Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    • 1
    • 2
    • 250
    • 251
    • 252
    • 253
    • 254
    • 434
    • 435
    • 252 / 435
    Περί αυτοκίνησης
    93
    8693
    124701
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      :lol: Άδεια αριστερή στη Γερμανία; Αν είσαι εκτός πολιτισμού, ισως.

      Αδεια με την λογικη πως δεν εχεις ΚΑΝΕΝΑΝ να σε καθυστερει ειδικα στους Autobahn. Βρες μου 1 που να πηγαινει με λιγοτερο απο σενα και να περιμενει να φτασεις απο πισω του ωστε να Σκεφτει καν το να κανει Δεξια και μετα μιλαμε.

      Και με 500 να έρχεται πρέπει να φρενάρει και να περιμένει να τελειώσει την προσπέραση ο μπροστινός του (και να επιστρέψει δεξιά).

      Αν προσπερνάει με 121 κάποιον που πηγαίνει με 119, τότε ο γρήγορος θα περιμένει πολύ.
      Αυτός είναι ο ΚΟΚ και είναι ΣΩΣΤΟΣ.

      Φιλε μου εδω προσπαθουμε να βαλουμε μυαλο στον nintza που λεει πως μπορει να καθεται τερμα αριστερα πηγαινωντας με 120 συνεχεια και να αγνοει οποιον θελει να παει πιο γρηγορα. ΔΕΝ εχει δικαιωμα να το κανει αυτο, αυτος ειναι ρολος της Τροχαιας.
      Αν εγω πηγαινω με 200 και εκεινος με 120 και δεν εχει λογο να βρισκεται στην αριστερη ανετα μπορω να τραβηξω ενα βιντεακι και να του κανω μυνηση ασχετα αν με παρει και μενα η μπαλα μετα επειδη πηγαινα πανω απο το οριο (βεβαια αντε να αποδειξει πως εγω πηγαινα με 200 και εκεινος με 120, το μονο που θα φαινεται ειναι ενας καφρος στα αριστερα που αγνοει πως καποιος θελει να τον προσπερασει και εφοσον βαση νομου η προσπεραση απο δεξια απαγορευεται αναρωτιεμαι τι δικαιλογια θα βρει τοτε).

      εσυ προσπαθεις να μας πεισεις οτι επειδη εχεις 300 αλογα εμεις απαγορευεται να πηγαινουμε στην αριστερη,μη τυχον και σε καθυστερησουμε 4ms απο το να φτασεις στο προορισμο σου.
      οσο για το βιντεακι καλη τυχη,δεν εχουν καμια ισχυ.

      Δεν προσπαθω να σε πεισω για κατι, αν πιστευεις πως μπορεις να καθεσαι στην αριστερη και να μην αφηνεις αυτοκινητα να σε προσπερασουν μπορεις να ρωτησεις στην τροχαια. Ισως εκει 'πειστεις' μια και καλη. Εξαλλου εσυ δεν μιλησες για 4ms, ειπες Ξεκαθαρα πως καθεσαι Επιτηδες στην Αριστερη ωστε να σπας τα @@ οσων τρεχουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης heras έγραψε:
        Γινε και συ...

        Που να πάει ο κακομοίρης ο Geo με 5.5δλ στα 100...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:

          :lol: Άδεια αριστερή στη Γερμανία; Αν είσαι εκτός πολιτισμού, ισως.

          Αδεια με την λογικη πως δεν εχεις ΚΑΝΕΝΑΝ να σε καθυστερει ειδικα στους Autobahn. Βρες μου 1 που να πηγαινει με λιγοτερο απο σενα και να περιμενει να φτασεις απο πισω του ωστε να Σκεφτει καν το να κανει Δεξια και μετα μιλαμε.

          Μπορώ να σου βρώ πολλούς εγώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης mirage έγραψε:

            :lol: Άδεια αριστερή στη Γερμανία; Αν είσαι εκτός πολιτισμού, ισως.

            Αδεια με την λογικη πως δεν εχεις ΚΑΝΕΝΑΝ να σε καθυστερει ειδικα στους Autobahn. Βρες μου 1 που να πηγαινει με λιγοτερο απο σενα και να περιμενει να φτασεις απο πισω του ωστε να Σκεφτει καν το να κανει Δεξια και μετα μιλαμε.

            Μπορώ να σου βρώ πολλούς εγώ.

            Την μια φορα που πηγα δεν ειδα ουτε 1. Τωρα αν μενεις μονιμα εκει οκ εχεις δει περισσοτερα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nintza last edited by

              Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:

              :lol: Άδεια αριστερή στη Γερμανία; Αν είσαι εκτός πολιτισμού, ισως.

              Αδεια με την λογικη πως δεν εχεις ΚΑΝΕΝΑΝ να σε καθυστερει ειδικα στους Autobahn. Βρες μου 1 που να πηγαινει με λιγοτερο απο σενα και να περιμενει να φτασεις απο πισω του ωστε να Σκεφτει καν το να κανει Δεξια και μετα μιλαμε.

              Και με 500 να έρχεται πρέπει να φρενάρει και να περιμένει να τελειώσει την προσπέραση ο μπροστινός του (και να επιστρέψει δεξιά).

              Αν προσπερνάει με 121 κάποιον που πηγαίνει με 119, τότε ο γρήγορος θα περιμένει πολύ.
              Αυτός είναι ο ΚΟΚ και είναι ΣΩΣΤΟΣ.

              Φιλε μου εδω προσπαθουμε να βαλουμε μυαλο στον nintza που λεει πως μπορει να καθεται τερμα αριστερα πηγαινωντας με 120 συνεχεια και να αγνοει οποιον θελει να παει πιο γρηγορα. ΔΕΝ εχει δικαιωμα να το κανει αυτο, αυτος ειναι ρολος της Τροχαιας.
              Αν εγω πηγαινω με 200 και εκεινος με 120 και δεν εχει λογο να βρισκεται στην αριστερη ανετα μπορω να τραβηξω ενα βιντεακι και να του κανω μυνηση ασχετα αν με παρει και μενα η μπαλα μετα επειδη πηγαινα πανω απο το οριο (βεβαια αντε να αποδειξει πως εγω πηγαινα με 200 και εκεινος με 120, το μονο που θα φαινεται ειναι ενας καφρος στα αριστερα που αγνοει πως καποιος θελει να τον προσπερασει και εφοσον βαση νομου η προσπεραση απο δεξια απαγορευεται αναρωτιεμαι τι δικαιλογια θα βρει τοτε).

              εσυ προσπαθεις να μας πεισεις οτι επειδη εχεις 300 αλογα εμεις απαγορευεται να πηγαινουμε στην αριστερη,μη τυχον και σε καθυστερησουμε 4ms απο το να φτασεις στο προορισμο σου.
              οσο για το βιντεακι καλη τυχη,δεν εχουν καμια ισχυ.

              Δεν προσπαθω να σε πεισω για κατι, αν πιστευεις πως μπορεις να καθεσαι στην αριστερη και να μην αφηνεις αυτοκινητα να σε προσπερασουν μπορεις να ρωτησεις στην τροχαια. Ισως εκει 'πειστεις' μια και καλη. Εξαλλου εσυ δεν μιλησες για 4ms, ειπες Ξεκαθαρα πως καθεσαι Επιτηδες στην Αριστερη ωστε να σπας τα @@ οσων τρεχουν.

              αντε παλι τα ιδια.
              εγω παω στην αριστερη για να κανω προσπεραση
              θα κατσω να σπασω τα αρχιδια μονο οταν καποιος εχει ερθει απο πισω και το παιζει ανυπομονος και δε θελει να περιμενει να τελειωσω την προσπεραση μου.
              το οριο των 120 εχει καποια λογικη,ωστε αυτος που ειναι στη μεσαια να μπορει να προσπερασει και αυτος,και να μη χρειαζεται να περιμενει κανα μισαωρο ωστε να αδειασει η αριστερη απο αυτους που πανε με 240.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nintza last edited by

                Ο χρήστης heras έγραψε:
                4ms εσυ, 4 ο αλλος να για ποτε μαζευεται πολυτιμος χρονος (που δεν ειναι ms αλλα τελοσπαντων)
                Και στην τελικη εγω δεν γουσταρω να με καθυστερει κανεις και να μ εμποδιζει να απολαυσω το αμαξι και την οδηγηση μου επειδη βγηκε να ονειροπολησει στην αριστερη. Ειναι σαφες αυτο?

                αν δε γουσταρεις να σε καθυστερει κανεις και να απολαμβανεις οδηγηση,τοτε πας σε πιστα η κυκλοφορεις με ελικοπτερο
                γιατι για μενα απολαυση μπορει να ειναι οδηγηση carmageddon.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης nintza έγραψε:

                  :lol: Άδεια αριστερή στη Γερμανία; Αν είσαι εκτός πολιτισμού, ισως.

                  Αδεια με την λογικη πως δεν εχεις ΚΑΝΕΝΑΝ να σε καθυστερει ειδικα στους Autobahn. Βρες μου 1 που να πηγαινει με λιγοτερο απο σενα και να περιμενει να φτασεις απο πισω του ωστε να Σκεφτει καν το να κανει Δεξια και μετα μιλαμε.

                  Και με 500 να έρχεται πρέπει να φρενάρει και να περιμένει να τελειώσει την προσπέραση ο μπροστινός του (και να επιστρέψει δεξιά).

                  Αν προσπερνάει με 121 κάποιον που πηγαίνει με 119, τότε ο γρήγορος θα περιμένει πολύ.
                  Αυτός είναι ο ΚΟΚ και είναι ΣΩΣΤΟΣ.

                  Φιλε μου εδω προσπαθουμε να βαλουμε μυαλο στον nintza που λεει πως μπορει να καθεται τερμα αριστερα πηγαινωντας με 120 συνεχεια και να αγνοει οποιον θελει να παει πιο γρηγορα. ΔΕΝ εχει δικαιωμα να το κανει αυτο, αυτος ειναι ρολος της Τροχαιας.
                  Αν εγω πηγαινω με 200 και εκεινος με 120 και δεν εχει λογο να βρισκεται στην αριστερη ανετα μπορω να τραβηξω ενα βιντεακι και να του κανω μυνηση ασχετα αν με παρει και μενα η μπαλα μετα επειδη πηγαινα πανω απο το οριο (βεβαια αντε να αποδειξει πως εγω πηγαινα με 200 και εκεινος με 120, το μονο που θα φαινεται ειναι ενας καφρος στα αριστερα που αγνοει πως καποιος θελει να τον προσπερασει και εφοσον βαση νομου η προσπεραση απο δεξια απαγορευεται αναρωτιεμαι τι δικαιλογια θα βρει τοτε).

                  εσυ προσπαθεις να μας πεισεις οτι επειδη εχεις 300 αλογα εμεις απαγορευεται να πηγαινουμε στην αριστερη,μη τυχον και σε καθυστερησουμε 4ms απο το να φτασεις στο προορισμο σου.
                  οσο για το βιντεακι καλη τυχη,δεν εχουν καμια ισχυ.

                  Δεν προσπαθω να σε πεισω για κατι, αν πιστευεις πως μπορεις να καθεσαι στην αριστερη και να μην αφηνεις αυτοκινητα να σε προσπερασουν μπορεις να ρωτησεις στην τροχαια. Ισως εκει 'πειστεις' μια και καλη. Εξαλλου εσυ δεν μιλησες για 4ms, ειπες Ξεκαθαρα πως καθεσαι Επιτηδες στην Αριστερη ωστε να σπας τα @@ οσων τρεχουν.

                  αντε παλι τα ιδια.
                  εγω παω στην αριστερη για να κανω προσπεραση
                  θα κατσω να σπασω τα αρχιδια μονο οταν καποιος εχει ερθει απο πισω και το παιζει ανυπομονος και δε θελει να περιμενει να τελειωσω την προσπεραση μου.
                  το οριο των 120 εχει καποια λογικη,ωστε αυτος που ειναι στη μεσαια να μπορει να προσπερασει και αυτος,και να μη χρειαζεται να περιμενει κανα μισαωρο ωστε να αδειασει η αριστερη απο αυτους που πανε με 240.

                  Αμφιβαλλω πως στην σημερον ημερα υπαρχουν πολλοι που πιανουν παραπανω απο 150......Αφενος γιατι ολοι κοιτανε να μην καψουν καυσιμο και αφετερου γιατι ολοι πλεον παιρνουν Smart και γενικα οικονομικα αυτοκινητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nintza last edited by

                    αρα ολοι να πηγαινουν δεξια να περνας μονο εσυ ε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης nintza έγραψε:
                      αρα ολοι να πηγαινουν δεξια να περνας μονο εσυ ε?

                      Οσοι δεν μπορουν η δεν θελουν να πανε το ιδιο γρηγορα οπως εγω και οπως καποιοι αλλοι φυσικα, γιαυτο υπαρχουν οι Δεξιες λωριδες. Σορρυ αλλα δεν μπορω να δεχτω τον καθε σπασοκλαμπανια που προτιμαει την αριστερη για να πηγαινει με 80-100-120 οταν η τερμα Δεξια ειναι αδεια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sinanai last edited by

                        Ζωή έχετε; Έλα φτάνει, το γαμήσατε και ψόφησε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης nintza έγραψε:
                          το οριο των 120 εχει καποια λογικη,ωστε αυτος που ειναι στη μεσαια να μπορει να προσπερασει και αυτος,και να μη χρειαζεται να περιμενει κανα μισαωρο ωστε να αδειασει η αριστερη απο αυτους που πανε με 240.

                          Όχι. Η αριστερή πρέπει να είναι άδεια για να ξεκινήσεις την προσπέραση.
                          Αν έρθει κάποιος πίσω σου ενώ προσπερνάς, αυτός πρέπει να περιμένει να τελειώσεις την προσπέραση και να μην παίζει φώτα και κορνάρει για να βιαστείς.

                          Όταν έχει κίνηση και στην αριστερή λωρίδα τρέχουν πολύ, τότε για να βγεις από τη μεσαία και να προσπεράσεις πρέπει να πατήσεις πολύ το γκάζι ή να περιμένεις να αδειάσει η αριστερή.

                          Με την ίδια λογική, όταν τρέχεις στην αριστερή λωρίδα και έχει κίνηση, δεν μπορείς να έχεις την αξίωση να σου ανοίγουν δρόμο λες και είσαι ασθενοφόρο. Όπως έγραψε και ο mirage ακόμα και στην Γερμανία όταν έχει κίνηση, η αριστερή λωρίδα δεν είναι άδεια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kacey last edited by

                            leonp

                            'Αν έρθει κάποιος πίσω σου ενώ προσπερνάς, αυτός πρέπει να περιμένει να τελειώσεις την προσπέραση και να μην παίζει φώτα και κορνάρει για να βιαστείς.'

                            αν σε φτασει ΕΝΩ προσπερνας, ναι. Αν σε φτασει επειδη ΒΓΗΚΕΣ μπροστα του χωρις να υπολογισεις οτι θα σε φτασει, πρεπει να τσακιστεις να ξαναφυγεις απο μπροστα του. Ειναι ΤΟΣΟ απλο.

                            Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                            Επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα τι λες, ένα απλό παράδειγμα:

                            Έστω στην Κορίνθου-Τριπόλεως (2 λωρίδες κυκλοφορίας, έστω όριο 120km/h), ο Α κινείται στη δεξιά λωρίδα με 130km/h στο κοντέρ και πλησιάζει 5 προπορευόμενα οχήματα (που έστω ότι κινούνται με 100km/h). Τσεκάρει καθρέφτες και βλέπει το αυτοκίνητο Β να έρχεται από μακριά στην αριστερή λωρίδα. Βγαίνει αριστερά και ξεκινά προσπέραση με τα 130km/h. Μόλις έχει προσπεράσει τον 1ο, διαπιστώνει ότι το αυτοκίνητο από μακριά τον έχει πλησιάσει και απαιτεί να κάνει δεξιά. Συνεχίζει όμως την πορεία του, μιας και το κενό μεταξύ των αυτοκινήτων που προσπερνά είναι τέτοιο που δεν του επιτρέπει να κάνει δεξιά χωρίς να μειώσει ταχύτητα. Ο Β τρώει τα λυσσακά του, αλλά ο Α μόλις προσπεράσει και το 5ο αυτοκίνητο, πιάνει τη δεξιά λωρίδα.

                            Ποιος θεωρείς ότι είναι παράνομος εδώ;

                            • Ο Α δεν επρεπε να εχει βγει γιατι πριν βγει επρεπε να εχει ΣΥΝυπολογισει τη θεση ΚΑΙ ταχυτητα του επερχομενου που ειναι απο πριν απο τον Α στη λωριδα (οχι δικα μου λογια...).

                            • η ολη λογικη του ΚΟΚ που φαινεται κ απο αλλα παραδειγματα* ειναι οτι αυτος που αλλαζει θεση δεν πρεπει να εμποδιζει αυτον που ειναι απο πριν σε εκεινη τη θεση, εχει 'προτεραιοτητα' αν θες να το ονομασεις ετσι στην κινηση στη θεση/σημειο εκεινο γιατι ηταν απο πριν εκει.

                            • *Παραδειγματα που δειχνουν το απο πανω: στην ταυτοχρονη αλλαγη λωριδας, οταν πχ ενα αυτοκινητο ΚΑΙ ο μπροστα/απο πισω του αποφασιζουν να πανε απο την ιδια λωριδα στην αλλη ιδια, προτεραιοτητα στην αλλαγη εχει αυτος που εβγαλε πρωτος φλας. Δεν μπορει δηλαδη η μετεπειτα ενεργεια να καθυστερει αυτον που πρωτος εκανε την ιδια. Κ αυτο ειναι το λογικο.

                            (having said all that, οταν εγω πχ κινουμαι με πολλα περισσοτερα ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ και ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ, θα κοψω για αυτον που βγηκε να προσπερασει σχετικα μακρυα μου κ τον προλαβα επειδη εγω παω πολυ πιο γρηγορα).

                            • Αφου τωρα πια βγηκε ο Α, ναι ο Β πρεπει να περιμενει να επιστρεψει στη μεσαια ΑΜΕΣΩΣ ΟΤΑΝ αυτο θα ειναι ασφαλες κ δεν θα χρειαστει ταρζανια απο τον Α, ΑΝΤΕ ΕΣΤΩ οταν ολοκληρωσει τη προσπεραση του. ΑΛΛΑ (κ εδω ειναι το σημαντικο):

                            • ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 'ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ' το να καθεσαι μονιμα στην αριστερη, επειδη κινεισαι με +10χαω απο τους μεσαιους κ αυτοι ειναι ενα αυτοκινητο καθε πχ 50 μετρα = θα μπορουσες να διακοψεις τη προσπεραση σου και να μπεις στη μεσαια, κ να τη ξαναρχισεις οταν θα ειναι παλι ελευθερη η αριστερη.

                            Αυτο ειναι κατασκηνωση και ΑΥΤΟ ειναι που κραζουμε. Ε, οταν το κανεις κ επιτηδες 'επειδη παω με το οριο οποτε εσυ αντε πνιξου', τοτε θα βρεθει καποιος να σε κανει ακρη με το ζορι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyot last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:

                              Όχι. Η αριστερή πρέπει να είναι άδεια για να ξεκινήσεις την προσπέραση.
                              Αν έρθει κάποιος πίσω σου ενώ προσπερνάς, αυτός πρέπει να περιμένει να τελειώσεις την προσπέραση και να μην παίζει φώτα και κορνάρει για να βιαστείς.

                              Όταν έχει κίνηση και στην αριστερή λωρίδα τρέχουν πολύ, τότε για να βγεις από τη μεσαία και να προσπεράσεις πρέπει να πατήσεις πολύ το γκάζι ή να περιμένεις να αδειάσει η αριστερή.

                              Με την ίδια λογική, όταν τρέχεις στην αριστερή λωρίδα και έχει κίνηση, δεν μπορείς να έχεις την αξίωση να σου ανοίγουν δρόμο λες και είσαι ασθενοφόρο. Όπως έγραψε και ο mirage ακόμα και στην Γερμανία όταν έχει κίνηση, η αριστερή λωρίδα δεν είναι άδεια.

                              Aυτά ακριβώς! Τίποτε περισσότερο.
                              Σε γερμανικό αυτοκινητόδρομο, ΟΚ σύνορα με Βέλγιο, προσπέρασα (με προβολείς και αριστερό φλας αναμμένο) μία επίσης 911 που πήγαινε με μόλις 200, κι εγώ με 290, και είχε κάνει δεξιά πολύ πριν...

                              Στην Ελλάδα, είναι απίστευτο το κόμπλεξ. Όταν είχα την Οκτάβια, ή και τώρα, όταν είμαι στην εθνική με το Μάζντα 2 της αδελφής μου, τα ζώα δεν εννοούν να ξεκουνηθούν από την αριστερή, με 110-120!
                              Τυπάς με Ζ4 παραλίγο να μας σκοτώσει όλους στην περιφερειακή Υμηττού: Δεν πήγαινε δεξιά, και όταν έκανα να τον περάσω από δεξιά πλέον, έκανε δεξιά και με έκλεισε! (ήμουν με την Οκτάβια)
                              Όταν είμαι με την 911, γενικώς τσακίζονται να πάνε δεξιά...
                              'Οχι πάντα βέβαια. Τη χαριστική βολή στις προηγούμενες μπροστινές δισκόπλακες την έδωσα όταν, όντας με 270 στην Αθηνών-Κορίνθου βρήκα μπροστά μου ζώον με 110 (τον προσέγγιζα δηλαδή ως ακίνητο εμπόδιο με 160...)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                                Όχι. Η αριστερή πρέπει να είναι άδεια για να ξεκινήσεις την προσπέραση.
                                Αν έρθει κάποιος πίσω σου ενώ προσπερνάς, αυτός πρέπει να περιμένει να τελειώσεις την προσπέραση και να μην παίζει φώτα και κορνάρει για να βιαστείς.

                                Όταν έχει κίνηση και στην αριστερή λωρίδα τρέχουν πολύ, τότε για να βγεις από τη μεσαία και να προσπεράσεις πρέπει να πατήσεις πολύ το γκάζι ή να περιμένεις να αδειάσει η αριστερή.

                                Με την ίδια λογική, όταν τρέχεις στην αριστερή λωρίδα και έχει κίνηση, δεν μπορείς να έχεις την αξίωση να σου ανοίγουν δρόμο λες και είσαι ασθενοφόρο. Όπως έγραψε και ο mirage ακόμα και στην Γερμανία όταν έχει κίνηση, η αριστερή λωρίδα δεν είναι άδεια.

                                Aυτά ακριβώς! Τίποτε περισσότερο.
                                Σε γερμανικό αυτοκινητόδρομο, ΟΚ σύνορα με Βέλγιο, προσπέρασα (με προβολείς και αριστερό φλας αναμμένο) μία επίσης 911 που πήγαινε με μόλις 200, κι εγώ με 290, και είχε κάνει δεξιά πολύ πριν...

                                Στην Ελλάδα, είναι απίστευτο το κόμπλεξ. Όταν είχα την Οκτάβια, ή και τώρα, όταν είμαι στην εθνική με το Μάζντα 2 της αδελφής μου, τα ζώα δεν εννοούν να ξεκουνηθούν από την αριστερή, με 110-120!
                                Τυπάς με Ζ4 παραλίγο να μας σκοτώσει όλους στην περιφερειακή Υμηττού: Δεν πήγαινε δεξιά, και όταν έκανα να τον περάσω από δεξιά πλέον, έκανε δεξιά και με έκλεισε! (ήμουν με την Οκτάβια)
                                Όταν είμαι με την 911, γενικώς τσακίζονται να πάνε δεξιά...
                                'Οχι πάντα βέβαια. Τη χαριστική βολή στις προηγούμενες μπροστινές δισκόπλακες την έδωσα όταν, όντας με 270 στην Αθηνών-Κορίνθου βρήκα μπροστά μου ζώον με 110 (τον προσέγγιζα δηλαδή ως ακίνητο εμπόδιο με 160...)

                                Εμενα δεν παει πανω απο 270 οποτε δεν θα σχολιασω για το 290 στην Γερμανια (παντως ακομα και με 270 τα αμαξια στον Autobahn ηταν ελαχιστα) αλλα στην Ελλαδα ναι εχουμε γεμισει ζωα που αγνοουν παντελως την τερμα δεξια λωριδα και καθονται στην αριστερη με το ετσι θελω. Ακομα και οταν εχει βαρια κινηση η δεξια εχει λιγοτερα οχηματα απο την αριστερη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • scotch
                                  scotch last edited by

                                  Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                  αν σε φτασει ΕΝΩ προσπερνας, ναι. Αν σε φτασει επειδη ΒΓΗΚΕΣ μπροστα του χωρις να υπολογισεις οτι θα σε φτασει, πρεπει να τσακιστεις να ξαναφυγεις απο μπροστα του. Ειναι ΤΟΣΟ απλο.

                                  Επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα τι λες, ένα απλό παράδειγμα:
                                  Έστω στην Κορίνθου-Τριπόλεως (2 λωρίδες κυκλοφορίας, έστω όριο 120km/h), ο Α κινείται στη δεξιά λωρίδα με 130km/h στο κοντέρ και πλησιάζει 5 προπορευόμενα οχήματα (που έστω ότι κινούνται με 100km/h). Τσεκάρει καθρέφτες και βλέπει το αυτοκίνητο Β να έρχεται από μακριά στην αριστερή λωρίδα. Βγαίνει αριστερά και ξεκινά προσπέραση με τα 130km/h. Μόλις έχει προσπεράσει τον 1ο, διαπιστώνει ότι το αυτοκίνητο από μακριά τον έχει πλησιάσει και απαιτεί να κάνει δεξιά. Συνεχίζει όμως την πορεία του, μιας και το κενό μεταξύ των αυτοκινήτων που προσπερνά είναι τέτοιο που δεν του επιτρέπει να κάνει δεξιά χωρίς να μειώσει ταχύτητα. Ο Β τρώει τα λυσσακά του, αλλά ο Α μόλις προσπεράσει και το 5ο αυτοκίνητο, πιάνει τη δεξιά λωρίδα.
                                  Ποιος θεωρείς ότι είναι παράνομος εδώ;

                                  • Ο Α δεν επρεπε να εχει βγει γιατι πριν βγει επρεπε να εχει ΣΥΝυπολογισει τη θεση ΚΑΙ ταχυτητα του επερχομενου που ειναι απο πριν απο τον Α στη λωριδα (οχι δικα μου λογια...).

                                  Εδώ διαφωνούμε (στα περισσότερα από όσα ανέφερες, αν όχι όλα, ταυτίζονται οι απόψεις μας).
                                  Ο Β οφείλει να γνωρίζει ότι εφόσον επέλεξε να κινείται αρκετά πάνω από το όριο (ενώ οι υπόλοιποι όχι) και συνεπώς είναι παράνομος (ενώ οι υπόλοιποι όχι), εκείνος θα πρέπει να συνυπολογίζει τις σχετικές ταχύτητες των άλλων αυτοκινήτων και να αυξομειώνει ανάλογα την ταχύτητά του. Το γεγονός ότι στην πράξη συμβαίνει το αντίστροφο (δηλαδή να πηγαίνει κανείς με το όριο και να λύνει μαθηματική εξίσωση αν προλαβαίνει να προσπεράσει επειδή ο άλλος που παρανομεί πάει με 1000) οφείλεται στην ανοχή όλων των υπολοίπων (και επειδή φυσικά προέχει η σωματική μας ακεραιότητα).
                                  Σε όλους αρέσει η ταχύτητα αλλά εφόσον κινούμαστε σε δημόσιους δρόμους οφείλουμε να κινούμαστε με ορισμένους κανόνες. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

                                  Sent from the chip in my skull

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    heras last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    Όχι. Η αριστερή πρέπει να είναι άδεια για να ξεκινήσεις την προσπέραση.
                                    Αν έρθει κάποιος πίσω σου ενώ προσπερνάς, αυτός πρέπει να περιμένει να τελειώσεις την προσπέραση και να μην παίζει φώτα και κορνάρει για να βιαστείς.

                                    Mε το πρωτο που λες αναιρεις το δευτερο
                                    Αν εγω ειμαι αριστερη και βγει καποιος να προσπερασει πρεπει να ναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι δεν θα με αναγκασει να πεσω στα φρενα και να κοψω για παρτη του (περιπτωση Coyot απο πανω)
                                    Δεν θα γαμησω εγω τα φρενα μου για παρτη του. Αν δεν μπορει να υπολογισει, να μην οδηγει. Να παρει κτελ. Αλλιως θα ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΕΝΤΕΛΏΣ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ για να κανει προσπερασμα. Ποτε θα αδειασει? Προβλημα του..να μεινει για παντα στη μεσαια

                                    Και κατι αλλο...Αν εγω θελω να παω απ την Αθηνα στην Αλεξανδρουπολη μονιμως στην αριστερη επειδη γουσταρω να παω γρηγορα (και σαφως πολυ πανω απ το οριο των 120) και οχι σε 15 ωρες, αρα προσπερνω τους παντες, εχω το δικαιωμα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kouliscd last edited by

                                      Το δικαίωμα το έχεις, τις πινακίδες δεν ξέρω αν θα εξακολουθήσεις να έχεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        heras last edited by

                                        Αυτο ειναι αλλη ιστορια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyot last edited by

                                          Το ζητούμενο είναι να έχεις τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα ορατότητα μπροστά σου.
                                          Ο μέσος οδηγός στην καλύτερη περίπτωση (αν ΔΕΝ είναι πολύ γέρος, ή πολύ νέος με μουσική στη διαπασών, ή στενοχωρημένος, θυμωμένος, καυλωμένος) θέλει 1,5 δλ για να ενεργοποιήσεια απολύτως τα φρένα.
                                          Ο 'μεταπτυχιακώς' εκπαιδευμένος και ψαγμένος οδηγός, αν δεν του συμβαίνουν τα ανωτέρω, θέλει μίνιμουμ 1 δλ.
                                          Με 270 χλμ/ω, ήτοι 75 μέτρα το δλ, θέλεις ορατότητα 225 μέτρα (αν αυτά είναι τα τελευταία σου 225 μέτρα ορατότητας, πρέπει να φρενάρεις αμέσως).
                                          Σε αυτές τις ταχύτητες, είναι η αλήθεια, ΔΕΝ υπάρχει έρημος αυτοκινητόδρομος. Μία ψυχή να κυκλοφορεί στο εθνικό δίκτυο, θα την προφτάσεις...
                                          Αρκεί η ψυχή να μην είναι σκατόψυχη, και να είναι δεξιά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Αν πηγαίνεις με τέτοιες ταχύτητες (αρκετά πάνω από 200) πρέπει εννοείται να είναι ψιλοέρημος ο δρόμος αλλά επειδή δεν πρόκειται ποτέ να είναι τελείως έρημος, να κόβεις μόλις πλησιάζεις κάποιον στη μεσαία. Αλλιώς το ρίσκο είναι τεράστια και αν γίνει μπαμ με τέτοια ταχύτητα είναι πιθανό να καταλήξεις στο άλλο ρεύμα...

                                            (Ευτυχώς με το που αφήσεις το γκάζι η αεροδυναμική αντίσταση κάνει δουλειά)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 434
                                            • 435
                                            • 252 / 435
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr