Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NEO HONDA CR-Z
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NEO HONDA CR-Z
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 52
    • 53
    • 44 / 53
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    1060
    3790
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jap-power last edited by

      Δυο σελιδες οφ τοπικ...αλλα στραβα ματια...ανοιξτε ενα τοπικ με καταναλωσεις των Tsi, το εχετε μ@μ@σει το τοπικ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        saligari_magiko last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pakos-m last edited by

          Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
          To ρελαντι σημαινει καταναλωση ;Ναι αλλα την χαμηλωτερη.

          όχι, όταν ρολάρεις (χωρις καθόλου γκάζι) με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο αν είσαι πάνω από 1.7Κ σαλ έχεις μηδενική κατανάλωση, επίσης όσο μεγαλύτερη η σχέση τόσο μικρότερη η απώλεια σε ενέργεια.

          Ο περισσότερος κόσμος βγάζει την ταχύτητα κατά την επιβράδυνση πράγμα που επιβαρύνει την κατανάλωση, αφού ξεκινάει το ρελαντί, αλλά και τα φρένα του αυτοκινήτου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pakos-m last edited by

            Πάντως οι 1.2 tsi dsg πρέπει να δίνουν πάνω από 7 lt /100 km ενώ το crz κάτω από 6 lt /100 km, πλεονέκτημα αποκτά κανείς με το crz μόνο αν κάνει +20Κ Km/year.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xristos912 last edited by

              Δεν νομιζω να υπαρχει μηδενικη καταναλωση γιατι αλλιως θα πρεπει να σβηνει η μηχανη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης Pakos M έγραψε:

                To ρελαντι σημαινει καταναλωση ;Ναι αλλα την χαμηλωτερη.

                όχι, όταν ρολάρεις (χωρις καθόλου γκάζι) με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο αν είσαι πάνω από 1.7Κ σαλ έχεις μηδενική κατανάλωση, επίσης όσο μεγαλύτερη η σχέση τόσο μικρότερη η απώλεια σε ενέργεια.

                Ο περισσότερος κόσμος βγάζει την ταχύτητα κατά την επιβράδυνση πράγμα που επιβαρύνει την κατανάλωση, αφού ξεκινάει το ρελαντί, αλλά και τα φρένα του αυτοκινήτου.

                Αν επιβραδύνεις με σχέση στο κιβώτιο έχεις μηδενική κατανάλωση αλλά επίσης μειώνεται πολύ γρήγορα η ταχύτητα του αυτοκινήτου.
                Αν όμως δεν πρόκειται να σταματήσεις είναι προτιμότερο να βάλεις νεκρό και να ρολάρεις. Αλλιώς θα πρέπει να πατήσεις πάλι το γκάζι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pakos-m last edited by

                  xristos912 Μηδενική κατανάλωση και φόρτιση της μπαταρίας.
                  leonp για αυτό είπα κατά την επιβράδυνση. υπάρχουν περιπτώσεις που όντως μπορεί να συμφέρει η αποσύμπλεξη του κιβωτίου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
                    Δεν νομιζω να υπαρχει μηδενικη καταναλωση γιατι αλλιως θα πρεπει να σβηνει η μηχανη.

                    Τι θα πει 'θα πρέπει να σβήνει η μηχανή'; Δυναμική ενέργεια λέγεται η απάντηση στον προβληματισμό σου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      σορρυ, ενα τελευταιο offtopic γιατι δε μπορω να διαβαζω ασυναρτησιες απο τον 'ειδικο ρυπο' που και καλα προμοταρει συγκεκριμενη μαρκα..

