-
Μήπως εννοούν το C3 Picasso?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μήπως εννοούν το C3 Picasso?Όχι. Το C3 1,4 έκδοση Attraction ... http://www.autobild.gr/common/media/1277403460.pdf
Aυτό:
-
-
Πες μας και τιμή ... της μάσκας?
EDIT: Μάλλον το έβγαλαν ως Renault!
Στη Βορ. Αμερική σχεδιάζουν να το παρουσιάσουν ως Nissan.
Ως Renault στην Ουκρανία?
http://www.autocentre.ua/ac/Auto/Test-Drive/RENAULT-Duster-17384.html -
Ναι στην Ουκρανία.
http://www.renault.com.ua/renault_duster/ -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
ειπαμε το duster το συγκρινουμε με οτι να ναι...το c3 ομως που κολλαει...Έχουν ξεφύγει εντελώς...
Σε λίγο θα δούμε το Duster συγκριτικό με σκουτεράκι 50άρι (κατά προτίμηση κάποιο Ιταλικό ή Ιαπωνικό)... Και όπως πάντα θα το βγάλουν χειρότερο από το σκουτεράκι ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και όπως πάντα θα το βγάλουν χειρότερο από το σκουτεράκι ...Εντύπωση μου έκανε η σύγκριση με το C3 περισσότερο γιατί πριν λίγο καιρό όταν ήρθε οι κριτικές στα συγκριτικά με άλλα supermini δεν ήταν και οι καλύτερες (ακόμα και με το ίδιο ... 207).
Αν ήταν απαραίτητη η σύγκριση με supermini με μέτρο σύγκρισης λόγω τιμής αγοράς θα ταίριαζε περισσότερο το 'υπερτιμημένο' Yaris 1,33 που στην έκδοση Sol έχουν τον ίδιο βασικό εξοπλισμό!
Σίγουρα η σύγκριση με το C3 1,4 'λόγω τιμής', με το Astra 1,4 (100HP, όχι το τούρμπο) 'λόγω ιπποδύναμης' ή με το Qashqai 1,6 'λόγω φιλοσοφίας' (αλλά και με 6000€ διαφορά στη τιμή τους) είναι λίγο ... κάπως!
Με φράσεις πάντως του τύπου ' To Duster ψάχνει την θέση του' ή 'Δυσκολα τοποθετείται το Duster σε κάποια κατηγορία' ή 'Φτηνό SUV ή διαφορετικό Concept?' δείχνει ότι ... έναν θόρυβο τον κάνει!
Σε άλλες περιπτώσεις φαντάζομαι μια γνωριμία στο εξωτερικό και ένα τεστ στην Ελλάδα με τα υπέρ και τα κατά ... και μετά στον τιμοκαταλογο μόνο θα το βλέπαμε! -
και στην Αφρικη/Αμερικη με σηματα της renault πηγαινει...
προφανως υπαρχει καποια κοντρα μεταξυ Ρουμανιας/Ουκρανιας και γιαυτο εισαγεται σαν renault και οχι dacia -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
και στην Αφρικη/Αμερικη με σηματα της renault πηγαινει...Από 'Αμερική' στη Νότια μόνο Λατινική. Στη Βόρεια (ΗΠΑ/Καναδάς) η Nissan ανακοίνωσε ότι αν βγει, θα βγει με το σήμα της που είναι γνωστή ως εταιρία και όχι ως Renault/Dacia που δεν τις γνωρίζουν στην αγορά τους.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
και στην Αφρικη/Αμερικη με σηματα της renault πηγαινει...
Από 'Αμερική' στη Νότια μόνο Λατινική. Στη Βόρεια (ΗΠΑ/Καναδάς) η Nissan ανακοίνωσε ότι αν βγει, θα βγει με το σήμα της που είναι γνωστή ως εταιρία και όχι ως Renault/Dacia που δεν τις γνωρίζουν στην αγορά τους.
ε, ναι εννοειται οτι Β.Αμερικη η renault ειναι ανυπαρκτη
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
προφανως υπαρχει καποια κοντρα μεταξυ Ρουμανιας/Ουκρανιας και γιαυτο εισαγεται σαν renault και οχι daciaDacia Logan will be sold in Ukraine under the Renault brand from September. This is to get more reputation in the market, cars will be delivered from Romania, announced the general director of Renault Ukraine, Marc Le Gratiet.
http://www.dacianews.com/dacia-logan-in-ukraine/Rеnault Ukraine CEO Marc Le Gratiet said at a press conference on Thursday that the step was made due to the situation on the Ukrainian market, where only six out of 90 brands have reached the 'awareness level' that is achieved with a market share of 5% and higher.
'The unification of brands under the Rеnault brand would allow us to become more visible on the market, and our strategy is to occupy 5% of the market,' he said, adding that Dacia owners would remain clients of the dealer chain and would be personally informed about this.
The development of the two brands requires a lot of expenses on advertising and large investments in the development of the dealer chain, and the merger of the two chains will allow increased investment in the development of the dealer chain and in the Rеnault-Finance credit program,' he said.
https://www.kyivpost.com/news/business/bus_general/detail/48916/Θέμα ... εικόνας, οικονομικών και στατιστικών/πωλήσεων μάλλον η υπαρξη των Dacia ως Renault εκεί.
-
καλα με την μασκα της Νισσαν πραγματικα ειναι ομορφο ! με το σηματακι της renault ειναι λιγο
-
+1 μονο που στη φωτογραφιαειναι με τη μασκα του χ-τραιλ -που πραγματικα το ομορφαινει πολυ- ενω στη δευτρη ειναι ακριβως οπως θα κυκλοφορησει σε καποιες αγορες δηλαδη μονο με το σηματακι αλλαγμενο.
Αν βγει κ ως νισσαν δεν ξερουμε πως θα ειναι -
Μη ξεσηκώνεστε με το look του Nissan. Μέσω Ρhotoshop είναι!
Για πολλούς λόγους η μάσκα θα είναι η ίδια και θα αλλάζει μόνο το σήμα όπως απο Dacia σε Renault.
Μια νέα μάσκα θα ήταν ένα επιπλέον έξοδο, περιττό και χωρίς ουσία όταν υπάρχουν άλλες βασικότερες παραλείψεις και περιθώρια βελτίωσης.
Αν πάει στη Βορ. Αμερική ενδιαφέρον θα έχει τι θα πει ο NITSA σε θέματα ασφαλειας! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
[url] http://www.autocentre.ua/ac/Auto/Test-D ... 17384.html[/url]
εδω στα αγγλικα μεσω του google translate
επεισης μεγαλη ανοησια εκει που εχουν βαλει τους διακοπτες και των μπροστα και των πισω ηλεκτρικων παραθυρων
-
Αρκετά ψεύτικοι οι διακόπτες.
Αυτή την απόμιμηση ξύλου τι την ήθελαν τρομάρα τους...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αρκετά ψεύτικοι οι διακόπτες.
Αυτή την απόμιμηση ξύλου τι την ήθελαν τρομάρα τους...Για να καλύψουν το απλό γκρίζο πλαστικό της βασικής έκδοσης που είναι η τρομάρα του πελάτη!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αρκετά ψεύτικοι οι διακόπτες.
Αυτή την απόμιμηση ξύλου τι την ήθελαν τρομάρα τους...Για να καλύψουν το απλό γκρίζο πλαστικό της βασικής έκδοσης που είναι η τρομάρα του πελάτη!
Προφανώς γι αυτό.
Να σπάσουν την μουντάδα και να καλυτερεύσουν όσο μπορούν τη μέτρια εικόνα που αφήνουν τα επίσης μέτρια πλαστικά. Αν θυμάστε παλιότερα το ίδιο έκανε η Daewoo (π.χ. Nexia) όπως και άλλες εταιρίες.
-
Υπάρχει σημαντική μερίδα αγοραστών που πιστεύει πως όσο χειρότερο είναι σε φινίρισμα ένα αυτοκίνητο τόσο πιο ανθεκτικό και ικανό ('σκυλί' δηλαδή) θα είναι εκτός δρόμου.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Υπάρχει σημαντική μερίδα αγοραστών που πιστεύει πως όσο χειρότερο είναι σε φινίρισμα ένα αυτοκίνητο τόσο πιο ανθεκτικό και ικανό ('σκυλί' δηλαδή) θα είναι εκτός δρόμου.Πες μου οτι σκεφτοσουν το Νιβα οταν το εγραφες το απο πανω
Dacia Duster