Ενδεχομένως να μπορεί να γίνει με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, γιατί απ' ότι γνωρίζω η FIAT δεν χρησιμοποιεί επιπλέον μπεκ για την αναγέννηση του φίλτρου. Και πάλι όμως, στη θέση σου θα το απέφευγα, εκτός και αν γνώριζα ότι ξέρουν τη δουλειά καλά στο συνεργείο που θα πήγαινα. Νομίζω ότι τα συνεργεία από diesel γνωρίζουν καλά αυτά που είναι TAXΙ, δηλ. μεσαία και μεγάλα sedan. Τα υπόλοιπα diesel, όπως το δικό σου, ίσως τους είναι λίγο άγνωστα.
Στα μεγάλα οχήματα, π.χ. φορτηγά είναι διαφορετική η εγκατάσταση. Πριν το φίλτρο χρησιμοποιείται ένας μικρός 'καυστήρας', που τροφοδοτείται από το ντεπόζιτο με καύσιμο και αναλαμβάνει τη διαδικασία του 'καθαρισμού' (λόγω χώρου, βάρους δεν είναι εφικτό σε Ι.Χ.). Αν και δεν ξέρω γιατί επιδοτούνται μόνο αυτά τα οχήματα, αλλά μία σκέψη είναι ότι εφόσον επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τότε καλύτερα να γίνουν πιο καθαρά. Ειδικά ένα παλιό μεγάλο φορτηγό εκπέμπει κάποιες χιλιάδες φορές περισσότερα σωματίδια από ότι ένα σύγχρονο Ι.Χ. diesel. Αυτά όμως δεν επιτρέπονται στις πόλεις με το μεγαλύτερο πρόβλημα, αρά αποτελούν σημαντικό πρόβλημα.
- Όλα τα οχήματα με DPF χρησιμοποιούν καύσιμο για τον καθαρισμό του φίλτρου. Η αύξηση στην κατανάλωση δεν πολύ σημαντική (νομίζω γύρω στο 3-5%).