                      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                      Εγώ ο άσχετος άνοιξα το αρχείο των 4τ και ειδα το τεστ του γκολφ gt με 10 άλογα λιγότερα από αυτά του πόλο! Έλεγε 13,5 μέση κατανάλωση! Μόλις 7,6 λίτρα διαφορά...αθάνατο μαρκετινγκ

                      αυτα τα νουμερα μαλλον εγιναν απο νουμερα φιλε μου πολυ απλα και με απολυτη σιγουρια σου λεω οτι ΔΕΝ γινονται

                      για να εχεις 13.5 (ή 13.6 αν θες, για να μαι πιο ακριβης ) μεση σε tsi θες:
                      2λιτρο , 4κινητο, 1500 κιλα με 265 αλογα

                      δεν υπαρχει καμια μα καμια περιπτωση η πορδη να εχει τετοια μεση , εκτος αν ολη η δοκιμη εγινε σε γρηγορους ρυθμους

                      οσο για το 122 που λες χοντρα χοντρα εχει περιπου 8.5 , αναλογα με το ποδι μπορει να εχει περισσοτερο ή λιγοτερο

                      13-14 εχει το evo του nass... ελεος δηλαδη..

                      ΥΓ εψαξα τα αρθρα και μιλανε για 12αρια και 12.5αρια εδω ομως λενε οτι μετα απο 6000 (δημοσιογραφικα ) χλμ η καταναλωση ειναι 10.7
                      http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11649

                      αρα προσεχε τι διαβαζεις για να μη γινονται παρανοησεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Έξι σελίδες σερί για την κατανάλωση. Και μάλιστα άλλων μοντέλων, από άλλους κατασκευαστές.
                        Συνεχίστε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jap-power last edited by

                          Eσυ τι λες δε θα συνεχισουνε?Γνωμη μου ειναι να διαγραφει ολο το τοπικ αφου μπαινουν εδω και κανουν καλαμπουρι...δε εχει ουσια...οποιος θελει να μαθει κατι για το συγκεκριμενο αμαξι εχει και αλλα φορουμ να μαθει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spyros-s last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                            σορρυ, ενα τελευταιο offtopic γιατι δε μπορω να διαβαζω ασυναρτησιες απο τον 'ειδικο ρυπο' που και καλα προμοταρει συγκεκριμενη μαρκα..

                            Εγώ ο άσχετος άνοιξα το αρχείο των 4τ και ειδα το τεστ του γκολφ gt με 10 άλογα λιγότερα από αυτά του πόλο! Έλεγε 13,5 μέση κατανάλωση! Μόλις 7,6 λίτρα διαφορά...αθάνατο μαρκετινγκ

                            αυτα τα νουμερα μαλλον εγιναν απο νουμερα φιλε μου πολυ απλα και με απολυτη σιγουρια σου λεω οτι ΔΕΝ γινονται

                            για να εχεις 13.5 (ή 13.6 αν θες, για να μαι πιο ακριβης ) μεση σε tsi θες:
                            2λιτρο , 4κινητο, 1500 κιλα με 265 αλογα

                            δεν υπαρχει καμια μα καμια περιπτωση η πορδη να εχει τετοια μεση , εκτος αν ολη η δοκιμη εγινε σε γρηγορους ρυθμους

                            οσο για το 122 που λες χοντρα χοντρα εχει περιπου 8.5 , αναλογα με το ποδι μπορει να εχει περισσοτερο ή λιγοτερο

                            13-14 εχει το evo του nass... ελεος δηλαδη..

                            ΥΓ εψαξα τα αρθρα και μιλανε για 12αρια και 12.5αρια εδω ομως λενε οτι μετα απο 6000 (δημοσιογραφικα ) χλμ η καταναλωση ειναι 10.7
                            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11649

                            αρα προσεχε τι διαβαζεις για να μη γινονται παρανοησεις

                            Με αναγκάζεις να απαντησω στο οφ τοπικ σου!
                            Τώρα θα πρέπει να σου αποδείξω και το αυτονόητο;
                            Δεν έχεις καταλάβει και καλά τίποτα εσύ για την αντιμετώπιση της εταιρείας από τον αυτοκινητιστικό τύπο; Ο κόσμος το έχει τούμπανο και εσυ κρυφό καμάρι ότι οι 4τ (αναφέρω αυτό που διαβάζω) αβαντάρουν την vw και κατ' επέκταση το γκρουπ βαγκ; Δεν θα γράψω εύκολα ότι τα παίρνουν διότι είναι βαριά κουβέντα για να την βασίσεις σε υποψίες δίχως αποδείξεις στα χερια σου, όμως, ποιος θελει να χάσει την διαφημιστική πίτα των εταιριών του γκρουπ; Το ίδιο αντιμετωπίζεις λοιπόν, λογουχάρη, την χόντα του 2% στην ελληνική αγορά το ίδιο την vw-audi-skoda-seat του σχεδον 20; Αν αυτο σου φαινεται παράλογο τότε είσαι πολύ ρομαντικός και σε ζηλεύω που μπορείς και ζεις σ' ενα παραλληλο σύμπαν! Μακάρι να ειχες δίκιο εσύ...θα ήταν σιγουρτα καλύτερα όλα όμως δεν ειναι δυστυχώς!

                            Περί καταναλώσεων και τρόποι μέτρησης των 4τ!
                            Στο τεύχος Απριλίου του 2006 έχει ανεξαρτητα τεστ το γκολφ 5 gt και το σιβικ 1.8!
                            Οι καταναλώσεις ειναι αντιστοιχα οι εξης: μεση-μεγιστη -ελάχιστη για το γκολφ: 12,4-13,9-9,8! Την ίδια ώρα ο κατασκευαστής δήλωνε τυποποιημένη 7.2!!!!(μάλλον στο ρελαντι καίει τόσο...)
                            Πάμε στο σιβικ στην δοκιμή του ίδιου τεύχους! Τα αντιστοιχα νούμερα είναι τα εξης: 9,5-10,5-7,9! Ο κατασκευαστης δήλωνε τυποποιημένη κατανάλωση 6,6! Μόλις 0,6 λιγότερο του γκολφ...
                            Το επιχείρημα μου είναι το εξής: Στο σιβικ όπως και στα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας επιβεβαιώνω τις μετρήσεις του περιοδικού καθημερινά αν και με ιδιαίτερη προσπάθεια πέτυχα και καλύτερες! Τις ορίζω λοιπόν κοντά στην μεση καθημερινη οδήγηση, αυτή που κάνει ο μεσος οδηγος!
                            Γιατί να έκαναν επομένως λάθος με το γκολφ; Όλο γκάζι πάτωμα πήγαιναν μόνο μ' εκεινο; Λές πρώτη φορά να οδήγησαν γρήγορο αμάξι στο περιοδικό; Σκέψου το λίγο...
                            Στο γκολφ ρ το καινούριο μίλησαν για 16,5 μέση κατανάλωση και δεν το κατηγόρησαν ως υπερβολικά ενεργοβόρο αλλά ως ειδική κατασκευή, κάτι που δεν έχει γίνει με το σιβικ type-r για το οποίο συνεχεια μας λένε ότι καίει λόγω στροιφαρίσματος ψηλά!
                            Δεν αποκλείω το γεγονός κάποιος να πετύχει χαμηλότερη κατανάλωση από αυτές που λένε ...είμαι όμως σίγουρος ότι προσπάθησε ιδιαίτερα και δεν οδηγούσε χαλαρά αλλά ιδιαίτερα προσεκτικά προς όφελος της μειωμένης κατανάλωσης!
                            Το πλεονέκτημα των κατασκευών σαν το cr-z είναι ότι οι καταναλώσεις που βγάζουν τα περιοδικά έρχονται εύκολα χωρίς κόπο σε αστικό περιβάλλον!
                            Είτε τι δέχεσαι είτε όχι αυτό είναι το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης τεχνολογίας με όλα τα αρνητικά και τα θετικά που της προσάπτουν! Το αν ειναι σπορ ή όχι είναι άλλο πράγμα όπως και άλλο πράγμα είναι η τιμολογιακή πολιτικη της αντιπροσωπείας σε αυτό!

