-
Απροσμενο....!!!
F1's sole supplier of tyres on Monday announced its decision to pull out of the sport after the 2010 season.
2010 marks the third year of Bridgestone's exclusive supply contract with formula one, and a media statement said the Bridgestone Corporation in Japan decided not to seek an extension.
A disappointed Hiroshi Yasukawa, boss of the company's motor racing programme, said the decision was about the redirection of 'resources towards the further intensive development of innovative technologies and strategic products'.
Bridgestone entered F1 in 1997 in competition with Goodyear, and later pitted its products against Michelin's.
It was the only supplier in 2007, then entering a contract to be the sole official supplier between 2008-2010.
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 4825.shtml
Καλο μηνα!
-
Απροσμενο....!!!
F1's sole supplier of tyres on Monday announced its decision to pull out of the sport after the 2010 season.
2010 marks the third year of Bridgestone's exclusive supply contract with formula one, and a media statement said the Bridgestone Corporation in Japan decided not to seek an extension.
A disappointed Hiroshi Yasukawa, boss of the company's motor racing programme, said the decision was about the redirection of 'resources towards the further intensive development of innovative technologies and strategic products'.
Bridgestone entered F1 in 1997 in competition with Goodyear, and later pitted its products against Michelin's.
It was the only supplier in 2007, then entering a contract to be the sole official supplier between 2008-2010.
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 4825.shtml
Καλο μηνα!
-
Απροσμενο....!!!
F1's sole supplier of tyres on Monday announced its decision to pull out of the sport after the 2010 season.
2010 marks the third year of Bridgestone's exclusive supply contract with formula one, and a media statement said the Bridgestone Corporation in Japan decided not to seek an extension.
A disappointed Hiroshi Yasukawa, boss of the company's motor racing programme, said the decision was about the redirection of 'resources towards the further intensive development of innovative technologies and strategic products'.
Bridgestone entered F1 in 1997 in competition with Goodyear, and later pitted its products against Michelin's.
It was the only supplier in 2007, then entering a contract to be the sole official supplier between 2008-2010.
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 4825.shtml
Καλο μηνα!
-
Barrichello: Κέρδισε τον τίτλο ο Button επειδή είχε νωρίτερα συμβόλαιο!
Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2009, 14:33Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
O Rubens Barrichello δεν έχει σταματήσει να εκφράζει με κάθε ευκαιρία τον ενθουσιασμό και το πάθος του για τους αγώνες και την ταχύτητα. Αναφερόμενος στη χρονιά που μόλις έκλεισε είπε:
«Δεν είχα ομάδα μερικές μόλις εβδομάδες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος. Αυτό που έκανα μόλις τέλειωσε η σεζόν ήταν να διατηρώ τη φυσική μου κατάσταση και τη φόρμα μου. Τίποτα άλλο. Ο Button κέρδισε φέτος τον τίτλο, με όλο το σεβασμό, επειδή είχε πολύ πιο νωρίς υπογράψει συμβόλαιο από ότι εγώ. Αυτό και μόνο του έδωσε το πλεονέκτημα σε σχέση με μένα, γιατί ξεκίνησε τη χρονιά πιο προετοιμασμένος από ότι εγώ.
Είχα να αντεπεξέλθω στις έξι πρώτες νίκες του Jenson, πράγμα που ήταν δύσκολο γιατί δεν είχα καλό αυτοκίνητο. Όταν βρήκαμε το πρόβλημα με τα φρένα κλπ, τελικά τα πήγαμε πολύ καλά». Βέβαια με αυτά που δηλώνει ο Βραζιλιάνος οι βρετανικός Τύπος θα τον περιμένει με το τουφέκι, αφού ο Barrichello θα πρέπει το 2010, που θα τρέχει με την Williams, να κερδίζει τον team mate του, Huldenberg.
-
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
«Δεν είχα ομάδα μερικές μόλις εβδομάδες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος. Αυτό που έκανα μόλις τέλειωσε η σεζόν ήταν να διατηρώ τη φυσική μου κατάσταση και τη φόρμα μου. Τίποτα άλλο. Ο Button κέρδισε φέτος τον τίτλο, με όλο το σεβασμό, επειδή είχε πολύ πιο νωρίς υπογράψει συμβόλαιο από ότι εγώ. Αυτό και μόνο του έδωσε το πλεονέκτημα σε σχέση με μένα, γιατί ξεκίνησε τη χρονιά πιο προετοιμασμένος από ότι εγώ.
:... και λίγα του έκανε ο Σουμι
-
οι βρετανικός Τύπος θα τον περιμένει με το τουφέκι, αφού ο Barrichello θα πρέπει το 2010, που θα τρέχει με την Williams, να κερδίζει τον team mate του, Huldenberg
Αν και την έχω έτοιμη την απάντηση. Ο χαϊδεμένος και ευνοημένος Hulkenberg, η μαφία του Webber τσουπ παίζει και θέμα Schumacher στη μέση, έδεσε η συνταγή για του χρόνου.
-
Δεν ξέρω τί θα κάνει από άποψη ταχύτητας ο Hulk (κανείς δε μπορεί να το ξέρει όταν ένας οδηγός μεταπηδά στην F1, όσο καλός και να είναι στα μικρότερα πρωταθλήματα), αλλά στις μονομαχίες είναι ωραίος, κι αυτό δεν αλλάζει εύκολα από κατηγορία σε κατηγορία. Έχω μεγάλη περιέργεια να δω τί θα μας δείξει αυτός ο νέος.
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Απροσμενο....!!!F1's sole supplier of tyres on Monday announced its decision to pull out of the sport after the 2010 season.
2010 marks the third year of Bridgestone's exclusive supply contract with formula one, and a media statement said the Bridgestone Corporation in Japan decided not to seek an extension.
...http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 4825.shtml
έστω ότι από το 2011 μπαίνουν 2 προμηθευτές ελαστικών.
Πώς θα σας φαινόταν το σενάριο,
αντί να υποχρεώνονται οι οδηγοί να χρησιμοποιούν 2 γόμες ελαστικών της μίας εταιρίας,
να υποχρεώνονται να χρησιμοποιούν και τις δύο μάρκες ελαστικών;Με αυτό τον τρόπο και θα υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των προμηθευτών ελαστικών, αλλά και το ελαστικό δε θα κρίνει έναν αγώνα αφού όλοι θα χρησιμοποιούν τα ίδια σετ!
Συν του ότι αυτό θα αποτελεί μία παραπάνω πρόκληση για το σχεδιασμό του μονοθεσίου και την οδήγησή του! -
Εγώ ποτέ δεν κατάλαβα γιατί να μην έχουν οι ομάδες το ελεύθερο να αποφασίσουν τι μάρκα ελαστικών θέλουν και τι σκληρότητας θέλουν σε κάθε αγώνα!
Για να μην ξεφύγει το κόστος ας υπόκεινται σε περιορισμούς περί μέγιστου αριιμού τεράδων και ολίγων δοκιμών, αλλά να μπορεί πχ στη Μόντσα να χρησιμοποιήσει Bridgestone και στον επόμενο στη Sepang να βάλει Michelin και μάλιστα σκληρά πίσω και μαλακά μπροστά, επειδή τα τζιμάνια της ομάδας έχουν εκτιμήσει έτσι τα χαρακτηριστικά τους. Ακόμα κι οι οδηγοί που θα θέλουν το τάδε λάστιχο γιατί τους ταιριάζει καλύτερα.
Εξυπακούεται ότι το ελαστικό θα παραμένει το ίδιο για όλη τη σεζόν. Έτσι τα μονοθέσια θα χρησιμοποιούν το λαστικό εκείνο που ταιριάζει στο μονοθέσιο στη συγκεκριμένη πίστα και όχι να προσπαθούν να στήσουν από το χειμώνα το μονοθέσιο έτσι ώστε να ταιριάζει στις 3 γόμες ενός ελαστικού.
Παράλογο να το ζητώ; -
Για να ξέρουν 'τι χρειάζεται το μονοθέσιό τους' θέλει δοκιμές = $$$
Για να έχουν οι εταιρείες ελαστικών ό,τι λάστιχο μπορεί να ζητήσει ο καθένας σε κάθε αγώνα θέλει δοκιμές και μεταφορικά και και και = $$$ (για τις εταιρείες, που θα το μετακυλήσουν στις ομάδες γιατί δεν δουλεύουν για τη μανούλα τους)Κάθε μείωση σε διαθέσιμες επιλογές (= αριθμός εταιρειών, αριθμός επιλογών ανά εταιρεία κτλ.) μειώνει το κόστος
-
Περισσότεροι του ενός προμηθευτές ελαστικών είναι σήμερα κάτι....σχεδόν εκτός πραγματικότητας.
-
εάν η οικονομική ύφεση έχει οδηγήσει σε τέτοιο βαθμό έναν κατασκευαστή ελαστικών,ώστε να αδυνατεί να εξελίξει το ελαστικό που προσφέρει...δεν νομίζω ότι χρειάζεται να φανταστούμε τι επενδύσεις πρέπει να κάνει ο κατασκευαστής,προκειμένου να ξεπεράσει την ανταγωνίστρια εταιρεία.Ποιός θέλει να μπει σε έναν τέτοιο χορό εκατομυρίων;
-
μια ομάδα χρειάζεται να επενδύσει εκατομύρια ευρώ για να βελτιώσει το αυτοκίνητό της,από 1 ως 2 δέκατα στο γύρο,μέσα σε μια σεζόν.Ένα ελαστικό μέτριο,μπορεί να κάνει ακόμα και το καλύτερο μονοθέσιο,με τον καλύτερο πιλότο στο τιμόνι, 1 δευτερόλεπτο πιο αργό στο γύρο.Τα πρωταθλήματα του 2006 και κυρίως του 2005 κρίθηκαν εξαιτίας αυτού του γεγονότος.Σε αυτή την κατεύθυνση ο κοινός προμηθευτής ελαστικών δεν είναι κακή επιλογή.
Τεχνικές και οικονομικές δυνατότητες να ανταπεξέλθουν στο ρόλο του προμηθευτή βλέπω να έχουν οι Goodyear,Μichelin,Pirelli......με την τελευταία να έχει δηλώσει παλιότερα ότι δεν την ενδιαφέρει η είσοδος στην F1,δεδομένου ότι ο συνδυασμός ζάντας-προφίλ ελαστικού των μονοθεσίων,δεν έχει καμία σχέση με τον αντίστοιχο των αυτοκινήτων δρόμου.....με όλες τις συνέπειες που έχει κάτι τέτοιο στην αξιοποίηση της τεχνογνωσίας από τη μια περίπτωση στην άλλη (θυμάμαι η Pirelli είχε κάνει πρόταση αντί για ζάντες 13' με ψηλό προφίλ γόμας,να χρησιμοποιούνται στα μονοθέσια ζάντες 17' με χαμηλότερο προφίλ....αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινα δεκτό).
Πιθανόν ο επόμενος προμηθευτής να είναι μια θυγατρική κάποιου μεγάλου ομίλου ελαστικών (όπως η BF Goodrich στα rally) ή ακόμα κάποιος κατασκευαστής καινούριος στην αγορά,που αναζητά μέσω της F1 φήμη,δόξα και διαφήμιση(ο Θεός να φυλάξει να μην είναι καμία Kuhmo....ή ακόμα χειρότερα καμιά κινέζικη).
-
-
η michelin παντως δε μου φανηκε και τοσο προθυμη να φυγει, ουτε θεωρω οτι επρεπε να φυγει αυτη
το 'φιασκο της Ινδιαναπολης' νομιζω οτι την αδικησε, ηταν χοντρο βεβαια.. -
Η ίδεα του Unicorn F1 μου άρεσε πολύ, αν και δεν πρόκειται να εφαρμοστεί ποτέ.
Η Bridgestone πάντως θα αποχωρήσει από το επόμενο πρωτάθλημα, οπότε κάποια στιγμή του χρόνου η FIA θα κάνει έναν διαγωνισμό και θα επιλέξει την επόμενη αποκλειστική προμηθεύτρια εταιρία.
-
Θα ήταν όντως ωραίο αυτό που πρότεινε ο Unicorn, ωστόσο μπορώ να βρω τον κυριότερο λόγο που δεν θα εφάρμοζε η FIA ποτέ μια τέτοιου είδους απόφαση. Τον προφανή = τα λεφτά.
Διότι οι εταιρίες ελαστικών, όταν βρίσκονται σε ανταγωνιστικό επίπεδο μεταξύ τους, επενδύουν στην αποκλειστική τους σχέση με κάποια ομάδα. Πχ η Brigdestone διαφήμιζε ότι με το ελαστικό τους κέρδιζε τα πρωταθλήματα η McLaren έναντι της Goodyear και η Ferrari έναντι της Michelin. Αντίστοιχα η Michelin το '05 και το '06.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για να ξέρουν 'τι χρειάζεται το μονοθέσιό τους' θέλει δοκιμές = $$$
Για να έχουν οι εταιρείες ελαστικών ό,τι λάστιχο μπορεί να ζητήσει ο καθένας σε κάθε αγώνα θέλει δοκιμές και μεταφορικά και και και = $$$ (για τις εταιρείες, που θα το μετακυλήσουν στις ομάδες γιατί δεν δουλεύουν για τη μανούλα τους)Κάθε μείωση σε διαθέσιμες επιλογές (= αριθμός εταιρειών, αριθμός επιλογών ανά εταιρεία κτλ.) μειώνει το κόστος
Ε, καλά... αυτά τα ακούω βερεσέ: Άκου σενάριο, ρεαλιστικότατο:
- 3 εταιρείες ελαστικών.
- Κάθε μία θα υποχρεούται να παρέχει ελαστικά για 10 ομάδες σε κάθε GP, με περιορισμό σε σετ 4τράδων Όσα δεν χρησιμοποιεί, τα φέρνει στο επόμενο.
- Τρεις γόμες από κάθε εταιρεία, ό,τι λογιές θέλει, σταθερές και ολόιδιες, χωρίς καμία εξέλιξη μέσα στη χρονιά
- τεστ ελαστικών από τις ομάδες στις γόμες το χειμώνα, 2 τέστ μέσα στη χρονιά σε πίστες μη πρωταθλήματος.
- Δυνατότητα από τις ομάδες εναλλαγής ελαστικών-γομών κατά το δοκούν, όπως και αν νομίζουν ότι τους βοηθάει. Μικτές σκληρότητες γόμας ανά 4άδα επιτρεπτές.
Η μόνη διαφορά (από πλευράς κόστους) με το σήμερα είναι τα 2 τεστ μέσα στη σεζόν και το ότι 3 εταιρείες θα ταξιδεύουν σε κάθε GP. Αυτό μπορεί να μειωθεί, αν μειωθούν κι άλλο τα διαθέσιμα ελαστικά ανα ομάδα.
Τώρα, τι ανέφικτο ή ονειρικό έχει το παραπάνω πλάνο;;
-
Ελαστικά πιθανοί μνηστήρες...
- Bridge. Για τα λεφτά όλα γίνονται.
- Michelin. Με την συνταξιοδότηση του Max μάλλον η #1 επιλογή.
- Pirelli. Η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται.
- GoodYear. Μετά από 10+ χρόνια επιστροφή? Γιατί όχι...
- Dunlop. Η μόνη άλλη εταιρεία με αγωνιστικές περγαμηνές.
- Toyo, Yokohama κ.λπ. Μάλλον πολύ μεγάλο το κόστος για αυτούς....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
2. Michelin. Με την συνταξιοδότηση του Max μάλλον η #1 επιλογή.H οποία Michelin όμως, δήλωνε συνεχώς ότι δεν ενδιαφέρεται για την F1 χωρίς ανταγωνιστή.
Δεν ξέρω κατα πόσο αυτό έχει αλλάξει. -
Αλλαγή προμηθευτή ανάλογα με τα GP...pirelli ή michelin επί ευρωπαϊκού εδάφους, goodyear ή avon σε Βραζιλία,Αυστραλία,Τουρκία,bridgestone ή yokohama στα ασιατικά GP. Έτσι θα ευνοείτο ο σχεδιασμός μονοθεσίων εύκολων στο στήσιμο
-
Μια και το ρίξαμε στις κουφές προτάσεις πάρτε άλλη μία:
3 προμηθευτές ελαστικών και κάθε ομάδα να είναι υποχρεωμένη να χρησιμοποιήσει και τους τρεις.
Δηλαδή του χρόνου που θα έχει 19 αγώνες, θα έχει πχ σε 6 Michelin, σε 6 Goodyear και σε 7 Dunlop, κατόπιν επιλογής της (τον 7ο από οποια εταιρία θέλει).Να στείλουμε τις προτάσεις μας στον Todt να δούμε πόση ώρα θα του πάρει να μείνει τελείως γλόμπος.
-
Βρε σεις πέστε για ύπνο...
Διάφορα Νεα-Νοέμβριος 2009