-
Καλημερα σε ολους.
Εχω ενα corolla του 93 με κινητηρα 4E-FE 1332cc 16valve 88hp.Αγοραστηκε μεταχειρισμενο πριν αρκετα χρονια. Δεν εχει παρουσιασει κανενα μηχανολογικο προβλημα εκτος αυξημενων υδρογονανθρακων μονο στο ρελαντι(απο την πρωτη μερα στα χερια μου). Οταν αγοραστηκε ειχε 90.000χιλ τωρα εχει 295.000χιλ (τα περισσοτερα χιλ εκτος πολης) και οι ενδειξεις καυσαεριων τωρα ειναι περιπου ιδιες με αυτες που ειχε οταν το πηρα.
ενδειξεις τελευταιας μετρησης καυσαεριων
800rpm
CO.......0.01
CO2.....15.79
HC.......227
02........ -0.01
lambda....0.991
2800rpm
CO.......O.OO
CO2......15.85
HC........16
02.........0.03
lambda....1.000
Παρ ολο το ψαξιμο που εκανα οταν το πηρα δεν εβγαλα ακρη. Το παρατησα αλλα μπαινοντας στο site ξυπνησανε παλιες μνημες. Εχει κανεις ιδεα που μπορει να οφειλονται οι αυξημενοι υδρογονανθρακες?
Ευχαριστω -
Καλημερα σε ολους.
Εχω ενα corolla του 93 με κινητηρα 4E-FE 1332cc 16valve 88hp.Αγοραστηκε μεταχειρισμενο πριν αρκετα χρονια. Δεν εχει παρουσιασει κανενα μηχανολογικο προβλημα εκτος αυξημενων υδρογονανθρακων μονο στο ρελαντι(απο την πρωτη μερα στα χερια μου). Οταν αγοραστηκε ειχε 90.000χιλ τωρα εχει 295.000χιλ (τα περισσοτερα χιλ εκτος πολης) και οι ενδειξεις καυσαεριων τωρα ειναι περιπου ιδιες με αυτες που ειχε οταν το πηρα.
ενδειξεις τελευταιας μετρησης καυσαεριων
800rpm
CO.......0.01
CO2.....15.79
HC.......227
02........ -0.01
lambda....0.991
2800rpm
CO.......O.OO
CO2......15.85
HC........16
02.........0.03
lambda....1.000
Παρ ολο το ψαξιμο που εκανα οταν το πηρα δεν εβγαλα ακρη. Το παρατησα αλλα μπαινοντας στο site ξυπνησανε παλιες μνημες. Εχει κανεις ιδεα που μπορει να οφειλονται οι αυξημενοι υδρογονανθρακες?
Ευχαριστω -
Καλημερα σε ολους.
Εχω ενα corolla του 93 με κινητηρα 4E-FE 1332cc 16valve 88hp.Αγοραστηκε μεταχειρισμενο πριν αρκετα χρονια. Δεν εχει παρουσιασει κανενα μηχανολογικο προβλημα εκτος αυξημενων υδρογονανθρακων μονο στο ρελαντι(απο την πρωτη μερα στα χερια μου). Οταν αγοραστηκε ειχε 90.000χιλ τωρα εχει 295.000χιλ (τα περισσοτερα χιλ εκτος πολης) και οι ενδειξεις καυσαεριων τωρα ειναι περιπου ιδιες με αυτες που ειχε οταν το πηρα.
ενδειξεις τελευταιας μετρησης καυσαεριων
800rpm
CO.......0.01
CO2.....15.79
HC.......227
02........ -0.01
lambda....0.991
2800rpm
CO.......O.OO
CO2......15.85
HC........16
02.........0.03
lambda....1.000
Παρ ολο το ψαξιμο που εκανα οταν το πηρα δεν εβγαλα ακρη. Το παρατησα αλλα μπαινοντας στο site ξυπνησανε παλιες μνημες. Εχει κανεις ιδεα που μπορει να οφειλονται οι αυξημενοι υδρογονανθρακες?
Ευχαριστω -
Στα 295.000 χλμ
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Στα 295.000 χλμΓιατι ομως μονο στο ρελαντι?
Αυξημενοι ΗC σημαινει καψιμο λαδιου? -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Στα 295.000 χλμ
Γιατι ομως μονο στο ρελαντι?
Αυξημενοι ΗC σημαινει καψιμο λαδιου?Οσον αφορα την καταναλωση λαδιου ειναι περιπου 1 λιτρο ανα 7.500 χιλ που αλλαζω λαδια.
Αναθυμιασεις δεν εχω. Επειδη το αυτοκινητο το κανω service εγω λαδια αλλαζω καθε 7.500 χιλ η καθε 6 μηνες οποιο ερθει πρωτο. Βαζω συνθετικα 5w-40 LIQUI MOLY μπουζι φιλτρο αερα και βενζινης καθε 10.000χιλ. Καθε χρονο τον απριλιο ριχνω καθαριστικο στο ρεζερβουαρ για τυχον υγρασιες και ελεγχο στην εισαγωγη για αναθυμιασεις.
Η καταναλωση λαδιου που εχω δεν νομιζω να δικαιολογει τους υδρογονανθρακες. Μπλε καπνο στη εξατμιση δεν εχω ουτε στην πορεια ουτε σε καταβαση (κοντραρισμα κινητηρα λογω κατηφορας). -
Αμα εβλεπες μπλε καπνο απο την εξατμιση εν κινηση τοτε αστο.....
Εχω αμαξι ιδιας χρονολογιας με το δικο σου και τωρα που κοιταξα την καρτα καυσαεριων αναφερει ΗC 12ppm 800 στροφες και 7ppm στις 2500.
Eτσι εχω ακουσει, οτι προκειται για καψιμο λαδιου, φυσικα περιμενε απαντησεις απο τους μηχανικους εδω μεσα να σου πουν σιγουρα....Υ.Γ νομιζω οτι στο ρελαντι ξεπερνας τα ορια των HC που ειναι 120ppm
-
Ο χρήστης corolla xli έγραψε:
Εχει κανεις ιδεα που μπορει να οφειλονται οι αυξημενοι υδρογονανθρακες?Όταν έχεις αυξημένους υδρογονάνθρακες στο ρελαντί μη δίνεις σημασία στις τιμές του Ο2.
Με χαμηλό CO, μάλλον φταίει κάποια διαρροή υποπίεσης στην εισαγωγή.
Το αμάξι δεν πρέπει να έχει ήρεμο ρελαντί.Βέβαια με τέτοια χιλιόμετρα μάλλον είναι αυτό που σου γράφει ο Quadra.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εχει κανεις ιδεα που μπορει να οφειλονται οι αυξημενοι υδρογονανθρακες?
Όταν έχεις αυξημένους υδρογονάνθρακες στο ρελαντί μη δίνεις σημασία στις τιμές του Ο2.
Με χαμηλό CO, μάλλον φταίει κάποια διαρροή υποπίεσης στην εισαγωγή.
Το αμάξι δεν πρέπει να έχει ήρεμο ρελαντί.Βέβαια με τέτοια χιλιόμετρα μάλλον είναι αυτό που σου γράφει ο Quadra.
Αν δεν βαλεις αναλυτη καυσαεριων δεν καταλαβαινεις οτι υπαρχει καποιο προβλημα.
Το ρελαντι σταθερο- ο θορυβος στην ακρη της εξατμισης συνεχεις χωρις σκασιματα- πολυ καλη αποκριση στο γκαζι- διακοπες δεν κανει- οτι σωληνακια υπαρχουν υποπιεσης εχουν ελεγχθει με σπρει διαρροων- ολοι οι αισθητηρες εχουν ελεγχθει ως την καλη λειτουργια τους- ο κιτητηρας εκκινει με την πρωτη μιζια ειτε εχει -5 ειτε +35 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια.
Το avans στις 10 μοιρες και το ρελαντι 700 rpm (με βραχυκυκλωμενες οι επαφες Ε1και ΤΕ1 βαση οδηγιων κατασκευαστη). Λαμπακι check engine δεν μου εχει αναψει ποτε. Καταγεγραμενη βλαβη δεν υπαρχει στον εγκεφαλο.
Το αυτ/το δεν εχει δεχθει κανενος ειδους μετατροπη και καταλυτη καινουριο που εβαλα δοκιμαστικα (εμποριου) ιδιες ενδειξεις εβγαζε ως προς τους HC. -
Μπουζί, μπουζοκαλώδια, ράουλο, επαφές της καλωδίωσης της ανάφλεξης έλεγξες ?
Τα μπέκ ? ίσως κάποιο από όλα κατουράει.
Η πίεση στο ρυθμιστή της βενζίνης είναι οκ ?, μήπως την έχεις ανεβάσει ?
Ο αισθητήρας αέρα ? ( Maf - Map δεν ξέρω τι έχει το μοτέρ σου )
Ξανακοίτα για διαρροή τις υποπιέσεις.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μπουζί, μπουζοκαλώδια, ράουλο, επαφές της καλωδίωσης της ανάφλεξης έλεγξες ?Τα μπέκ ? ίσως κάποιο από όλα κατουράει.
Η πίεση στο ρυθμιστή της βενζίνης είναι οκ ?, μήπως την έχεις ανεβάσει ?
Ο αισθητήρας αέρα ? ( Maf - Map δεν ξέρω τι έχει το μοτέρ σου )
Ξανακοίτα για διαρροή τις υποπιέσεις.
