Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πολη ή αυτοκινητοδρομος; Μυθοι και αληθειες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πολη ή αυτοκινητοδρομος; Μυθοι και αληθειες
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    59
    379
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drosxo last edited by

      Μιλωντας με ενα φιλο μηχανολογο περι φθορας αυτοκινητου, μου εξηγησε οτι ειναι μυθος τα σχετικα περι μεγαλυτερης φθορας του αυτοκινητου οταν κινειται στην πολη,καθως στον αυτοκινητοδρομο ο κινητηρας και ολα τα συστηματα δουλευουν σε υψηλοτερες στροφες ,υπαρχουν επισης ζορια απο γρηγορες προσπερασεις και γενικοτερα οτι δεν υπαρχει σημαντικη διαφορα μεταξυ πολης και αυτοκινητοδρομου περα απ΄το συμπλεκτη και τα φρενα,αντε και τις πιο πολλες λακουβες που υπαρχουν στη πολη.
      Ποια ειναι η αποψη σας; Τελικα υπαρχουν στοιχεια για τη μεγαλυτερη φθορα του αυτοκινητου στην πολη η ειναι ενας 'αστικος' μυθος που δεν εχει βαση;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drosxo last edited by

        Μιλωντας με ενα φιλο μηχανολογο περι φθορας αυτοκινητου, μου εξηγησε οτι ειναι μυθος τα σχετικα περι μεγαλυτερης φθορας του αυτοκινητου οταν κινειται στην πολη,καθως στον αυτοκινητοδρομο ο κινητηρας και ολα τα συστηματα δουλευουν σε υψηλοτερες στροφες ,υπαρχουν επισης ζορια απο γρηγορες προσπερασεις και γενικοτερα οτι δεν υπαρχει σημαντικη διαφορα μεταξυ πολης και αυτοκινητοδρομου περα απ΄το συμπλεκτη και τα φρενα,αντε και τις πιο πολλες λακουβες που υπαρχουν στη πολη.
        Ποια ειναι η αποψη σας; Τελικα υπαρχουν στοιχεια για τη μεγαλυτερη φθορα του αυτοκινητου στην πολη η ειναι ενας 'αστικος' μυθος που δεν εχει βαση;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drosxo last edited by

          Μιλωντας με ενα φιλο μηχανολογο περι φθορας αυτοκινητου, μου εξηγησε οτι ειναι μυθος τα σχετικα περι μεγαλυτερης φθορας του αυτοκινητου οταν κινειται στην πολη,καθως στον αυτοκινητοδρομο ο κινητηρας και ολα τα συστηματα δουλευουν σε υψηλοτερες στροφες ,υπαρχουν επισης ζορια απο γρηγορες προσπερασεις και γενικοτερα οτι δεν υπαρχει σημαντικη διαφορα μεταξυ πολης και αυτοκινητοδρομου περα απ΄το συμπλεκτη και τα φρενα,αντε και τις πιο πολλες λακουβες που υπαρχουν στη πολη.
          Ποια ειναι η αποψη σας; Τελικα υπαρχουν στοιχεια για τη μεγαλυτερη φθορα του αυτοκινητου στην πολη η ειναι ενας 'αστικος' μυθος που δεν εχει βαση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            δεν υπαρχει σημαντικη διαφορα μεταξυ πολης και αυτοκινητοδρομου περα απ΄το συμπλεκτη και τα φρενα,αντε και τις πιο πολλες λακουβες που υπαρχουν στη πολη.

            Υπάρχει και λέγεται τρόπος οδήγησης. Αν στην εθνική οδηγάς χαλαρουίτα, τότε στην πόλη έχεις περισσότερες φθορές. Αν το πας μαμηδόν τότε η κατάσταση μπορεί και να αντιστρέφεται.
            Επίσης σοβαρό ρόλο παίζει και ο τύπος του αυτοκινήτου. Άκουσα πρόσφατα μια συζήτηση με έναν ιδιοκτήτη Ferrari 430 να λέει μεταξύ άλλων ότι δεν το κατεβάζει στον δακτύλιο γιατί το αμάξι, με τον τρόπο του, δυσφορεί και τον κουράζει άσε που αν έχει πολύ σταμάτα ξεκίνα του σβήνει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              italakias last edited by

              εξαρταται απο το αμαξι και για ποιον λογο φτιαχτηκε.
              μια φεραρι σιγουρα στην πολη δυσανασχετει οπως και ενα σεισεντο φιατ στην εθνικη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                σωστος , επισης εχει σημασια με τι ταχυτητες κινεισαι

                αλλο να πηγαινεις 130 χαλαρα με καμια 6η και λιγες στροφες και αλλο να εισαι συνεχεια κοντα στα 200

                επισης και στη πολη υπαρχουν διαφορες γιατι καποιες στιγμες με πολλη κινηση που κανω 20 χλμ με 1η- νεκρα αντε και καμια φορα 2α νομιζω οτι σκοτωνω το αυτοκινητο μου

                στη χαλαρη κινησουλα, ή ακομα καλυτερα βραδυ χωρις καθολου κινηση δεν υπαρχει θεμα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  εκτός των περιπτώσεων κίνησης με την τελική ταχύτητα (και σε αυτό εξαρτάται) η κίνηση σε Α.Ο. έχει πολύ λιγότερες φθορές από τη κίνηση στην πόλη. Η λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές στροφές δεν είναι ότι καλύτερο και φυσικά για τους Ελληνικούς δρόμους ούτε λόγος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Στην πολη σιγουρα θα εκνευριστεις και θα οδηγας πολυ αποτομα οποτε ολα φθειρονται, συπλεκτης,φρενα, αναρτησεις,βασεις μηχανης, μιζα( αν κανεις συχνες στασεις), συστημα ψυξης,κρεμαγιερα(τιμονι) και γενικα χτυπιεται ασκημα το αμαξι μαζι και ο οδηγος.

                    Στον αυτοκινητοδρομο αν πηγαινεις στα κοκκινα τοτε αλλου παπα ευαγγελιο. Με νορμαλ οδηγηση το αμαξι καταπινει χιλιομετρα εξαιρετικα ανετα!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      g60 last edited by

                      Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
                      Μιλωντας με ενα φιλο μηχανολογο περι φθορας αυτοκινητου, μου εξηγησε οτι ειναι μυθος τα σχετικα περι μεγαλυτερης φθορας του αυτοκινητου οταν κινειται στην πολη,καθως στον αυτοκινητοδρομο ο κινητηρας και ολα τα συστηματα δουλευουν σε υψηλοτερες στροφες ,υπαρχουν επισης ζορια απο γρηγορες προσπερασεις και γενικοτερα οτι δεν υπαρχει σημαντικη διαφορα μεταξυ πολης και αυτοκινητοδρομου περα απ΄το συμπλεκτη και τα φρενα,αντε και τις πιο πολλες λακουβες που υπαρχουν στη πολη.
                      Ποια ειναι η αποψη σας; Τελικα υπαρχουν στοιχεια για τη μεγαλυτερη φθορα του αυτοκινητου στην πολη η ειναι ενας 'αστικος' μυθος που δεν εχει βαση;

                      Πες του μηχανολόγου φίλου σου ,καλά μεσάνυχτα!

                      Κατσαβίδι έχει πιάσει ποτέ στη ζωή του?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyot last edited by

                        Oι σύντομες διαδρομές μέχρι 10-12 λεπτά δεν επιτρέπουν στο λιπαντικό του κινητήρα να προλάβει να φθάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Οι διαδρομές σπίτι-γραφείο-σχολείο-σουπερμάρκετ-σπίτι είναι ο θάνατος του λαδιού και του κινητήρα (και της μπαταρίας, γιατί δεν προλαβαίνει να ξαναγεμίσει μετά το σοκ της μίζας, αλλά αυτή είναι αναλώσιμη).
                        Τα τρελλά διαστήματα αλλαγής λαδιών (ο,τιδήποτε πάνω από 10.000χλμ ακόμη και πλήρως συνθετικό λάδι), τα οποία θρασύτατα συνιστούν κατασκευαστές αυτοκινήτων και λαδιών, αναφέρονται σε αποκλειστική χρήση σε αυτοκινητόδρομο. Με την παραμικρή χρήση πόλης, ακόμη και το καλύτερο λάδι πρέπει να αλλάζεται στις 7.500-8.000 χλμ το πολύ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          Ο χρήστης G60 έγραψε:

                          Μιλωντας με ενα φιλο μηχανολογο περι φθορας αυτοκινητου, μου εξηγησε οτι ειναι μυθος τα σχετικα περι μεγαλυτερης φθορας του αυτοκινητου οταν κινειται στην πολη,καθως στον αυτοκινητοδρομο ο κινητηρας και ολα τα συστηματα δουλευουν σε υψηλοτερες στροφες ,υπαρχουν επισης ζορια απο γρηγορες προσπερασεις και γενικοτερα οτι δεν υπαρχει σημαντικη διαφορα μεταξυ πολης και αυτοκινητοδρομου περα απ΄το συμπλεκτη και τα φρενα,αντε και τις πιο πολλες λακουβες που υπαρχουν στη πολη.
                          Ποια ειναι η αποψη σας; Τελικα υπαρχουν στοιχεια για τη μεγαλυτερη φθορα του αυτοκινητου στην πολη η ειναι ενας 'αστικος' μυθος που δεν εχει βαση;

                          Πες του μηχανολόγου φίλου σου ,καλά μεσάνυχτα!

                          Κατσαβίδι έχει πιάσει ποτέ στη ζωή του?

                          επειδη κανεις τον εξυπνο,θα σου κανω μια ερωτηση.

                          αν ειχες δυο αυτοκινητα το 1ο σε πολυ καλη κατασταση και το 2ο σε μετρια ,ποιο θα διαλεγες για ταξιδι και ποιο για κυκλοφορια στην πολη;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Εγω που κινω τα αμαξια εκτος πολης παντως εχω λιγοτερες φθορες σε σημεια που μπορεις ευκολα να ελενξεις.Πχ τακακια και δισκους δεν εχω αλλαξει ακομα στο πουντο και εχω κοντα 130000χλμ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης italakias έγραψε:
                              ....
                              επειδη κανεις τον εξυπνο,θα σου κανω μια ερωτηση.

                              αν ειχες δυο αυτοκινητα το 1ο σε πολυ καλη κατασταση και το 2ο σε μετρια ,ποιο θα διαλεγες για ταξιδι και ποιο για κυκλοφορια στην πολη;

                              Αυτό είναι αυτονόητο και δεν έχει καμία σχέση με τα προηγούμενα....
                              Θα επιλέξεις το πιο αξιόπιστο για ταξίδι και το άλλο για την πόλη μόνο και μόνο γιατί αν μείνεις είσαι λίγη ώρα με ταξί ή ΜΜΜ από το σπίτι/δουλειά/προορισμό σου.... και μάλλον μπορείς να πάρεις μαζί σου ό,τι κουβάλαγες.... Ενώ αν μείνεις στο ταξίδι, φορτωμένος και στη μέση του πουθενά....

                              Στο θέμα πού το ζορίζεις περισσότερο μεγάλη σημασία έχει το αυτοκίνητο και η μετάδοσή του (ροπές χαμηλά και μακρύ κιβώτιο βολεύει για εκτός με λογικές ταχύτητες) αλλά και ο δρόμος (επαρχιακός, αυτοκινητόδρομος επίπεδος και πλατύς ή ορεινός πχ δυτική Εγνατία) αλλά πάντα, πάνω από όλα ο οδηγός.
                              Νομίζω ότι και στις; δύο περιπτώσεις παρουσιάζονται φθορές αλλά διαφορετικά ζορίζεται σε κάθε περίπτωση, εκτός, η απόδοση 40-50 ίππων για ώρα ασκεί καταπόνηση στον κινητήρα και αύξηση θερμοκρασιών κλπ, εντός φθείρεται ο συμπλέκτης, κιβώτιο, μίζα, λάδια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drosxo last edited by

                                Επισης πρεπει να οριστει τι σημαινει κινηση στην πολη (ποια πολη, Αθηνα η Καβαλα), φυσικα και ενα αμαξι που τρωει καθημερινα μποτιλιαρισματα χωρις αυριο θα εχει εκτεταμενες φθορες σε ολα του τα μερη, δεν δουλευονται ομως ολα τα αμαξια ετσι, εγω για τη δουλεια μου καθημερινα κανω μια αποσταση 20 λεπτων οπου σταματαω μονο στα φαναρια και σπανια πετυχαινω μποτιλιαρισμα. Οσο για το κιβωτιο, πιο πολυ το φθειρουν οι συχνες αλλαγες η τα πολλα χιλιομετρα; Αλλοι βγαζουν off το γραναζι της πεμπτης και αλλοι της δευτερας. Οσο για τον κινητηρα, ειναι προτιμοτερο να δουλευει συνεχεια 1000 με 2500 σαλ η καρφωμενος στις 4000 με 4500 στην εθνικη; Σιγουρα η ψυξη γινεται καλυτερα οταν τρεχεις αλλα και οι στροφες ειναι τουλαχιστον διπλασιες. Επισης ποσο αδρανεια πρεπει να υπερνικηθει απο ξεκινημα και ποση απο τα 120 στα 140; Αεροδυναμικη αντισταση δεν υπαρχει στην δευτερη περιπτωση;
                                Σιγουρα για να γινουν τετοιες μετρησεις χρειαζεται υποδομη και οργανα μετρησεων ,εγω ηθελα απλα να ρωτησω αν αυτο που λενε στις αγγελιες,' χρηση μονο σε αυτοκινητοδρομο' εχει καποια λογικη βαση η ειναι μυθος, μιας και οπως ειπατε οι παραμετροι ειναι τοσες πολλες (οδηγος κατα κυριο λογο, τυπος αυτοκινητου,ταχυτητα,κινηση κλπ) που μπορουν να ανατρεψουν τα οποια επιχειρηματα περι λιγοτερων η περισσοτερων φθορων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyot last edited by

                                  To όργανο που θα έλεγε το πολυτιμότερο κομμάτι της αλήθειας για το παρελθόν ενός μτχ αυτοκινήτου θα ήταν ένας 'μετρητής κρύων =(σε θερμοκρασία λαδιού 70 και κάτω) εκκινήσεων', μη μηδενιζόμενος, αλλά ως γνωστόν δεν υπάρχει.
                                  Η μέγιστη φθορά του μοτέρ είναι από τις κρύες εκκινήσεις.

                                  Από εκεί και πέρα, και στον αυτοκινητόδρομο αν πηγαίνει συνεχώς κόφτη - τελική ταχύτητα, προφανώς θα έχει φθορά, πολύ λιγότερη όμως αν το αυτοκίνητο συντηρείται σωστά (πράγμα σπανιότατο ομολογουμένως, λόγω άγνοιας του κόσμου, αλλά και αλητείας των επίσημων δικτύων, που για λόγους μάρκετιγκ σου λένε 'αλλάξτε λάδια σε 10 χρόνια και βαλβολίνες ποτέ', ενώ για λόγους επαγγελματικής ανεπάρκειας δεν μπορούν να εντοπίσουν καμία ουσιαστική βλάβη, πόσο μάλλον εν τη γεννέσει της).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    @ Drosxo

                                    Μιλάμε για μηχανικά μέρη.

                                    Ένας κινητήρας με το κόκκινο στις 6000+ στροφές δεν έχει πρόβλημα να στροφάρει στις 4000+ στροφές πρακτικά για πάντα. Διάβασε λίγο τον Haas στο BITOG που πολύ σωστά αναφέρει ότι η χειρότερη περίοδος για έναν κινητήρα είναι η συνεχής αφή και σβέση του κινητήρα στην πόλη.

                                    Για τα φρένα δεν γίνεται λόγος καθώς αυτά καταπονούνται πολύ λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο (μιλάμε για το 95% + των οδηγών). Για τις αναρτήσεις ειδικά στην Ελλάδα η κίνηση στην Αθήνα προϋποθέτει να τα έχεις πολύ καλά με αμορτισεράδες και λαστιχάδες.

                                    Θεωρώ ως αδιάψευστο στοιχείο πάντως την πολιτική όλων μα όλων των εταιρειών αυτοκινήτου που προτείνουν πιο μικρά διαστήματα service για τα οχήματα που κινούνται στην πόλη. Κάτι που μαρτυρούν και οι on-board 'ρουφιάνοι' (όπου υπάρχουν για το θέμα του service).

                                    ΙΜΗΟ μεταξύ ενός οχήματος που κινείται είτε σε Επαρχιακούς δρόμους είτε στον Αυτοκινητόδρομο με 60,000 χιλιόμετρα και ενός που κινείται αποκλειστικά στην πόλη με 30,000 χιλιόμετρα δεν θα μου έκανε εντύπωση αν το 2ο παρουσίαζε ένα πολύ πιο 'κουρασμένο' κινητήρα.

                                    Για να μιλήσουμε με περισσότερα στοιχεία απλά έχω την ευκαιρία να δω τα αυτοκίνητα γνωστών μου που έχουν απαρνηθεί την Αθήνα που έχουν συμπληρώσει πάνω από 100k+ χιλιόμετρα και μοιάζουν σαν καινούργια (και από μηχανικής άποψης) σε σχέση με το δικό μου που μετά από 35k χιλιόμετρα η κίνηση της Αθήνας αρχίζει να φαίνεται. (και δεν αφορά τις διάφορες αμυχές ή μικρο-χτυπήματα του αμαξώματος).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Πέρα από ακραίες και ανεφικτες καταστάσεις
                                      (Τέρμα γκάζι στην εθνική και 1500 rpm συνεχώς στην πόλη)

                                      Το αυτοκίνητο καταπονείται πολύ περισσότερο στην πόλη από ότι σε ανοικτο δρόμο.
                                      Αν κάνατε τον κόπο να διαβάσεται το μανουαλ του κατασκευαστεί για την σωστ'η συντήρηση θα βλέπατε οτι υπάρχει ειδική αναφορά για ακραίες συνθήκες οδήγησης, και φυσικά η ΄συνεχής οδήγηση στην πόλη είναι μια άπό αυτές.
                                      Οι λογοί πολλοί και οι περισσότεροι προφανείς

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        20 χιλιόμετρα οδήγησης στην πόλη ισοδυναμούν, ας πούμε, με 1 ώρα οδήγησης και ταλαιπωρίας του αυτοκινήτου, ενώ στο αυτοκινητόδρομο μόνο με 10-20 λεπτά.
                                        Οπότε δεν είναι καθόλου να απορεί κανείς που αυτοκίνητα με 100.000χλμ. στον αυτοκινητόδρομο μπορούν να είναι 'σαν καινούργια'.

                                        Ειδικά για τον κινητήρα, άλλο το να πηγαίνει κατά μέσο όρο με 2α 2500σαλ. και 40 και άλλο το να πηγαίνει με 5η 2500σαλ. και 100. Προφανώς από πλευράς φθοράς (υπεραπλουστευμένα έστω) τα 40 χιλιόμετρα της πόλης αντιστοιχούν σε 100χλμ αυτοκινητοδρόμου. Χωρίς κανείς να συνυπολογίσει τις περισσότερες εκκινήσεις και επιταχύνσεις που συνεπάγεται η οδήγηση στην πόλη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                          20 χιλιόμετρα οδήγησης στην πόλη ισοδυναμούν, ας πούμε, με 1 ώρα οδήγησης και ταλαιπωρίας του αυτοκινήτου, ενώ στο αυτοκινητόδρομο μόνο με 10-20 λεπτά.
                                          Οπότε δεν είναι καθόλου να απορεί κανείς που αυτοκίνητα με 100.000χλμ. στον αυτοκινητόδρομο μπορούν να είναι 'σαν καινούργια'.

                                          Ειδικά για τον κινητήρα, άλλο το να πηγαίνει κατά μέσο όρο με 2α 2500σαλ. και 40 και άλλο το να πηγαίνει με 5η 2500σαλ. και 100. Προφανώς από πλευράς φθοράς (υπεραπλουστευμένα έστω) τα 40 χιλιόμετρα της πόλης αντιστοιχούν σε 100χλμ αυτοκινητοδρόμου. Χωρίς κανείς να συνυπολογίσει τις περισσότερες εκκινήσεις και επιταχύνσεις που συνεπάγεται η οδήγηση στην πόλη.

                                          τα νούμερα που λες (έστω και απλουστευμένα) δεν έχουν καμία απολύτως βάση...
                                          απλά για χρήση σε αυτοκινητόδρομο και στην ίδια μονάδα του χρόνου έχει σημαντικά μικρότερη φθορά από ότι στην πόλη

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                            20 χιλιόμετρα οδήγησης στην πόλη ισοδυναμούν, ας πούμε, με 1 ώρα οδήγησης και ταλαιπωρίας του αυτοκινήτου, ενώ στο αυτοκινητόδρομο μόνο με 10-20 λεπτά.
                                            Οπότε δεν είναι καθόλου να απορεί κανείς που αυτοκίνητα με 100.000χλμ. στον αυτοκινητόδρομο μπορούν να είναι 'σαν καινούργια'.

                                            Ειδικά για τον κινητήρα, άλλο το να πηγαίνει κατά μέσο όρο με 2α 2500σαλ. και 40 και άλλο το να πηγαίνει με 5η 2500σαλ. και 100. Προφανώς από πλευράς φθοράς (υπεραπλουστευμένα έστω) τα 40 χιλιόμετρα της πόλης αντιστοιχούν σε 100χλμ αυτοκινητοδρόμου. Χωρίς κανείς να συνυπολογίσει τις περισσότερες εκκινήσεις και επιταχύνσεις που συνεπάγεται η οδήγηση στην πόλη.

                                            τα νούμερα που λες (έστω και απλουστευμένα) δεν έχουν καμία απολύτως βάση...
                                            απλά για χρήση σε αυτοκινητόδρομο και στην ίδια μονάδα του χρόνου έχει σημαντικά μικρότερη φθορά από ότι στην πόλη

                                            Δεν είμαι σίγουρος για αυτό. Ειδικά αν θεωρήσουμε σβέλτη κίνηση στον αυτοκινητόδρομο όπου ο κινητήρας κατά μέσο όρο δουλεύει σε υψηλότερες στροφές από ότι στην πόλη (όπως λέει και το αρχικό ποστ).
                                            Αν μιλήσουμε γενικότερα, τότε σίγουρα κάποια τμήματα φθείρονται περισσότερο στον αυτοκινητόδρομο στη μονάδα του χρόνου. Τα λάστιχα για παράδειγμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr