται κάθε μέρα..... -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Μένω 4km από τη πανεπιστημιούπολη.
4 χιλιόμετρα;;;; εγώ θα πήγαινα με τα πόδια!!!!!!
Τα 4000 μέτρα είναι 5334 βήματα ενος μέσου άνδρα αν υποτεθεί ότι κάθε βήμα είναι 0,75 του μέτρου.
Μια στρατιωτική ομάδα(όχι ελληνες κληρωτοί) με ρυθμό πορείας κάνει 120 βήματα το λεπτό, άρα εάν κάνεις κι εσύ (που δεν είσαι στρατιώτης) 120 βήματα το λεπτό θα θέλεις 44+ λεπτά για να φτάσεις και σε τι κατάσταση θα φτάσεις βέβαια και αν η διαδρομή είναι ευθεία...Και σκέψου ότι θα έχεις άλλα τόσα επιστροφή και αυτό θα γίνεται κάθε μέρα.....Είναι καλύτερα να περνάμε την ζωή μας στο κάθισμα του αυτοκινήτου μας , στο κάθισμα του γραφείου μας , στο κάθισμα της καφετέριας κ.λ.π. να τρώμε και να τρώμε !!! Το περπάτημα κάνει κακό , έτσι όπως ζουν οι περισσότεροι δεν έχει μεγάλη διαφορά η ζωή που κάνουνε από αυτόν που είναι αναγκαστικά καθηλωμένος σε αναπηρικό κάθισμα!!!!!
Προσωπικά προσπαθώ κάθε μέρα να περπατώ , τώρα που μπαίνει ο χειμώνας το μεσημεράκι κάνω 2-3 χιλιόμετρα, το καλοκαίρι πολύ περπάτημα και όταν βρίσκομαι Αθήνα περπατώ συνέχεια μιλάμε για χιλιόμετρα!!! Περπατήστε κάνει καλό , μη περπατάτε μόνο από τον καναπέ μέχρι το ψυγείο...... -
Σε γενικές γραμμές δίκιο έχεις, αλλά , μιλώντας για μένα που απέχω 4 χλμ συμπτωματικά, εάν δουλευεις στις 7 το πρωί, πρέπει να ξεκινήσεις στις 6 και το χειμώνα είναι ακόμα βράδυ έξω + κρύο, άρα πρέπει να ντυθείς καλά, και περπατώντας να ιδρώσεις. Και μετά πως θα είσαι στο γραφείο που έχει καλοριφέρ κι όλοι είναι με πουκαμισάκι; Το δικό σου πουκαμισάκι θα έχει στάμπες ιδρώτα Άσε που τα 4 χλμ δεν γίνονται με σκαρπινάκι και υδρόφιλη καλτσούλα Εκτός εάν φοράς αθλητικά και αλλάζεις κάπου. Και μετά πάλι τα ίδια για επιστροφή; Βάλε ότι τα γόνατα έχουν αρχίσει να μας χαιρετάνε, οπότε, εγώ χρησιμοποιώ 3 φορές λεωφορείο και 2 φορές αυτοκίνητο εβομαδιαίως απλά για να κοιμάμαι 20 λεπτά περισσότερο
-
Αναλόγως.
Κατά βάση μετακινούμαι στη δουλειά μου με λεωφορείο + μετρό και ας έχει συνολικά κανένα 15 περπάτημα ανηφόρα. Το να πήζω στην κίνηση 1η - 2α και να φτάνω στη δουλειά ήδη με τα νεύρα τσατάλια δεν μου πολυαρέσει και ας είναι γρηγορότερο το ΙΧ στην επιστροφή. Αν βάλουμε στην εξίσωση ότι το πρωί όντας ημιυπνωτισμένος και μέσα στη τόση κίνηση νιώθω εξαιρετικά ανασφαλής σαν οδηγός, το κόστος σε χρήματα και το περιβαλλοντικό που και τα δύο είναι σημαντικότατα για μένα (και μάλλον οι κύριοι λόγοι επιλογής των ΜΜΜ το πρωί), τη βελτιωμένη φυσική κατάσταση και την αποφυγή βαριεστημάρας του ΙΧ (το σπίτι - δουλειά, δουλειά - σπίτι είναι ο θάνατος της ...ερωτικής σχέσης με το αυτοκίνητο) τα ΜΜΜ πλεονεκτούν.
Το Βράδυ τα πράγματα αλλάζουν βεβαίως και όπου ξέρω ότι θα βρω εύκολα πάρκινγκ ή ξέρωα πα ότι δεν θα βρω πάρκινγκ αλλά τελικά ...φάω παντόφλα θα προτιμήσω το ΙΧ, φροντίζοντας όμως να κανονίσω ένα καλό πλάνο ώστε να μαζέψω όσους περισσότερους μπορώ από την παρέα. Γενικά δεν μου πολυαρέσει να το αφήνω σε πάρκινγκ και πολύ χειρότερα σε παρκαδόρους οπότε δεν με πειράζει να περπατήσω λίγακι παράπανω για μία καλή θέση πάρκινγκ. Ωστόσο και το σενάριο αμάξι - μετρό στον πηγαιμό και ταρίφας - αυτοκίνητο (που το έχω αφήσει στο μετρό) δεν είναι κακό οπότε αν δεν αντέξω την γκρίνια το προτιμώ γλιτώνοντας τυχόν άκυρα μποτιλιαρίσματα και ψυχοφθόρες αναζητήσεις θέσης στάθμευσης.
Σε κοντινές αποστάσεις μπορεί να προτιμήσω και τα πόδια εάν ξέρω ότι σάββατο πρωί θα γίνεται ο γνωστός πανζουρλισμός με τις soccer moms να έχουν βγει ...αρματωμένες με σουβ και να πηγαίνουν προς πάσα κατεύθυνση και να παρκάρουν όπου λάχει.
Ζηλέυω τους δίκυκλους πραγματικά με την ευκολία που έχουν αλλά είναι επικίνδυνο γμτ πολύ επικίνδυνο και έχοντας στην οικογένεια αρκετά δραματικά περιστατικά με δίκυκλα δύσκολα θα αλλάξω γνώμη...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Προς το παρόν η λύση λέγεται δίκυκλο. Είτε scooter είτε παπί είτε κανονική μηχανή. Ακόμα κι αν κινείσαι όπως τα αμάξια (δλδ χωρίς χώσιμο, απλά να περιμένεις στο κέντρο της λωρίδας) όπου ο κίνδυνος για τον αναβάτη μειώνεται πολύ, όταν φτάσεις δεν χρειάζεσαι πάνω από μερικά δευτερόλεπτα για να βρεις σημείο να παρκάρεις.Ναι αλλά εάν δείς τον χάρο με τα μάτια σου, 1-2 φορές... το ξανασκέφεσαι...
-
Αν μένεις σε επαρχία, το ΙΧ είναι μονόδρομος. Είσαι απλά μισός άνθρωπος.
π.χ. για να πάω στο super market είναι από σταση 20-25 λεπτών με τα πόδια. Το ίδιο από την άλλη μεριά αν θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω το ΚΤΕΛ, με 5-6 δρομόλόγια όλη μέρα το χειμώνα(πολλαπλασιάζονται το καλοκαίρι). Θέλεις να ανεβείς στην Θεσσαλονίκη και κάνεις 3 ώρες!!! 1 ώρα max με το αυτοκίνητο.
Δε συζητάμε ότι για εντός χωριού το καλοκαίρι, η λύση είναι ένα scooterάκι ή καλύτερα παπάκι(αν το σηκώνει το image )Πάμε τώρα και στην πόλη. Αν θα έμενα στο κέντρο δεν θα είχα καν αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει λόγος. Scooter και μόνο. Πας παντού και γρήγορα. Τώρα αν μένεις λίγο παραέξω, που υπάρχει άνεση σε parking, ένα αυτοκίνητο εξηπηρετεί σε πολλές στιγμές. Το κακό όμως είναι, ότι η συνήθεια χρήσης του οδηγεί σε υπερχρήση. Ακόμα και σε διαδρομές, που με τα ΜΜΜ θα πήγαινες γρηγορότερα και ασφαλέστερα.
6 χρόνια έκανα το Καλαμαριά-Σίνδο κάθε πρωί... Πήγα και με λεωφορείο, πήγα και με αυτοκίνητο δικό μου, και συνοδηγός, και συνεπιβάτης σε παπάκι ακόμα... Το χειρότερο ήταν στη συγκεκριμένη διαδρομή το λεωφορείο... Έφτανες κουρασμένος στη σχολή και το μεσημέρι που τελείωνες, σκεφτόσουν πως θα φύγεις... -
Το μόνο άγχος που δεν έχω είναι το που θα πάω, πως θα πάω και που θα παρκάρω, το hondaκι μου να' ναι καλά, τώρα για αυτούς τους χρόνους που διαβάζω οτι σπαταλάτε για να πάτε στον προορισμό σας ειλικρινά σας θαυμάζω για την υπομονή σας να περιμένετε να κινηθείτε σε μια πόλη όπου τα πάντα είναι ακίνητα και όλοι οι δρόμοι κορεσμένοι.
-
μεταξυ ησαπ-μετρο και λεωφορειων υπαρχει μια χαωδης διαφορα ωστε να τα βαζουμε ολα μαζι στα ΜΜΜ.το λεωφορειο σε κουραζει πολυ,αναμονη στη σταση,ασταθμητος παραγοντας(σημερα περιμενα 1 ωρα το λεωφορειο στο κεντρο της αθηνας)γεροι που τσακωνονται,τσακωμοι με τον οδηγο,δεκαδες στασεις οπου χανεται αρκετος χρονος.
επισης ησαπ-μετρο εχει και μεγαλες διαφορες ως προς τον πληθυσμο που τα χρησιμοποιει
σε μετρο-ησαπ ειναι πιο κυριλλε και για καποιο περιεργο λογο γεροι-πακιστανοι δεν πατανε. ενω το χρησιμοποιουν αρκετοι γιαπηδες-ταγιερ που στα λεωφορεια σπανια βλεπεις τετοιους.γενικα πιστευω τα μμμ στην αθηνα ειναι αρκετα καλα και καλυπτουν αρκετες διαδρομες.ενω σε καποιες στασεις μετρο-ησαπ στο κεντρο γινεται χαμος σαρδελες κτλπ οι στασεις των προαστειων ειναι αδειες κατι που σημαινει οτι υπαρχει παρα πολυς κοσμος που ενω τον καλυπτει το μετρο δεν το χρησιμοποιει.το προβλημα ειναι η νοοτροπια του μικροαστου,η ιδια νοοτροπια που παρκαρει στο πεζοδρομιο ενω 10 μετρα πιο περα εχει απλα
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Είναι καλύτερα να περνάμε την ζωή μας στο κάθισμα του αυτοκινήτου μας , στο κάθισμα του γραφείου μας , στο κάθισμα της καφετέριας κ.λ.π. να τρώμε και να τρώμε !!! Το περπάτημα κάνει κακό , έτσι όπως ζουν οι περισσότεροι δεν έχει μεγάλη διαφορά η ζωή που κάνουνε από αυτόν που είναι αναγκαστικά καθηλωμένος σε αναπηρικό κάθισμα!!!!!
Προσωπικά προσπαθώ κάθε μέρα να περπατώ , τώρα που μπαίνει ο χειμώνας το μεσημεράκι κάνω 2-3 χιλιόμετρα, το καλοκαίρι πολύ περπάτημα και όταν βρίσκομαι Αθήνα περπατώ συνέχεια μιλάμε για χιλιόμετρα!!! Περπατήστε κάνει καλό , μη περπατάτε μόνο από τον καναπέ μέχρι το ψυγείο......Παρόλο που πάω με τα πόδια στην εργασία μου (25 λεπτά απόσταση), συνέχεια πιάνω τον εαυτό μου να βρίζω τη στιγμή που περπατώ σε αυτή τη (γαμω)χώρα...
Γιατί;
Γιατί είναι εύκολο να λέμε ότι πρέπει να περπατάμε, αλλά για να περπατήσει κάποιος άνθρωπος θα πρέπει να υπάρχουν:- Πεζοδρόμια
- Πεζοδρόμια χωρίς κακοτεχνίες
- Ελεύθερα πεζοδρόμια χωρίς αυτοκίνητα/μηχανάκια/τραπεζάκια/κάδους απορριμμάτων/καφάσια/τραπέζια/καρέκλες/γλάστρες/δέντρα/φυτά κλπ...κλπ...
- Δρόμοι με υπονόμους που να δέχονται λάσπες και νερά
- Οδηγοί αυτοκινήτων που σέβονται τον ΚΟΚ και κυρίως τους πεζούς που είναι δίπλα τους.
- Κάτοικοι πολυκατοικιών που σέβονται τους ανθρώπους στα πεζοδρόμια και δεν τους πετούν στο κεφάλι τυρόπιτες, πορτοκάλια, σκουπίδια κλπ...κλπ...
- Φανάρια στους δρόμους που λειτουργούν κανονικά και υπαρκτές διαβάσεις πεζών.
- Μαντρωμένα οικόπεδα που δεν αφήνουν τα χώματα να κάνουν βόλτα με την παραμικρή βροχή στο δρόμο.
- Έργα φορέων που δεν αφήνουν τρύπες και πηγάδια και κλειστούς δρόμους...
Και διάφορα άλλα...
Το περπάτημα κάνει καλό ...
Χειρότερο όμως είναι το άγχος και ακόμη χειρότερο το περπάτημα με άγχος και υπερένταση...υ.γ. Στην εργασία μου, στο γυμναστήριο κλπ...κλπ... πάω με τα πόδια...(υποχρεωτικά)...
Και πλέον είμαι ένας άκρως αγχωτικός πεζός... -
Πολύ εύστοχο το post του Storm.
Η πόλη μας δεν είναι για περπάτημα.
Εδώ μία διαδρομή 500μ από το σπίτι μου μέχρι το... ΙΚΑ, δεν παλεύεται λόγω παρκαρισμένων στο πεζοδρόμιο, ελλειπών πεζοδρομίων, πάσης φύσεως εμποδίων κ.λπ.
Πρόσθεσε σε αυτά το θόρυβο / ηχορρύπανση (αν είσαι σε αυτοκίνητο, φιλτράρεται ο θόρυβος κατά πολύ!), καθώς και τα καυσαέρια από τα χρέπια (ανακυκλώσιμος αέρας ftw), και το αυτοκίνητο μοιάζει πολύ ελκυστικό -- και ας κολλήσω λίγο στην κίνηση.
Επίσης, όσον αφορά το θέμα των ΜΜΜ, ένας σημαντικός παράγοντας κατά τη γνώμη μου είναι η συμπεριφορά των άλλων ανθρώπων!! Παίζει απίστευτη αγένεια από τον περισσότερο κόσμο. Οι περισσότεροι οδηγοί λεωφορείων είναι μη συνεννοήσιμοι, οι επιβάτες μπαίνουν από τις θύρες πριν βγεις εσύ και σπρώχνουν, τρέχουν να πάνε πρώτοι στις κυλιόμενες σκάλες, όλοι φωνάζουν στα κινητά τους κ.λπ.
OK, είναι πολλά μικρά πράγματα, αλλά μ'αυτά και μ'αυτά πολλές φορές στο τέλος της διαδρομής μου έχω πει 'αϊ σιχτίρ'.
Επίσης βρε παιδιά, ώρες ώρες σκέφτομαι ότι δεν έχουμε πολλές εναλλακτικές για ποιότητα ζωής σε αυτή τη ρημαδοπόλη, όσον αφορά τη μετακίνηση
- Το αυτοκίνητο δε θέλουμε να το πάμε στο κέντρο ή να το πάρουμε όταν έχει κίνηση
- Περπάτημα δεν παίζει για τους προαναφερθέντες λόγους
- Λεωφορεία και μετρό ενίοτε σπάνε τα νεύρα και καθυστερούν, ή δε δουλεύουν όλες τις ώρες
- Το ταξί είναι κι αυτό πολλές φορές εκνευριστικό (αν και μία καλή λύση για βραδυνή έξοδο όταν θέλουμε να πιούμε κάτι τις παραπάνω)
- Ποδήλατο ούτε γι'αστείο
- Μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλή εναλλακτική, αλλά πάλι δεν είναι για όλες τις ώρες και τις διαθέσεις.
Έχουμε πολύ μέλλον μπροστά μας ακόμη...
-
Η μετεγκατασταση σε μικροτερη πολη ισως ειναι μια λυση αλλα δεν υπαρχουν δουλειες εκει..... μονο συνταξιουχοι
-
Πιστεύω ότι η σύγκριση δεν υφίσταται, καθώς έχει πολλές παραμέτρους.
Δυστυχώς (ή ευτυχώς) έχω χρόνια εμπειρίας από τα ΜΜΕ και πολύ λιγότερα με αυτοκίνητο.
Στην Κοζάνη όπου σπούδαζα οι τιμή του εισητηρίου ήταν κοντά στο 1Ε (έχω και καιρό να πάρω και ούτε τότε το αξιοποιούσα...). Τα λεωφορεία ήταν καλύτερα από της Πάτρας βέβαια, αλλά οι δρόμοι σαφώς χειρότεροι και λιγότεροι. Ουσιαστικά είναι μια πόλυ που από άκρη σε άκρη δε θες πάνω από 30' να τη διασχίσεις βάζοντας μέσα τις 'επεκτάσεις' της πόλης που για εμάς τους φοιτητές ήταν έτσι και αλλιώς άχρηστες. (Πολλοί λίγοι φοιτητές προτιμούσαν να μένουν εκεί και σχεδόν όλοι είχαν αυτοκίνητο.) Οπότε αν δεν είσαι φοιτητής στο ΤΕΙ που είναι εκτός τότε δε χρειάζεσαι κανένα από τα δύο μέσα.(Και το παρκάρισμα είναι κτίσιμο πλέον...)
Στην Αθήνα τώρα κυκλοφορούσα σχεδόν πάντα με ΜΜΕ. Και όντως με σύμφερε. Με 20Ε (ως φοιτητής) πήγαινα παντού. Όμως έκανα 1 ώρα να πάω στη δουλειά μου και μπορεί λίγο παραπάνω να γυρίσω (Ν. Ηράκλειο - Αγ. Παρασκευή), έψαχνα προβολές που να τελειώνουν νωρίς για να προλάβουμε να γυρίσουμε σπίτι μας, έτρεχα μετά τη δουλειά, και φυσικά δεν ένιωθα καμία ασφάλεια που δε μπορούσα να γυρίσω την κοπέλα μου (και τις φίλες φυσικά) σπίτι τους.
Αντίθετα με το αυτοκίνητο, πήγαινα όπου ήθελα χωρίς τους περιορισμούς των ΜΜΕ, ΠΑΝΤΑ ΕΦΘΑΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ (εκτός από τις αποστάσεις που μπορείς να τις διασχίσεις μόνο με το τρένο/ΜΕΤΡΟ), μπορούσα να γυρίσω σπίτι μου ότι ώρα ήθελα, χωρίς να χρειαστεί να μπω σε ταξί, οπού συνήθως τσακωνόμουνα με τους διάφορους κρετίνους (δυστυχώς σπάνια πετύχαινα ταξιτζήδες που ήταν σωστοί τυπικοί και δεν προσπαθούσαν να βγάλλουν το κάτι παραπάνω... ), και φυσικά να πηγαίνω όποτε ήθελα στους κολητούς μου που μένουν στου διαόλου το κέρατο (Άνω Γλυφάδα, Αργυρούπολη κτλ). Βέβαια ο μισός μισθός μου πήγαινε σε βενζίνες (έκαιγε το άτιμο και είχα βαρύ ποδάρι).
Δυστυχώς μέχρι να το επισκευάσω χρησιμοποιώ τα ΜΜΕ και πλέον μόνο με απογοητεύουν. Μόνο οι διαδρομές που γίνονται μόνο με Τρενο/Μετρο αξίζουν τον κόπο...
-
Θυμάμαι που εργαζόμουν επί 1 χρόνο στο Μόναχο ... Γερμανία ...
1 χρόνο χωρίς αυτοκίνητο καθόλου.
1 χρόνο με τα πόδια παντού σε όλη τη πόλη και εκδρομές εκτός Μονάχου...Ξέχασα την έννοια του αυτοκινήτου... Χιόνια, βροχές, ηλιοφάνεια πάντα με τα πόδια...
Ποτέ παράπονο και πάντα ευδιάθετος που περπατούσα και το χαιρόμουν αυτό...Γιατί άραγε;
Ακολουθεί χάρτης του Μετρό του Μονάχου ...
http://www.dhm.mhn.de/shared/img/das_he ... n_1280.gif
-
από pro_crossaro » 17/11/09 12:28
Δυστυχώς (ή ευτυχώς) έχω χρόνια εμπειρίας από τα ΜΜΕ και πολύ λιγότερα με αυτοκίνητο
Ώστε έχεις πολλά χρόνια εμπειρίας από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, αλλά πολύ λιγότερα από αυτοκίνητο?
Ενδιαφέρον -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
από pro_crossaro » 17/11/09 12:28
Δυστυχώς (ή ευτυχώς) έχω χρόνια εμπειρίας από τα ΜΜΕ και πολύ λιγότερα με αυτοκίνητο
Ώστε έχεις πολλά χρόνια εμπειρίας από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, αλλά πολύ λιγότερα από αυτοκίνητο?
Ενδιαφέρον -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Θυμάμαι που εργαζόμουν επί 1 χρόνο στο Μόναχο ... Γερμανία ...
1 χρόνο χωρίς αυτοκίνητο καθόλου.
1 χρόνο με τα πόδια παντού σε όλη τη πόλη και εκδρομές εκτός Μονάχου...Ξέχασα την έννοια του αυτοκινήτου... Χιόνια, βροχές, ηλιοφάνεια πάντα με τα πόδια...
Ποτέ παράπονο και πάντα ευδιάθετος που περπατούσα και το χαιρόμουν αυτό...Γιατί άραγε;
Ακολουθεί χάρτης του Μετρό του Μονάχου ...
http://www.dhm.mhn.de/shared/img/das_he ... n_1280.gif
Ναι, αλλά είχες περιορισμούς στην διασκέδαση. Τί ώρα ήταν το τελευταίο δρομολόγιο;;
Είναι πολύ χρήσιμα για να πας στη δουλειά σου, γιατί έχει πολύ συχνά δρομολόγια που φτάνουν πάντα στην ώρα τους. Το ίδιο και στο γυρισμό για το σπίτι. Την πρώτη φορά που ταξίδεψα Γερμανία έννιωσα ένα σφίξιμο στο στομάχι...
Μην κάνουμε συγκρίσεις. Εκεί κάθε τέλος του χρόνου μοιράζουν ένα βιβλιαράκι με όλα τα δρομολόγια τρένων-λεωφορείων-μετρό που σε εξυπηρετουν στην περιοχή σου. Ακόμα και στις 24 και 31 Δεκεμβρίου, που υπάρχουν μικροαλλαγές, τις γράφουν! Τι συζητάμε; Το θέμα μας είναι αν με τα Ελληνικά ΜΜΜ, αξίζει να αφήσεις το ΙΧ σου στην άκρη. -
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
από pro_crossaro » 17/11/09 12:28
Δυστυχώς (ή ευτυχώς) έχω χρόνια εμπειρίας από τα ΜΜΕ και πολύ λιγότερα με αυτοκίνητο
Ώστε έχεις πολλά χρόνια εμπειρίας από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, αλλά πολύ λιγότερα από αυτοκίνητο?
ΕνδιαφέρονMη βαράτε ρε σεις.
Ένα λαθάκι από τη βιασύνη μου ήταν... -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Ναι, αλλά είχες περιορισμούς στην διασκέδαση. Τί ώρα ήταν το τελευταίο δρομολόγιο;;
...Ποιο είναι το τελευταίο δρομολόγιο;
Ο παραπάνω χάρτης δείχνει μόνο το υπόγειο και υπέργειο metro...
Το υπόγειο metro λειτουργούσε συνέχεια εκτός από τις 2.30 το βράδυ μέχρι τις 5 το πρωί τις καθημερινές...Σε άλλο χάρτη απεικονίζονται το Tram και τα λεωφορεία που λειτουργούν όλο το 24ωρο...
Η διασκέδαση στο Μόναχο ξεκινά στις 8.00 το βράδυ (σε bar/club/μπυραρίες κλπ...κλπ...) και δεν είναι υποχρεωτικό να βγεις με τα φαντάσματα ή με τα βαμπίρ μετά τις 12.00 το βράδυ...
Μόνο στην Ελλάδα έχουμε μάθει να ξεκινάμε την διασκέδαση μετά τις 11.00 το βράδυ... Βρυκολακιάσαμε...
υ.γ. Δες και εδώ: http://www.mvg-mobil.de/en_nachtlinien.htm
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Ναι, αλλά είχες περιορισμούς στην διασκέδασηEχεις δίκιο εδώ δεν υπάρχει περιορισμός στην διασκέδαση με 700 € τον μήνα πληρώνεις ενοίκιο, έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο , πληρώνεις όλους τους λογαριασμούς σου, τρως, ντύνεσαι βάζεις στην άκρη και ... διασκεδάζεις χωρίς κανέναν περιορισμό
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Vs Ι.Χ.