-
Καλημερα.
Εχω ενα GP Multijet 1.3 αλλα την εκδοση χωρις dpf...
Θελω να βαλω το ερωτημα ειναι πως στο συνεργειο δεν γνωριζουν κατι αλλα στο ιντερνετ βλεπω για χρηματοδοτησεις αλλα για βαρεα οχηματα..
Υπαρχει καποιος που να γνωριζει που να μιλησω η αν ξερει κατι παραπανω..
Ευχαριστω -
Καλημερα.
Εχω ενα GP Multijet 1.3 αλλα την εκδοση χωρις dpf...
Θελω να βαλω το ερωτημα ειναι πως στο συνεργειο δεν γνωριζουν κατι αλλα στο ιντερνετ βλεπω για χρηματοδοτησεις αλλα για βαρεα οχηματα..
Υπαρχει καποιος που να γνωριζει που να μιλησω η αν ξερει κατι παραπανω..
Ευχαριστω -
Καλημερα.
Εχω ενα GP Multijet 1.3 αλλα την εκδοση χωρις dpf...
Θελω να βαλω το ερωτημα ειναι πως στο συνεργειο δεν γνωριζουν κατι αλλα στο ιντερνετ βλεπω για χρηματοδοτησεις αλλα για βαρεα οχηματα..
Υπαρχει καποιος που να γνωριζει που να μιλησω η αν ξερει κατι παραπανω..
Ευχαριστω -
μόνο εγώ δεν κατάλαβα τι ρωτάς?
Ρωτάς (υποθέτω) γιατί το αμάξι σου δεν έχει DPF ή να βρεις κάποιον που να ξέρει να σου βάλει ένα τέτοιο φίλτρο στο αμάξι σου? -
Ναι εχω την εκδοση χωρις το φιλτρο αυτο και θελω να το βαλω στα συνεργεια της φιατ λενε πως δεν ξερουν αν μπιανιε κατι τετοιο σαν εξτρα , απλα στο ιντερνετ βλεπω χρηαμτοδοτησεις για τετοια φιλτρα αλλα για βαρεα οχηματα και ρωτησα και δεν πηρα καποια απαντηση αν μπορω να βαλω και εγω..
Γ ι αυτο αν γνωριζει καποιος κατι η καποιο συνεργειο που να βαζει ας μου πει..
-
Εδώ έχει μια περιγραφή των συστημάτων και φίλτρων που χρησιμοποιούνται (σελ.6).
Υπάρχουν χρηματοδοτήσεις; -
Ναι υπαρχουν χρηματοδοτησεις αν γραψεις βασικα στο google dpf φιλτρο και χρηματοδοτηση θα βγαλει αρκετα αποτελεσματα
-
Tσεκάρισε πόσο κάνει το μικροφίλτρο για να μπει εκ των υστέρων, αν επιβαρύνει την κατανάλωση και πόσο, τι σέρβις χρειάζεται και πόσο κάνει και αν το έχει ξαναλάνει η αντιπροσωπεία και μπορεί να εγγυηθεί για την μετατροπή.
Τότε θα έχεις όλη την εικόνα. -
Την λειτουργεια την γνωριζω καθως εχει ο πατερας μου στο 500αρακι..Ρωτησα στην αντιπροσοπια και λενε πως δεν γνωριζουν πως θα μπει και επισης πως αν γινει κατι το οποιο δεν ειναι απο το εργοστασιο δεν θα το καλυπτει η εγγυηση..Δεν με αφορα τοσο πολυ αυτο..Επισης ρωτησα σε εξατμισαδες αλλα δεν γνωριζει κανεις τους κατι..Επισης πηρα τηλεφωνο μερικες εταιριες που γραφει στο google για χρηματοδοτησεις αλλα ειπαν θα με παρουν τελικα τιποτα ακομα περιμενω τηλεφωνο τους..Τελικα κανεις δεν ξερει τιποτα...
Και ρωταω , θελω καταρχην να βοηθησω οσο αφορα το περιβαλλον θα μου πειτε τι με επιασε αλλα αφου μπορω γιατι να μην το κανω και γιατι οι χρηματοδοτησεις ειναι μονο για βαρεα οχηματα και οχι για εμας
Ενα καλο παω να κανω και δεν γνωριζει κανεις τιποτα και στα συνεργεια δεν ξερουν τιποτα.Αν ηθελα φυσικα να καταστρεψω το περιβαλλον βγαζοντας τα ολα τοτε ξερουν πως γινεται οταν ρωταω για το φιλτρο dpf Κανουν ολοι τον κινεζο -
Η εκ των υστέρων τοποθέτηση DPF σε επιβατικό αυτοκίνητο είναι δύσκολη. Η δυσκολία βρίσκεται στο γεγονός ότι το φίλτρο πρέπει να γίνεται αναγέννηση (καθαρισμός) του φίλτρου, σε τακτά χρονικά διαστήματα. Αυτό συνήθως γίνεται με ψεκασμό καυσίμου είτε με ένα επιπλέον μπεκ στην εξάτμιση, είτε με ψεκασμό μέσα στον κύλινδρο όταν η βαλβίδα εξαγωγής είναι ανοικτή. Επίσης η τοποθέτηση του φίλτρου πρέπει να γίνει πολύ κοντά στον οξειδωτικό καταλύτη (αν ήδη υπάρχει), κάτι που δεν είναι σίγουρο ότι γίνεται στο δικό σου όχημα. Εν συντομία είναι κάτι που δεν θα σου πρότεινα να κάνεις.
Αν χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες στείλε PM. Η δουλειά μου είναι πολύ σχετική με DPF και θα μπορούσα να σε ενημερώσω σχετικά με το θέμα. -
Eυχαριστω πολυ φιλε μου για την απαντηση σου..Οπως ειπα πιο πανω εχει ο πατερας μου και εχω δει και αλλο grande punto με φιλτρο dpf και με τον ιδιο εγκεφαλο επανο..αρα λογικα μπαινει και σε εμενα απλα με αυτα που λες καταλαβα οτι δεν θα ειναι οπως θα ηταν η τοποθετηση γινοταν στο εργοστασιο..ΟΚ ισως εχεις δικιο , αλλα τοτε γιατι χρηματοδοτουν για να μπει σε μεγαλα αυτοκινητα , εκει τι διαφορετικο εχει δηλαδη;
*Ξερω στο φιατ 500 πετρελαιο οτι οταν ειναι να καθαριστει καιει αρκετα καυσιμα ωστε να καθαριστει το φιλτρο για μερικα χιλιομετρα.
-
Ενδεχομένως να μπορεί να γίνει με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, γιατί απ' ότι γνωρίζω η FIAT δεν χρησιμοποιεί επιπλέον μπεκ για την αναγέννηση του φίλτρου. Και πάλι όμως, στη θέση σου θα το απέφευγα, εκτός και αν γνώριζα ότι ξέρουν τη δουλειά καλά στο συνεργείο που θα πήγαινα. Νομίζω ότι τα συνεργεία από diesel γνωρίζουν καλά αυτά που είναι TAXΙ, δηλ. μεσαία και μεγάλα sedan. Τα υπόλοιπα diesel, όπως το δικό σου, ίσως τους είναι λίγο άγνωστα.
Στα μεγάλα οχήματα, π.χ. φορτηγά είναι διαφορετική η εγκατάσταση. Πριν το φίλτρο χρησιμοποιείται ένας μικρός 'καυστήρας', που τροφοδοτείται από το ντεπόζιτο με καύσιμο και αναλαμβάνει τη διαδικασία του 'καθαρισμού' (λόγω χώρου, βάρους δεν είναι εφικτό σε Ι.Χ.). Αν και δεν ξέρω γιατί επιδοτούνται μόνο αυτά τα οχήματα, αλλά μία σκέψη είναι ότι εφόσον επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τότε καλύτερα να γίνουν πιο καθαρά. Ειδικά ένα παλιό μεγάλο φορτηγό εκπέμπει κάποιες χιλιάδες φορές περισσότερα σωματίδια από ότι ένα σύγχρονο Ι.Χ. diesel. Αυτά όμως δεν επιτρέπονται στις πόλεις με το μεγαλύτερο πρόβλημα, αρά αποτελούν σημαντικό πρόβλημα.- Όλα τα οχήματα με DPF χρησιμοποιούν καύσιμο για τον καθαρισμό του φίλτρου. Η αύξηση στην κατανάλωση δεν πολύ σημαντική (νομίζω γύρω στο 3-5%).
-
Οκ φιλε μου ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου , καταλαβα αρκετα πραγματα..
Το ερωτημα ειναι αλλο. δεν εχω πολλες μαυριλες στην εξατμιση ελαχιστες οταν παταω τερμα το γκαζι μερικες φορες και ειναι ελαχιστος ο καπνος που βγαινει..Θα ηθελα να ρωτησω αν μπορει να μπει ενα αλλο ειδους φιλτρο το οποιο θα βγαινει και θα καθαριζεται και θα ξαναμπαινει κατι απλο δηλαδη. Υπαρχει κατι τετοιο;
ΕΥχαριστω και παλι -
Υπάρχουν κάποια φίλτρα μικρότερης απόδοσης (αντί για 99% έχουν περίπου 50-60%), τα οποία είναι κατάλληλα για εκ των υστέρων τοποθέτηση (retrofit), αλλά απευθύνονται κυρίως σε μεγάλα οχήματα. Ονομάζονται flow-through ή partial filters (pDPF). Δεν γνωρίζω περισσότερα για τέτοιου είδους φίλτρα. Στο παρακάτω link ίσως βρεις περισσότερες πληροφορίες:
http://www.proventia.fi/sivu/en/product ... e_filters/
Η Proventia είναι και ο μόνος κατασκευαστής, που γνωρίζω εγώ, ο οποίος παράγει φίλτρα αυτού του τύπου. Γενικά τέτοιες λύσεις απευθύνονται σε μεγάλα οχήματα, τα οποία παράγουν μεγάλη μάζα καυσαερίων και μένουν σε χρήση για πολλά χρόνια. Σε ένα Ι.Χ. με μέσο όρο παραμονής στην κυκλοφορία 5-8 χρόνια, με περίπου 15.000 χλμ/έτος, οι λύσεις retrofit δεν έχουν μεγάλη σημασία. -
Ευχαριστω πολυ για την σελιδα..
Εγω τον χρονο κανω καπου στα 35.000κμ
Φιλτρο DPF