-
Καλα σιγουρα απλα ηταν εντυπωσιακο. Οπως λενε και οι εγγλεζοι το ανεβασμα μετα τις 5500 ηταν 'off the scale'. Το πως ανεβαζε χιλιομετρα απο τα 120 στα 180 ηταν απλα
-
Λοιπόν για να μην μπερδεύουμε τον φίλο μας και δεν ξέρει που θα μπλεχτεί.
Πρώτα απ όλα έχεις την αγορά του αυτοκινήτου. Αν θέλεις να αλλάξεις μοτέρ παίρνεις ένα οποιδήποτε και υπολογίζεις για μοτέρ/φρένα:
-
4EFTE, 1.3Τ glanza, 135 άλογα => κόστος (μαμά) => 2300ε (δεν παίρνει πάρα πολλά, θέλει μπιέλες)
-
4AGE, 1.6, 145 άλογα (max/ θα ακούσεις 160 ) => κόστος (μαμά) => 2800ε => πολύ καλό στροφάρει 8άρες, αλλά μέχρι εκεί. (μιλάμε για το black top, δεν έχει νόημα το silver top)
-
3SGE, 2.0, 180 άλογα (υπάρχουν παραλλαγές μέχρι το beams που είναι πολύ ακριβότερο) => κόστος (μαμά) => 3500ε => ωραίο, ροπάτο με τα αρνητικά των 2.0
-
3SGTE ...πάει μακρυά.
Υπολόγισε ότι το μοτέρ που θα βάλεις θα είναι μτχ και σκισμένο (όπως όλα τα αντίστοιχα μοτέρ).
Για μένα δύο είναι οι νορμάλ λύσεις:
α) παίρνεις με τα χρήματα που διαθέτεις το πιο καινούριο 1.6 vvti
β) παίρνεις ένα 1.4 vvti και στο μέλλον το υπερκυβίζεις σε 1.8 (αν και αυτό κανά 2χίλιαρο θα πηγαίνει μεκαινούρια πράγματα, αλλά έχεις καινούριο μοτέρ) -
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Λοιπόν για να μην μπερδεύουμε τον φίλο μας και δεν ξέρει που θα μπλεχτεί.Πρώτα απ όλα έχεις την αγορά του αυτοκινήτου. Αν θέλεις να αλλάξεις μοτέρ παίρνεις ένα οποιδήποτε και υπολογίζεις για μοτέρ/φρένα:
-
4EFTE, 1.3Τ glanza, 135 άλογα => κόστος (μαμά) => 2300ε (δεν παίρνει πάρα πολλά, θέλει μπιέλες)
-
4AGE, 1.6, 145 άλογα (max/ θα ακούσεις 160 ) => κόστος (μαμά) => 2800ε => πολύ καλό στροφάρει 8άρες, αλλά μέχρι εκεί. (μιλάμε για το black top, δεν έχει νόημα το silver top)
-
3SGE, 2.0, 180 άλογα (υπάρχουν παραλλαγές μέχρι το beams που είναι πολύ ακριβότερο) => κόστος (μαμά) => 3500ε => ωραίο, ροπάτο με τα αρνητικά των 2.0
-
3SGTE ...πάει μακρυά.
Υπολόγισε ότι το μοτέρ που θα βάλεις θα είναι μτχ και σκισμένο (όπως όλα τα αντίστοιχα μοτέρ).
Για μένα δύο είναι οι νορμάλ λύσεις:
α) παίρνεις με τα χρήματα που διαθέτεις το πιο καινούριο 1.6 vvti
β) παίρνεις ένα 1.4 vvti και στο μέλλον το υπερκυβίζεις σε 1.8 (αν και αυτό κανά 2χίλιαρο θα πηγαίνει μεκαινούρια πράγματα, αλλά έχεις καινούριο μοτέρ)2300 το 4efte και φρενα δεν ειναι πολλα? το μοτερ νομιζα πεζει στο χιλιαρικο με παρελκομενα
τωρα φρενα δε ξερω για τη ποιοτητα μιλας..τα μαμα μπρος πισω δισκοφρενα μαπα ε? -
-
Μέτρια πλαίσια και τα δύο...
-
Ο χρήστης Xrated έγραψε:
2300 το 4efte και φρενα δεν ειναι πολλα? το μοτερ νομιζα πεζει στο χιλιαρικο με παρελκομενα
τωρα φρενα δε ξερω για τη ποιοτητα μιλας..τα μαμα μπρος πισω δισκοφρενα μαπα ε?Ξεχνάς αμοιβή μηχανικού και ηλεκτρολόγου.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ξεχνάς αμοιβή μηχανικού και ηλεκτρολόγου.
Ο πατερας μου εχει συνεργειο με μηχανακια οποτε νομιζω θα την παλεψουμε
-
Εγώ πάντως δεν προτείνω σε καμία περίπτωση την τοποθέτηση μαυροκάπακου ή ασημοκάπακου μοτέρ.
Είναι πλέον πολύ παλιά, τα περισσότερα έχουν άπειρα αδήλωτα χιλιόμετρα, καίνε σημαντικές ποσότητες λαδιού και 90% θα έχει κάποιο πρόβλημα με κάποιο περιφερειακό π.χ. MAF.
Επιπλέον το να επενδύσεις 4000€ σε ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 6Κ€ μου φαίνεται λιγάκι...
Το 1600άρι μοτέρ στην corolla τραβάει μια χαρά και χαρίζει σημαντικές επιδόσεις όπως άλλωστε και στο civic. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εγώ πάντως δεν προτείνω σε καμία περίπτωση την τοποθέτηση μαυροκάπακου ή ασημοκάπακου μοτέρ.
Είναι πλέον πολύ παλιά, τα περισσότερα έχουν άπειρα αδήλωτα χιλιόμετρα, καίνε σημαντικές ποσότητες λαδιού και 90% θα έχει κάποιο πρόβλημα με κάποιο περιφερειακό π.χ. MAF.
Επιπλέον το να επενδύσεις 4000€ σε ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 6Κ€ μου φαίνεται λιγάκι...
Το 1600άρι μοτέρ στην corolla τραβάει μια χαρά και χαρίζει σημαντικές επιδόσεις όπως άλλωστε και στο civic.εγώ επειδή τα είχα ψαξει πολύ συμφωνώ μαζί σου και γι αυτό πρότεινα τα παραπάνω.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Εγώ πάντως δεν προτείνω σε καμία περίπτωση την τοποθέτηση μαυροκάπακου ή ασημοκάπακου μοτέρ.
Είναι πλέον πολύ παλιά, τα περισσότερα έχουν άπειρα αδήλωτα χιλιόμετρα, καίνε σημαντικές ποσότητες λαδιού και 90% θα έχει κάποιο πρόβλημα με κάποιο περιφερειακό π.χ. MAF.
Επιπλέον το να επενδύσεις 4000€ σε ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 6Κ€ μου φαίνεται λιγάκι...
Το 1600άρι μοτέρ στην corolla τραβάει μια χαρά και χαρίζει σημαντικές επιδόσεις όπως άλλωστε και στο civic.εγώ επειδή τα είχα ψαξει πολύ συμφωνώ μαζί σου και γι αυτό πρότεινα τα παραπάνω.
+1
και οπου ρωτησα μου ειπαν οτι τα 170 ps του μαυροκαπακου δε θα τα δω πουθενα110ps μαμα g6 και εισαι οκ αλλιως πας για αλλο αμαξι (γνωμη μου)
τωρα θες να αγορασεις η μελλοντικα?
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Εγώ πάντως δεν προτείνω σε καμία περίπτωση την τοποθέτηση μαυροκάπακου ή ασημοκάπακου μοτέρ.
Είναι πλέον πολύ παλιά, τα περισσότερα έχουν άπειρα αδήλωτα χιλιόμετρα, καίνε σημαντικές ποσότητες λαδιού και 90% θα έχει κάποιο πρόβλημα με κάποιο περιφερειακό π.χ. MAF.
Επιπλέον το να επενδύσεις 4000€ σε ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 6Κ€ μου φαίνεται λιγάκι...
Το 1600άρι μοτέρ στην corolla τραβάει μια χαρά και χαρίζει σημαντικές επιδόσεις όπως άλλωστε και στο civic.εγώ επειδή τα είχα ψαξει πολύ συμφωνώ μαζί σου και γι αυτό πρότεινα τα παραπάνω.
+1
και οπου ρωτησα μου ειπαν οτι τα 170 ps του μαυροκαπακου δε θα τα δω πουθενα110ps μαμα g6 και εισαι οκ αλλιως πας για αλλο αμαξι (γνωμη μου)
τωρα θες να αγορασεις η μελλοντικα?
Tωρα...Το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχουν λεφτα για ετοιμο δυνατο αμαξι.Οσα πεσουν θα πεσουν λιγο-λιγο.Το κυριο προβλημα ειναι οτι αυτο που ψαχνω (g6 1.6 '00 και μετα) ειναι πολυ σπανιο.1.4 και 1.3 βρισκω πολλα.Εχω βρει καποια με μαυροκαπακο μοτερ που σκεφτομαι σοβαρα τα οποια ομως τα φανταζομαι σκισμενα(το μοτερ ειναι πολυ παλιο σωστα?τελευταια χρονολογια που βγηκε γνωριζει κανεις?).Χωρις να ειμαι σιγουρος νομιζω οτι το 1.6 που φοραει μαμα η g6 ειναι πιο αξιοπιστο.
-
Ο χρήστης Xrated έγραψε:
Ποιο απο τα δυο θα προτεινατε για αγορα και γιατι.Θα εκτιμουσα κατι τυπου θετικα-αρνητικα για το καθενα.
-αφορα την στρογγυλοφαναρη toyota και το civic 97~(2πορτο ισως και το coupe).ειναι 1ο αυτοκινητο.Ως πρώην κάτοχος 1.6 G6 E11 Facelift, στη συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο σε όλα του. Θα το ευχαριστηθείς.
Τα φρένα είναι μια χαρά. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα (μέχρι και μέσα στα Μέγαρα είχαν ικανοποιητική απόδοση).
Το ίδιο και η ανάρτηση / αμορτισέρ.
Δε χρειάζεται τέτοιου είδους βελτιώσεις, εκτός κι αν θες κάτι πολύ εξαιρετικό.Ο κινητήρας επίσης είναι εξαιρετικός. Από βελτιώσεις άλλο τίποτα. Δε συντιστώ όμως τίποτα απ' αυτά γιατί το όφελος είναι μικρό. Μόνο αν αλλάξεις κινητήρα και βάλεις μαυροκάπακο τότε ΟΚ (αν το βρεις και είναι καλός).
Αν λοιπόν, βρεις 1.6 G6 facelift (δεν είναι πολλά) το αγοράζεις . και -
-
Κάποιες λίγο άσχετες ερωτησούλες...(επειδή κάποια στιγμή ίσως αγοράσω αμάξι με τέτοιο μοτέρ) τα αυτοκίνητα με v-tec μηχανή λόγο της πολύπλοκης λειτουργίας των βαλβίδων θα χρειαστούν κάποια στιγμή ρύθμιση βαλβίδων ή δεν μπαίνει χέρι εκεί? Το Honda Jazz έχει ιμάντα χρονισμού ή αλυσίδα?
-
Με ΚΥΒ eibach παντως παταει πολυ καλυτερα, βεβαια χανεις ανεση,αλλα τριγμους ουτε για αστειο
-
Κατι σχετικο με το συγκριτικο θεμα του παιδιου... ειναι οτι γενικα ακουγονται αρνητικα σχολια για τα ανταλλακτικα σε Honda, ακριβα λογω (σχεδον) μονοπωλιου Σαρακακη και ισως λιγο δυσευρετα καποια πραγματα.
Και κατι ακομα, το 1.3 G6 το στρογυλοφαναρο το κορολακι, το εχει κανεις απο εδω μεσα? Τι λεει απο καταναλωση αυτο?
(BEAMS ηθελα να επικοινωνησω μαζι σου αλλα νομιζω δεν μπορω να σου στειλω pm)
-
Χρόνια πολλά !
Αν ο φίλος θέλει και γκαζι και στροφαρισμα και εμφανιση με ότι αυτό συνεπάγεται ,καταναλωση,ανταλακτικά,κτλ θα πάρει civic vti.Iσως το σενταν με τα 170 άλογα θα ηταν το ιδανικότερο.
Αν θελει λιγότερη καταναλωση,ανταλακτικα ,αξιοπιστία θα πάρει corolla g6 1,6.
Όλες οι μετατροπές έχουν ρίσκο και χρήμα που δεν παίρνεις πίσω.Μένει τουλάχιστον η προσωπική ευχαρίστηση.Αν ο φίλος μας την θέλει περισσότερο απο τα άλλα ας προχωρήσει με το ανάλογο κόστος. -
Γιατί αν πάρει δηλ το Σιβικ δεν θα έχει αξιοπιστία ;;
-
επειδη εχουν μιλησει αρκετοι και εμ εχουν καλυψει θα πω G6 και ξερο ψωμι
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί αν πάρει δηλ το Σιβικ δεν θα έχει αξιοπιστία ;;Θα έχει.Η διαφορά είναι, ότι σε σχέση με την εκδοση 110 ίππων ενος g6 η διάρκεια ζωής του vti θα είναι μικρότερη.Ο λόγος,ευστροφία .Για μένα σοβαρος παραγοντας για την διαρκεια ζωής ενός κινητηρα.
-
Ρε παιδια, πειτε μου λιγο σας παρακαλω πολυ, επειδη με ενδιαφερει κ εμενα το συγκεκριμενο θεμα και ειδικα οσον αφορα την καταναλωση, τι καταναλωση εχει ενα vtec με 170 αλογα εντος πολης χαλαρα οταν πηγαινεις στις δουλειες σου κλπ??
-
Δεν θα δείς ποτέ κάτω απο 8,5lt/100 με 9 όσο χαλαρά και να πας.Οι 4 ΤΡΟΧΟΙ νομίζω το είχαν μετρήσει στα 8,32lt/100.
Mέγιστη ,με το πόδι στο πάτωμα όχι πάνω απο 12....και πολύ είναι.Και πάντα εργοστασιακό.
Corolla g6 ή Civic v-tec