-
Ο χρήστης KGK έγραψε:
ρε έχετε γίνει η συμμορία που χτυπά μετά τις 12, πριν τι κάνετε.
Κι εσύ γράφεις πριν τις εφτά, μετά τι κάνεις;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Εγω νομιζω οτι ο ελληνας αγοραζει με βαση τι αγοραζει ο γειτονας, βλεπει εξωφυλλο στα περιοδικα και τι θεωρειται in και εχει περαση στο villa mercedes...
Ξεκόλα λίγο δεν αγοράζουν όλοι αυτοκίνητο γιά να μπουν στο μάτι του γείτονα ή να αποκτήσουν προσβάσεις στη villa mercedes ή στο club skyladiko κάποια στιγμή πρέπει να σταματίσει αυτός ο κομπλεξισμός.
Αρκει να δεις πως λειτουργουν οι κατοικοι μιας πολυκατοικιας σχετικα με τα αμαξια τους..παραδειγματα εχω πολλα...Προσβασεις?? Αρκει να ειναι παρκαρισμενοι πρωτη μουρη και να βγαζουν κανα γκομενακι..Στη χωρα της 316 ο κομπλεξισμος ειναι πραγματικοτητα..Γιατι θιχτηκες αληθεια και θεωρεις μια αποψη κομπλεξισμο....
-
-
Ο χρήστης nikzhk έγραψε:
[Βασικα το σκεπτικο μου ηταν οτι ο ΝΕΟ-ελληνας κανει οτι μπορει για να επιδειχθει και να μπει στο ματι του αλλου με αντικειμενο με ονομα και χωρις ουσια ασχετα αυτο αν ειναι 316 ή οτιδηποτε αλλο..π.χ. την xm..
Edit οι επομενες απαντησεις στο καφενειο..
-
Το κουράσαμε παιδιά........ και είναι ωραίο topic.
Πάμε καφενείο. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εγω νομιζω οτι ο ελληνας αγοραζει με βαση τι αγοραζει ο γειτονας, βλεπει εξωφυλλο στα περιοδικα και τι θεωρειται in και εχει περαση στο villa mercedes...
Ξεκόλα λίγο δεν αγοράζουν όλοι αυτοκίνητο γιά να μπουν στο μάτι του γείτονα ή να αποκτήσουν προσβάσεις στη villa mercedes ή στο club skyladiko κάποια στιγμή πρέπει να σταματίσει αυτός ο κομπλεξισμός.
Αρκει να δεις πως λειτουργουν οι κατοικοι μιας πολυκατοικιας σχετικα με τα αμαξια τους..παραδειγματα εχω πολλα...Προσβασεις?? Αρκει να ειναι παρκαρισμενοι πρωτη μουρη και να βγαζουν κανα γκομενακι..Στη χωρα της 316 ο κομπλεξισμος ειναι πραγματικοτητα..Γιατι θιχτηκες αληθεια και θεωρεις μια αποψη κομπλεξισμο....
Να θιχτώ γιατί δν έχω 316 δεν μένω σε πολυκατοικία και οι γείτονες στο χωριό που μένω έχουν φτηνά αυτοκίνητα . Κομπλεξισμός είναι να θεωρούμε ότι κάποιος με ακριβό αμάξι ότι το έχει για να πουλάει μούρη στους γείτονες.
-
παιδιά παμε καφενείο.
-
**ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ **
παρτ του
Συνέχεια από το χθεσινό μου post . Aπό πιτσιρικάς λοιπόν είχα ιδιαίτερη σχέση με το αυτοκίνητο η οποία ολοκληρόθηκε σε ηλικία 12 ετών όταν και είχα το πρώτο μου μάθημα οδήγισης με το gti χωρίς μεγάλη επιτυχία βέβαια αφού ήθελα να αλλάζω τις ταχύτητες στα κόκκινα και ο πατέρας αφού όμως έμαθα
λίγο το συμπλέκτη άρχησε ένα επικύνδινο παιχνίδι , τα μεσημέρια όταν η οικογένια κοιμόταν εγώ βούταγα τα κλειδιά της γκόλφος την τσούλαγα με δευτέρα στην κατηφόρα για πάρει μπροστά πότε μόνος ή πότε με κάνα φιλαράκι και χάρος έβγαινε παγανιά . Μόλις απομακρινόμουνα από το σπίτι άρχηζε η ειδική του έπινα το αίμα κόφτες χειρόφρενα κτλ σε έναν αγροτικό δρόμο είχα τραβήξει χειρόφρενο αλλά όπως πήγα να κάνω μπάσιμο ο μπροστινός εσωτερικός τροχός χτύπησε στο ανάχωμα και γκόλφο σηκώθηκε στις δύο ρόδες κάπου εκεί ξεκίνησαν τα παράπονα από τους χωριανούς και οι παναγίες από τον father . Μετά τα 15 που οι γονείς πήραν το 206 για δεύτερο αυτοκίνητο το golf έγινε σχεδόν αποκλειστικό μου αυτοκίνητο και μαλακίες συνεχείζονταν ότι λ7 περνούσαν από τα χέρια μου πήγαιναν όλα σε αυτό άλλαξα τις μαμά ζάντες με την αράχνη της bbs 15' νίκελ προφυλακτήρες έγινε μονοφάναρο και άλλαξα τα καρό του καθήσματα με λευκά δερμάτινα ημιμπάκετ recaro κόκκινα bogge k.a . Μια φορά είχα πάει συνεργείο και ο παραγιός για να κάνει αλλαγή λαδιών έλυσε την τάπα του σασμάν και ήρθε να με ρωτήσει αποριμένος πως είναι δυνατόν να παίρνει μόνο 500ml λάδι με τον μάστορα να φωνάζει μετά μα του είπα του μαλάκα από δώ λάδια από δω βαλβολίνες αυτός θα πάει να γκαστρώσει καμια γκόμενα και αντί να την ....... θα της τον δώσει πίπα. Η γκόλφο έγινε πια πιστός σύντροφος όλα εκεί ξεκίνησαν πρώτοι έρωτες πρώτη φορά μέσα σε αυτό ... μια Κυριακή μετά το τραπέζι φεύγουμε με έναν ξαδερφό μου και ένα μπουκάλι βότκα και πάμε σε ένα εργοτάξιο τις εθνικής οδόυ εκεί άρχησα με ανεβασμένο το χειρόφρενο να σβουρίζω γύρο από ένα βαρέλι όταν σταμάτησα μετά από 5 -6 σβούρες και ρώτησα τον ξάδερφο που ασχολούταν με την βότκα Βαγγέλη πόσες γύρες φέραμε ; γυρνάει και μου λέει α μαλάκα ζαλίζομε και φεύγει μια ρουκέτα ότι είχε φάει συν η βότκα βρέθηκαν στη μοκέτα. συνέχεια αύριο. -
Kαλοκαίρι 1974. Πικ-νικ κάτω από το μοναδικό δένδρο του νεοαποκτηθέντος οικοπέδου όπου θα κτιζόταν το εξοχικό...
-
Αυτό το αντιπροσωπευτικό σου AUDI 100, αν είναι το ίδιο, (κουκλί όπως και τώρα) πρέπει να 'ταν ενός χρόνου τότε;
-
Αυτό της φωτογραφίας ναι ήταν ενός έτους τότε, αλλά δεν είναι το ίδιο που έχω τώρα. Το αυθεντικό πουλήθηκε σε ένα γείτονα το 1991 που μετά από λίγα χρόνια έφυγε από την πόλη και χάσαμε τα ίχνη του. Αυτό που έχω τώρα είναι παρομοιότυπο και κατασκευασμένο τρεις μήνες αργότερα από του πατέρα μου.
-
Στην οικογένειά μου, τι περίεργο, είχαμε πάντα Lancia, μέχρι την εποχή που δεν άξιζε και πολύ να πάρεις καινούργιο lancia στην κατηγορία αυτή.
Το πρώτο που θυμάμαι ήταν η Fulvia GT του 1968 (η οποία διαδέχθηκε μία Appia). Στη φωτογραφία, ο μουτρωμένος τσολιάς είμαι εγώ το 1970 έξω από το οικογενειακό σπίτι.Το 1971 αντικατεστάθη από την Fulvia. Ουσιαστικά ίδια πράγματα (αλλά 5 σχέσεις και μεγαλύτερες διαστάσεις). Ακόμη θυμάμαι την ημέρα που την έφερε ο πατέρας μου, όπως και θυμάμαι ότι πάντα αναγνώριζα τον ήχο του κινητήρα όταν ερχόταν.
Εδώ το 1973 με τον αδελφό μου στο εξοχικό μας. Κορυφαία στιγμή της η επιστράτευση το 1974: 7 άτομα κάναμε 4,30 ώρες από τον Άσσο Κορινθίας στην Αθήνα.Με τα χρόνια, η Fulvia έγινε ΒΕΤΑ και μας ταξίδεψε από την Ισπανία, στη Σκωτία, στην Τσεχοσλοβακία, παντού σε όλη την Ευρώπη, η ΒΕΤΑ έγινε Prisma 1600, μέχρι που, το 1989 αγόρασα το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο (δεν περιλαμβάνω αυτά που αγόραζαν οι γονείς μου για μας): μία Delta GT 1600 (όχι i), μεταχειρισμένη με 80.000 χιλ. στο Στρασβούργο. Αυτή έζησε μαζί μου 1,5 χρόνια, με πήγε από την Ανατολική Γερμανία έως τη Σαντορίνη (κάποτε συνάντησε βίαια και ένα τραμ στις Βρυξέλλες), κάνοντας 80.000 χιλ. σε 18 μήνες (με όση συντήρηση επέτρεπαν τα οικονομικά του φοιτητή - είναι προφανές το γιατί είχα αδυνατίσει τότε). Πουλήθηκε 7.000 γαλλικά φράγκα, με 120.000 χιλ. στο κοντέρ και την αγόρασε γάλλος μηχανικός της Lancia.
Εδώ στην Ιταλία, επιστρέφοντας στην Ελλάδα το 1990.[Όσο για τη Fulvia: το 1977, είχαμε πάει στο Ζαλμά να αγοράσουμε τη ΒΕΤΑ. Ακόμη θυμάμαι την εντύπωση που μου είχε κάνει μία ασημί Fulvia 3 που υπήρχε προς πώληση. Πέρασαν 33 χρόνια από τότε.]
-
Kαι μετά το 1989?
-
'....είχαμε πάντα Lancia, μέχρι την εποχή που δεν άξιζε και πολύ να πάρεις καινούργιο lancia στην κατηγορία αυτή.'
ΥΓ: Η Prisma πουλήθηκε το 1991, το ίδιο και η Delta. Το 127 sport το 1988, ενώ, από το 1992 που πουλήθηκε το υποπροϊόν της Alfa Romeo που είχαμε, μέχρι και το 2003, δεν είχα ιταλικό στην κυριότητά μου (και για να προλάβω τη γνωστή κακία σου, δε χρησιμοποίησα το ρήμα 'οδήγησα').
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
από το 1992 που πουλήθηκε το υποπροϊόν της Alfa Romeo που είχαμε..Αυτή είναι διατύπωση-φωτιά!!!
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
Το πρώτο που θυμάμαι ήταν η Fulvia GT του 1968 (η οποία διαδέχθηκε μία Appia). Στη φωτογραφία, ο μουτρωμένος τσολιάς είμαι εγώ το 1970 έξω από το οικογενειακό σπίτι.Το 1971 αντικατεστάθη από την Fulvia. Ουσιαστικά ίδια πράγματα (αλλά 5 σχέσεις και μεγαλύτερες διαστάσεις). Ακόμη
Με το μπαρδόν, αλλά η GT δεν διέφερε σε διαστάσεις από την Fulvia του ΄71....
Και ξανά με το μπαρδόν, που είναι ο αριστερός καθρέπτης της GT οέο ??? -
Α, αγαπητέ μου Μαρίνο, την πάτησες.
Η 2 έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, δεν το ήξερες όταν ψώνιζες; Σε κορόιδεψαν και δε χωράει η οικογένεια.Καθρέφτης: και εδώ την πάτησες. Η γνήσια GT δεν είχε καθρέφτη
Τώρα, πάντως, μιλώντας σοβαρά: ο καθρέφτης δε χρειαζόταν:- δε μας ενδιαφέρει τι συμβαίνει πίσω μας (εμείς μόνον μπροστά κοιτάμε,
- χαλάει την αεροδυναμική
- την εποχή εκείνη κυκλοφορούσαν λίγα αυτοκίνητα
-
Επίσης να συμπληρώσω ότι ο αριστερός καθρέπτης και ακόμα περισσότερο ο δεξιός, χρεωνόταν στο Τελωνείο σαν έξτρα. Οπότε συνέφερε να βάλει η αντιπροσωπεία εδώ άφτερ μάρκετ, παρά να το φέρει με καθρέπτες. Το ίδιο συνέβαινε και με τα μαξιλαράκια στα καθίσματα και με άλλα 'περιττά' αξεσουάρ...
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
Α, αγαπητέ μου Μαρίνο, την πάτησες.
Η 2 έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, δεν το ήξερες όταν ψώνιζες; Σε κορόιδεψαν και δε χωράει η οικογένεια.Καθρέφτης: και εδώ την πάτησες. Η γνήσια GT δεν είχε καθρέφτη
Τώρα, πάντως, μιλώντας σοβαρά: ο καθρέφτης δε χρειαζόταν:- δε μας ενδιαφέρει τι συμβαίνει πίσω μας (εμείς μόνον μπροστά κοιτάμε,
- χαλάει την αεροδυναμική
- την εποχή εκείνη κυκλοφορούσαν λίγα αυτοκίνητα
Αχ βρε Μιχάλη μου δεν φαντάστηκα πως σας ήταν κρίσιμα τα 2 εκατοστά του μεταξονίου που προστέθηκαν στην δεύτερη σειρά ... (καλά, πόσο παχύνατε ως οικογένεια μέσα σε τρία χρόνια??? )
Οσο για τον καθρέφτη, κάτι μου λέει πως ευθύνεται ο τσολιάς, γιατί βλέπω πως λείπει και στην δεύτερη Fulvia -
Εγω δεν εχω καποια προσωπικη εμπειρια με Ιστορικα αλλα θα πω και εγω τις παιδικες μου αναμνησεις(αν και ακομα ειμαι παιδι )
Θυμαμαι ο πατερας μου αγορασε αμαξι το 1999 μιας και τα οικονομικα μας μεχρι τοτε ηταν πολυ λιγα.Το πρωτο οχημα το οποιο ηρθε σπιτι θυμαμαι ηταν μια βεσπα με πενταλ.Δε θυμαμαι πολλα απο αυτη τη βεσπα αλλα εχω φωτογραφιες που με εχουν οι γονεις μου απανω στη σελα και η μανα μου με τον πατερα μου απο πισω.Επισης θυμαμαι οτι το ειχαμε πολυ καιρο μεχρι τοτε που αγορασαμε το εσκορτ νομιζω μεχρι το 2001.Το μονο που θυμαμαι απο εκεινο το μηχανακι ηταν οτι εκανες πενταλ και μετα επερνες μπρος οταν πηγαινα με τον πατερα μου μεχρι την εξωπορτα και τον περιμενα να φυγει μαζι με τη μανα μου.Μετα το 1995 αγορασε ο πατερας μου το ταφ το οποιο εχουμε μεχρι σημερα οπου πραγματικα του ηπια το αιμα σαν ανωριμος 15χρονος.
Ας παμε λοιπον στα αμαξια.
Ειχε ερθει απο την Αλβανια ενας ξαδερφος μου ο οποιος ειχε ερθει Ελλαδα για να δουλεψει.Μαζεψε λεφτα τελοσπαντων και ειχε αγορασει μια lancia delta 1.6 η οποια θυμαμαι ειχε Ιταλικες πινακιδες.Μου αρεσε πολυ αυτο το αμαξι αν και οταν αρχισα να μεγαλωνω αρχισα να αποφευγω τα Ιταλικα. Το μονο που θυμαμαι απο εκεινο το αυτοκινητο ηταν οταν με πηγαινε βολτες ο πατερας μου μιας και δεν ειχε αυτοκινητο τοτε και τη μανα μου να ουρλιαζει απο πισω και να φοβαται επειδη ο πατερας μου δεν ειχε Ελληνικο διπλωμα τοτε.Το 1999 σαν σημερα το θυαμαμι οταν ο πατερας μου ειχε αλλαξει δουλεια μιας και το εξατμισαδικο που δουλευε εκλεισε.Ειχε δυο βδομαδες που ειχε παει στο βουλκανιζατερ και μας εφερε τον πρωτο μου παιδικο ερωτα το ford escort mk3.Το αμαξι ηταν πολυ πενατο παρα τα χρονια του(τοτε ηταν 17 ετων μιας και ηταν μοντελο του 82) και θυμαμαι που ειχε και αϊρκον μεσα.Ηταν μπλε θυμαμαι ειχε και ηλιοροφη(ναι ειχε ) οπου σε διαφορες διαδρομες που καναμε πανω σε βουνα εβγαζα το κεφαλι μου απανω σαν σκυλι .Το ειχα ερωτευτει αυτο το αμαξι και πραγματικα κυκλοφορει μεχρι σημερα και θα ηθελα πολυ να το φερω παλι στην εργοστασιακη του κατασταση.Θυμαμαι καθε Κυριακη καθομασταν με τον πατερα μου απο τις 11 το πρωϊ μεχρι τις 2 το μεσημερι και το γυαλιζαμε και μετα πηγαιναμε να φαμε.Δυο σκηνικα που θυμαμαι εντοντα ηταν το 2001 οταν πεθανε ο κακομοιρος ο παππουλης μου που παντα τον θυμομουν πανω σε ενα κρεβατι βαρυα αρρωστο να ανεβαινουμε πανω Αλβανια και θυμαμαι το κοντερ καποια στιγμη να αγγιζει τα 200χλμ και να χαιρομαι.Το αλλο σκηνικο ειναι οταν ειχα σπασει το χερι μου και πηγαιναμε Καραμαδανιο παλι κομματια.Οταν το πουλησαμε ηταν 3 μηνες μετα το σπασιμο του χεριου μου και ακριβως εκεινη την ημερα ειχα βγαλει τον γυψο και οταν γυρισαμε σπιτι ηρθε ο κυρ Γαβριλης και μας το πηρε.Κλαμα εγω και ο πατερας μου να μου λεει θα παρουμε αλλο θα παρουμε αλλο και να λεω εγω οχι αυτο θελω!!!!!!
Μετα το ford στην οικογενεια ηρθε ενα hyoundai scoupe 1.500cc.Μου αρεσε πολυ εκεινο το αμαξι μιας και ειχε εξατμιση και μπροστα αλλαγμενη μασκα(ελαφρως καγκουρε) οπως και αεροτομη μιας και αυτα τα αυτοκινητα εβγαιναν απο τη μανα τους ετσι.Θυμαμαι τα μαυρισμενα φαναρια πισω και το τριτο φως που το εσκορτ δεν ειχε.Επισης θυμαμαι την ωραια ζαντα που ειχε και οτι η μασκα εγλυφε καθε τουμπι που περναγαμε.Μας ταλαιπορησε πολυ εκεινο το αμαξι το οποιο παραλιγο να παντρευτουμε, μιας και δεν ειχε αιρκον και επειδη ειχε βγαλει ενα προβλημα το οποιο κανενας μηχανικος δε μπορουσε να βρει στο Αιγιο οπου ειχε σχεση με τον εγκεφαλο.Τελοσπαντων το διωξαμε κακην κακος.Μετα στο ψαξιμο για αυτοκινητο οπου τοτε ειχα παθει θλαση στον λαιμο και δανειζε τοτε ο κολλητος του πατερα μου το εσκορτ του και πηγαιναμε Καραμαδανιο.Μετα πηγαμε για ψαξιμο με αυτον μαζι οπου ο στοχος του πατερα μου ηταν να αγορασει ενα skoda octavia.Θυμαμαι το περιεργαζομουν στην εκθεση μαζι με τον φιλο του πατερα μου οπου ο πατερας μου και η μανα μου μαθαιναν εξοπλισμο και τιμες.Εβγαινε πολλα γυρω στα 20.000€ με εναν μετριο εξοπλισμο στα 1.600 κυβικα και ο πατερας μου δεν ηθελε να δωσει τοσα λεφτα.Μετα ελεγε ο φιλος του πατερα μου να δουμε το seat cordoba οπου την περισσοτερη ωρα τη βγαλαμε στο μερος της saab(μιας και saab seat ηταν στο ιδιο κτηριο).Και ελεγα εγω παμε να δουμε το focus παμε να δουμε το focus!!!Eλεγε ο πατερας μου οτι θα ειναι ακριβο.Του ελεγα εγω οτι δε χανουμε τιποτα και για ψαξιμο βγηκαμε του ειχα πει.Το ειδαμε, μας αρεσε και το μετα απο μια βδομαδα στην εκδοση τρεντ και στη τιμη των 16.799€.Ηταν και ειναι το αγαπημενο μου αμαξι και οταν το αγορασε ο πατερας μου πραγματικα ενιωθα Θεος. Το φοκι αναμενεται να μεινει στα χερια μου για τα επομενα 5-6 χρονια εκτος απροοπτου μιας και δεν υπαρχουν τωρα χρηματα για καινουριο.
παιδικές αναμνήσεις ιστορικών (και μη)