Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Corolla g6 ή Civic v-tec
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Corolla g6 ή Civic v-tec
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    85
    1080
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ikaruga last edited by

      Καλα σιγουρα απλα ηταν εντυπωσιακο. Οπως λενε και οι εγγλεζοι το ανεβασμα μετα τις 5500 ηταν 'off the scale'. Το πως ανεβαζε χιλιομετρα απο τα 120 στα 180 ηταν απλα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • xenos
        xenos last edited by

        Λοιπόν για να μην μπερδεύουμε τον φίλο μας και δεν ξέρει που θα μπλεχτεί.

        Πρώτα απ όλα έχεις την αγορά του αυτοκινήτου. Αν θέλεις να αλλάξεις μοτέρ παίρνεις ένα οποιδήποτε και υπολογίζεις για μοτέρ/φρένα:

        1. 4EFTE, 1.3Τ glanza, 135 άλογα => κόστος (μαμά) => 2300ε (δεν παίρνει πάρα πολλά, θέλει μπιέλες)

        2. 4AGE, 1.6, 145 άλογα (max/ θα ακούσεις 160 ) => κόστος (μαμά) => 2800ε => πολύ καλό στροφάρει 8άρες, αλλά μέχρι εκεί. (μιλάμε για το black top, δεν έχει νόημα το silver top)

        3. 3SGE, 2.0, 180 άλογα (υπάρχουν παραλλαγές μέχρι το beams που είναι πολύ ακριβότερο) => κόστος (μαμά) => 3500ε => ωραίο, ροπάτο με τα αρνητικά των 2.0

        4. 3SGTE ...πάει μακρυά.

        Υπολόγισε ότι το μοτέρ που θα βάλεις θα είναι μτχ και σκισμένο (όπως όλα τα αντίστοιχα μοτέρ).

        Για μένα δύο είναι οι νορμάλ λύσεις:

        α) παίρνεις με τα χρήματα που διαθέτεις το πιο καινούριο 1.6 vvti
        β) παίρνεις ένα 1.4 vvti και στο μέλλον το υπερκυβίζεις σε 1.8 (αν και αυτό κανά 2χίλιαρο θα πηγαίνει μεκαινούρια πράγματα, αλλά έχεις καινούριο μοτέρ)

        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xrated last edited by

          Ο χρήστης xenos έγραψε:
          Λοιπόν για να μην μπερδεύουμε τον φίλο μας και δεν ξέρει που θα μπλεχτεί.

          Πρώτα απ όλα έχεις την αγορά του αυτοκινήτου. Αν θέλεις να αλλάξεις μοτέρ παίρνεις ένα οποιδήποτε και υπολογίζεις για μοτέρ/φρένα:

          1. 4EFTE, 1.3Τ glanza, 135 άλογα => κόστος (μαμά) => 2300ε (δεν παίρνει πάρα πολλά, θέλει μπιέλες)

          2. 4AGE, 1.6, 145 άλογα (max/ θα ακούσεις 160 ) => κόστος (μαμά) => 2800ε => πολύ καλό στροφάρει 8άρες, αλλά μέχρι εκεί. (μιλάμε για το black top, δεν έχει νόημα το silver top)

          3. 3SGE, 2.0, 180 άλογα (υπάρχουν παραλλαγές μέχρι το beams που είναι πολύ ακριβότερο) => κόστος (μαμά) => 3500ε => ωραίο, ροπάτο με τα αρνητικά των 2.0

          4. 3SGTE ...πάει μακρυά.

          Υπολόγισε ότι το μοτέρ που θα βάλεις θα είναι μτχ και σκισμένο (όπως όλα τα αντίστοιχα μοτέρ).

          Για μένα δύο είναι οι νορμάλ λύσεις:

          α) παίρνεις με τα χρήματα που διαθέτεις το πιο καινούριο 1.6 vvti
          β) παίρνεις ένα 1.4 vvti και στο μέλλον το υπερκυβίζεις σε 1.8 (αν και αυτό κανά 2χίλιαρο θα πηγαίνει μεκαινούρια πράγματα, αλλά έχεις καινούριο μοτέρ)

          2300 το 4efte και φρενα δεν ειναι πολλα? το μοτερ νομιζα πεζει στο χιλιαρικο με παρελκομενα
          τωρα φρενα δε ξερω για τη ποιοτητα μιλας..τα μαμα μπρος πισω δισκοφρενα μαπα ε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            swift-b-p-m last edited by

            Μέτρια πλαίσια και τα δύο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • xenos
              xenos last edited by

              Ο χρήστης Xrated έγραψε:

              2300 το 4efte και φρενα δεν ειναι πολλα? το μοτερ νομιζα πεζει στο χιλιαρικο με παρελκομενα
              τωρα φρενα δε ξερω για τη ποιοτητα μιλας..τα μαμα μπρος πισω δισκοφρενα μαπα ε?

              Ξεχνάς αμοιβή μηχανικού και ηλεκτρολόγου.

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xrated last edited by

                Ο χρήστης xenos έγραψε:

                Ξεχνάς αμοιβή μηχανικού και ηλεκτρολόγου.

                Ο πατερας μου εχει συνεργειο με μηχανακια οποτε νομιζω θα την παλεψουμε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  meco last edited by

                  Εγώ πάντως δεν προτείνω σε καμία περίπτωση την τοποθέτηση μαυροκάπακου ή ασημοκάπακου μοτέρ.
                  Είναι πλέον πολύ παλιά, τα περισσότερα έχουν άπειρα αδήλωτα χιλιόμετρα, καίνε σημαντικές ποσότητες λαδιού και 90% θα έχει κάποιο πρόβλημα με κάποιο περιφερειακό π.χ. MAF.
                  Επιπλέον το να επενδύσεις 4000€ σε ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 6Κ€ μου φαίνεται λιγάκι...
                  Το 1600άρι μοτέρ στην corolla τραβάει μια χαρά και χαρίζει σημαντικές επιδόσεις όπως άλλωστε και στο civic.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    Ο χρήστης meco έγραψε:
                    Εγώ πάντως δεν προτείνω σε καμία περίπτωση την τοποθέτηση μαυροκάπακου ή ασημοκάπακου μοτέρ.
                    Είναι πλέον πολύ παλιά, τα περισσότερα έχουν άπειρα αδήλωτα χιλιόμετρα, καίνε σημαντικές ποσότητες λαδιού και 90% θα έχει κάποιο πρόβλημα με κάποιο περιφερειακό π.χ. MAF.
                    Επιπλέον το να επενδύσεις 4000€ σε ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 6Κ€ μου φαίνεται λιγάκι...
                    Το 1600άρι μοτέρ στην corolla τραβάει μια χαρά και χαρίζει σημαντικές επιδόσεις όπως άλλωστε και στο civic.

                    εγώ επειδή τα είχα ψαξει πολύ συμφωνώ μαζί σου και γι αυτό πρότεινα τα παραπάνω.

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      roulis21 last edited by

                      Ο χρήστης xenos έγραψε:

                      Εγώ πάντως δεν προτείνω σε καμία περίπτωση την τοποθέτηση μαυροκάπακου ή ασημοκάπακου μοτέρ.
                      Είναι πλέον πολύ παλιά, τα περισσότερα έχουν άπειρα αδήλωτα χιλιόμετρα, καίνε σημαντικές ποσότητες λαδιού και 90% θα έχει κάποιο πρόβλημα με κάποιο περιφερειακό π.χ. MAF.
                      Επιπλέον το να επενδύσεις 4000€ σε ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 6Κ€ μου φαίνεται λιγάκι...
                      Το 1600άρι μοτέρ στην corolla τραβάει μια χαρά και χαρίζει σημαντικές επιδόσεις όπως άλλωστε και στο civic.

                      εγώ επειδή τα είχα ψαξει πολύ συμφωνώ μαζί σου και γι αυτό πρότεινα τα παραπάνω.

                      +1
                      και οπου ρωτησα μου ειπαν οτι τα 170 ps του μαυροκαπακου δε θα τα δω πουθενα

                      110ps μαμα g6 και εισαι οκ αλλιως πας για αλλο αμαξι (γνωμη μου)

                      τωρα θες να αγορασεις η μελλοντικα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • X
                        xrated last edited by

                        Ο χρήστης roulis21 έγραψε:

                        Εγώ πάντως δεν προτείνω σε καμία περίπτωση την τοποθέτηση μαυροκάπακου ή ασημοκάπακου μοτέρ.
                        Είναι πλέον πολύ παλιά, τα περισσότερα έχουν άπειρα αδήλωτα χιλιόμετρα, καίνε σημαντικές ποσότητες λαδιού και 90% θα έχει κάποιο πρόβλημα με κάποιο περιφερειακό π.χ. MAF.
                        Επιπλέον το να επενδύσεις 4000€ σε ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει 6Κ€ μου φαίνεται λιγάκι...
                        Το 1600άρι μοτέρ στην corolla τραβάει μια χαρά και χαρίζει σημαντικές επιδόσεις όπως άλλωστε και στο civic.

                        εγώ επειδή τα είχα ψαξει πολύ συμφωνώ μαζί σου και γι αυτό πρότεινα τα παραπάνω.

                        +1
                        και οπου ρωτησα μου ειπαν οτι τα 170 ps του μαυροκαπακου δε θα τα δω πουθενα

                        110ps μαμα g6 και εισαι οκ αλλιως πας για αλλο αμαξι (γνωμη μου)

                        τωρα θες να αγορασεις η μελλοντικα?

                        Tωρα...Το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχουν λεφτα για ετοιμο δυνατο αμαξι.Οσα πεσουν θα πεσουν λιγο-λιγο.Το κυριο προβλημα ειναι οτι αυτο που ψαχνω (g6 1.6 '00 και μετα) ειναι πολυ σπανιο.1.4 και 1.3 βρισκω πολλα.Εχω βρει καποια με μαυροκαπακο μοτερ που σκεφτομαι σοβαρα τα οποια ομως τα φανταζομαι σκισμενα(το μοτερ ειναι πολυ παλιο σωστα?τελευταια χρονολογια που βγηκε γνωριζει κανεις?).Χωρις να ειμαι σιγουρος νομιζω οτι το 1.6 που φοραει μαμα η g6 ειναι πιο αξιοπιστο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          syele last edited by

                          Ο χρήστης Xrated έγραψε:
                          Ποιο απο τα δυο θα προτεινατε για αγορα και γιατι.Θα εκτιμουσα κατι τυπου θετικα-αρνητικα για το καθενα.
                          -αφορα την στρογγυλοφαναρη toyota και το civic 97~(2πορτο ισως και το coupe).ειναι 1ο αυτοκινητο.

                          Ως πρώην κάτοχος 1.6 G6 E11 Facelift, στη συνιστώ ανεπιφύλακτα.
                          Εξαιρετικό αυτοκίνητο σε όλα του. Θα το ευχαριστηθείς.
                          Τα φρένα είναι μια χαρά. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα (μέχρι και μέσα στα Μέγαρα είχαν ικανοποιητική απόδοση).
                          Το ίδιο και η ανάρτηση / αμορτισέρ.
                          Δε χρειάζεται τέτοιου είδους βελτιώσεις, εκτός κι αν θες κάτι πολύ εξαιρετικό.

                          Ο κινητήρας επίσης είναι εξαιρετικός. Από βελτιώσεις άλλο τίποτα. Δε συντιστώ όμως τίποτα απ' αυτά γιατί το όφελος είναι μικρό. Μόνο αν αλλάξεις κινητήρα και βάλεις μαυροκάπακο τότε ΟΚ (αν το βρεις και είναι καλός).

                          Αν λοιπόν, βρεις 1.6 G6 facelift (δεν είναι πολλά) το αγοράζεις . και -

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikosa2009 last edited by

                            Κάποιες λίγο άσχετες ερωτησούλες...(επειδή κάποια στιγμή ίσως αγοράσω αμάξι με τέτοιο μοτέρ) τα αυτοκίνητα με v-tec μηχανή λόγο της πολύπλοκης λειτουργίας των βαλβίδων θα χρειαστούν κάποια στιγμή ρύθμιση βαλβίδων ή δεν μπαίνει χέρι εκεί? Το Honda Jazz έχει ιμάντα χρονισμού ή αλυσίδα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              roulis21 last edited by

                              Με ΚΥΒ eibach παντως παταει πολυ καλυτερα, βεβαια χανεις ανεση,αλλα τριγμους ουτε για αστειο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giakar last edited by

                                Κατι σχετικο με το συγκριτικο θεμα του παιδιου... ειναι οτι γενικα ακουγονται αρνητικα σχολια για τα ανταλλακτικα σε Honda, ακριβα λογω (σχεδον) μονοπωλιου Σαρακακη και ισως λιγο δυσευρετα καποια πραγματα.

                                Και κατι ακομα, το 1.3 G6 το στρογυλοφαναρο το κορολακι, το εχει κανεις απο εδω μεσα? Τι λεει απο καταναλωση αυτο?

                                (BEAMS ηθελα να επικοινωνησω μαζι σου αλλα νομιζω δεν μπορω να σου στειλω pm)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coupeas last edited by

                                  Χρόνια πολλά !
                                  Αν ο φίλος θέλει και γκαζι και στροφαρισμα και εμφανιση με ότι αυτό συνεπάγεται ,καταναλωση,ανταλακτικά,κτλ θα πάρει civic vti.Iσως το σενταν με τα 170 άλογα θα ηταν το ιδανικότερο.
                                  Αν θελει λιγότερη καταναλωση,ανταλακτικα ,αξιοπιστία θα πάρει corolla g6 1,6.
                                  Όλες οι μετατροπές έχουν ρίσκο και χρήμα που δεν παίρνεις πίσω.Μένει τουλάχιστον η προσωπική ευχαρίστηση.Αν ο φίλος μας την θέλει περισσότερο απο τα άλλα ας προχωρήσει με το ανάλογο κόστος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Γιατί αν πάρει δηλ το Σιβικ δεν θα έχει αξιοπιστία ;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      toxotis last edited by

                                      επειδη εχουν μιλησει αρκετοι και εμ εχουν καλυψει θα πω G6 και ξερο ψωμι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coupeas last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                        Γιατί αν πάρει δηλ το Σιβικ δεν θα έχει αξιοπιστία ;;

                                        Θα έχει.Η διαφορά είναι, ότι σε σχέση με την εκδοση 110 ίππων ενος g6 η διάρκεια ζωής του vti θα είναι μικρότερη.Ο λόγος,ευστροφία .Για μένα σοβαρος παραγοντας για την διαρκεια ζωής ενός κινητηρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giakar last edited by

                                          Ρε παιδια, πειτε μου λιγο σας παρακαλω πολυ, επειδη με ενδιαφερει κ εμενα το συγκεκριμενο θεμα και ειδικα οσον αφορα την καταναλωση, τι καταναλωση εχει ενα vtec με 170 αλογα εντος πολης χαλαρα οταν πηγαινεις στις δουλειες σου κλπ??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coupeas last edited by

                                            Δεν θα δείς ποτέ κάτω απο 8,5lt/100 με 9 όσο χαλαρά και να πας.Οι 4 ΤΡΟΧΟΙ νομίζω το είχαν μετρήσει στα 8,32lt/100.
                                            Mέγιστη ,με το πόδι στο πάτωμα όχι πάνω απο 12....και πολύ είναι.Και πάντα εργοστασιακό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr