-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Με το προγραμματακι που λες φιλε μου ομως απο τα 122 στα 160 το σιροκο μια ωραια ζεστη πρωια ....θα κανει πυροτεχηνμα το κινητηρακι σου κ μετα θα κλαις ....Γτ θα δουλεψει πιεση που το μοτερ δεν θα αντεχει... Btw , Gregory πως μιλας για την αναρτηση κ την ηχομονωση ενω δεν το χεις δει καν το αυτοκινητο ...Ειναι κατι σαν το ''τo rx8 στριβει χειροτερα απο το σιροκο γτ ειναι πισωκινητο.... ''Kανενα προβλημα δεν εχει το 122, εφοσον μπει απολυτως συμβατο, αξιοπιστο προγραμμα απο πραγματικους επαγγελματιες.
Ηδη 2 Scirocco στο forum sciroccoclub.gr , 122αρια με προγραμμα δουλευουν αψογα.
On topic τωρα, το αυτοκινητο το εχω δει, δεν το οδηγησα, ουτε και με ενδιαφερει.
Η αναρτηση και η ηχομονωση του ειναι ενα κλικ κατω απο το Rocco, δεν το λεω μονο εγω, το γραφουν τα περισσοτερα σοβαρα εντυπα, ξενα και Ελληνικα, τι να κανουμε τωρα?
Οσο για το τελευταιο σχολιο, εχει εξαντληθει, και ναι, το ισδυναμο 192αρι RX8 -153 αλογα σε τροχους εναντι 157αλογα στο rocco- στριβει λιγο ΠΙΟ ΑΡΓΑ και εξηγησα αναλυτικα το πως και γιατι. (δεν ειπα ποτε χειροτερα, σιγουρα πιο σπορ ειναι και πιο ευχαριστο απο το Rocco, απλως σε ΑΓΝΩΣΤΗ διαδρομη ΔΕΝ μπορει να ειναι ΕΞΙΣΟΥ αποτελεσματικο σε σχεση με ενα 160αρι rocco, απο την στιγμη που μια ιδιας αποδοσης συγκριτικα πισωκινητη διαταξη, οσο και ιδανικη κατανομη βαρους να εχει, ΑΠΑΙΤΕΙ διαφορετικη τοποθετηση, η οποια 'κλεβει' χρονο ειδικα στην ειοοδο της στροφης, σε σχεση με ενα καλοστημενο προσθιοκινητο οπως το rocco, το οποιο αντιθετως, στριβει σχεδον οπως ερχεται). -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ο πιο αμεσος ανταγωνιστης του CR-Z ειναι το Mini Cooper 1.6.Απορω γιατι κανενα περιοδικο δεν εχει κανει καμια τετοια συγκριση ακομαΙσως γιατι ειναι φως-φαναρι το οποιο συμπερασμα...Εφοσον συγκριθουν οδηγικα, το CRZ εχει φαει γκολ απο τα αποδυτηρια, απο την στιγμη που το MINI ειναι αποδεδειγμενα ο 'βασιλιας' της ευχαριστης οδικης συμπεριφορας, στα supermini.
Ανταγωνισμος μεταξυ τους μπορει ουσιατικα να υπαρχει εφοσον τα δει κανεις και τα δυο
ως fashion items... -
Αναφορικά με τον 'ανταγωνισμό' του CRZ υπήρχε ένα άρθρο (στο ελληνικό Autobild) που το έθετε απέναντι στα 'προσιτά premium μικρά και μικρομεσαία' όπως Volvo C30, Mito, Mini Cooper, Scirocco, 116, A2 και A3 και ... Mercedes A class!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αναφορικά με τον 'ανταγωνισμό' του CRZ υπήρχε ένα άρθρο (στο ελληνικό Autobild) που το έθετε απέναντι στα 'προσιτά premium μικρά και μικρομεσαία' όπως Volvo C30, Mito, Mini Cooper, Scirocco, 116, A2 και A3 και ... Mercedes A class!οτι να ΄ναι α ρε αθανατε Ελληνικε ΄΄ειδικέ τυπε ΄΄
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αναφορικά με τον 'ανταγωνισμό' του CRZ υπήρχε ένα άρθρο (στο ελληνικό Autobild) που το έθετε απέναντι στα 'προσιτά premium μικρά και μικρομεσαία' όπως Volvo C30, Mito, Mini Cooper, Scirocco, 116, A2 και A3 και ... Mercedes A class!Ήμαρτον!!!
Τώρα για το MIni το οποίο κι εγώ πιστεύω πως είναι το πιο κοντινό αμάξι απέναντι στο CRZ, να συμπληρώσω πως ούτε τα κέρδη σε κατανάλωση από το CRZ είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή...
-
-
Εμενα γιατι μ αρεσει τοσο εξωτερικα το cr-z..? Ισως γιατι θυμιζει c4 coupe ισως γιατι πολυ περισσοτερο το γνωστο crx..
-
Kαι εγω εχω ερωτευτει αυτο το αμαξι(εκτος της τιμης του).Εκτος του οτι εχει εκπληκτικη καταναλωση εχει και φοβερες επιδοσεις για την κατηγορια του οταν εχει φορτισμενες μπαταριες.
Βεβαια οταν ξεφορτιστουν εχει μεχρι και 10 δευτερα διαφορα σε ρεμπριζ με μεγαλη σχεση και χαμηλες στροφες.
Ενδεικτικα εκανε απο τα 70 χλμ τερμα γκαζι για 1000μ 30 δετερολεπτα με φουλ φορτισμενες μπαταριες και 35 δευτερολεπτα με αφορτιστες.Ενδεικτικα το DS3 1.6Τ 156 εκανε 29.6 αρα μιλαμε για γρηγορο αμαξι!!!Τελικα στις μεσαιες και χαμηλες στροφες η μπαταρια δινει πολυ παραπανω απο 13 αλογα.
-
Aπό στάση έκανε 30 ή ξεκινόντας με ταχύτητα 70χλμ? Για το χιλιόμετρο? Μπερδεύτηκα..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...PS: Βρίσκω το ίδιο ανούσιο να ξοδέψει κάποιος 23-24.000 € για ένα 122άρι Scirocco μιας και αρκετά έντυπα έσπευσαν να συγκρίνουν αυτά τα δύο...
To Scirocco ομως ειναι ενα ΚΑΝΟΝΙΚΟ επιβατικο, τεσσαρων ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ θεσεων,
το CRZ ΔΕΝ ειναι. Επιπλεον προσφερειι καλυτερη αποσβεση απο την αναρτηση του και εχει καλυτερη ηχομονωση, παρεχοντας συνολικα καλυτερο και πιο ανετο ταξιδι.
Εν πασει περιπτωση, τιμολογιακα εφοσον ειναι στα ιδια επιπεδα, και θεωρουνται απο τους κατασκευαστες τους ως σπορτιφ προτασεις, ΜΠΟΡΟΥΝ να συγκριθουν.
Το οτι το CRZ ΔΕΝ προσφερει πισω χωρους για δυο ενηλικες ειναι προβλημα της Honda, οχι των συντακτων που τα συγκρινουν...
Με την ιδια λογικη που εθεσες πριν, παγκοσμιως θα ειχαμε λιγοτερα απο τα μισα συγκριτικα σε εντυπα-internet επειδη πχ το ενα ειναι δεκα ποντους πιο μακρυ σε μηκος, το αλλο εχει πεντε αλογα παραπανω κ.ο.κ.- ότι με ένα πρόγραμμα revo με 600-700 ευρώ χωρίς να πειράξεις τίποτα άλλο και χωρίς να χαλάσεις το αμάξι το 122 το κάνεις εύκολα 160.
στην πράξη η διαφορα είναι ελάχιστη...το έχω δει σε γκολφ 122 και σε α3 122...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οσο για το τελευταιο σχολιο, εχει εξαντληθει, και ναι, το ισδυναμο 192αρι RX8 -153 αλογα σε τροχους εναντι 157αλογα στο rocco- στριβει λιγο ΠΙΟ ΑΡΓΑ και εξηγησα αναλυτικα το πως και γιατι. (δεν ειπα ποτε χειροτερα, σιγουρα πιο σπορ ειναι και πιο ευχαριστο απο το Rocco, απλως σε ΑΓΝΩΣΤΗ διαδρομη ΔΕΝ μπορει να ειναι ΕΞΙΣΟΥ αποτελεσματικο σε σχεση με ενα 160αρι rocco, απο την στιγμη που μια ιδιας αποδοσης συγκριτικα πισωκινητη διαταξη, οσο και ιδανικη κατανομη βαρους να εχει, ΑΠΑΙΤΕΙ διαφορετικη τοποθετηση, η οποια 'κλεβει' χρονο ειδικα στην ειοοδο της στροφης, σε σχεση με ενα καλοστημενο προσθιοκινητο οπως το rocco, το οποιο αντιθετως, στριβει σχεδον οπως ερχεται).αν ψάχνεις τα ms , ναι το rx8 μένει λίγο πίσω, οχι λόγω διάταξης μηχανικών μερών , αλλά λόγω ροπής στις εξόδους των στροφών.
Ειδικα το μικρό τα βρίσκει μπαστούνια απέναντι στον 160αρη τούρμπο ανταγωνισμό...
Πέρα όμως από αυτό το αυτοκίνητο είναι οτι καλύτερο μπορεί να οδηγήσεις μέχρι 40000... Απλά απολαυστικό, και αν δεν είχε θέμα με τον wankel (κόστος χρήσης και αξιοπιστίας) θα ήταν η πρώτη και μόνη μου επιλογή
Απορώ πως δεν το επισημαίνεις αυτό εσύ που σου αρέσουν τα καλοστημένα και ομιλητικά 4τροχα -
Διάβασα κάτι και ακόμα δε μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει με αυτό το Honda.. Σε επίπεδο επιδόσεων, αναφέρομαι. Αρχικά είχα διαβάσει τη δοκιμή του στους 4Τ, όπου είχε και ένα πινακάκι με αντιπαράθεση μετρήσεων με το σιρόκο 122, όπου ήταν παντού ταχύτερο το σιρόκο. Πριν από μερικές μέρες, είχα πάει σε ένα γιατρό, και περιμένοντας τη σειρά μου διάβαζα κάτι περιοδικά που είχε, και πέτυχα ένα με αυτοκίνητα. Ο τίτλος του είναι ίδιος με πολύ γνωστής βρετανικής εκπομπής . Έλεγε τα καλύτερα για το CRZ, ενώ στο τέλος είχε συγκριτικό με το σιρόκο των 122 αλόγων πάλι, αλλά με μετρήσεις εντελώς διαφορετικές(κοινώς το είχε κάνει σκόνη)... Π.χ. 0-100 έδινε κοντά στα 8,8 αν θυμάμαι καλά , ενώ σε ρεπρίζ να είναι το σιρόκο 2 και 3 δευτερόλεπτα πίσω, και επειδή είχαν μετρήσει επίσης και με ξεφόρτιστη μπαταρία, μόνο τότε το σιρόκο το πλησίαζε στις ρεπρίζ, αν και στην καλύτερη έμενε 1-2 δέκατα πίσω πάλι... Και αναρωτιέμαι, είναι δυνατόν να έχουν τόσο μεγάλη διαφορά στις μετρήσεις τα 2 περιοδικά??!?! Από την άλλη, ξεφυλλίζοντας το εν λόγω περιοδικό, στις αρχικές σχετικά σελίδες, είχε ένα 3-4σέλιδο αφιέρωμα στο CRZ, σαν διαφήμιση, όπου ένας (έλεγε όνομα και επώνυμο, αλλά δε μου έλεγε κάτι), το οδηγούσε για 2 μέρες ξέρω'γω και έγραφε πάρα πολύ κολακευτικά σχόλια. Σα να διαβάζεις δελτίο τύπου ή διαφήμιση του αμαξιού. Μετά ψάχνοντας είδα ότι ήταν ο διευθυντής σύνταξης(κάτι τέτοιο) του περιοδικού. Οπότε έχω και μια υποψία, ότι μπορεί να ήταν λίιιιγο πληρωμένο το άρθρο και γενικά το τεύχος... Αλλά πάντως, βλέποντας τον πίνακα με τις επιδόσεις, εντελώς εμπειρικά και με βάση το βάρος του Honda, στο περίπου για να πηγαίνει έτσι θα έπρεπε να είχε 130-135 άλογα....
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Οσο για το τελευταιο σχολιο, εχει εξαντληθει, και ναι, το ισδυναμο 192αρι RX8 -153 αλογα σε τροχους εναντι 157αλογα στο rocco- στριβει λιγο ΠΙΟ ΑΡΓΑ και εξηγησα αναλυτικα το πως και γιατι. (δεν ειπα ποτε χειροτερα, σιγουρα πιο σπορ ειναι και πιο ευχαριστο απο το Rocco, απλως σε ΑΓΝΩΣΤΗ διαδρομη ΔΕΝ μπορει να ειναι ΕΞΙΣΟΥ αποτελεσματικο σε σχεση με ενα 160αρι rocco, απο την στιγμη που μια ιδιας αποδοσης συγκριτικα πισωκινητη διαταξη, οσο και ιδανικη κατανομη βαρους να εχει, ΑΠΑΙΤΕΙ διαφορετικη τοποθετηση, η οποια 'κλεβει' χρονο ειδικα στην ειοοδο της στροφης, σε σχεση με ενα καλοστημενο προσθιοκινητο οπως το rocco, το οποιο αντιθετως, στριβει σχεδον οπως ερχεται).
αν ψάχνεις τα ms , ναι το rx8 μένει λίγο πίσω, οχι λόγω διάταξης μηχανικών μερών , αλλά λόγω ροπής στις εξόδους των στροφών.
Ειδικα το μικρό τα βρίσκει μπαστούνια απέναντι στον 160αρη τούρμπο ανταγωνισμό...
Πέρα όμως από αυτό το αυτοκίνητο είναι οτι καλύτερο μπορεί να οδηγήσεις μέχρι 40000... Απλά απολαυστικό, και αν δεν είχε θέμα με τον wankel (κόστος χρήσης και αξιοπιστίας) θα ήταν η πρώτη και μόνη μου επιλογή
Απορώ πως δεν το επισημαίνεις αυτό εσύ που σου αρέσουν τα καλοστημένα και ομιλητικά 4τροχαΔεν ειναι ms, αλλα sec, οσο για την ροπη, ετσι κι αλλιως για να 'μπει' σωστα θελει ΠΑΝΤΑ μια σχεση κατω, που σημαινει οτι θα ειναι στο ωφελιμο ευρος στροφων 4,500-7,000σαλ περιπου για το 192αρι βγαζοντας τα 21χλγμ ροπης που εχει.
Εχει φιλος 192αρι (καποια στιγμη ειχε μπει και turbo , πλεον εχει μεινει ενα προγραμμα και το 6αρι σασμαν του cosmo), εχουμε παει βολτες αρκετες φορες σε ιδανικες διαδρομες και εχουμε διαπιστωσει στον δρομο και σε παρομοιες διαδρομες τις διαφορες με Scirocco 160 κοινου γνωστου.
Εκει που το rocco περναει 'καθαρα' και ευκολα μια σχεση πανω, το 192αρι παλευει στην κυριολεξια για να ακολουθησει με μια σχεση κατω και αρκετες μικροδιορθωσεις ελαφριας υπερστροφης, αλλα φυσικα μενει η σπορ αισθηση και η μπολικη αδρεναλινη, στοιχεια που απο το rocco απλα δεν υφιστανται ουτε κατα διανοια σε τετοιο βαθμο.
Επιπλεον, εχω αναφερθει ξεκαθαρα σε παλαιοτερα post, οτι το RX8 ειναι σαφως πιο ευχαριστο και ανταποδωτικο σε γρηγορους ρυθμους, σε σχεση με ενα scirocco, ΑΠΑΙΤΕΙ ομως ιδιαιτερα εμπειρο χειριστη για να κινηθει πραγματικα -και εξισου σε σχεση με το rocco-γρηγορα σε διαδρομη με στροφες. (οχι απλα να γυρισει μερικες πλατειες με το πλαι εχοντας 2α στο κιβωτιο, κατι που κανουν οι περισσοτεροι κατοχοι...).
Sorry για το off topic... -
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Π.χ. 0-100 έδινε κοντά στα 8,8 αν θυμάμαι καλά , ενώ σε ρεπρίζ να είναι το σιρόκο 2 και 3 δευτερόλεπτα πίσω, και επειδή είχαν μετρήσει επίσης και με ξεφόρτιστη μπαταρία, μόνο τότε το σιρόκο το πλησίαζε στις ρεπρίζ, αν και στην καλύτερη έμενε 1-2 δέκατα πίσω πάλι... ....η honda δίνει 0-100 σε 10'... λες να θέλει να ρίξει το φρέσκο προιον της...?
-
Η ίδια η honda δε νομίζω... Ο τοπικός διανομέας δεν ξέρω τι σκέφτεται και αν θέλει να το ανεβάσει αντί να το ρίξει...
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Η ίδια η honda δε νομίζω... Ο τοπικός διανομέας δεν ξέρω τι σκέφτεται και αν θέλει να το ανεβάσει αντί να το ρίξει...είπαμε να το ανεβάσει λίγο αλλα αυτός το γ@μησε...
-
Ναι, γενικά από αυτά που διάβασα με λίγα λόγια το βγάζουν τέλειο.. Πάει πάρα πολύ καλά(τώρα αρχίζω και θυμάμαι ότι έλεγε πως το τράβηγμα του συγκρίνεται μόνο με ατμοσφαιρικό δίλιτρο, κάπως έτσι...) καίει 5-6 λίτρα, και είναι πάρα πολύ σπορτίφ, καλύτερο από το σιρόκο.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
το τράβηγμα του συγκρίνεται μόνο με ατμοσφαιρικό δίλιτρο.πιο σπορ από σιρόκο δεν το αποκλείο νά είναι , αλλά όταν γράφουν τέτοιες φίφες...
-
@Mark
Δεν υπαρχει καμμια τετοια περιπτωση, το CRZ να κανει 8,8sec το τυπικο 0-100km/h εκτος αν ειναι σε κατηφορα , ή μετριεται με ΕΝΑ ατομο, και το Scirocco αντιστοιχα με δυο.
Για του λογου το αληθες, σου παραθετω μετρησεις απο ΔΥΟ περιοδικα, τους 4τροχους και το Drive αντιστοιχα.4τροχοι:
(Scirocco 122 σε συγκριτικο με Megane coupe 1.4 TCE)To CRZ μετρηθηκε με 2.850km στο οδομετρο 34βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια
και ρεζερβουαρ στα 3/4.
Αντιστοιχα στο συγκριτικο με Scirocco, η δοκιμη εγινε με 9βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια,
925km στο οδομετρο και 3/4 ρεζερβουαρ επισης.Drive:
Στο περιοδικο Drive αναφερεται στο αρθρο, οτι στην τριτη μετρηση ιδιας ρεπριζ
-δεν λεει κατι πιο συγκεκριμενο για σχεση κιβωτιου, χλμ κτλ- , οι χρονοι ηταν σχεδον 10sec
κατω. Επιπλεον σε ενσταση-διαπιστωση αρνητικων παραγοντων, στον δευτερο ειπωθηκε
χαρακτηριστικα πως 'σε συνθηκες τωρα-θα-του-πιω-το-αιμα, ειδικα σε αναβασεις, εχεις πολλες πιθανοτητες να ξελιγωσεις την μπαταρια και να μεινεις απο δυναμη'.
Το CRZ στο περιοδικο Drive συμφωνα με τις εικονες του περιοδικου ειχε 2416χλμ στο οδομετρο, ενω το Scirocco μολις 381km τουλαχιστον κατα την διαρκεια της φωτογραφησης.
Περαιτερω στοιχεια συνθηκων δεν αναφερονται... -
Μα δεν αμφιβάλλω για αυτά καθόλου, και έχω μπροστά μου και τους 4Τ με το τεστ... Απλά σας μεταφέρω τι διάβασα σε ένα άλλο περιοδικό, έτσι για να γελάσουμε βρε αδερφέ...
NEO HONDA CR-Z