Φιλε 21 Quadra μπουζι,μπουζοκαλωδια,καπακι διανομεα, ραουλο καινουρια.
Μετρηση αντιστασης πολλαπλασιαστη εντος οριων κατασκευαστη, καθαρισμος των επαφων με σπρει. Καθαρισμος μπεκ εγινε. Μετρηση πιεσης βενζινας με το σωληνακι υποπιεσης εντος και εκτος εντος των οριων του κατασκευαστη (προληπτικα ομως αλλαξα τον ρυθμιστη πιεσης καυσιμου λογω χιλιομετρων(γνησιος τουοτα). Το αυτ/το εχει αισθητηρα MAP ο οποιος ελεγχθηκε με πομπα υποπιεσης και οι τιμες τασης που δειχνει σε καθε μεταβολη υποπιεσης ειναι σωστες.
Για διαρροες υποπιεσης δεν το εχω ξανακοιταξει με το σκεπτικο οτι αν ειχε θα επρεπε να μου δειχνει καποια συμπτωματα στο ρελαντι (ανεβασμα στροφων, ρεταρισμα).
Και για τσιμουχακια βαλβιδων δεν κοιταξα καθολου γιατι η καταναλωση λαδιου που εχει ο κινητηρας ειναι μικρη( εχω δει αυτ/τα 4ετιας να καινε λαδι και με εμφανη μπλε καπνο στην εξατμηση και τα καυσαερια τους να ειναι εντος οριων). -
Έχεις πμ κύριε corolla xli
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Έχεις πμ κύριε corolla xliΕπειδη δεν τα πολυκαταφερνω με τους υπολογιστες νομιζω οτι το πμ ειναι στα δεξια του post
κατω απο το χαρακτηριστικο μου.Αν ειναι λαθος να σου δωσω e-mail? -
Ο χρήστης corolla xli έγραψε:
Έχεις πμ κύριε corolla xli
Επειδη δεν τα πολυκαταφερνω με τους υπολογιστες νομιζω οτι το πμ ειναι στα δεξια του post
κατω απο το χαρακτηριστικο μου.Αν ειναι λαθος να σου δωσω e-mail?Πατα σε αυτο!!!! Θα σε παει στα εισερχομενα μηνυματα σου .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Έχεις πμ κύριε corolla xli
Επειδη δεν τα πολυκαταφερνω με τους υπολογιστες νομιζω οτι το πμ ειναι στα δεξια του post
κατω απο το χαρακτηριστικο μου.Αν ειναι λαθος να σου δωσω e-mail?Πατα σε αυτο!!!! Θα σε παει στα εισερχομενα μηνυματα σου .
Ευχαριστω*BILL 33*
-
Γεια σας κύριοι. αν και από του ποιό νεότερους μιας και σήμερα έκανα την εγγραφή θα ήθελα να βοηθήσω.
Πάντως παίρνεις σωστές απαντησεις και συγκεκριμένα συμφωνώ στα περισσότερα με το φίλο 21 Quadra. ΄Σίγουρα έχεις να κάνεις με μία τουλάχιστον ή και περισσότερες από τις παρακάτω βλάβες:- Μη στεγανό κάποιο μπέκ
- βλάβη στη διάταξη μέτρησης αέρα(αισθητήρας υποπίεσης ΜΑΡ)
- Υψηλή πίεση βενζίνη (ελλωτωματ. ρυθμιστής)
- Πιθανη βλάβη στον ασθητήρα Θερμοκρασίας Κινητήρα(μικρή δαπάνη, εγώ στο polo τον αλλάζω κάθε 2 χρόνια.)
- Ελέγξτε τη ρύθμιση ρελαντί και καυσαερίου (ρύθμιση παράκαμψης μετρητή αέρα)ΑΑυτή είναι η επικρατέστερη μια και μου έχει τύχη μιας και είμε τέως κάτοχος XLi 1.3 , mod.1989-90.
-
καλώς ήρθες στο τουοτοπικό και καλά ποσταρίσματα
-
Ο χρήστης DIMITRIS M έγραψε:
Γεια σας κύριοι. αν και από του ποιό νεότερους μιας και σήμερα έκανα την εγγραφή θα ήθελα να βοηθήσω.
Πάντως παίρνεις σωστές απαντησεις και συγκεκριμένα συμφωνώ στα περισσότερα με το φίλο 21 Quadra. ΄Σίγουρα έχεις να κάνεις με μία τουλάχιστον ή και περισσότερες από τις παρακάτω βλάβες:- Μη στεγανό κάποιο μπέκ
- βλάβη στη διάταξη μέτρησης αέρα(αισθητήρας υποπίεσης ΜΑΡ)
- Υψηλή πίεση βενζίνη (ελλωτωματ. ρυθμιστής)
- Πιθανη βλάβη στον ασθητήρα Θερμοκρασίας Κινητήρα(μικρή δαπάνη, εγώ στο polo τον αλλάζω κάθε 2 χρόνια.)
- Ελέγξτε τη ρύθμιση ρελαντί και καυσαερίου (ρύθμιση παράκαμψης μετρητή αέρα)ΑΑυτή είναι η επικρατέστερη μια και μου έχει τύχη μιας και είμε τέως κάτοχος XLi 1.3 , mod.1989-90.
Δημητρη με το βλαβη στη διαταξη μετρησης αερα εννοεις προβληματικο αισθητηρα MAP η προβλημα στο τμημα του εγκεφαλου που διαχειριζεται τις πληροφοριες απο τον αισθητηρα??? Τον αισθητηρα θερμοκρασιας κινητηρα τον εχω αλλαξει. Αιτια ηταν η δυσλειτουργια του κινητηρα λιγο μετα την εκκινηση και για περιπου 5 λεπτα. Οταν τον μετρησα μεσα σε ζεστο νερο με θερμομετρο και πολυμετρο η αντισταση που μου εδειχνε σε καποιους βαθμους ηταν διαφορετικη σε συγκριση με τον καινουριο. Η πιεση βενζινης ειναι κανονικη. Η ρυθμιση του ρελαντι στις 700rpm με το avans στις 8* γιατι τον τελευταιο καιρο εχω προβλημα με πειρακια. Τωρα οσο αφορα τα μπεκ ειμαι σε αναζητηση μεταχειρισμενης μπεκιερας (τα καινουρια μπεκ ειναι πανακριβα) γιατι μετρωντας χθες την αντισταση των μπεκ βρηκα διαφορα στο μπεκ του 3ου κυλινδρου. Προδιαγραφες κατασκευαστη 13,4 εως 14,2 ohm και εγω μετρησα 1ο μπεκ 13,6 ohm 2ο 14,0 ohm 3ο 18,6 ohm 4ο 13,9 ohm. Μπορει να μην ειναι και τιποτε αλλα εκεινο το 18,6 δεν μου καθεται καλα.
-
Δεν έχεις πλούσιο μίγμα, φαίνεται στο CO - μην ψάχνεις για πολύ βενζίνη.
Για κάποιο λόγο γίνεται ατελής καύση (προανάφλεξη/μηχανική φθορά/πολύ φτωχό μείγμα - διαρροή υποπίεσης) αλλά το σύστημα ανάφλεξης του αυτοκινήτου είναι δυνατό και γι αυτό το ρελαντί σου είναι στρωτό.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν έχεις πλούσιο μίγμα, φαίνεται στο CO - μην ψάχνεις για πολύ βενζίνη.Για κάποιο λόγο γίνεται ατελής καύση (προανάφλεξη/μηχανική φθορά/πολύ φτωχό μείγμα - διαρροή υποπίεσης) αλλά το σύστημα ανάφλεξης του αυτοκινήτου είναι δυνατό και γι αυτό το ρελαντί σου είναι στρωτό.
Οσο αφορά την ανάφλεξη βάζω βενζίνη 100 οκτανίων για να αποφύγω αυταναφλέξεις και όσο για προανάφλεξη το avans μέχρι πρίν λίγο καιρό το είχα στις 10* BTDC [προδιαγραφές κατασκευαστή το κατέβασα όμως λίγο γιατί άλλαξα βενζινά και απ ότι φαίνεται μόνο στα χαρτιά η βενζίνα του είναι 100στάρα].
Οσο αφορά τη μηχανική φθορά θα συμφωνούσα αν τους υδρογονάνθρακες [hc] τους είχα στα τωρινά χιλιόμετρα [295.000 ]. Τους ίδιους hc που έχω τώρα τους είχα και στις 90.000κμ που αγόρασα το αυτ/το.
Οσο αφορά την διαρροή υποπίεσης στο σώμα της εισαγωγής καταλήγουν 3 σωληνάκια του ρυθμιστή πίεσης καυσίμου, του αισθητήρα map και η υποπίεση του servo. Και τα 3 είναι εντάξει. Αν υπήρχε διαρροή απο την φλάντζα της πολλαπλής εισαγωγής σε κάποιο αυλό και με το σκεπτικό οτι ο κάθε αυλός της εισαγωγής καταλήγει σε συγκεκριμένο κύλινδρο [άρα φτωχό μείγμα σε εκείνο το κύλινδρο ] δεν θα έπρεπε να το καταλάβω απο την απόχρωση της πορσελάνης του μπουζί ??? Και τα 4 μπουζί όποτε τα αλλάζω έχουν ανοιχτή καφεγκρίζα απόχρωση. Αν κάπου κάνω λάθος διόρθωσέ με.
προβλημα καυσαεριων