-
Γράφω πρώτη φορά στο forum των 4t. Πρόκειται να αποσύρω το πιστό μου primera (1995) και να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο. Εδώ θέλω τη βοήθειά σας.
Έχω οικογένεια και το αυτοκίνητο θα παίξει και τον αντίστοιχο ρόλο (άρα πεντάπορτο) , αν και θα το οδηγώ μόνος μου κατά 90% των περιπτώσεων. Οδηγώ κυρίως στην Αθήνα με λίγες διαδρομές στην ΕΟ, πχ μια φορά το μήνα.
Τιμή μέχρι 15.000Ε.Τα στοιχεία στα οποία δίνω μεγάλη βαρύτητα είναι
- ασφάλεια
- αξιοπιστία
- χώροι-άνεση
- οικονομική χρήση και συντήρηση
ενώ τα στοιχεία στα οποία δίνω μικρή βαρύτητα είναι - εμφάνιση
- επιδόσεις
- sport χαρακτηριστικά
- μεταπωλητική αξία (γιατί σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια).
Είμαι ανάμεσα στo Jazz 1.4 comfort, i30 1.4 classic και Yaris 1.33 sol (με VSC). Οι αντίστοιχες τιμές με το κλειδί στο χέρι είναι 15.300, 13.500 (εδώ ισχύει μειωμένο ΤΤ για τον Αύγουστο, με ολόκληρο το ΤΤ ειναι 14000 που μάλλον είναι η τιμή για την περίπτωσή μου, δηλαδή αγορά το Σεπτέμβριο), 15.300. Ξέρω ότι δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία, αλλά τα έχω κάνει test-drive και καλύπτουν τις ανάγκες μου (σε διαφορετικό βαθμό το καθένα στις επιμέρους απαιτήσεις). Στα παραπάνω ίσως πρέπει να προσθέσω το νέο polo 1.4 που όμως δεν το έχω δει ακόμα.
Μερικά ερωτήματα:
- Το i30 είναι πιο φθηνό. Η διαφορά τιμής των άλλων 2 δικαιολογείται και πως;
- Έχω διαβάσει ότι το i30 συμπεριφέρεται 'περίεργα' όταν πιεστεί, αλλά το ESP κάπως σώζει την κατάσταση. Αλλού έχω διαβάσει ότι έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και με το ESP απενεργοποιημένο. Σχόλια;
- Για το jazz έχω διαβάσει επιφυλάξεις για τον 'Σ' αλλά χωρίς να καταλάβω τι εννοούν. Μήπως ακριβά service και ανταλλακτικά;
Ποιο λέτε να προτιμήσω; Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
-
Γράφω πρώτη φορά στο forum των 4t. Πρόκειται να αποσύρω το πιστό μου primera (1995) και να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο. Εδώ θέλω τη βοήθειά σας.
Έχω οικογένεια και το αυτοκίνητο θα παίξει και τον αντίστοιχο ρόλο (άρα πεντάπορτο) , αν και θα το οδηγώ μόνος μου κατά 90% των περιπτώσεων. Οδηγώ κυρίως στην Αθήνα με λίγες διαδρομές στην ΕΟ, πχ μια φορά το μήνα.
Τιμή μέχρι 15.000Ε.Τα στοιχεία στα οποία δίνω μεγάλη βαρύτητα είναι
- ασφάλεια
- αξιοπιστία
- χώροι-άνεση
- οικονομική χρήση και συντήρηση
ενώ τα στοιχεία στα οποία δίνω μικρή βαρύτητα είναι - εμφάνιση
- επιδόσεις
- sport χαρακτηριστικά
- μεταπωλητική αξία (γιατί σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια).
Είμαι ανάμεσα στo Jazz 1.4 comfort, i30 1.4 classic και Yaris 1.33 sol (με VSC). Οι αντίστοιχες τιμές με το κλειδί στο χέρι είναι 15.300, 13.500 (εδώ ισχύει μειωμένο ΤΤ για τον Αύγουστο, με ολόκληρο το ΤΤ ειναι 14000 που μάλλον είναι η τιμή για την περίπτωσή μου, δηλαδή αγορά το Σεπτέμβριο), 15.300. Ξέρω ότι δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία, αλλά τα έχω κάνει test-drive και καλύπτουν τις ανάγκες μου (σε διαφορετικό βαθμό το καθένα στις επιμέρους απαιτήσεις). Στα παραπάνω ίσως πρέπει να προσθέσω το νέο polo 1.4 που όμως δεν το έχω δει ακόμα.
Μερικά ερωτήματα:
- Το i30 είναι πιο φθηνό. Η διαφορά τιμής των άλλων 2 δικαιολογείται και πως;
- Έχω διαβάσει ότι το i30 συμπεριφέρεται 'περίεργα' όταν πιεστεί, αλλά το ESP κάπως σώζει την κατάσταση. Αλλού έχω διαβάσει ότι έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και με το ESP απενεργοποιημένο. Σχόλια;
- Για το jazz έχω διαβάσει επιφυλάξεις για τον 'Σ' αλλά χωρίς να καταλάβω τι εννοούν. Μήπως ακριβά service και ανταλλακτικά;
Ποιο λέτε να προτιμήσω; Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
-
Γράφω πρώτη φορά στο forum των 4t. Πρόκειται να αποσύρω το πιστό μου primera (1995) και να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο. Εδώ θέλω τη βοήθειά σας.
Έχω οικογένεια και το αυτοκίνητο θα παίξει και τον αντίστοιχο ρόλο (άρα πεντάπορτο) , αν και θα το οδηγώ μόνος μου κατά 90% των περιπτώσεων. Οδηγώ κυρίως στην Αθήνα με λίγες διαδρομές στην ΕΟ, πχ μια φορά το μήνα.
Τιμή μέχρι 15.000Ε.Τα στοιχεία στα οποία δίνω μεγάλη βαρύτητα είναι
- ασφάλεια
- αξιοπιστία
- χώροι-άνεση
- οικονομική χρήση και συντήρηση
ενώ τα στοιχεία στα οποία δίνω μικρή βαρύτητα είναι - εμφάνιση
- επιδόσεις
- sport χαρακτηριστικά
- μεταπωλητική αξία (γιατί σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια).
Είμαι ανάμεσα στo Jazz 1.4 comfort, i30 1.4 classic και Yaris 1.33 sol (με VSC). Οι αντίστοιχες τιμές με το κλειδί στο χέρι είναι 15.300, 13.500 (εδώ ισχύει μειωμένο ΤΤ για τον Αύγουστο, με ολόκληρο το ΤΤ ειναι 14000 που μάλλον είναι η τιμή για την περίπτωσή μου, δηλαδή αγορά το Σεπτέμβριο), 15.300. Ξέρω ότι δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία, αλλά τα έχω κάνει test-drive και καλύπτουν τις ανάγκες μου (σε διαφορετικό βαθμό το καθένα στις επιμέρους απαιτήσεις). Στα παραπάνω ίσως πρέπει να προσθέσω το νέο polo 1.4 που όμως δεν το έχω δει ακόμα.
Μερικά ερωτήματα:
- Το i30 είναι πιο φθηνό. Η διαφορά τιμής των άλλων 2 δικαιολογείται και πως;
- Έχω διαβάσει ότι το i30 συμπεριφέρεται 'περίεργα' όταν πιεστεί, αλλά το ESP κάπως σώζει την κατάσταση. Αλλού έχω διαβάσει ότι έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και με το ESP απενεργοποιημένο. Σχόλια;
- Για το jazz έχω διαβάσει επιφυλάξεις για τον 'Σ' αλλά χωρίς να καταλάβω τι εννοούν. Μήπως ακριβά service και ανταλλακτικά;
Ποιο λέτε να προτιμήσω; Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
-
Kia ceed???
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Kia ceed???+1
-
Η διαφορα τιμης του ι30 δικαιολογειται φιλε μου και μονο απ το γεγονος οτι ειναι μια κατηγορια επανω σε μεγεθος.
-
Το ceed δεν το έχω ψάξει, παρά μόνο στα χαρτιά. Μάλλον πρέπει να το δω. Ποιες είναι οι ουσιαστικές διαφορές του από το i30;
-
Νομιζω μοτερικα πανω κατω ιδια ειναι.Αλλα οπως και να το κανουμε ειναι πιο σπορ το ceed.Το proceed ετσι λεω εγω το 3θυρο.
-
Ο χρήστης ozzy1948 έγραψε:
Η διαφορα τιμης του ι30 δικαιολογειται φιλε μου και μονο απ το γεγονος οτι ειναι μια κατηγορια επανω σε μεγεθος.ozzy1948, δεν σε κατάλαβα. Είναι πιο φθηνό.
-
Ωπ λαθος μου. Προφανως και πληρωνεις το ονομα των αλλων 2.
-
yaris
-
i30 θα κάνεις καλύτερα ταξίδια με την οικογένια μέσα.
-
μια χαρά είναι το primera, κράτα το !
-
Επειδή και εγώ βρέθηκα απο μεσαίο σε μικρό ... και μάλιστα mini κατηγορία ... είναι κάπως, τουλάχιστα αρχικά.
Και τα 2 supermini είναι πολύ καλά αλλά το Jazz έχει το ατού των καλών εσωτερικών χώρων κάτι που για οικογενειάρχη θα υπάρχει ανάγκη ... έστω και σπάνια.
Το I30 -έχοντας οδηγήσει το αδερφάκι του 5θυρο Ceed- είναι πιο ιδανικό για οικογένεια με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και απο τα άλλα 2 αλλά απο συμπεριφορά στο δρόμο για ήρεμες οικογενειακές μετακινήσεις.
Το μόνο κατά που ακούγεται για το Jazz είναι το ακριβό και κακό aftersales αλλά κατα τα λοιπά τουλάχιστον το προηγούμενο μοντέλο είχε το όνομα του αξιόπιστου supermini.
Στα υπέρ του Ι30 το καλό και φτηνό aftersales, στα κατα του η μεταπώληση που ... κάποτε θα είναι πιο χαμηλή και απο 1000άρι Yaris. (... είναι η διαφορά στο όνομα Hyundai με Toyota, Honda που στην ουσία δεν πιστευω ότι έχει 'πραγματική' διαφορά!).
Για λόγους εμφάνισης, λειτουργικούς και κόστους αγοράς και συντήρησης το Ι30, για λόγους 'ονόματος', βολικών διαστάσεων αλλά καλών χώρων το Jazz, για μόνο για το καλό και αρκετά φτηνό (όπως και η Hyundai) aftersales της Toyota και υπερεκτιμημένης μεταπώλησης Υaris.
Επειδή θα 'κατέβεις' κατηγορία ... σκέψου, δοκίμασε και κρίνε πιο είναι το καλύτερο σύμφωνα με τις ανάγκες σου. Κάπου μεταξύ Ι30 και Jazz φαντάζομαι. -
Εγώ θα επέλεγα το Jazz μεταξύ των τριών.
-
Νομιζω οτι το νεο yaris με τα 101 αλογα ειναι πολυ καλη περιπτωση.Πρωτα πρωτα η toyota φημιζεται για το πολυ καλο after sale,τα λογικα τιμολογια σε ανταλακτικα και servise και την πολυ καλη τιμη μεταπωλησης που σε συνδιασμο με τα 6 χρονια εγγυηση μας κανουν ενα πολυ καλο πακετο.Επειτα ο νεος κινητηρας ειναι πολυ οικονομικος [ 6 ταχυτητες +σταρτστοπ] και πολυ αθορυβος στο ταξιδι.Το μονο μειον θα ελεγα οτι ειναι το κατα ποσο οι χωροι μπορουν να ανταποκριθουν στις απαιτησεις μιας οικογενειας.
-
εχουμε 2.5 χρόνια το αδερφάκι του i30 το ceed 1.4 και μόνο καλά λόγια έχω να πω..
στη θέση σου θα προτιμούσα το i30 οχι το cee'd επείδη βλέπω πως θες να κινηθείς οικονομικά καθώς το i30 έχει στανταρ το esp απο τις φτηνές εκδόσεις..
ο μόνος λόγος να προτιμήσεις τα άλλα είναι αν έχεις πρόβλημα παρκαρίσματος.. πάντως οι χώροι του i30 είναι οτι πρέπει για οικογένεια..
οσο για οδηγικη συμπεριφορά δεν εχω παρατηρήσει κανένα πρόβλημα στο cee'd όσο και να το πίεσα..
-
Ευχαριστώ όλους για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας.
Update: Η σύζυγος απέρριψε το yaris λόγω του χώρου αποσκευών.
Φαίνεται ότι ανάμεσα στα i30-jazz θα παίξουν ρόλο οι λεπτομέρειες.
Στο i30 δεν μου αρέσει και πολύ η θέση οδήγησης, το κεφάλι μου είναι πολύ κοντά στην οροφή. Μου αρέσουν οι υπόλοιποι χώροι του. Στο jazz μου αρέσει ότι με συντηρητική οδήγηση είναι πολύ οικονομικό. (Γενικά οδηγώ συντηρητικά έως βαρετά, όσο περνάν τα χρόνια βλέπετε...). Το jazz μου φαίνεται ότι απέχει λίγο από το έδαφος. Στο prospectus λέει ότι απέχει 13cm. Επειδή πάω και στο χωριό, είναι αυτό πρόβλημα;
-
Καλησπέρα,
και εγώ σκεφτόμουν να αγοράσω ένα super mini και έχω καταλήξει ανάμεσα σε i30-Jazz. Πιστεύω ότι:
αν διαθέτεις τα λεφτά τράβα Jazz
αν σκέφτεσαι σοβαρά τα παραπάνω λεφτά τότε i30Γενικά για honda Jazz δεν έχω ακούσει κανένα παράπονο εκτός από την τιμή του (που είναι αρκετά τσιμπημένη). Επίσης after sales είναι χάλια -> Σαρακάκης...FFS
i30 δεν έχω ακούσει κάποιο αρνητικό, εκτός από κάτι λεπτομέρειες. Πάντως αξιοπιστία της Hyundai έχει ανέβει σε κορυφαία επίπεδα τα τελευταία χρόνια και τα ανταλλακτικά είναι φτηνά.
Στις τιμές σου έχεις βάλει την έκπτωση από την απόσυρση?
Νομίζω ότι κυμαίνεται στα 2.500 ευρώ εφόσον και τα 2 αυτοκίνητα είναι Euro 4(i30) kai Euro 5 (Jazz)Ξέχασα να πω: εμφανισιακά εσωτερικά και εξωτερικά προτιμώ το Jazz
-
Ο χρήστης xiotis έγραψε:
... Το jazz μου φαίνεται ότι απέχει λίγο από το έδαφος. Στο prospectus λέει ότι απέχει 13cm. Επειδή πάω και στο χωριό, είναι αυτό πρόβλημα;Εχω την εντύπωση αν δεν κάνω λάθος τα περισσότερα αυτοκίνητα σ'αυτά τα εκατοστά κυμαίνονται ...
Θέλει βέβαια κάποια προσοχή αλλά και τα 'κανονικά' αυτοκίνητα έναν βατό χωματόδρομο τον περνάνε αξιοπρεπώς.
i30-jazz-yaris