                            Νιώθω σαν... να γράφεις αναλογικά ότι δεν ευνοήθηκε ο Ολυμπιακός τα χρόνια της παράγκας αφού πήρε τόσα πρωταθλήματα και ως εκ τουτου ήταν καλύτερος!

                            Ζητώ συγνώμη απ' όλους για το οφ τοπικ όμως κάποια πράγματα πρέπει να (ξανα)γράφονται...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pakos-m last edited by

                              jap-power δεν πρόλαβες να μιλήσεις και συνεχίζουμε με τα off-topic.

                              Ένα αμάξι σαν το crz που έχει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση (και άκοπα όπως αναγράφηκε) είναι λογικό να το συγκρίνουμε με διάφορα...
                              Πάντως για τα θέματα των καταναλώσεων και των αποτελεσμάτων των περιοδικών δεν καταλαβαίνω γιατί σκάτε, αφού υπάρχουν πλέον αυτά:
                              http://www.fueleconomy.gov/feg/sbs.htm
                              http://www.spritmonitor.de/en/detail/180088.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                @ spyros.s

                                αν θες να συνεχισουμε τη συζητηση περι καταναλωσεων των tsi σε καποιο σχετικο thread (πχ vw), παντως ειδικα για την καταναλωση του golf R, επειδη εχω στην ουσια το ιδιο αυτοκινητο δεν το δεχομαι

                                η μεση του καταναλωση (χωρις να κανω καθολου οικονομια στο καυσιμο ) ειναι 13.6 εδω και χρονια λιγο πανω λιγο κατω

                                για να εχω μεση κοντα στο 17 σημαινει οτι πηγα και το εσκισα στα λιμανακια και τα τελευταια χλμ πριν το σπιτι μου πηγαινα χαλαρος , αυτο ειναι κατι που εχω κανει πολλες φορες..

                                οποτε μη μου λες τι γραφει ο καθε παπαρας (που και καλα αβανταρει, και λεω 'και καλα' γιατι διαφωνω σε πολλες περιπτωσεις το κατα ποσο αβανταρουν ή θαβουν αδικα το group αλλα αυτο ειναι ακαμα πιο ασχετο).. ρωτα καλυτερα τους ιδιους τους χρηστες

                                αμα ηταν να εχω καταναλωση κοντα στο 17 ας επαιρνα 3.5λιτρο..

                                τελος το o.t.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spyros-s last edited by

                                  ας το σταματήσουμε εδώ αφού παραθέσαμε εκατέρωθεν τις απόψεις μας...
                                  Το θέμα είναι το cr-z...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jap-power last edited by

                                    Το ειδα απο κοντα χτες σε μαυρο σε αντι/πεια ειναι πανεμορφο, μεσα θα θελα να εχει πιο μαλακα πλαστικα κατα τα αλλα δειχνει καλη συναρμογη των πλαστικων απο το ανοιγμα της πορτας πολυ κλαη θεση οδηγησης για μενα θα θελα αμορτισερακια στο καπο και οχι βεργα.Καλα πισω δε καθεται κανεις μονο παιδια πορτ μπαγκαζ καλο θα ελεγα.Μεσα μου αρεσε η επενδυση που εχει στο ταμπλο και τα καθισματα. Εν αναμονη της δυνατοτερης εκδοσης .Του πα του πωλητη να ειχε κανα 3 χιλιαρο κατω να εβλεπες τι θα γινοταν .....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasgti last edited by

                                      Τι θα γινόταν;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jap-power last edited by

                                        Θα πωλουσε καλυτερα τι θα γινοταν, σεισμος?Διακρινω ειρωνεια?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spyros-s last edited by

                                          θα είχε καλύτερη τύχη στην αγορά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            η τιμολογιακη τους πολιτικη τους θαβει πολυ ασχημα παρε παραδειγμα και το civic που ειναι αυτοκινητο που αρεσει σε πολυ κοσμο.. με τετοια γκαμα μοτερ και τετοιες τιμες ειναι πραγματικο θαυμα και αυτα που πουλησαν..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 44 / 53
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr