Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    fiat panda ή τι;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. fiat panda ή τι;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    22
    290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dinko last edited by

      ο αδερφός μου σκέφτεται να πάρει το fiat panda για την κοπέλα του.
      βγαίνει 8,500€ χωρίς πινακίδες και έξοδα και δίνει και γύρω στα 1000+ ευρώ δώρα (αισθ. παρκιν κλπ).

      το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν έχει ESP πάνω και το θεωρώ απαραίτητο σύστημα ασφαλείας.
      εσείς τι πιστεύετε;

      μήπως με τα ίδια λεφτά έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; σε αυτό το επίπεδο, για γυναίκα!

      ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dinko last edited by

        ο αδερφός μου σκέφτεται να πάρει το fiat panda για την κοπέλα του.
        βγαίνει 8,500€ χωρίς πινακίδες και έξοδα και δίνει και γύρω στα 1000+ ευρώ δώρα (αισθ. παρκιν κλπ).

        το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν έχει ESP πάνω και το θεωρώ απαραίτητο σύστημα ασφαλείας.
        εσείς τι πιστεύετε;

        μήπως με τα ίδια λεφτά έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; σε αυτό το επίπεδο, για γυναίκα!

        ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dinko last edited by

          ο αδερφός μου σκέφτεται να πάρει το fiat panda για την κοπέλα του.
          βγαίνει 8,500€ χωρίς πινακίδες και έξοδα και δίνει και γύρω στα 1000+ ευρώ δώρα (αισθ. παρκιν κλπ).

          το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν έχει ESP πάνω και το θεωρώ απαραίτητο σύστημα ασφαλείας.
          εσείς τι πιστεύετε;

          μήπως με τα ίδια λεφτά έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; σε αυτό το επίπεδο, για γυναίκα!

          ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Νομιζω στα τοσα λεφτα ειναι μονοδρομος.Η αρχικη εκδοση δεν ειναι αυτη??

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dinko last edited by

              όχι η dynamic eco. έκανε γεναία έκπτωση.
              τώρα βλέπω και το ford ka...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad_max_geo last edited by

                Πιστευω να βγει καλο αμαξι και ειναι και μικρο.Μεν ειναι ακριβο σε σχεση με το panda.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dinko last edited by

                  ίδια τιμή έχουν. μη σου πω και πιο φτηνό το ka αρχική
                  αρχική το panda 9600
                  8800 το ka.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    mad_max_geo last edited by

                    Ναι αλλα το ka ειναι πιο μικρο.Για ka ενα 1.2 νομιζω ειναι ο,τι πρεπει.Μη σου πω και diesel.Ειναι αντιγραφη απο το 500αρι και δεν νομιζω να εχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gilles_27 last edited by

                      Ο χρήστης dinko έγραψε:
                      ο αδερφός μου σκέφτεται να πάρει το fiat panda για την κοπέλα του.
                      βγαίνει 8,500€ χωρίς πινακίδες και έξοδα και δίνει και γύρω στα 1000+ ευρώ δώρα (αισθ. παρκιν κλπ).

                      [...]

                      μήπως με τα ίδια λεφτά έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; σε αυτό το επίπεδο, σε γυναίκα!

                      ευχαριστώ

                      Μήπως έτσι είναι πιο σωστό?

                      Σόρρυ κιόλας, άλλα μου βγήκε αυθόρμητα όταν είδα ότι θα της πάρει τουτου...

                      Σοβαρά τώρα...
                      Tα μόνα που μου έρχονται στο μυαλό στα χρήματα αυτά σαν εναλλακτική είναι κατι σε Κορέα μεριά. Αλλά παρ'όλα αυτά Panda απο μένα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        montecarlo last edited by

                        Ειδικά για γυναίκα το Panda είναι πολύ καλύ λύση για την πόλη.

                        Πολύ μικρό, χωράει παντού, πολυ βολικός ο επιλογέας ταχυτήτων ψηλά, με το mini-SUV σχήμα έχεις πολύ καλή εποπτεία του δρόμου και επίσης για το μέγεθος του έχει πολύ ικανοποιητικούς χώρους και για τους πίσω και για αποσκευές.

                        Επίσης έχουν βγεί 'δεν σπάει δεν χαλάει'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Βλέποντας πρόσφατα το 4κίνητο Panda για φίλο είδαμε και το κανονικό δικίνητο. Στα υπέρ του οι 5 πόρτες και η βολική θέση οδήγησης. Μηχανικά πλέον είναι δοκιμασμένο και νομίζω πως είναι αρκετά 'τίμιο' για τα λεφτά του.

                          ΥΓ. Η 4μηνη προσφορά του κράτους ... 'νέο αυτοκίνητο σε καλύ τιμή', (την μείωση του ΕΤΤ εννοώ) ιδίως τώρα στο τέλος της έχει φτιάξει μια κατασταση ... λίγο κάπως ... Οι αντιπροσωπίες έχουν ότι έμεινε και η οποιαδήποτε εξοπλιστική απάιτηση θέλει 2μηνη αναμονή το λιγότερο. Ετσι εκπτώσεις σε απαιτήσεις του τύπου ηλιοροφών ή ζαντών ή κλιματισμού μπορούν να γίνουν αλλά σε συστήματα ασφαλείας κλπ ... θα το σκεφτόμουν πολύ. Αυτό για την περίπτωση απουσίας ESP σε οτιδήποτε αυτοκίνητο.
                          Καλό, χρύσο και άγιο το Panda αλλά αν το θέλω (και το θεωρώ απαραίτητο) με Esp και δεν υπάρχει ... πάω αλλού εκτός αν αντέχω την αναμονή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            travelman last edited by

                            Ίσως ήταν καλό αμάξι πριν από 5 χρόνια που βγήκε αλλά σήμερα αμάξι με τρία αστέρια στα κρας τέστ απλά είναι κοροϊδία. Και μη μου πείτε ότι δεν μπορούν (βλέπε 500) ούτε ότι τα αστέρια χωράνε στα μεγάλα και όχι στα μικρά (βλέπε τα IQ - Q7)

                            Στα λεφτά αυτά και εάν θέλεις χώρους, το ι10 φαίνεται μονόδρομος, ενναλακτικά για ελαφρά πιο παχιά πορτοφόλια και πιο απαιτητικά μάτια το ΚΑ είναι η λύση. Δίνωντας ακόμα λίγα φτάνεις στον έρωτα των μισών γυναικών που ξέρω, το 500 αλλά πλέον παίζει να σκάσεις σχεδόν τα διπλά για το 1.2 που σέρνεται...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dirtoulios last edited by

                              Ο χρήστης travelman έγραψε:
                              Ίσως ήταν καλό αμάξι πριν από 5 χρόνια που βγήκε αλλά σήμερα αμάξι με τρία αστέρια στα κρας τέστ απλά είναι κοροϊδία. Και μη μου πείτε ότι δεν μπορούν (βλέπε 500) ούτε ότι τα αστέρια χωράνε στα μεγάλα και όχι στα μικρά (βλέπε τα IQ - Q7)

                              Στα λεφτά αυτά και εάν θέλεις χώρους, το ι10 φαίνεται μονόδρομος, ενναλακτικά για ελαφρά πιο παχιά πορτοφόλια και πιο απαιτητικά μάτια το ΚΑ είναι η λύση. Δίνωντας ακόμα λίγα φτάνεις στον έρωτα των μισών γυναικών που ξέρω, το 500 αλλά πλέον παίζει να σκάσεις σχεδόν τα διπλά για το 1.2 που σέρνεται...

                              Το αμαξάκι θάφτηκε στο test εξαιτίας της έλλειψης αερόσακου συνοδηγού, της απουσίας βάσεων isofix για το παιδικό κάθισμα και του πολύ κακού rating στο pedestrian impact (http://www.euroncap.com/tests/fiat_panda_2004/198.aspx). Δυστυχώς, η φτηνή έκδοση (1.1), με βασική τιμή στα 7900, εξακολουθεί να μη δίνει αερόσακο συνοδηγού. Όλες οι άλλες εκδόσεις δίνουν και δεύτερο standard a/b, με επιλογή για πλευρικούς,'κουρτίνες'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                montecarlo last edited by

                                Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                Ετσι εκπτώσεις σε απαιτήσεις του τύπου ηλιοροφών ή ζαντών ή κλιματισμού μπορούν να γίνουν αλλά σε συστήματα ασφαλείας κλπ ... θα το σκεφτόμουν πολύ. Αυτό για την περίπτωση απουσίας ESP σε οτιδήποτε αυτοκίνητο.
                                Καλό, χρύσο και άγιο το Panda αλλά αν το θέλω (και το θεωρώ απαραίτητο) με Esp και δεν υπάρχει ... πάω αλλού εκτός αν αντέχω την αναμονή.

                                ESP υπάρχει μέ έξτρα χρεώση €600 στο dynamic.

                                Εννοείς οτι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα με παράδοση μέχρι 7 Αυγούστου που λήγει η έκπτωση από το τέλος ταξινόμησης ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                  Ετσι εκπτώσεις σε απαιτήσεις του τύπου ηλιοροφών ή ζαντών ή κλιματισμού μπορούν να γίνουν αλλά σε συστήματα ασφαλείας κλπ ... θα το σκεφτόμουν πολύ. Αυτό για την περίπτωση απουσίας ESP σε οτιδήποτε αυτοκίνητο.
                                  Καλό, χρύσο και άγιο το Panda αλλά αν το θέλω (και το θεωρώ απαραίτητο) με Esp και δεν υπάρχει ... πάω αλλού εκτός αν αντέχω την αναμονή.

                                  ESP υπάρχει μέ έξτρα χρεώση €600 στο dynamic.

                                  Εννοείς οτι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα με παράδοση μέχρι 7 Αυγούστου που λήγει η έκπτωση από το τέλος ταξινόμησης ?

                                  Ναι. Για άμεσα παραδοτέο λέω, με την μείωση του ΕΤΤ.

                                  Μου φαίνεται παραξενο πάντως το ότι δυστυχώς και η Fiat για όλα τα μοντέλα της όπως και άλλες εταιρίες μιλάνε μόνο για παραγγελίες και αναμονή 2μήνου. Σαν να άδειασαν και δεν θέλουν να ξαναζητήσουν αλλά να δουλευουν μόνο με παραγγελίες ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dirtoulios last edited by

                                    Το παντάκι -ειδικότερα- αλλά και τα 'συνηθισμένα' μοντέλα της φιατ έρχονται με κάποιο τυποποιημένο επίπεδο εξοπλισμού. Το ίδιο συνέβαινε και όταν πήρα το δικό μου, πριν περίπου δυο χρόνια. Ετοιμοπαράδοτα υπήρχαν μόνο αυτά με τον 'τυπικό' εξοπλισμό -οτιδήποτε παραπάνω να ζητούσες -όπως εγώ- ερχόταν κατόπιν παραγγελίας. Κατά πάσα πιθανότητα δε συνηθίζουν να κρατάνε στοκ από, π.χ. Panda με 6 αερόσακους ή skydome. Το κατά πόσο αυτό είναι σωστό, ας το κρίνει η αγορά. (Ας μη ξεχνάμε βέβαια ότι, ειδικά το παντάκι μεχρι και πρόσφατα αγοραζόταν μαζικά για νοικιάρικο, οπότε ο εξοπλισμός πήγαινε περίπατο).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
                                      Το παντάκι -ειδικότερα- αλλά και τα 'συνηθισμένα' μοντέλα της φιατ έρχονται με κάποιο τυποποιημένο επίπεδο εξοπλισμού. Το ίδιο συνέβαινε και όταν πήρα το δικό μου, πριν περίπου δυο χρόνια. Ετοιμοπαράδοτα υπήρχαν μόνο αυτά με τον 'τυπικό' εξοπλισμό -οτιδήποτε παραπάνω να ζητούσες -όπως εγώ- ερχόταν κατόπιν παραγγελίας. Κατά πάσα πιθανότητα δε συνηθίζουν να κρατάνε στοκ από, π.χ. Panda με 6 αερόσακους ή skydome. Το κατά πόσο αυτό είναι σωστό, ας το κρίνει η αγορά. (Ας μη ξεχνάμε βέβαια ότι, ειδικά το παντάκι μεχρι και πρόσφατα αγοραζόταν μαζικά για νοικιάρικο, οπότε ο εξοπλισμός πήγαινε περίπατο).

                                      Βασικα καλυτερα να δουλευουν μονο παραγγελειες! Ετσι τα αμαξια θα ειναι οπως ακριβως τα θελει ο πελατης και δεν περνεις ηλιοκαμμενο/ταλαιπωρημενο στοκατζιδικο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tsargy last edited by

                                        Παρ΄όλο που έχω το 100άρι, σαν μέλος του αντίστοιχου φόρουμ, το 1100 ή 1200 (και το έχω οδηγήσει και έχω ακούσει γνώμες ατόμων που εμπιστεύομαι) το θεωρώ ακόμα και σήμερα μία πολύ καλή αγορά.
                                        Είναι κάποιες λεπτομέρειες, που τις χαίρεσαι καθημερινά... η θέση οδήγησης, η ορατότητα, η οικονομία, η ευελιξία, το τιμόνι, το κράτημα, τα φρένα, η άνεση της ανάρτησης, η αξιοπιστία, οι 5 πόρτες (χωρίς να αποκτά χαρακτήρα οικογενειακού)...όλα σε εκπλήσουν ευχάριστα, κάθε μέρα που το οδηγείς...
                                        Πολλά απο αυτά ,το δικό μου δεν τα έχει, απλά προτίμησα τα 'άλλα', που δεν έχουν τα 1100-1200...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 1
                                          106_4_ever last edited by

                                          Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                                          Παρ΄όλο που έχω το 100άρι, σαν μέλος του αντίστοιχου φόρουμ, το 1100 ή 1200 (και το έχω οδηγήσει και έχω ακούσει γνώμες ατόμων που εμπιστεύομαι) το θεωρώ ακόμα και σήμερα μία πολύ καλή αγορά.
                                          Είναι κάποιες λεπτομέρειες, που τις χαίρεσαι καθημερινά... η θέση οδήγησης, η ορατότητα, η οικονομία, η ευελιξία, το τιμόνι, το κράτημα, τα φρένα, η άνεση της ανάρτησης, η αξιοπιστία, οι 5 πόρτες (χωρίς να αποκτά χαρακτήρα οικογενειακού)...όλα σε εκπλήσουν ευχάριστα, κάθε μέρα που το οδηγείς...
                                          Πολλά απο αυτά ,το δικό μου δεν τα έχει, απλά προτίμησα τα 'άλλα', που δεν έχουν τα 1100-1200...

                                          εχει κρατημα το 1100?????????? χαλια ειναι....τρμαξα απιστευτα....το 100 αρη ειναι απλα τελειο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            asteris last edited by

                                            Τρόμαξες γιατί κάθεσαι ψηλά και γέρνει, όχι γιατί δεν κρατάει. Κράτημα έχει μιά χαρά για το μπόι του.

                                            Επίσης αρκετά αυτοκίνητα φτηνής κατηγορίας, την πατάνε με την επιλογή του OEM ελαστικού και δίνουν κακή εντύπωση στον υποψήφιο πελάτη, ενώ στέκονται πολύ καλύτερα αν τους φορέσεις λάστιχο από σοβαρή εταιρία. Δεν ξέρω αν το 1100 ανήκει σε αυτήν την κατηγορία και έχει τίποτα λάστιχα Debica-bibica που συνηθίζει να βάζει η Fiat στα πολύ φτηνά μοντέλα, που δεν κάνουν ούτε για να δένουν πλοία. Το 1200 που έχει η γυναίκα μου με τις 14άρες, έχει Continental και κρατάνε μιά χαρά, στεγνό-βρεγμένο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr