-
ο αδερφός μου σκέφτεται να πάρει το fiat panda για την κοπέλα του.
βγαίνει 8,500€ χωρίς πινακίδες και έξοδα και δίνει και γύρω στα 1000+ ευρώ δώρα (αισθ. παρκιν κλπ).το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν έχει ESP πάνω και το θεωρώ απαραίτητο σύστημα ασφαλείας.
εσείς τι πιστεύετε;μήπως με τα ίδια λεφτά έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; σε αυτό το επίπεδο, για γυναίκα!
ευχαριστώ
-
ο αδερφός μου σκέφτεται να πάρει το fiat panda για την κοπέλα του.
βγαίνει 8,500€ χωρίς πινακίδες και έξοδα και δίνει και γύρω στα 1000+ ευρώ δώρα (αισθ. παρκιν κλπ).το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν έχει ESP πάνω και το θεωρώ απαραίτητο σύστημα ασφαλείας.
εσείς τι πιστεύετε;μήπως με τα ίδια λεφτά έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; σε αυτό το επίπεδο, για γυναίκα!
ευχαριστώ
-
ο αδερφός μου σκέφτεται να πάρει το fiat panda για την κοπέλα του.
βγαίνει 8,500€ χωρίς πινακίδες και έξοδα και δίνει και γύρω στα 1000+ ευρώ δώρα (αισθ. παρκιν κλπ).το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν έχει ESP πάνω και το θεωρώ απαραίτητο σύστημα ασφαλείας.
εσείς τι πιστεύετε;μήπως με τα ίδια λεφτά έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; σε αυτό το επίπεδο, για γυναίκα!
ευχαριστώ
-
Νομιζω στα τοσα λεφτα ειναι μονοδρομος.Η αρχικη εκδοση δεν ειναι αυτη??
-
όχι η dynamic eco. έκανε γεναία έκπτωση.
τώρα βλέπω και το ford ka... -
Πιστευω να βγει καλο αμαξι και ειναι και μικρο.Μεν ειναι ακριβο σε σχεση με το panda.
-
ίδια τιμή έχουν. μη σου πω και πιο φτηνό το ka αρχική
αρχική το panda 9600
8800 το ka. -
Ναι αλλα το ka ειναι πιο μικρο.Για ka ενα 1.2 νομιζω ειναι ο,τι πρεπει.Μη σου πω και diesel.Ειναι αντιγραφη απο το 500αρι και δεν νομιζω να εχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα.
-
Ο χρήστης dinko έγραψε:
ο αδερφός μου σκέφτεται να πάρει το fiat panda για την κοπέλα του.
βγαίνει 8,500€ χωρίς πινακίδες και έξοδα και δίνει και γύρω στα 1000+ ευρώ δώρα (αισθ. παρκιν κλπ).[...]
μήπως με τα ίδια λεφτά έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; σε αυτό το επίπεδο, σε γυναίκα!
ευχαριστώ
Μήπως έτσι είναι πιο σωστό?
Σόρρυ κιόλας, άλλα μου βγήκε αυθόρμητα όταν είδα ότι θα της πάρει τουτου...
Σοβαρά τώρα...
Tα μόνα που μου έρχονται στο μυαλό στα χρήματα αυτά σαν εναλλακτική είναι κατι σε Κορέα μεριά. Αλλά παρ'όλα αυτά Panda απο μένα. -
Ειδικά για γυναίκα το Panda είναι πολύ καλύ λύση για την πόλη.
Πολύ μικρό, χωράει παντού, πολυ βολικός ο επιλογέας ταχυτήτων ψηλά, με το mini-SUV σχήμα έχεις πολύ καλή εποπτεία του δρόμου και επίσης για το μέγεθος του έχει πολύ ικανοποιητικούς χώρους και για τους πίσω και για αποσκευές.
Επίσης έχουν βγεί 'δεν σπάει δεν χαλάει'
-
Βλέποντας πρόσφατα το 4κίνητο Panda για φίλο είδαμε και το κανονικό δικίνητο. Στα υπέρ του οι 5 πόρτες και η βολική θέση οδήγησης. Μηχανικά πλέον είναι δοκιμασμένο και νομίζω πως είναι αρκετά 'τίμιο' για τα λεφτά του.
ΥΓ. Η 4μηνη προσφορά του κράτους ... 'νέο αυτοκίνητο σε καλύ τιμή', (την μείωση του ΕΤΤ εννοώ) ιδίως τώρα στο τέλος της έχει φτιάξει μια κατασταση ... λίγο κάπως ... Οι αντιπροσωπίες έχουν ότι έμεινε και η οποιαδήποτε εξοπλιστική απάιτηση θέλει 2μηνη αναμονή το λιγότερο. Ετσι εκπτώσεις σε απαιτήσεις του τύπου ηλιοροφών ή ζαντών ή κλιματισμού μπορούν να γίνουν αλλά σε συστήματα ασφαλείας κλπ ... θα το σκεφτόμουν πολύ. Αυτό για την περίπτωση απουσίας ESP σε οτιδήποτε αυτοκίνητο.
Καλό, χρύσο και άγιο το Panda αλλά αν το θέλω (και το θεωρώ απαραίτητο) με Esp και δεν υπάρχει ... πάω αλλού εκτός αν αντέχω την αναμονή. -
Ίσως ήταν καλό αμάξι πριν από 5 χρόνια που βγήκε αλλά σήμερα αμάξι με τρία αστέρια στα κρας τέστ απλά είναι κοροϊδία. Και μη μου πείτε ότι δεν μπορούν (βλέπε 500) ούτε ότι τα αστέρια χωράνε στα μεγάλα και όχι στα μικρά (βλέπε τα IQ - Q7)
Στα λεφτά αυτά και εάν θέλεις χώρους, το ι10 φαίνεται μονόδρομος, ενναλακτικά για ελαφρά πιο παχιά πορτοφόλια και πιο απαιτητικά μάτια το ΚΑ είναι η λύση. Δίνωντας ακόμα λίγα φτάνεις στον έρωτα των μισών γυναικών που ξέρω, το 500 αλλά πλέον παίζει να σκάσεις σχεδόν τα διπλά για το 1.2 που σέρνεται...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ίσως ήταν καλό αμάξι πριν από 5 χρόνια που βγήκε αλλά σήμερα αμάξι με τρία αστέρια στα κρας τέστ απλά είναι κοροϊδία. Και μη μου πείτε ότι δεν μπορούν (βλέπε 500) ούτε ότι τα αστέρια χωράνε στα μεγάλα και όχι στα μικρά (βλέπε τα IQ - Q7)Στα λεφτά αυτά και εάν θέλεις χώρους, το ι10 φαίνεται μονόδρομος, ενναλακτικά για ελαφρά πιο παχιά πορτοφόλια και πιο απαιτητικά μάτια το ΚΑ είναι η λύση. Δίνωντας ακόμα λίγα φτάνεις στον έρωτα των μισών γυναικών που ξέρω, το 500 αλλά πλέον παίζει να σκάσεις σχεδόν τα διπλά για το 1.2 που σέρνεται...
Το αμαξάκι θάφτηκε στο test εξαιτίας της έλλειψης αερόσακου συνοδηγού, της απουσίας βάσεων isofix για το παιδικό κάθισμα και του πολύ κακού rating στο pedestrian impact (http://www.euroncap.com/tests/fiat_panda_2004/198.aspx). Δυστυχώς, η φτηνή έκδοση (1.1), με βασική τιμή στα 7900, εξακολουθεί να μη δίνει αερόσακο συνοδηγού. Όλες οι άλλες εκδόσεις δίνουν και δεύτερο standard a/b, με επιλογή για πλευρικούς,'κουρτίνες'.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ετσι εκπτώσεις σε απαιτήσεις του τύπου ηλιοροφών ή ζαντών ή κλιματισμού μπορούν να γίνουν αλλά σε συστήματα ασφαλείας κλπ ... θα το σκεφτόμουν πολύ. Αυτό για την περίπτωση απουσίας ESP σε οτιδήποτε αυτοκίνητο.
Καλό, χρύσο και άγιο το Panda αλλά αν το θέλω (και το θεωρώ απαραίτητο) με Esp και δεν υπάρχει ... πάω αλλού εκτός αν αντέχω την αναμονή.ESP υπάρχει μέ έξτρα χρεώση €600 στο dynamic.
Εννοείς οτι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα με παράδοση μέχρι 7 Αυγούστου που λήγει η έκπτωση από το τέλος ταξινόμησης ?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Ετσι εκπτώσεις σε απαιτήσεις του τύπου ηλιοροφών ή ζαντών ή κλιματισμού μπορούν να γίνουν αλλά σε συστήματα ασφαλείας κλπ ... θα το σκεφτόμουν πολύ. Αυτό για την περίπτωση απουσίας ESP σε οτιδήποτε αυτοκίνητο.
Καλό, χρύσο και άγιο το Panda αλλά αν το θέλω (και το θεωρώ απαραίτητο) με Esp και δεν υπάρχει ... πάω αλλού εκτός αν αντέχω την αναμονή.ESP υπάρχει μέ έξτρα χρεώση €600 στο dynamic.
Εννοείς οτι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα με παράδοση μέχρι 7 Αυγούστου που λήγει η έκπτωση από το τέλος ταξινόμησης ?
Ναι. Για άμεσα παραδοτέο λέω, με την μείωση του ΕΤΤ.
Μου φαίνεται παραξενο πάντως το ότι δυστυχώς και η Fiat για όλα τα μοντέλα της όπως και άλλες εταιρίες μιλάνε μόνο για παραγγελίες και αναμονή 2μήνου. Σαν να άδειασαν και δεν θέλουν να ξαναζητήσουν αλλά να δουλευουν μόνο με παραγγελίες ...
-
Το παντάκι -ειδικότερα- αλλά και τα 'συνηθισμένα' μοντέλα της φιατ έρχονται με κάποιο τυποποιημένο επίπεδο εξοπλισμού. Το ίδιο συνέβαινε και όταν πήρα το δικό μου, πριν περίπου δυο χρόνια. Ετοιμοπαράδοτα υπήρχαν μόνο αυτά με τον 'τυπικό' εξοπλισμό -οτιδήποτε παραπάνω να ζητούσες -όπως εγώ- ερχόταν κατόπιν παραγγελίας. Κατά πάσα πιθανότητα δε συνηθίζουν να κρατάνε στοκ από, π.χ. Panda με 6 αερόσακους ή skydome. Το κατά πόσο αυτό είναι σωστό, ας το κρίνει η αγορά. (Ας μη ξεχνάμε βέβαια ότι, ειδικά το παντάκι μεχρι και πρόσφατα αγοραζόταν μαζικά για νοικιάρικο, οπότε ο εξοπλισμός πήγαινε περίπατο).
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Το παντάκι -ειδικότερα- αλλά και τα 'συνηθισμένα' μοντέλα της φιατ έρχονται με κάποιο τυποποιημένο επίπεδο εξοπλισμού. Το ίδιο συνέβαινε και όταν πήρα το δικό μου, πριν περίπου δυο χρόνια. Ετοιμοπαράδοτα υπήρχαν μόνο αυτά με τον 'τυπικό' εξοπλισμό -οτιδήποτε παραπάνω να ζητούσες -όπως εγώ- ερχόταν κατόπιν παραγγελίας. Κατά πάσα πιθανότητα δε συνηθίζουν να κρατάνε στοκ από, π.χ. Panda με 6 αερόσακους ή skydome. Το κατά πόσο αυτό είναι σωστό, ας το κρίνει η αγορά. (Ας μη ξεχνάμε βέβαια ότι, ειδικά το παντάκι μεχρι και πρόσφατα αγοραζόταν μαζικά για νοικιάρικο, οπότε ο εξοπλισμός πήγαινε περίπατο).Βασικα καλυτερα να δουλευουν μονο παραγγελειες! Ετσι τα αμαξια θα ειναι οπως ακριβως τα θελει ο πελατης και δεν περνεις ηλιοκαμμενο/ταλαιπωρημενο στοκατζιδικο...
-
Παρ΄όλο που έχω το 100άρι, σαν μέλος του αντίστοιχου φόρουμ, το 1100 ή 1200 (και το έχω οδηγήσει και έχω ακούσει γνώμες ατόμων που εμπιστεύομαι) το θεωρώ ακόμα και σήμερα μία πολύ καλή αγορά.
Είναι κάποιες λεπτομέρειες, που τις χαίρεσαι καθημερινά... η θέση οδήγησης, η ορατότητα, η οικονομία, η ευελιξία, το τιμόνι, το κράτημα, τα φρένα, η άνεση της ανάρτησης, η αξιοπιστία, οι 5 πόρτες (χωρίς να αποκτά χαρακτήρα οικογενειακού)...όλα σε εκπλήσουν ευχάριστα, κάθε μέρα που το οδηγείς...
Πολλά απο αυτά ,το δικό μου δεν τα έχει, απλά προτίμησα τα 'άλλα', που δεν έχουν τα 1100-1200... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Παρ΄όλο που έχω το 100άρι, σαν μέλος του αντίστοιχου φόρουμ, το 1100 ή 1200 (και το έχω οδηγήσει και έχω ακούσει γνώμες ατόμων που εμπιστεύομαι) το θεωρώ ακόμα και σήμερα μία πολύ καλή αγορά.
Είναι κάποιες λεπτομέρειες, που τις χαίρεσαι καθημερινά... η θέση οδήγησης, η ορατότητα, η οικονομία, η ευελιξία, το τιμόνι, το κράτημα, τα φρένα, η άνεση της ανάρτησης, η αξιοπιστία, οι 5 πόρτες (χωρίς να αποκτά χαρακτήρα οικογενειακού)...όλα σε εκπλήσουν ευχάριστα, κάθε μέρα που το οδηγείς...
Πολλά απο αυτά ,το δικό μου δεν τα έχει, απλά προτίμησα τα 'άλλα', που δεν έχουν τα 1100-1200...εχει κρατημα το 1100?????????? χαλια ειναι....τρμαξα απιστευτα....το 100 αρη ειναι απλα τελειο!
-
Τρόμαξες γιατί κάθεσαι ψηλά και γέρνει, όχι γιατί δεν κρατάει. Κράτημα έχει μιά χαρά για το μπόι του.
Επίσης αρκετά αυτοκίνητα φτηνής κατηγορίας, την πατάνε με την επιλογή του OEM ελαστικού και δίνουν κακή εντύπωση στον υποψήφιο πελάτη, ενώ στέκονται πολύ καλύτερα αν τους φορέσεις λάστιχο από σοβαρή εταιρία. Δεν ξέρω αν το 1100 ανήκει σε αυτήν την κατηγορία και έχει τίποτα λάστιχα Debica-bibica που συνηθίζει να βάζει η Fiat στα πολύ φτηνά μοντέλα, που δεν κάνουν ούτε για να δένουν πλοία. Το 1200 που έχει η γυναίκα μου με τις 14άρες, έχει Continental και κρατάνε μιά χαρά, στεγνό-βρεγμένο...
fiat panda ή τι;