-
Δυο σελιδες οφ τοπικ...αλλα στραβα ματια...ανοιξτε ενα τοπικ με καταναλωσεις των Tsi, το εχετε μ@μ@σει το τοπικ.
-
-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
To ρελαντι σημαινει καταναλωση ;Ναι αλλα την χαμηλωτερη.όχι, όταν ρολάρεις (χωρις καθόλου γκάζι) με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο αν είσαι πάνω από 1.7Κ σαλ έχεις μηδενική κατανάλωση, επίσης όσο μεγαλύτερη η σχέση τόσο μικρότερη η απώλεια σε ενέργεια.
Ο περισσότερος κόσμος βγάζει την ταχύτητα κατά την επιβράδυνση πράγμα που επιβαρύνει την κατανάλωση, αφού ξεκινάει το ρελαντί, αλλά και τα φρένα του αυτοκινήτου.
-
Πάντως οι 1.2 tsi dsg πρέπει να δίνουν πάνω από 7 lt /100 km ενώ το crz κάτω από 6 lt /100 km, πλεονέκτημα αποκτά κανείς με το crz μόνο αν κάνει +20Κ Km/year.
-
Δεν νομιζω να υπαρχει μηδενικη καταναλωση γιατι αλλιως θα πρεπει να σβηνει η μηχανη.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
To ρελαντι σημαινει καταναλωση ;Ναι αλλα την χαμηλωτερη.
όχι, όταν ρολάρεις (χωρις καθόλου γκάζι) με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο αν είσαι πάνω από 1.7Κ σαλ έχεις μηδενική κατανάλωση, επίσης όσο μεγαλύτερη η σχέση τόσο μικρότερη η απώλεια σε ενέργεια.
Ο περισσότερος κόσμος βγάζει την ταχύτητα κατά την επιβράδυνση πράγμα που επιβαρύνει την κατανάλωση, αφού ξεκινάει το ρελαντί, αλλά και τα φρένα του αυτοκινήτου.
Αν επιβραδύνεις με σχέση στο κιβώτιο έχεις μηδενική κατανάλωση αλλά επίσης μειώνεται πολύ γρήγορα η ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Αν όμως δεν πρόκειται να σταματήσεις είναι προτιμότερο να βάλεις νεκρό και να ρολάρεις. Αλλιώς θα πρέπει να πατήσεις πάλι το γκάζι. -
xristos912 Μηδενική κατανάλωση και φόρτιση της μπαταρίας.
leonp για αυτό είπα κατά την επιβράδυνση. υπάρχουν περιπτώσεις που όντως μπορεί να συμφέρει η αποσύμπλεξη του κιβωτίου. -
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Δεν νομιζω να υπαρχει μηδενικη καταναλωση γιατι αλλιως θα πρεπει να σβηνει η μηχανη.Τι θα πει 'θα πρέπει να σβήνει η μηχανή'; Δυναμική ενέργεια λέγεται η απάντηση στον προβληματισμό σου.
-
σορρυ, ενα τελευταιο offtopic γιατι δε μπορω να διαβαζω ασυναρτησιες απο τον 'ειδικο ρυπο' που και καλα προμοταρει συγκεκριμενη μαρκα..
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Εγώ ο άσχετος άνοιξα το αρχείο των 4τ και ειδα το τεστ του γκολφ gt με 10 άλογα λιγότερα από αυτά του πόλο! Έλεγε 13,5 μέση κατανάλωση! Μόλις 7,6 λίτρα διαφορά...αθάνατο μαρκετινγκ
αυτα τα νουμερα μαλλον εγιναν απο νουμερα φιλε μου πολυ απλα και με απολυτη σιγουρια σου λεω οτι ΔΕΝ γινονται
για να εχεις 13.5 (ή 13.6 αν θες, για να μαι πιο ακριβης ) μεση σε tsi θες:
2λιτρο , 4κινητο, 1500 κιλα με 265 αλογαδεν υπαρχει καμια μα καμια περιπτωση η πορδη να εχει τετοια μεση , εκτος αν ολη η δοκιμη εγινε σε γρηγορους ρυθμους
οσο για το 122 που λες χοντρα χοντρα εχει περιπου 8.5 , αναλογα με το ποδι μπορει να εχει περισσοτερο ή λιγοτερο
13-14 εχει το evo του nass... ελεος δηλαδη..
ΥΓ εψαξα τα αρθρα και μιλανε για 12αρια και 12.5αρια εδω ομως λενε οτι μετα απο 6000 (δημοσιογραφικα ) χλμ η καταναλωση ειναι 10.7
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11649αρα προσεχε τι διαβαζεις για να μη γινονται παρανοησεις
-
Έξι σελίδες σερί για την κατανάλωση. Και μάλιστα άλλων μοντέλων, από άλλους κατασκευαστές.
Συνεχίστε. -
Eσυ τι λες δε θα συνεχισουνε?Γνωμη μου ειναι να διαγραφει ολο το τοπικ αφου μπαινουν εδω και κανουν καλαμπουρι...δε εχει ουσια...οποιος θελει να μαθει κατι για το συγκεκριμενο αμαξι εχει και αλλα φορουμ να μαθει.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σορρυ, ενα τελευταιο offtopic γιατι δε μπορω να διαβαζω ασυναρτησιες απο τον 'ειδικο ρυπο' που και καλα προμοταρει συγκεκριμενη μαρκα..Εγώ ο άσχετος άνοιξα το αρχείο των 4τ και ειδα το τεστ του γκολφ gt με 10 άλογα λιγότερα από αυτά του πόλο! Έλεγε 13,5 μέση κατανάλωση! Μόλις 7,6 λίτρα διαφορά...αθάνατο μαρκετινγκ
αυτα τα νουμερα μαλλον εγιναν απο νουμερα φιλε μου πολυ απλα και με απολυτη σιγουρια σου λεω οτι ΔΕΝ γινονται
για να εχεις 13.5 (ή 13.6 αν θες, για να μαι πιο ακριβης ) μεση σε tsi θες:
2λιτρο , 4κινητο, 1500 κιλα με 265 αλογαδεν υπαρχει καμια μα καμια περιπτωση η πορδη να εχει τετοια μεση , εκτος αν ολη η δοκιμη εγινε σε γρηγορους ρυθμους
οσο για το 122 που λες χοντρα χοντρα εχει περιπου 8.5 , αναλογα με το ποδι μπορει να εχει περισσοτερο ή λιγοτερο
13-14 εχει το evo του nass... ελεος δηλαδη..
ΥΓ εψαξα τα αρθρα και μιλανε για 12αρια και 12.5αρια εδω ομως λενε οτι μετα απο 6000 (δημοσιογραφικα ) χλμ η καταναλωση ειναι 10.7
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11649αρα προσεχε τι διαβαζεις για να μη γινονται παρανοησεις
Με αναγκάζεις να απαντησω στο οφ τοπικ σου!
Τώρα θα πρέπει να σου αποδείξω και το αυτονόητο;
Δεν έχεις καταλάβει και καλά τίποτα εσύ για την αντιμετώπιση της εταιρείας από τον αυτοκινητιστικό τύπο; Ο κόσμος το έχει τούμπανο και εσυ κρυφό καμάρι ότι οι 4τ (αναφέρω αυτό που διαβάζω) αβαντάρουν την vw και κατ' επέκταση το γκρουπ βαγκ; Δεν θα γράψω εύκολα ότι τα παίρνουν διότι είναι βαριά κουβέντα για να την βασίσεις σε υποψίες δίχως αποδείξεις στα χερια σου, όμως, ποιος θελει να χάσει την διαφημιστική πίτα των εταιριών του γκρουπ; Το ίδιο αντιμετωπίζεις λοιπόν, λογουχάρη, την χόντα του 2% στην ελληνική αγορά το ίδιο την vw-audi-skoda-seat του σχεδον 20; Αν αυτο σου φαινεται παράλογο τότε είσαι πολύ ρομαντικός και σε ζηλεύω που μπορείς και ζεις σ' ενα παραλληλο σύμπαν! Μακάρι να ειχες δίκιο εσύ...θα ήταν σιγουρτα καλύτερα όλα όμως δεν ειναι δυστυχώς!Περί καταναλώσεων και τρόποι μέτρησης των 4τ!
Στο τεύχος Απριλίου του 2006 έχει ανεξαρτητα τεστ το γκολφ 5 gt και το σιβικ 1.8!
Οι καταναλώσεις ειναι αντιστοιχα οι εξης: μεση-μεγιστη -ελάχιστη για το γκολφ: 12,4-13,9-9,8! Την ίδια ώρα ο κατασκευαστής δήλωνε τυποποιημένη 7.2!!!!(μάλλον στο ρελαντι καίει τόσο...)
Πάμε στο σιβικ στην δοκιμή του ίδιου τεύχους! Τα αντιστοιχα νούμερα είναι τα εξης: 9,5-10,5-7,9! Ο κατασκευαστης δήλωνε τυποποιημένη κατανάλωση 6,6! Μόλις 0,6 λιγότερο του γκολφ...
Το επιχείρημα μου είναι το εξής: Στο σιβικ όπως και στα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας επιβεβαιώνω τις μετρήσεις του περιοδικού καθημερινά αν και με ιδιαίτερη προσπάθεια πέτυχα και καλύτερες! Τις ορίζω λοιπόν κοντά στην μεση καθημερινη οδήγηση, αυτή που κάνει ο μεσος οδηγος!
Γιατί να έκαναν επομένως λάθος με το γκολφ; Όλο γκάζι πάτωμα πήγαιναν μόνο μ' εκεινο; Λές πρώτη φορά να οδήγησαν γρήγορο αμάξι στο περιοδικό; Σκέψου το λίγο...
Στο γκολφ ρ το καινούριο μίλησαν για 16,5 μέση κατανάλωση και δεν το κατηγόρησαν ως υπερβολικά ενεργοβόρο αλλά ως ειδική κατασκευή, κάτι που δεν έχει γίνει με το σιβικ type-r για το οποίο συνεχεια μας λένε ότι καίει λόγω στροιφαρίσματος ψηλά!
Δεν αποκλείω το γεγονός κάποιος να πετύχει χαμηλότερη κατανάλωση από αυτές που λένε ...είμαι όμως σίγουρος ότι προσπάθησε ιδιαίτερα και δεν οδηγούσε χαλαρά αλλά ιδιαίτερα προσεκτικά προς όφελος της μειωμένης κατανάλωσης!
Το πλεονέκτημα των κατασκευών σαν το cr-z είναι ότι οι καταναλώσεις που βγάζουν τα περιοδικά έρχονται εύκολα χωρίς κόπο σε αστικό περιβάλλον!
Είτε τι δέχεσαι είτε όχι αυτό είναι το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης τεχνολογίας με όλα τα αρνητικά και τα θετικά που της προσάπτουν! Το αν ειναι σπορ ή όχι είναι άλλο πράγμα όπως και άλλο πράγμα είναι η τιμολογιακή πολιτικη της αντιπροσωπείας σε αυτό!Νιώθω σαν... να γράφεις αναλογικά ότι δεν ευνοήθηκε ο Ολυμπιακός τα χρόνια της παράγκας αφού πήρε τόσα πρωταθλήματα και ως εκ τουτου ήταν καλύτερος!
Ζητώ συγνώμη απ' όλους για το οφ τοπικ όμως κάποια πράγματα πρέπει να (ξανα)γράφονται...
-
jap-power δεν πρόλαβες να μιλήσεις και συνεχίζουμε με τα off-topic.
Ένα αμάξι σαν το crz που έχει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση (και άκοπα όπως αναγράφηκε) είναι λογικό να το συγκρίνουμε με διάφορα...
Πάντως για τα θέματα των καταναλώσεων και των αποτελεσμάτων των περιοδικών δεν καταλαβαίνω γιατί σκάτε, αφού υπάρχουν πλέον αυτά:
http://www.fueleconomy.gov/feg/sbs.htm
http://www.spritmonitor.de/en/detail/180088.html -
@ spyros.s
αν θες να συνεχισουμε τη συζητηση περι καταναλωσεων των tsi σε καποιο σχετικο thread (πχ vw), παντως ειδικα για την καταναλωση του golf R, επειδη εχω στην ουσια το ιδιο αυτοκινητο δεν το δεχομαι
η μεση του καταναλωση (χωρις να κανω καθολου οικονομια στο καυσιμο ) ειναι 13.6 εδω και χρονια λιγο πανω λιγο κατω
για να εχω μεση κοντα στο 17 σημαινει οτι πηγα και το εσκισα στα λιμανακια και τα τελευταια χλμ πριν το σπιτι μου πηγαινα χαλαρος , αυτο ειναι κατι που εχω κανει πολλες φορες..
οποτε μη μου λες τι γραφει ο καθε παπαρας (που και καλα αβανταρει, και λεω 'και καλα' γιατι διαφωνω σε πολλες περιπτωσεις το κατα ποσο αβανταρουν ή θαβουν αδικα το group αλλα αυτο ειναι ακαμα πιο ασχετο).. ρωτα καλυτερα τους ιδιους τους χρηστες
αμα ηταν να εχω καταναλωση κοντα στο 17 ας επαιρνα 3.5λιτρο..
τελος το o.t.
-
ας το σταματήσουμε εδώ αφού παραθέσαμε εκατέρωθεν τις απόψεις μας...
Το θέμα είναι το cr-z... -
Το ειδα απο κοντα χτες σε μαυρο σε αντι/πεια ειναι πανεμορφο, μεσα θα θελα να εχει πιο μαλακα πλαστικα κατα τα αλλα δειχνει καλη συναρμογη των πλαστικων απο το ανοιγμα της πορτας πολυ κλαη θεση οδηγησης για μενα θα θελα αμορτισερακια στο καπο και οχι βεργα.Καλα πισω δε καθεται κανεις μονο παιδια πορτ μπαγκαζ καλο θα ελεγα.Μεσα μου αρεσε η επενδυση που εχει στο ταμπλο και τα καθισματα. Εν αναμονη της δυνατοτερης εκδοσης .Του πα του πωλητη να ειχε κανα 3 χιλιαρο κατω να εβλεπες τι θα γινοταν .....
-
Τι θα γινόταν;
-
Θα πωλουσε καλυτερα τι θα γινοταν, σεισμος?Διακρινω ειρωνεια?
-
θα είχε καλύτερη τύχη στην αγορά...
-
η τιμολογιακη τους πολιτικη τους θαβει πολυ ασχημα παρε παραδειγμα και το civic που ειναι αυτοκινητο που αρεσει σε πολυ κοσμο.. με τετοια γκαμα μοτερ και τετοιες τιμες ειναι πραγματικο θαυμα και αυτα που πουλησαν..
NEO HONDA CR-Z