-
Πως κρίνετε την αγορά μεταχ. X-Type 2.5 2 ετών με 23 χιλιάρικα ? δηλαδή:
http://www.autotriti.gr/usedcars/pelate ... tepclick=1
Τι προβλήματα ακούγονται για το μοντέλο?...
Ευχαριστώ
-
Πως κρίνετε την αγορά μεταχ. X-Type 2.5 2 ετών με 23 χιλιάρικα ? δηλαδή:
http://www.autotriti.gr/usedcars/pelate ... tepclick=1
Τι προβλήματα ακούγονται για το μοντέλο?...
Ευχαριστώ
-
Πως κρίνετε την αγορά μεταχ. X-Type 2.5 2 ετών με 23 χιλιάρικα ? δηλαδή:
http://www.autotriti.gr/usedcars/pelate ... tepclick=1
Τι προβλήματα ακούγονται για το μοντέλο?...
Ευχαριστώ
-
Καίει
Ακριβό service
Απαξιωμένο
Παλιό
Ακριβή ασφάλεια
Πολλά τέλη κυκλοφορίας
κ.λ.π -
To απαξιωμένο είναι προσόν και μάλιστα σοβαρότατο για τον δεύτερο αγοραστή αφού δεν θα χρειαστεί να πληρώσει καθόλου το premium του καινούργιου.
-
Χωρίς να ξέρω κάτι για την X-type(εκτός από το ότι βασίζεται στο προηγούμενο Mondeo) αν ήταν να πάω σε outsider premium μάλλον θα πήγαινα για κάτι τέτοιο:
-
Εμένα πάντως μου φαίνονται πολλά για ένα αυτοκίνητο που δεν είναι καθόλου εμπορικό...
Το βασικό του πρόβλημα είναι ότι δεν πουλιέται με τίποτα...
-
2 χρονών αυτοκίνητο σ' αυτή τη τιμή που καινούριο βγαίνει 40.000€? Δείχνει πόσο ενδιαφέρον αυτοκίνητο είναι ...
Θα το έπαιρνα μόνο για να λέω ότι έχω Jaguar (... και να φαντάζονται οι υπόλοιποι ότι πρόκειται για την S type, την κλασική XJ ή την XK των πολλών χιλιάδων ευρώ!).
Έχω την εντύπωση ότι πρόκειται για το πιο 'απαρατήρητο' αυτοκίνητο με μόνο premium το όνομα, την αρχική τιμή του και τη διαδικασία αγοράς απο ένα καταστημα με κυριλέ πωλητή, ωραία διακόσμηση και 'παρέα' του αυτοκινήτου με supercars ... -
Απορώ τι να λέει απο άποψη κρατημάτων κλπ Ίσως να είναι καλή σε αυτόν τον τομέα.
4κίνητη δεν ήταν? Τι κατανομή ροπής έχει?
-
its a Jaaaaag
http://www.youtube.com/watch?v=Tyj9VMhE ... re=related
-
Το ότι δεν θα πουλιέται μετά, τα αυξημένα τέλη κλπ είναι αδιάφορα για τον αγοραστή...
Το ότι έχει μηχανικά του Mondeo εγώ το θεωρώ προσόν...(βέβαια οι τιμές service δεν θα είναι Ford - γνωστό κι αυτό...)Από αξιοπιστία τι λέει όμως...??
(κι εγώ θα προτιμούσα μια 159 αλλά δεν είναι για μένα...)
-
Εάν δεν υπήρχε η τετρακίνηση θα δικαιολογούνταν η αγορά της αποκλειστικά και μόνο για λόγους πουλ μουρ. Η τετρακίνηση κάνει αυτο το προηγούμενο μοντέο με λίγο ξύλο μέσα αρκετά ελκυστικό αλλά και πάλι το κόστος αγοράς και χρήσης των 23Κ για μτχ με περισσότερα από 2000 κυβικά είναι μεγάλο. Θα παραβλέψω το ότι με τα ίδια χρήματα μπορεί να αγοράσει κανείς καινούργιο το καλύτερο αλλά κατάπτυστο σουπέρμπ 1.8 τσάι με σαφώς μειωμένο κόστος χρήσης μιας και μάλλον θα ψάχνεις κάτι πρίμιουμ...
Εξαιρετική εξκλούσιβ πρόταση αν και όχι τόσο πρίμιουμ με τεράστια απαξίωση (ότι πρέπει για μτχ!) είναι είναι το παρακάτω αμάξι-κουτί για την Ελλάδα...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/373874/
Θα πρότεινα και το αγαπημένο μου σπορ σεντάν που ξεχειλίζει από πριμιουμοσύνη και εξκλουσίβιτι αλλά έχει σταματήσει να παραγεται περισσότερο από 2 έτη που θέτεις σαν όριο. Σε λευκό ή μολυβί επίσης είναι απλά απίστευτο...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/377152/
Και οι δύο προτάσεις μου θεωρούνται αρκετά αξιόπιστες, ενώ η τζάγκουαρ δεν παίρνει καλές κριτικές ούτε από τους βρετανούς τους ίδιους...
http://www.whatcar.com/car-news/what-ca ... xus/217350 *
Ωστόσο σήμερα τα αμάξια λίγο πολύ είναι αξιόπιστα ανεξαρτήτως κατασκευαστή. Απλά στα τζάγκουαρ με αγχώνει η στενή συγγένεια με τα λάντ ρόβερ όπου έχω ακούσει και διαβάσει αρκετές ιστορίες συνεργειακής τρέλας όχι τόσο για τα αειθαλή ντιφέντερ, όσο για φριλάντερ και ντισκάβερυ
*μην μπούμε πάλι στο τριπάκι των ερευνών αξιοπιστίας, ενδεικτικά το δίνω, δεν ξέρω κανένα που να έχει τις τζάγκουαρ για τέρατα αξιοπιστίας
-
για αξιοπιστία δεν θα ανησυχούσα και πολύ καθώς στην ερευνα της j.d. η jag βγήκε δεύτερη πιο αξιόπιστη μάρκα, πιο ψηλά απ όλες τις ιαπωνικές(ρε για δες πως αλλάζουν τα πράματα )
τώρα σε αυτά τα λεφτά δεν ξέρω αν μπορείς να βρείς ανάλογη premium πρόταση
-
Ρε παιδιά έλεος, συζητάει ο άνθρωπος να αγοράσει jaguar και του προτείνεται subaru (& skoda-αν και τελικά δεν το προτείνει ο γράφων, απλά το αναφέρει ως εναλλακτική που την 'παραβλέπει'...)?
Να του λέγατε για καμια mercedes ή audi ή και το volvo που λέει κάποιος παραπάνω, οκ, αλλά όταν είναι φανερό ότι ψάχνει για αυτοκίνητο premium, τι δουλειά έχει το subaru?
Εγώ νομίζω ότι είναι καλή πρότασηη jag και ξεχωριστό αυτοκίνητο. Απλά συγχίζομαι όταν αντίστοιχα μεταχειρισμένα στην Γερμανία είναι κατα πολύ φθηνότερα. Αλλά τι να πεις, άλλη χώρα άλλες καταστάσεις....
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Καίει
Ακριβό service
Απαξιωμένο
Παλιό
Ακριβή ασφάλεια
Πολλά τέλη κυκλοφορίας
κ.λ.πναι αλλά έχει
Σ Τ Υ Λ
-
Πάντως, η παντελής έλλειψη εμπορικότητας (που με τα νέα μέτρα θα τονιστεί ακόμα περισσότερο) σημαίνει ότι είναι ωραίο να είσαι εσύ ο αγοραστής αυτού του αυτοκινήτου...
Λες μία ξεφτίλα τιμή, ο ιδιοκτήτης σου λέει όχι (σοκαρισμένος) κι εσύ περιμένεις μερικές εβδομάδες που το τηλέφωνο του αγοραστή θα έχει πια πιάσει αράχνες και τότε, όταν σε πάρει αυτός για να σου πει ότι δέχεται την προσφορά σου, του λες μία χαμηλότερη και κλείνετε τη δουλειά.
ή κάπως έτσι...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πάντως, η παντελής έλλειψη εμπορικότητας (που με τα νέα μέτρα θα τονιστεί ακόμα περισσότερο) σημαίνει ότι είναι ωραίο να είσαι εσύ ο αγοραστής αυτού του αυτοκινήτου...Λες μία ξεφτίλα τιμή, ο ιδιοκτήτης σου λέει όχι (σοκαρισμένος) κι εσύ περιμένεις μερικές εβδομάδες που το τηλέφωνο του αγοραστή θα έχει πια πιάσει αράχνες και τότε, όταν σε πάρει αυτός για να σου πει ότι δέχεται την προσφορά σου, του λες μία χαμηλότερη και κλείνετε τη δουλειά.
ή κάπως έτσι...
Θα χτυπήσεις Superb 2.8?
-
Δεν διαφωνώ με όσα γράφτηκαν.. και ναι αυτή που το θέλει το θέλει για πουλ-μουρ (μάλιστα όταν το ανέφερα δεν πίστευε ότι υπάρχει Jaguar σε αυτά τα λεφτά). Αλλά είναι ψιλοάγνωστη ποσότητα στην Ελλάδα. Ποιός ξέρει κάπoιον που έχει μια X-Type? Σε ξένα φόρουμ τα προβλήματα φαίνεται να λύθηκαν μετά το 2003 (κυρίως με τα αυτόματα κιβώτια) οπότε μάλλον για 2007 θα ναι ΟΚ. Μια 320i απλά 'δεν ακούγεται' το ίδιο (άσχετα αν είναι καλύτερο αυτοκίνητο!) και τι να κάνουμε που για κάποιους μετράει πολύ αυτό....
-
Ένα ένα μας τα λες. Τώρα μάθαμε ότι είναι γυναίκα η ενδιαφερόμενη.
Να το πάρει, να το ψάξει τουλάχιστον. Η Τζάγκουαρ έχει μεγάλη πέραση στο ασθενές φύλλο κατά δήλωση της ίδιας της εταιρείας. Μάλιστα δεν αλλάζει το στήσιμο σε ανάρτηση και τιμόνι, πάλι κατά δήλωσή της, γιατί έτσι τους αρέσει.
Απο αξιοπιστία είχε θεματάκια με μετάδοση, αλλά τα πράγματα έχουν βελτιωθεί. Μάλιστα σε άλλο θρεντ η εταιρεία εσχάτως φιγουράρει στους πλέον αξιόπιστους κατασκευαστές και με πολύ ικανοποιημένους πελάτες.
Ουδείς μετάνιωσε αγοράζοντας χαμηλά, αλλά επειδή το φθηνό κρέας είναι των σκυλιών να το ψάξει το θέμα. -
Για την αξιοπιστία σε ξένα site λένε ότι η X-Type είναι πιο αξιόπιστη από τις μεγαλύτερες (και ακριβότερες...) . Παρ' όλα αυτά το μοντέλο σταματάει και δεν θα υπάρξει αντικαταστάτης.
Jaguar X-Type