-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Qsis γτ αναφερεις το σιροκο , λες κ μιλας για το gtr ?? Eνα γκολφ σε σχημα ψευτοκουπε ειναι τπτ παραπανω με μια απλως καλη οδικη συμπεριφορα κ **το κλασιkα βαρετο αναισθητο τιμονι της vw **....Eπισης αν προσεξες λεω πως ειμαι τοσο σιγουρος για το cr-z οσο σιγουροι ειναι καποιοι χωρις να το χουν οδηγησει η εστω δει απο κοντα ...οτι ειναι χειροτερο απο το fr ...Eχεις οδηγησει scirocco, ή μηπως καποιο Golf, και βγαζεις αυτο το συμπερασμα?
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Eπισης αν προσεξες λεω πως ειμαι τοσο σιγουρος για το cr-z οσο σιγουροι ειναι καποιοι χωρις να το χουν οδηγησει η εστω δει απο κοντα ...οτι ειναι χειροτερο απο το fr ...ναι παλι δε διαβασα προσεκτικα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Eπισης αν προσεξες λεω πως ειμαι τοσο σιγουρος για το cr-z οσο σιγουροι ειναι καποιοι χωρις να το χουν οδηγησει η εστω δει απο κοντα ...οτι ειναι χειροτερο απο το fr ...
ναι παλι δε διαβασα προσεκτικα
Τι πρωτότυπο...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Qsis γτ αναφερεις το σιροκο , λες κ μιλας για το gtr ?? Eνα γκολφ σε σχημα ψευτοκουπε ειναι τπτ παραπανω με μια απλως καλη οδικη συμπεριφορα κ **το κλασιkα βαρετο αναισθητο τιμονι της vw **....Eπισης αν προσεξες λεω πως ειμαι τοσο σιγουρος για το cr-z οσο σιγουροι ειναι καποιοι χωρις να το χουν οδηγησει η εστω δει απο κοντα ...οτι ειναι χειροτερο απο το fr ...
Eχεις οδηγησει scirocco, ή μηπως καποιο Golf, και βγαζεις αυτο το συμπερασμα?
εχει πασσατ
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
**Aυτες τις ανυπαρκτες επιδοσεις για το υφος ...δεν μπορω να τις καταλαβω **...Οσο ανυπαρκτες επιδοσεις εχει το σιροκο 122 αλλο τοσο ανυπαρκτες εχει κ το cr-z.Το ποσο σπορ ειναι το cr-z φαινεται απο το πως στριβει κ οχι τι κανει στην ευθεια .Επισης ειμαι σιγουρος οτι θα ναι ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ απο σιροκα κ ιμπιζες οδηγικα , οπως ειναι σιγουροι καποιοι φιλοι οτι το fr ειναι καλυτερο παντου χωρις να το εχουν δει καν ποσω μαλλον να το χουν οδηγησει...
Περιμενε να δεις ρεπριζ του CRZ, συγκρινε τες με αυτες του rocco 122, και θα τις καταλαβεις απολυτως...
Στον μεγαλυτερο βαθμο πραγματι, το 'στριβειν' και η αισθηση αυτου, καθοριζει το ποσο
σπορτιφ ειναι μια προταση, και εκει απ' οσο λενε οι πρωτοι ξενοι δοκιμαστες,
ειναι ευχαριστο, οχι ομως ΕΞΙΣΟΥ (δηλαδη σε αναλογο βαθμο) γρηγορο.
Oταν απο την αλλη, εχεις ενα Scirocco με καλυτερο-μεγαλυτερο πατημα σε μεταξονιο μετατροχια, καλυτερους χωρους και υπαρκτες πισω θεσεις, ειναι σαφες πως μιλαμε για
κατι πιο ολοκληρωμενο στα χρηματα αυτα και στην κατηγορια φυσικα.
Για FR δεν σχολιαζω, προσωπικα ανεφερα το scirocco 122 ως ανταγωνιστη, το οποιο
αποτελει και προτυπο σε επιπεδο οδηγικης συμπεριφορας μαζι με την Elise, δια στοματος
των ιδιων των εξελιγκτων του.το τσιροττο παντως με τα 122 εχει αντιστοιχα γκαζια με το swift sport και το clio
-
Kαποιος Mod ας το μεταφερει στους 'Κατασκευαστες'...
Το εχουμε δει πλεον και με Ελληνικα νουμερα στον δρομο. -
Το ειδα απο κοντα ! πολυ ομορφο και ξεχωριστο , ειναι αρκετα καλυτερο απο κοντα σε σχεση με τις φωτο.
ομως μαλλον στο τελος θα επελεγα το σιροκκο
-
Για να λες πως δεν εχεις αυτοκινητο ...αλλα GOLF ...
-
Από εμφάνιση σκίζει πραγματικά αλλά...
μικρό μεταξόνιο και μετατρόχια, 125 άλογα και 175Nm ροπής, πίσω ημιάκαπτος
για αστική κατανάλωση 6.1 L (που μπορεί υπο πίεση να καίει παραπάνω από τον μη-υβριδικό ανταγωνισμό, βλ prius vs bmw 1) στην τιμή ενός mini-copper/sirrocco? Εγώ δε θα το διάλεγα (αν είχα τα χρήματα ).
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Από εμφάνιση σκίζει πραγματικά αλλά...μικρό μεταξόνιο και μετατρόχια, 125 άλογα και 175Nm ροπής, πίσω ημιάκαπτος
για αστική κατανάλωση 6.1 L (που μπορεί υπο πίεση να καίει παραπάνω από τον μη-υβριδικό ανταγωνισμό, βλ prius vs bmw 1) στην τιμή ενός mini-copper/sirrocco? Εγώ δε θα το διάλεγα (αν είχα τα χρήματα ).
Δυστυχως, στην ουσια, και λογω της τιμολογησης του, με βαση 'πρωτοποριακη' για τα Ευρωπαικα δεδομενα ( ) προσφατη τροποποιση στον φορο πολυτελειας, σε συνδυασμο με την αυξηση του φπα το αυτοκινητο πιθανοτατα δεν θα εχει την καλυτερη τυχη που του αξιζει στην Ελληνικη αγορα.
Μονο και μονο απο το γεγονος οτι προκειται για υβριδικο, θα επρεπε να δινονται κινητρα
απο το αντιστοιχο υπευθυνο τμημα του Υπουργειου, ειτε με μορφη επιδοτησης, ειτε αποσυρσης-συνδυασμου και των δυο, (οπως κανουν εδω και χρονια αρκετες συγχρονες Ευρωπαικες πολεις) ωστε η τελικη τιμη του να ειναι χαμηλοτερη απο τον
ουσιαστικο ανταγωνισμο του, -που αυτη την στιγμη ακουει κυριως ματα Mini Cooper, VW Scirocco και μερικα αλλα ακομη- δινοντας ετσι ενα θετικο εναυσμα για μια πιο ευαισθητοποιημενη γενικοτερα συμπεριφορα, ως προς την αναγκη μειωσης των ρυπων
στα ιδιωτικα μεσα μετακινησης.P.S Σε οτι αφορα την μεση καταναλωση του, οι 4τροχοι τουλαχιστον, στο τευχος Ιουνιου
και σε συγκριτικο με το Scirocco 122, κατεγραψαν 8,7λιτρα/100Km για το CRZ και 1λιτρο παραπανω μεση τιμη καταναλωσης για το 'μικρο' Scirocco, διαφορα υπαρκτη αλλα οχι σημαντικη. -
dnick ...αντε παλι...Χωρις να το χει οδηγησει κανεις το βγαζει σκαρτο λογω ημιακαμμπτου ....Ενω τα περιοδικα ολα μιλανε για τουλαχιστον αρκετα καλη οδικη συμπεριφορα με σπορ στοιχεια κ κυριως πολυ στιβαρο πλαισιο , εμεις εδω το θαβουμε λογω ημιακαμπτου...Κ το μεγκαν ρς εχει μην το ξεχναμε οπως κ το κλιο....
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
dnick ...αντε παλι...Χωρις να το χει οδηγησει κανεις το βγαζει σκαρτο λογω ημιακαμμπτου ....Ενω τα περιοδικα ολα μιλανε για τουλαχιστον αρκετα καλη οδικη συμπεριφορα με σπορ στοιχεια κ κυριως πολυ στιβαρο πλαισιο , εμεις εδω το θαβουμε λογω ημιακαμπτου...Κ το μεγκαν ρς εχει μην το ξεχναμε οπως κ το κλιο....πραγματικα χαιρομαι που βλεπω ενα χοντιστι να υπερασπιζεται ενα υβρικο σπορ μοντελο
το περιμενα χρονια αυτο
αντι να κραξεις τη χοντα που βγαζει τετοιες μαλακιες
-
Σε μερικά χρόνια τα περισσότερα αμάξια θα είναι υβριδικά.
-
καλα αυτο μενει να το δουμε.
εγω πιστευω ή θελω να πιστευω οτι μοδα ειναι και θα περασει..
για να γλιτωσεις 2 λιτρα βενζινης θα κουβαλας ενα καρο μπαταριες..
-
Λες να βάλει αυστηρούς περιβαλλοντικούς όρους η Κίνα και να μην είναι φθηνές οι μπαταρίες;
-
απλα αμφιβαλλω για τη χρησιμοτητα των υβριδικων
οκ ειναι κατι στο οποιο εχουν επενδυσει πολυ οι ιαπωνες και προσπαθουν να το κανουν μοδα, ομως ευτυχως οι ευρωπαιοι μεχρι στιγμης δεν τσιμπανε απο τους υπουλους σχιστοματηδες
οι αμερικανοι εχουν τσιμπησει και παρατσιμπησει αλλα με τι μετρο συγκρισης?
τους αμερικανικους V6 και V8 που πινουν ολη τη βενζινη του κοσμου
οι ευρωπαιοι στα μικρα καθημερινα μοντελα ειναι εξοικειωμενοι με τα λιγα κυβικα , ειναι και με το ντιζελ
και στο κατω κατω ενα tsi 122αρι δεν καιει και τοση περισσοτερη βενζινη ωστε να χρειαστεις να αγορασεις τους υπερτιμημενους ηλεκτροκινητους ταφους
οποτε για μενα ειναι περα για περα φουσκα το θεμα με τα υβριδικα και ελπιζω να σκασει συντομα, οσο και αν τσουξει το κωλαρακι των τογιοτα και χοντα που δεν κοιτανε να εξελιξουν κανα σοβαρο νεο μοτερ και να βγαλουν κανα σοβαρο σπορ αυτοκινητο παιζοντας το οικολογικοι
κοροιδευτικα και για πλακα ελεγα πριν απο καιρο 'αντε και υβριδικο ταπερ ευχομαι' , αλλα τελικα αυτο εγινε
ντροπημου αρεσει που και στην F1 πηγαν να κανουν συγκριση των αυτοκινητων δρομου με τα μονοθεσια λογω του kers το οποιο σε ενα αυτοκινητο δρομου ειναι λιγοτερο χρησιμο απο μπουκαλα με νιτρο
-
απλα αμφιβαλλω για τη χρησιμοτητα των υβριδικων
οκ ειναι κατι στο οποιο εχουν επενδυσει πολυ οι ιαπωνες και προσπαθουν να το κανουν μοδα, ομως ευτυχως οι ευρωπαιοι μεχρι στιγμης δεν τσιμπανε απο τους υπουλους σχιστοματηδες
Πέρισυ όταν έγραφα για την υβριδική Καγιέν, είπες κάτι σε 'είναι ένα πειραματικό πρότζεκτ το οποίο δεν ξέρουμε αν θα δούμε ποτέ'. Το υβρίδιο είναι εδώ και θα σκιστεί να γράφει παραγγελίες. Σε λίγο έρχεται και η υβριδική Παναμέρα και στοιχηματίζω ότι θα γίνει το ίδιο. Το S400 Hybrid ήδη πουλάει (πρακτικά το μόνο S που θα πουλάει), σε λίγο αριβάρει το 740h και θα ακολουθήσουν το Tuareg και το ξαδελφάκι του από την Αudi.
Η FIAT μπαίνει στο χορό σε 2 χρόνια όπως και η Opel, η Peugeot με ένα diesel hybrid σε λίγους μήνες. Η Volvo θα ακολουθήσει αργότερα. Ως και η Φερράρι θα βγάλει υβρίδια.
Τώρα για τη χρησιμότητα των υβριδικών σε θέματα αστικής περιβαντολλογικής ρύπανσης, έχουμε αναφερθεί πολλές φορές. -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
dnick ...αντε παλι...Χωρις να το χει οδηγησει κανεις το βγαζει σκαρτο λογω ημιακαμμπτου ....Ενω τα περιοδικα ολα μιλανε για τουλαχιστον αρκετα καλη οδικη συμπεριφορα με σπορ στοιχεια κ κυριως πολυ στιβαρο πλαισιο , εμεις εδω το θαβουμε λογω ημιακαμπτου...Κ το μεγκαν ρς εχει μην το ξεχναμε οπως κ το κλιο....Ξαναδιάβασε το ποστ μου και θα καταλάβεις οτι δεν κρίνω την οδική του συμπεριφορά (ούτε τίποτα άλλο πάνω στο αμάξι ) αλλά την ΤΙΜΗ στην οποία προσφέρει ότι προσφέρει καθώς και τα αμάξια τα οποία έχει απένταντι ως ανταγωνιστές.
-
Aν μια VW ή Renault ή BMW προσέφερε ένα Full Hybrid κουπέ, θα το έδινε φθηνότερα? Μήπως είναι απευθείας ανταγωνιστής του Μίνι?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Aν μια VW ή Renault ή BMW προσέφερε ένα Full Hybrid κουπέ, θα το έδινε φθηνότερα? Μήπως είναι απευθείας ανταγωνιστής του Μίνι?και επειδη θα το εδιναν και αυτοι ακριβα τι σημαινει..?
μιας και μιλουσαμε για τη χρησιμοτητα..
στο crz και σε καποια αλλα πιο προσιτα μοντελα καποια στιγμη θα κανεις αποσβεση σε κατι πριους και λοιπα πανακριβα υπερτιμημενα αυτοκινητα δε θα κανεις ποτε σε σχεση με τα επιπλεον λεφτα που εδωσες
ακομα να καταλαβω τη χρησιμοτητα τους
οσο για τη ρυπανση.. σε παρακαλω... το να παραγεις μπαταριες δεν εχει τιποτα το οικολογικο..
NEO HONDA CR-Z