Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lancia Delta vs Alfa Romeo 147
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Lancia Delta vs Alfa Romeo 147
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 3 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    36
    171
    1459
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • giuseppe-busso
      giuseppe-busso last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Δεν νομιζω να πιστευουν το ιδιο και στα τμηματα μαρκετινγκ των Lancia & Alfa Romeo.

      Χμμμ, περισσότερο αυτό έχει να κάνει με την προκατάληψη του κόσμου.
      Ξέρεις, το αποφάσισα θα πάρω AR/Lancia, είμαι προετοιμασμένος για όλα...
      Έτσι αν παρατηρήσεις στις διαδικτυακές συζητήσεις όταν κάποιος πάει να προτείνει κάτι είναι δεδομένος ο τρόπος έκφρασης του....
      Τα τμήματα marketing βέβαια, επειδή θέλουν να κάνουν καλά τη δουλειά τους, ουσιαστικά φτάνουν στο σημείο να δουλεύουν εναντίον αυτών που τόσα χρόνια τελικά τους τάιζε...Εκτός από κάτι περιπτώσεις όπως η Abarth...
      Κακά τα ψέματα, κάνω και εγώ ο ίδιος το λάθος να λέω σε έναν άνθρωπο ότι μια σημερινή Lancia είναι ψαγμένη επιλογή, ενώ ξέρω ότι δεν είναι, διότι ούτε προβλήματα θα αντιμετωπίσεις, ούτε κάποιο πανάρχαιο μοντέλο είναι κλπ κλπ κλπ κλπ....Κάπου τελικά και οι ίδιοι οι αγοραστές δεν ξέρουν τι θέλουν, και μας τυραννούν οι marketiers
      μεγάλη κουβέντα Βασίλη πάντως

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vellerefontis last edited by

        Ο χρήστης ribo7 έγραψε:
        H αναμονή για Milano είναι μία λύση αλλά πιστεύω θα ανεβεί και το κασέ. Η Lancia θα με αναγκάσει να ξεπεράσω σίγουρα το 20.000ρικο και γι' αυτό ως επόμενη λύση βάζω το Octavia.

        Η Milano εξάλλου ως καινούριο αυτοκίνητο, δε θα είναι και δοκιμασμένη λύση έτσι? Άρα δε νομίζω να αξίζει η αναμονή.

        φίλε δεν μπορώ να φανταστώ ότι η Milano θα είναι πιο ακριβή αφού το premium car του ομίλου υποτίθεται ότι είναι η Lancia! Άντε να έχουν την ίδια τιμή λόγο φοροτεχνικής ισοπέδωσης εν ελλάδι

        εγώ θα σε συμβούλευα να περιμένεις την Alfa ή και να την προ-παραγγείλεις... Ξέρει κανείς αν έχουν ανοίξει οι κωδικοί περαγγελείας?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefan147 last edited by

          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

          H αναμονή για Milano είναι μία λύση αλλά πιστεύω θα ανεβεί και το κασέ. Η Lancia θα με αναγκάσει να ξεπεράσω σίγουρα το 20.000ρικο και γι' αυτό ως επόμενη λύση βάζω το Octavia.

          Η Milano εξάλλου ως καινούριο αυτοκίνητο, δε θα είναι και δοκιμασμένη λύση έτσι? Άρα δε νομίζω να αξίζει η αναμονή.

          φίλε δεν μπορώ να φανταστώ ότι η Milano θα είναι πιο ακριβή αφού το premium car του ομίλου υποτίθεται ότι είναι η Lancia! Άντε να έχουν την ίδια τιμή λόγο φοροτεχνικής ισοπέδωσης εν ελλάδι

          εγώ θα σε συμβούλευα να περιμένεις την Alfa ή και να την προ-παραγγείλεις... Ξέρει κανείς αν έχουν ανοίξει οι κωδικοί περαγγελείας?

