-
Δεν θα διαφωνήσω με τον φίλο από πάνω. Φαντάζομαι μετά από το πρώτο κράξιμο θα το διορθώσουν αλλά ακόμα και έτσι είναι πόλυ σημαντικό να έχουμε προσφορά αυτοκινήτων value for money σε μια δύσκολη εποχή. Παραμένει στις επιλογές μου αρκει να μην πατώσει στα διάφορα τεστ ασφαλείας.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Σημείωση: ΔΕΝ ενδείκνυται για καλομαθημένους στην αυτοκίνητη γκατζεταρία των τελευταίων ετών !Απαίτηση απο οθόνες στα προσκέφαλα, multimedia υπερ-συστήματα, αυτόματα και περιστρεφόμενα φώτα κλπ σίγουρα δεν μπορείς να έχεις όταν θέλεις συνδυασμό low badget και value for money.
... Παραμένει στις επιλογές μου αρκει να μην πατώσει στα διάφορα τεστ ασφαλείας.
Σύμφωνα και με το Sandero στη βασική του έκδοση ... στη χειρότερη 3άστερο.
Που δεν το θεωρώ κακό όταν συγκριτικά βλέπω αμέτρητα αγνώστων αστέρων Jimny να οδηγάνε γυναίκες με παιδάκια στους δρόμους. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... Παραμένει στις επιλογές μου αρκει να μην πατώσει στα διάφορα τεστ ασφαλείας.
Σύμφωνα και με το Sandero στη βασική του έκδοση ... στη χειρότερη 3άστερο.
Που δεν το θεωρώ κακό όταν συγκριτικά βλέπω αμέτρητα αγνώστων αστέρων Jimny να οδηγάνε γυναίκες με παιδάκια στους δρόμους.Εδω ειναι ενα βιντεο και ενα λιννκ απο crash test του Jimny αλλα ειναι απο τον Ιαπωνικο JNcap το οποιο πραγματικα δεν αναφερει ουτε πια ειναι η μεθοδολογια τους , ουτε με ποσα km κανουν τις δοκιμες , ουτε γενικο συμπερασμα ......τιποτα
Για να μην το εχει δοκιμασει ο Euroncap μπορω να πω οτι ΄΄βρωμαει΄΄ η υποθεση , επεισης ουτε στο JNCAP εχουν κανει πληρη δοκιμη ,γιατι αραγε ?
Μεταξυ των αλλων αναφερει για το Jimny
Braking Performance Test
(undisclosed)・・・The results on wet pavement were not performed in 2005 because the friction coefficients on wet pavement varied due to relocation of the test
Rear Passenger's Seat Belt Usability Evaluation Test
※Data of this vehicle is not available because usability evaluation test in rear seat was started from FY2009.Περισσοτερα εδω
Youtube Video -
Για μένα είναι σχεδόν γελοίο να ασχολείται κανείς με το πόσα αστεράκια παίρνει ένα αμάξι στα διάφορα κρας τεστς. Και είναι γελοίο γιατί:
1)Αν είναι να αγοράσεις ένα αμάξι και να σκέφτεσαι να το τρακάρεις για να δεις πόσο ασφαλές είναι, αυτό αποτελεί γελοιότητα.
2)Αν είναι να αγοράσεις ένα αμάξι και να φοβάσαι μη το τρακάρεις, καλύτερα μη βγάζεις καθόλου δίπλωμα αυτοκινήτου και μην αγοράζεις αμάξι.
3)Οι συνθήκες που αντιμετωπίζουμε στην πραγματική ζωή σε ένα τρακάρισμα δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τις συνθήκες που χρησιμοποιούνται στα κρας τεστς..
4)Εάν τρακάρεις με νταλίκα και 50 αστέρια να έχει το αμάξι σου, θα δεις τα ραδίκια ανάποδα.
5)Χαλαρώστε, να είστε αισιόδοξοι στη ζωή και να μη σκέφτεστε το θάνατο που μας πλασάρει το μάρκετινγκ για να κερδίζουν περισσότερα φράγκα οι τυχάρπαστοι. Χαρείτε τη ζωή όχι το μάρκετινγκ. Η νταλίκα παραμονεύει στη στροφή… και τα αστεράκια δεν πρόκειται να σώσουν κανέναν εάν του κάτσει η στραβή...
-
Ειναι γελοιο να ασχολεισαι με το τι ειδους ασφαλεια σου παρεχει το οχημα που μετακινησε και βαζεις την οικογενεια σου ? αν θες φερετρο με 4 τροχους και εκει να βαζεις το παιδι σου μπορεις να διαλεξεις ενα κινεζικο , η να οδηγας χωρις ζωνη η κρανος.
Για εμενα δεν ειναι καθολου ΓΕΛΟΙΟ το αν θα μεινω σακατης ή αν τραυματιστει ή σκοτωθει καποιο μελος της οικογενειας μου και δεν εχω πεσει στην παγιδα του μαρκετινγκ αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση το μαρκετινγκ ειναι που πιεζει και τα αυτοκινητα γινονται πιο ασφαλη . -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Ειναι γελοιο να ασχολεισαι με το τι ειδους ασφαλεια σου παρεχει το οχημα που μετακινησε και βαζεις την οικογενεια σου ? αν θες φερετρο με 4 τροχους και εκει να βαζεις το παιδι σου μπορεις να διαλεξεις ενα κινεζικο , η να οδηγας χωρις ζωνη η κρανος.
Για εμενα δεν ειναι καθολου ΓΕΛΟΙΟ το αν θα μεινω σακατης ή αν τραυματιστει ή σκοτωθει καποιο μελος της οικογενειας μου και δεν εχω πεσει στην παγιδα του μαρκετινγκ αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση το μαρκετινγκ ειναι που πιεζει και τα αυτοκινητα γινονται πιο ασφαλη .Για μένα όλα αυτά είναι μοιρολατρία. Εάν έχεις τέτοιες φοβίες, μην αγοράζεις καθόλου αμάξι, μην πετάς με αεροπλάνο μη πας πουθενά με καράβι το καλοκαίρι, μη περπατάς κάτω από μπαλκόνια, πέφτουν γλάστρες και πιάνα, κράτα την οικογένεια σου κλεισμένη στο σπίτι αν και εκεί ακόμα μπορεί να γίνει σεισμός ή να μπουκάρουν με καλάσνικοφ. Ξαναδιάβασε αυτό:
4)Εάν τρακάρεις με νταλίκα και 50 αστέρια να έχει το αμάξι σου, θα δεις τα ραδίκια ανάποδα.Σε κάνει να πιστεύεις ότι είσαι ασφαλής ένα αυτοκίνητο 5 αστέρων μόνο και μόνο επειδή είναι 5 αστέρων και όχι 3ων; Νομίζεις ότι με 5 αστέρια αποφεύγονται οι νταλίκες; Φίλε η νταλίκα δεν κοιτάει αστεράκια.
-
Τα αστέρια του euroncap ισχύουν για αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας !!.
Οπότε μην στεναχωριέσαι, χρειάζεται και κάτι πολύ μικρότερο από νταλίκα για να την 'πατήσεις' ...Edit: το λινκ γι' αυτό που έλεγα.
-
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Ειναι γελοιο να ασχολεισαι με το τι ειδους ασφαλεια σου παρεχει το οχημα που μετακινησε και βαζεις την οικογενεια σου ? αν θες φερετρο με 4 τροχους και εκει να βαζεις το παιδι σου μπορεις να διαλεξεις ενα κινεζικο , η να οδηγας χωρις ζωνη η κρανος.
Για εμενα δεν ειναι καθολου ΓΕΛΟΙΟ το αν θα μεινω σακατης ή αν τραυματιστει ή σκοτωθει καποιο μελος της οικογενειας μου και δεν εχω πεσει στην παγιδα του μαρκετινγκ αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση το μαρκετινγκ ειναι που πιεζει και τα αυτοκινητα γινονται πιο ασφαλη .Για μένα όλα αυτά είναι μοιρολατρία. Εάν έχεις τέτοιες φοβίες, μην αγοράζεις καθόλου αμάξι, μην πετάς με αεροπλάνο μη πας πουθενά με καράβι το καλοκαίρι, μη περπατάς κάτω από μπαλκόνια, πέφτουν γλάστρες και πιάνα, κράτα την οικογένεια σου κλεισμένη στο σπίτι αν και εκεί ακόμα μπορεί να γίνει σεισμός ή να μπουκάρουν με καλάσνικοφ. Ξαναδιάβασε αυτό:
4)Εάν τρακάρεις με νταλίκα και 50 αστέρια να έχει το αμάξι σου, θα δεις τα ραδίκια ανάποδα.Σε κάνει να πιστεύεις ότι είσαι ασφαλής ένα αυτοκίνητο 5 αστέρων μόνο και μόνο επειδή είναι 5 αστέρων και όχι 3ων; Νομίζεις ότι με 5 αστέρια αποφεύγονται οι νταλίκες; Φίλε η νταλίκα δεν κοιτάει αστεράκια.
Αν καποιος ειναι ΄΄τυχερος ΄΄ και τρακαρει με νταλικα ή φυγει σε γκρεμο τοτε δεν τον σωζει τιποτα , σε καμια περιπτωση δεν μιλαμε για υπερβολες , για εμενα ειναι πολυ σημαντικη η ασφαλεια του αυτοκινητου αρκει να μην σου δινει την ψευδαισθηση οτι εισαι ατρωτος.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
http://www.ioannidis-bros.gr/car/1598/#Καιρό έχω να ερωτευθώ αμάξι
-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Να τον ...ψυχαναλύσουμε ;
-
Κάτσε, ήδη ξεκίνησα εγώ συμβουλευτική, αυτός τι έπαθε;
-
WTF?He is not alright....
-
Εμένα λέτε;
-
Στα περί ασφάλειας σκεφτόμουν ακριβώς το ίδιο με τον φίλο που μίλησε για το Jimny. Τέσπα, δεν βιάζομαι καθόλου. Ας έρθει, ας δούμε τις γνώμες των κατόχων του, ας γίνει και το απαραίτητο test drive και βλέπουμε. Πάντως αν το αγόραζα θα προτιμούσα το πακέτο με τα έξτρα προστατευτικά που το κάνουν να δείχνει θηρίο!
-
Ω ναι και εγώ!!!
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Τα αστέρια του euroncap ισχύουν για αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας !!.
Οπότε μην στεναχωριέσαι, χρειάζεται και κάτι πολύ μικρότερο από νταλίκα για να την 'πατήσεις' ...Edit: το λινκ γι' αυτό που έλεγα.
Δεν είναι απόλυτα ακριβές αυτό. Τα αστεράκια των τεστ ισχύουν για πρόσκρουση σε ακλόνητο εμπόδιο. Ενα πολύ μεγάλο αυτοκίνητο 2μιση τόννων με 4 αστεράκια προσφέρει ακριβώς την ίδια ασφάλεια με ένα μικρό 900 κιλών με 4 αστεράκια εφόσον συγκρούονται με ακλόνητο εμπόδιο.
Αν συγκρουστούν μεταξύ τους τότε το βάρος παίζει ρόλο και το βαρύτερο αυτοκίνητο έχει πλεονέκτημα. Στην πράη δηλαδή πρέπει να συνυπολογίζονται και τα 2, βάρος και αστέρια.
Προσωπικά σε σύγρουση ενός μεγάλου 2μισατονου τζίπ με 3 αστέρια με ένα supermini με 5 θα προτιμούσα σαφώς να βρίσκομαι μεσα στο supermini.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τα αστέρια του euroncap ισχύουν για αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας !!.
Οπότε μην στεναχωριέσαι, χρειάζεται και κάτι πολύ μικρότερο από νταλίκα για να την 'πατήσεις' ...
Edit: το λινκ γι' αυτό που έλεγα.Δεν είναι απόλυτα ακριβές αυτό. Τα αστεράκια των τεστ ισχύουν για πρόσκρουση σε ακλόνητο εμπόδιο. Ενα πολύ μεγάλο αυτοκίνητο 2μιση τόννων με 4 αστεράκια προσφέρει ακριβώς την ίδια ασφάλεια με ένα μικρό 900 κιλών με 4 αστεράκια εφόσον συγκρούονται με ακλόνητο εμπόδιο.
Αν συγκρουστούν μεταξύ τους τότε το βάρος παίζει ρόλο και το βαρύτερο αυτοκίνητο έχει πλεονέκτημα. Στην πράη δηλαδή πρέπει να συνυπολογίζονται και τα 2, βάρος και αστέρια.
Προσωπικά σε σύγρουση ενός μεγάλου 2μισατονου τζίπ με 3 αστέρια με ένα supermini με 5 θα προτιμούσα σαφώς να βρίσκομαι μεσα στο supermini.Καλά, το βάζω ...περιφραστικά:
'Euro NCAP’s frontal impact test simulates a car crashing into another of similar mass and structure. In real life, when two cars collide the vehicle with the higher mass has an advantage over the lighter one. Generally speaking, vehicles with higher structures tend to fare better in accidents than those with lower structures. Therefore, ratings are comparable only between cars of similar mass and with broadly similar structures. Euro NCAP groups cars into the following structural categories: passenger car, MPV, off-roader, roadster and pickup. Within each of those categories, cars which are within 150kg of one another are considered comparable.'
Αυτοί κάνουν τις δοκιμές και δίνουν και τ' αστέρια, αυτοί γνωρίζουν καλύτερα τι είναι απόλυτο και τι όχι ... -
Εγώ δεν λέω κάτι διαφορετικό από αυτό που λένε αυτοί, απλώς διευκρίνησα αυτό που έγραψες. Μπορεί κάποιος να νομίζει πως τα 4 αστέρια σε ένα supermini είναι διαφορετικά από τα 4 αστέρια ενός μεγάλου τζιπ, δεν είναι, απλώς αναφέρονται σε σύγκρουση με ακλόνητο εμπόδιο.
Να στο πω πιο απλά, αν τρακάρεις μετωπικά με νταλίκα θα είσαι πιο ασφαλής σε ένα Fiat 500 παρά σε ένα Audi Q7. Αν όμως οδηγείς ένα 500 και τρακάρεις μετωπικά με ένα Q7 είναι πιθανόν να χτυπήσεις περισσότερο παρά το +1 αστέρι λόγω μικρότερης μάζας του 500.
Αυτό και τίποτα παραπάνω.
Dacia Duster