          Τιμολογιακά παντως και με βάση το που τοποθετούνται πρώτα οι νέες τεχνολογίες του ομίλου πιο premium είναι η Alfa! Αλλά και σε απτή ποιότητα να το δει κανείς ή σε οδική συμπεριφορά πάλι η Alfa είναι μπροστά οπότε μαλλόν έχουν πεθάνει οι εποχές που η Lancia ήταν η Maserati του φτωχού! Στα δικά μου μάτια πάντως πάει κάπως έτσι (και δεν μιλάω για πωλήσεις φυσικά):

          Alfa---->Αudi
          Lancia------>VW
          Fiat---->Seat-Skoda (αν και έτσι την ρίχνω πάααααααρα πολύ τη Fiat)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

            H αναμονή για Milano είναι μία λύση αλλά πιστεύω θα ανεβεί και το κασέ. Η Lancia θα με αναγκάσει να ξεπεράσω σίγουρα το 20.000ρικο και γι' αυτό ως επόμενη λύση βάζω το Octavia.

            Η Milano εξάλλου ως καινούριο αυτοκίνητο, δε θα είναι και δοκιμασμένη λύση έτσι? Άρα δε νομίζω να αξίζει η αναμονή.

            **φίλε δεν μπορώ να φανταστώ ότι η Milano θα είναι πιο ακριβή αφού το premium car του ομίλου υποτίθεται ότι είναι η Lancia! Άντε να έχουν την ίδια τιμή λόγο φοροτεχνικής ισοπέδωσης εν ελλάδι **
            εγώ θα σε συμβούλευα να περιμένεις την Alfa ή και να την προ-παραγγείλεις... Ξέρει κανείς αν έχουν ανοίξει οι κωδικοί περαγγελείας?

            Ποιός το λέει αυτό; Η Lancia είναι η πολυτελής premium mainstream μάρκα του Gruppo ενώ η Alfa Romeo η σπορ premium mainstream μάρκα. Παραδοσιακά οι Alfa ήταν πολύ ακριβότερες από τις ανταγωνιστικές Lancia. Η 166 V6 TB έκανε 17 εκατομμύρια ενώ η Lancia Thema 2.0 TB έκανε 13 εκατομμύρια... σε παλίες καλές Δραχμούλες πάντα. Επίσης η 156 ήταν πολύ ακριβότερη από την αντίστοιχη Lybra. Είμαι σίγουρος ότι η Milano θα είναι ακριβότερη της Delta. Εδώ η Mito είναι σχεδόν σε τιμές Delta...

            Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω τι πιο ψαγμένο έχει μια Delta από ένα Bravo πλην της σχεδίασης και των υλικών. Η τελευταία ψαγμένη Lancia ήταν η Thesis και πριν από αυτήν η Delta Mk2 HF. Η πιο ψαγμένη της τελευταίας 20ετίας ήταν φυσικά η Deltona. Αντίθετα η Alfa Romeo είχε πάντα ψαγμένα μοτέρ/αναρτήσεις/τιμόνια. Η Milano θα είναι το μοναδικό μοντέλο του Gruppo στο C Segment με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και σίγουρα πολύ πιο ψαγμένο στήσιμο από τα αντίστοιχα Lancia και Fiat.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • giuseppe-busso
              giuseppe-busso last edited by

              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

              Alfa---->Αudi
              Lancia------>VW
              Fiat---->Seat-Skoda (αν και έτσι την ρίχνω πάααααααρα πολύ τη Fiat)

              Απαπαπαπα.....

              Η Audi είναι μια σύγχρονη Lancia αν θέλουμε να ταυτίσουμε απόλυτα τις εταιρίες...
              Το σύνθημα αυτής δε? Vorsprung durch technic.
              Ότι ακριβώς πρέσβευε το παρελθόν της Lancia. Μια εταιρία που είχε την λέξη καινοτομία ως ορόσημο...
              Fiat=VW ως mainstream και generic κατασκευαστές
              Την AR δεν μπορώ να την ταυτίσω με καμία από την παραπάνω εταιρίες. Ίσως με την Porsche.
              Seat=Fiat επίσης ας πούμε.
              Για την Skoda δεν ξέρω...μπορεί η Alba να μας πει περισσότερα για τι εστί η Skoda

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                italakias last edited by

                alfa romeo -bmw
                lancia - mercedes audi
                fiat-ford opel

                τα παλια χρονια η λαντσια ηταν ποιο ακριβη απο την αλφα ρομεο και με πολυ καλυτερη ποιοτητα βεβαια και τωρα ειναι καλυτερη σε ποιοτητα στο κατω κατω το λενε και ιδιοι της εταιριας οτι προσεχουν την ποιοτητα και την πολυτελεια στην λαντσια.

                τα παλια χρονια μια φουλβια 1.3 εκανε οσο μια αλφα ρομεο τζουλια 1.6

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • giuseppe-busso
                  giuseppe-busso last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Ποιός το λέει αυτό; Η Lancia είναι η πολυτελής premium mainstream μάρκα του Gruppo ενώ η Alfa Romeo η σπορ premium mainstream μάρκα. Παραδοσιακά οι Alfa ήταν πολύ ακριβότερες από τις ανταγωνιστικές Lancia. Η 166 V6 TB έκανε 17 εκατομμύρια ενώ η Lancia Thema 2.0 TB έκανε 13 εκατομμύρια... σε παλίες καλές Δραχμούλες πάντα. Επίσης η 156 ήταν πολύ ακριβότερη από την αντίστοιχη Lybra. Είμαι σίγουρος ότι η Milano θα είναι ακριβότερη της Delta. Εδώ η Mito είναι σχεδόν σε τιμές Delta...

                  Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω τι πιο ψαγμένο έχει μια Delta από ένα Bravo πλην της σχεδίασης και των υλικών. Η τελευταία ψαγμένη Lancia ήταν η Thesis και πριν από αυτήν η Delta Mk2 HF. Η πιο ψαγμένη της τελευταίας 20ετίας ήταν φυσικά η Deltona. Αντίθετα η Alfa Romeo είχε πάντα ψαγμένα μοτέρ/αναρτήσεις/τιμόνια. Η Milano θα είναι το μοναδικό μοντέλο του Gruppo στο C Segment με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και σίγουρα πολύ πιο ψαγμένο στήσιμο από τα αντίστοιχα Lancia και Fiat.

                  Διαφωνώ RealZeus...Αν κάποιο brand name έχει αδικηθεί από τη Fiat αυτό είναι της Lancia.
                  Mπορεί να είμαι alfista αλλά την αλήθεια θα την πω...
                  Η δε Delta nuova δεν φέρει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση(αλλά ημι-ανεξάρτητη) λόγω του ότι επισπεύσθηκε το λανσάρισμα της στην αγορά. Αν θέλεις το λάθος ήταν ότι η Delta λανσαρίστηκε αργότερα από το Bravo ενώ έπρεπε να έχει γίνει το ανάποδο...
                  Ωστόσο η σημερινή Delta είναι μια μικρή Thesis, και αυτό μπορεί να στο πει η ίδια η Alba που είναι κάτοχος Thesis...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                    Alfa---->Αudi
                    Lancia------>VW
                    Fiat---->Seat-Skoda (αν και έτσι την ρίχνω πάααααααρα πολύ τη Fiat)

                    Απαπαπαπα.....

                    Η Audi είναι μια σύγχρονη Lancia αν θέλουμε να ταυτίσουμε απόλυτα τις εταιρίες...
                    Το σύνθημα αυτής δε? Vorsprung durch technic.
                    Ότι ακριβώς πρέσβευε το παρελθόν της Lancia. Μια εταιρία που είχε την λέξη καινοτομία ως ορόσημο...
                    Fiat=VW ως mainstream και generic κατασκευαστές
                    Την AR δεν μπορώ να την ταυτίσω με καμία από την παραπάνω εταιρίες. Ίσως με την Porsche.
                    Seat=Fiat επίσης ας πούμε.
                    Για την Skoda δεν ξέρω...μπορεί η Alba να μας πει περισσότερα για τι εστί η Skoda

                    Καλά ότι η Alfa δεν συγκρίνεται με τίποτα και με κανέναν αυτό είναι δεδομένο!!!
                    Απλα πήρα τους 2 πιο ανταγωνιστικούς ομίλους αυτή τη στιγμή και προσπάθησα να κάνω ένα παραλληλισμό! Στην ουσία η Audi θέλει να γίνει Alfa στη θέση της Alfa (βλ. σχεδίαση, ψιλοσπορ καταστάσεις, μεταγραφές στελεχών κτλ) και αντίστοιχα η Alfa να γίνει Audi στη θέση της Audi (βλ. ντεμέκ ποιότητα και κύρος). Γι' αυτό και λυπάμαι που το λέω έρχεται η BMW που δεν προσπαθεί να γίνει τίποτα σε κανενός τη θέση και τις πάει και τις 2 μαμιώντας αν θέλουμε να λέμε και καμιά αλήθεια!
                    Η Lancia η κακομοίρα έτσι που την άφησαν στην τύχη της δεν έχει καμιά αντιστοιχία γιατί αν τη συγκρίνεις με τα κονσερβοκούτια VW τη ρίχνεις πολύ ενώ με Audi είναι ψιλοδύσκολα τα πράγματα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Μηπως να επιστρεψουμε στο θεμα που ειναι το 'Lancia Delta vs Alfa Romeo 147' και οχι η συγκριση με αλλες αυτοκινητοβιομηχανίες;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        audipassion last edited by

                        Αναλόγος τι ζητάς νεύρο και οδική συμπεριγορά 147 πολυτέλεια και άνεση delta

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          italakias last edited by

                          τι εχετε παθει ολοι με το νευρο της 147;
                          καλα κρατηματα εχει αλλα απο νευρο ...δεν παει και τιποτα στο δρομο εκτος αν τα σκορτσαρισματα τα λεμε νευρο.

                          μηπως η δελτα ειναι και ποιο γρηγορη απο την αλφα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ribo7 last edited by

                            Η οδηγική συμπεριφορά είναι το + της 147 αλλά δε μου φαίνεται και μένα έξυπνη αγορά. Καλή αγορά σίγουρα αλλά όχι έξυπνη καθώς είναι παλιάς τεχνολογίας.. Απλά μου φαίνονται καπώς το 20.000 + κάτι ψηλά της Delta και εκεί κωλύομαι. Αν και από αυτά που διαβάζω από τα παιδιά που γράφουν, έχει πολλά θετικά. Απλά υπάρχει και το πρόβλημα πότε να κλείσω τελικά αυτοκίνητο. Τώρα μπας και γλιτώσω τα μειωμένα τέλη ταξινόμησης και ίσως καμιά ψιλοπροσφορά ή από Σεπτέμβριο να εξοικονομήσω κανά 2000 από την απόσυρση??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vellerefontis last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Ποιός το λέει αυτό; Η Lancia είναι η πολυτελής premium mainstream μάρκα του Gruppo ενώ η Alfa Romeo η σπορ premium mainstream μάρκα. Παραδοσιακά οι Alfa ήταν πολύ ακριβότερες από τις

                              δεν γίνεται να είναι κάποιο μοντέλο και premium και mainstream, premium είνια η Audi, mainstream οι VW, Seat, Skoda... Γενικά Premium είναι η ΜΒ, ΒMW, Audi από Γερμανικές και η Alfa Romeo που προσπαθεί να γίνει, από Ιταλικές...

                              Έχεις όμως δίκιο για την Lancia παρόλο που συνήθως έβγαζε μεγάλα πολυτελη αυτοκίνητα και αυτή όπως η AR με το 90άρι μοντέλο της...

                              και πάλι εγώ θα πρότεινα στον ενδιαφερόμενο να περιμένει την νέα Alfa Romeo.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alba-parietti last edited by

                                Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                Alfa---->Αudi
                                Lancia------>VW
                                Fiat---->Seat-Skoda (αν και έτσι την ρίχνω πάααααααρα πολύ τη Fiat)

                                Απαπαπαπα.....

                                Seat=Fiat επίσης ας πούμε.
                                Για την Skoda δεν ξέρω...μπορεί η Alba να μας πει περισσότερα για τι εστί η Skoda

                                Καμία αντιστοιχία.Η Fiat είναι generic κατασκευαστής με παρελθόν generic....ενώ η Seat ανέκαθεν υπήρξε και εξακολουθεί να είναι ένα economy brand,το οποίο είναι αδύνατον,κυρίως λόγω image,να σταθεί αυθύπαρκτα και το οποίο ιστορικά κατασκεύαζε αντιγραφές αυτοκινήτων της Fiat....όπως εξακολουθεί να επιδίδεται στο badge enginering σήμερα,εντός του ομίλου VAG.

                                H Skoda είναι σήμερα ένα economy brand,με παρελθόν generic,προερχόμενο όμως από μια χώρα με υψηλή βιομηχανική κουλτούρα και αυτό από μόνο του είναι αρκετό να την διαφοροποίησει από την Seat....μολονότι προσφέρουν αντίστοιχα από πλευράς τεχνολογίας μοντέλα στον καταναλωτή.Το παρελθόν δε αυτό της Skoda,το οποίο αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς είναι πολύ πιο 'ένδοξο' ακόμα και από αυτό της μητρικής VW (πολλώ δεν μάλλον της Audi και Seat),θα μπορούσε θεωρητικά να της επιτρέψει στο μέλλον να σταθεί στην αγορά αυθύπαρκτη.

                                Ωστόσο η σημερινή Delta είναι μια μικρή Thesis, και αυτό μπορεί να στο πει η ίδια η Alba που είναι κάτοχος Thesis...

                                Αυτό φυσικά δεν ισχύει,όχι τόσο γιατί τα αυτοκίνητα τα χωρίζουν δύο τουλάχιστον κατηγορίες,αλλά γιατί η Thesis είναι το μοναδικό μοντέλο της Lancia των τελευταίων 30 χρόνων,το οποίο σαν σύλληψη και κατασκευή διαφέρει ριζικά από την κατασκευαστική νοοτροπία και τις νορμες της Fiat,σε αντίθεση με όσα ισχύουν για όλα τα μοντέλα της Lancia,από την Delta I και εντεύθεν.

                                Κατά τα λοιπά οι δύο εταιρείες (Lancia-Alfa Romeo)είναι εταιρείες premium με παρελθόν luxury.Και οι δύο βρέθηκαν στα χέρια της Fiat,αφού προηγουμένως η Fiat έκανε ό,τι περνούσε απο τα χέρια της ώστε να τις αφανίσει (ιδίως την πρώτη),προκειμένου να μην τις χρησιμοποιήσει ώς εφαλτήριο εισόδου της στην ιταλική αγορά η Ford που έκανε προτάσεις για την εξαγορά και των δύο. Tιμολογιακά οι Lancia είναι στο 80% των περιπτώσεων ακριβότερες από τις αντίστοιχες Alfa,μιλώντας πάντα για την εποχή που ανήκουν και οι δύο στη Fiat....γιατί αν φτάσουμε στις εποχές της ανεξαρτησίας τους,τότε η Lancia είναι πιο ακριβή μάρκα,καθώς διατηρεί και πιο πολύ τα στοιχεία του exclusive κατασκευαστή,τα οποία της προσέδιδε η βιομηχανική κουλτούρα που είχε αναπτύξει (πιο περιορισμένη παραγωγή αυτοκινητων.....ενώ κατασκεύαζε μόνη της μέχρι και τις βίδες).

                                Το πρόβλημα με τη διαχείριση των δύο εταιρειών από τη Fiat,το δημιούργησε για τη Lancia το γεγονός ότι 'κατακτήθηκε' όχι απλά από αυτόχθονες (πιεμοντέζοι εξαγόρασαν πιεμοντέζους)....αλλά από συμπολίτες της (τορινέζοι εξαγόρασαν τορινέζους).Ενώ στην περίπτωση της Alfa είχαμε την εξαγορά μιας εταιρείας που προερχόταν από μια περιοχή με διαφορετική βιομηχανική κουλτούρα και με εντελώς διαφορετικό κοινωνικοπολιτικό υπόβαθρο (δεν είναι τυχαίο ότι η Λομβαρδία είναι η κοιτίδα του φασισμού....ενώ το Piemonte πέρα από πατρίδα της δυναστείας της Σαβοϊας είναι και η πατρίδα του αναρχικού κινήματος).
                                Το επιπλέον πρόβλημα για τη Lancia δημιούργησε το γεγονός ότι εξαγοράστηκε από τη Fiat 17 ολόκληρα χρόνια πριν την Alfa Romeo.Αυτό παρακτικά σημαίνει ότι χάθηκε μια ολόκληρη αυτοκινητιστική γενιά 'οπαδών' για τη Lancia,μολόνοτι η Fiat μπορεί να κατέστρεψε τις πρέσες του κινητήρα V6 του Di Virgilio....μόνο και μόνο γιατί ήταν Lancia,ενώ όλως τυχαίως μπορεί να έκαναν φτερά κατά τη μεταφορά του σχεδιαστικού τμήματος από τη via Caraglio στο Μirafiori,το σύνολο των αρχείων και των blueprints των σχεδίων της Lancia,αλλά παρόλα αυτά προσέφερε στην εταιρεία της Via Monginevro.Προσέφερε όχι μόνο μια αυτονομία στο σχεδιαστικό και κατασκευαστικό προτσές των Beta και Gamma,αλλά και τις stratos/Μontecarlo/037/S4/Integrale/Thema 8.32.....τη στιγμή που στην AR προσέφερε μόνο τις ES 30.... και 8C.

                                Ένα επιπλέον πρόβλημα για την Lancia είναι το γεγονός ότι εξαιτίας ακριβώς του πολυτάραχου παρελθόντος της,κατά τη διάρκεια του οποίου άλλαξε τέσσερεις φορές ιδιοκτησιακό καθεστώς.....με αυτό του Pesenti να είναι ιδιαίτερα σημαντικό ως προς την απόπειρα μετάλλαξης της βιομηχανικής κουλτούρας της εταιρείας,οι πιστοί φίλοι της σήμερα δεν αντιμετωπίζουν το σύνολο της παραγωγής της ως κάτι ενιαίο,προς το οποίο νιώθουν την ίδια αγάπη και έλξη,αλλά δένονται με τα μοντέλα της εταιρείας,με τα οποία ταυτίζουν αποκλειστικά το όνομα Lancia.Έτσι ο fulvista σήμερα είναι πρωτίστως fulvista και δευτερευόντως lancista.O κάτοχος Flavia ασχολείται μόνο με τον τετρακύλινδρο boxer του χωρίς να ενδιαφέρεται φερ'ειπείν για την Gamma,που είναι στην ουσία ο διάδοχος της Flavia.O themista είναι οπαδός της Thema....ενώ ο κάτοχος integrale ενδιαφέρεται αποκλειστικά γι αυτές.Τα πράγματα είναι πιο ακραία όσο πιο πισω προχωράμε στο χρόνο,σε σημείο που ο ιδιοκτήτης Aurelia,νίωθει μια αποστροφή για τα τρία F των Pesenti/Fessia,μεγαλύτερη από αυτή που νιώθει σήμερα το popolo Thesis για τις Ypsilon/Musa.

                                Αντιθέτως ο οπαδός της Alfa Romeo έχει μια διαφορετική οπτική για τα μοντέλα της εταιρείας,η οποία τα αγγαλιάζει κατά 360 μοιρες,με την εξαίρεση των πιο σκληροπυρηνικών από τους θεωρητικούς-ιστορικούς της μάρκας.... που θέτουν ως χρονιά ορόσημο την κατάργηση της πίσω κίνησης.

                                Αυτά όλα έχουν ως συνέπεια ο οπαδός της AR να ακούγεται πιο πολύ και να είναι πιο 'προβληματικός'από αυτόν της Lancia,ο οποίος παραμένει σιωπηλός και περισσότερο ρεαλιστής.Μέσα στους κόλπους του gruppo η Lancia αντιμετωπίσθηκε πάντα από τους διοικούντες ως 'μέλος της οικογένειας',τη στιγμή που η Alfa θεωρείτο ως η 'ξένη' που πρέπει να προσεχθεί περισσότερο.Και αυτό έχει ως συνέπεια σήμερα να γίνεται πρώτο θέμα στον τύπο μια επίσημη διεθνής συνάντηση 6-7 αυτοκινήτων 6c του Portello....όταν για το raduno Lancia Lambda,το οποίο ήταν ένα κορυφαίο γεγονός,που συγκένρωσε περισσότερα από 20 αυτοκίνητα από όλες τις γωνιές του πλανήτη,δεν γράφτηκε κουβέντα.
                                Σήμερα για την Alfa εξακολουθεί να υπάρχει ο Gippo Salvetti και το Alfa Blue Team,όταν για πολύ σπουδαιότερες ιδιωτικές συλλογές Lancia δεν ξέρει κανείς τίποτα.Σήμερα για την Alfa υπάρχει το archivio storico,η Scuderia del Portello και το museo storico di Arese,όταν για τη Lancia υπάρχει μόνο μια ......αποθήκη στη via Caraglio,με 80-90 εκθέματα όλα και όλα,η οποία για να σου ανοίξει τις πόρτες... πρέπει να έχεις προσωπική γνωριμία με τον Πάπα και τους καρδιναλίους.

                                Η πραγματικότητα βέβαια είναι που διαφορετική από αυτή που φαίνεται.Οι φιλο Lancia είναι πολύ περισσότεροι από τους φιλο Alfa....και δεν αναφέρομαι στους πιστούς οπαδούς των δύο εταιρειών,αλλά στους τρίτους.Η δε Lancia έχει ιστορικά μια πελατειακή βάση στην ιταλική αγορά δυόμιση φορές μεγαλύτερη από αυτήν της Alfa,χάριν στην οποία η Lancia ξεπερνά και πάλι (εδώ και μια 3ετία)την Alfa σε συνολικές πωλήσεις.
                                Με άλλα λόγια και παρά τα περί αντιθέτου διαφαινόμενα η διαχείριση της Lancia είναι πολλαπλώς πιο εύκολη από αυτήν της Alfa... όσο κατά τη γνώμη μου είναι και περισσοτερο ευοίωνο το μέλλον της πρώτης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  italakias last edited by

                                  σκετη εγκυκλοπαιδεια εισαι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Way

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      montecarlo last edited by

                                      Υπάρχει και μία λεπτομέρια που παραλέιπεις.
                                      Η Alfa-Romeo είναι ένα από τα παγκοσμιως γνωστά ονόματα ενώ η Lancia ουσιαστικά είναι υποθέση λίγων Νοτιοευρωπαικών χωρών.
                                      Οπότε σωστά η FIAT θεώρησε οτι η δυναμική της Alfa-Romeo είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή της Lancia.

                                      To κακό ήταν πως στην διαδικασία αυτή, η Lancia παραμελήθηκε υπερβολικά, και ενώ είχε φτιάξει ένα νέο image βασισμένο στην επιτυχή της πορεία στα Rallye, αυτό υποτιμήθηκε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kouladi last edited by

                                        Φίλε που δημιούργησες το θέμα, είναι πολύ ενδιαφέρουσα η σύγκριση μεταξύ αυτών των δύο ιταλικών -άριστων- αυτοκινήτων, αλλά δεν πιστεύεις πως πρέπει να μας πεις πόσο σου βγαίνει το καθένα τελική τιμή για να σε κατευθύνουμε καλύτερα; Πόσο δηλαδή 'ευκαιρία' είναι αυτόν τον καιρό η 147 ώστε να υπερκαλύψει μερικά μειονεκτηματάκια που έχει λόγω ηλικίας...

                                        Θέλω να τονίσω πάντως το πραγματικά φοβερό εσωτερικό της Delta. Θεέ μου, τι φωτισμός, τι ποιότητα, τι σούπερ μαλακά πλαστικά ήταν αυτά; Έπαθα πλάκα όταν μπήκα μέσα στην έκθεση. Μετά μπήκα μέσα στο κατά τα άλλα άριστο Golf 6 και μου φαινότανε σαν Yugo και βγάλε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          italakias last edited by

                                          και απο χωρους πισω επιβατες τι ναπω ,ουτες σε μερσεντες 600αρα δεν θα βρεις.
                                          το γονατο να απεχει απο το μπροστα καθισμαμισι μετρο και βαλε.
                                          εντω μεταξυ ειναι και ψηλα πισω σαν να καθεσαι γαλαρια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alba-parietti last edited by

                                            Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                            Υπάρχει και μία λεπτομέρια που παραλέιπεις.
                                            Η Alfa-Romeo είναι ένα από τα παγκοσμιως γνωστά ονόματα ενώ η Lancia ουσιαστικά είναι υποθέση λίγων Νοτιοευρωπαικών χωρών.
                                            Οπότε σωστά η FIAT θεώρησε οτι η δυναμική της Alfa-Romeo είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή της Lancia.

                                            To κακό ήταν πως στην διαδικασία αυτή, η Lancia παραμελήθηκε υπερβολικά, και ενώ είχε φτιάξει ένα νέο image βασισμένο στην επιτυχή της πορεία στα Rallye, αυτό υποτιμήθηκε.

                                            Υπάρχει ένα αναμφισβήτητο γεγονός.Η εμπορική διάθεση της Lancia έχει συρικνωθεί γεωγραφικά σε υπερβολικό βαθμό....ώστε ο μέσος καταναλωτής της λεκάνης του ειρηνικού.... αναρωτιέται αν κατασκευάζει ακόμα αυτοκίνητα. Η διαφορά στην παγκόμια αναγνωρισιμότητα και στη δύναμη που έχουν όμως τα δύο brands απέναντι στο μέσο καταναλωτή (το ποιό είναι το status στα concorsi d'eleganza της Villa d'Este και Pebble Beach αφορούν πολύ λίγους)δεν είναι τραγική.

                                            Συνεπώς το ότι η Alfa Romeo καταφέρνει μεγαλύτερες πωλήσεις από τη Lancia στην εκτός Ιταλίας αγοράς,δεν μου λέει τίποτα για τη διαφορά δυναμικότητας των δύο ονομάτων,πέραν του αυτονόητου.Όταν επί μια δωδεκαετία η Lancia έμεινε χωρίς εκπρόσωπο στην κατηγορία C,παραμένει χωρίς coupe/spider στην μεσαία κατηγορία από το 1984,το τελευταίο μοντέλο της στην κατηγορία D παρουσιάστηκε με καθυστέρηση μιας 3ετίας στην αγορά και διακόπηκε η αγωνιστική της εμπλοκή.....για να ντεμπουτάρει η 155 στο DTM.....όταν η πολιτική του gruppo εξακολουθεί να βασίζεται σε ανόητα diktat της περιόδου Cantarella..... πάλι καλά τα πάει σε πωλήσεις.

                                            Παγκόσμιο αυτοκίνητο η Lancia έβγαλε στην αγορά νωρίτερα από την Alfa (την Beta με επιτόπου συναρμολόγηση ως CKD σε Ισπανία,Ταϋλάνδη,Νότια Αφρική).Το γεγονός ότι υπάρχει κινητικότητα και φωνές στα fora των φίλων της AR.....ιδίως στα βορειοαμερικανικά, δεν είναι ασφαλές κριτήριο.Εξάλλου στα τέλη της δεκαετίας του 70,όταν Lancia και Alfa ήταν παρούσες στην βορειοαμερικανική αγορά,η Beta έκανε διπλάσιες πωλήσεις από τις Tipo 116 και spider tipo 105.

                                            Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι η ζημιά που έγινε στην Alfa Romeo από τον IRI,ιδιαίτερα από τη στιγμή της παράιτησης του Luraghi (1974 και μετά),δεν είναι ικανή να την αναστρέψει κανένος είδους διαχείριση από τη Fiat...όσο συνετή και διορατική και αν είναι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 3 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr