-
Η ερώτηση που έκανε ο Νίκος ήταν πως θα είναι άραγε το GTi σε σύγκριση με το RS. Σε αυτό απάντησα, με τα ίδια τα λόγια των Πεζαίων. Οι Cadillac πως προέκυψαν;
-
Δεν προσπέρασα το quote με τα λόγια των Peugeot bosses, Αλέξανδρε. Είναι ξεκάθαρο ότι το 208GTi δεν πάει να το παίξει 'καθαρόαιμο', από εκεί και πέρα όμως καλό είναι να δούμε τι σημαίνει αυτό στην πράξη. Π.χ. δεν έχει τόσο κοντές σχέσεις οι οποίες θυσιάζουν την ησυχία στο ταξίδι με πάνω από 130-140, δεν του λείπει κάτι από εξοπλισμό για να διατηρηθεί το βάρος χαμηλά, δε φοράει καμιά επαναστατική μπροστινή ανάρτηση στις οποίας την εξέλιξη να έχει πέσει το τρελό χρήμα, δεν έγινε υπερπροσπάθεια να ελαχιστοποιηθεί το lag του 1.6Τ για να παίζεις με το γκάζι και να το γυρίζεις όπως θες, κλπ, κλπ. Όλα αυτά μπορεί να ισχύουν. Το ερώτημα [για εμένα] είναι κατά πόσο μπορεί το τελικό αποτέλεσμα να φέρνει το χαμόγελο σε αυτόν που θέλει ένα αμάξι που να τον προδιαθέτει να το παίρνει στις 3 το πρωί και να το ξεζουμίζει στην αγαπημένη του βουνίσια διαδρομή.
-
http://www.autoblog.gr/2012/10/09/peuge ... er-launch/
-
-
Εγω το είδα σήμερα στην Lion στον Κιφησό
ΕντυπώσειςΚαταρχην πολυ καλοί χώροι ίσως με ένα μικροερωτηματικό για το κεφαλι πίσω ( φλερταρα στενα με την οροφή)
Για τα γονατα εξαιρετικοί καθως με αρκετα πισω το καθισμα χώραγα ανετότατα πισω
Ο χώρος αποσκευών φαινεται μπόλικος και εκμεταλευσιμος καθότι αρκετα τετραγωνος
Σχεδίαση μέσα ωραία, εντυπωσιακη η οθόνη σαν εικονα παντα(λειτουργικα δεν ξερω τι κανει), και τα χειρηστήρια του κλιματισμου κάπως φθηνα στην αίσθηση Λογικα στο clima θα ειναι καλυτερα. Παρα ταύτα πολυ ωραια η χρηση πλαστικου σε piano black σε αρκετα σημεία (έχει γινει πολυ της μοδας αυτο το πλαστικό ) και σε πολυ καλο επιπεδο τα πλαστικα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου όπως και ωραίες σε αίσθηση ταπετσαρίες
Τωρα θέση οδήγησης.Αυτο το γραφω γιατί αυτο το καντραν με προβληματιζε
Κατ' αρχην ειναι ιδέα μου ή το τιμονι είναι καπως χαμηλα τοποθετημενο?
Με εκεινα και με τα άλλα αφού ότι και να έκανα το πόδι μου έβρισκε στο ταμπλο και βρηκα τεσπα την πιο βολικη θέση για τα ποδια μου, τραβηξα και το τιμονι προς τα έξω όπου ήρθε σχεδόν στο ύψος που ήθελα (λιγο πιο πανω θα ήταν καλυτερα) και τότε ανακαλυψα ότι χάνω ενδείξεις απο το καντράν .Η πλατη σε όρθια θέση και το καθισμα τέρμα κάτω.Όταν έδινα κλιση στην πλατη έχανα περισσότερο καντραν.Μετα πιο όρθια δεν βολευόμουν.Σηκωνω μετά την έδρα του καθισματος αλλα με ενοχλουσε το ταμπλο στο δεξί ποδι.
Παίδες μονο εγω το αντιμετωπιζω αυτο το πρόβλημα με το συγκεκριμενο αμαξι ή είχατε κατι αντιστοιχο κι άλλοι εδώ?
Πάντως σε γενικές γραμμες κι αν εξαιρεσω την αχώνευτη τη μουρη του, και το θεμα που είχα με τη θέση του οδηγού του μου άρεσε και θα το πρότεινα άνετα με τον 1.4 VTi για τώρα γιατι θα έρθουν καινουρια μοτερ απ' όσο ξερω -
Ενα πρωτο αρκετα θετικο review για το 156αρι 208, απο το Αγγλικο Αutocar:
http://www.autocar.co.uk/car-review/peu ... ne-thp-156
-
http://www.capital.gr/News.asp?id=1648283
Tα 7 δισ. δεν είναι παράνομη κρατική χρηματοδότηση α λα ελληνικό κράτος-->Ολυμπιακή και αθέμιτος ανταγωνισμός?....
-
Ο χρήστης asxetosss έγραψε:
http://www.capital.gr/News.asp?id=1648283Tα 7 δισ. δεν είναι παράνομη κρατική χρηματοδότηση α λα ελληνικό κράτος-->Ολυμπιακή και αθέμιτος ανταγωνισμός?....
δεν ειναι ακριβως χρηματοδοτηση θα ελεγα... αλλά τεσπα και ποιος θα τους πει τι? Δεν ειναι το Μπανανισταν για να τους κανει καποιος παρατηρησεις και να τους 'συμμορφώσει'....
-
Πρώτο service στα 15.000 χιλιόμετρα. Δεν εμφανίστηκε κάποιο πρόβλημα. Το κόστος λογικό (120 ευρώ με την έκπτωση 15% που κάνει η αντιπροσωπεία).
-
Ώπα.Λογικό 120 ευρώ?
Τι σου αλλαξανε? -
Λογικά λάδια και κάρτα καυσαερίων. Πολλά... Καλύτερα να πάρει κανείς δικά του λάδια και να πληρώσει μόνο τα εργατικά.
-
Αγαπητοί φίλοι Orestisren και Mark, θεωρείτε παράλογα τα 120 ευρώ για το service των 15000 χιλιομέτρων σε αντιπροσωπεία? Η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν έχω πληρώσει ποτέ λιγότερα χρήματα. Και αυτό ισχύει και για τα 5 καινούργια αυτοκίνητα που αγόρασα στο παρελθόν (2 Toyota και από 1 Citroen, Daihatsu και Kia). Θα ήταν χρήσιμο μα μας πείτε πόσο λιγότερα χρήματα έχετε πληρώσει εσείς για αντίστοιχο service σε αντιπροσωπεία.
Όσο για την ιδέα σου φίλε Mark να αγοράσω τα λάδια και να πληρώσω τα εργατικά δεν νομίζω ότι οδηγεί σε κάποιο σημαντικό όφελος. Έτσι εγκυκλοπαιδικά (γιατί μου φαίνεται ότι η συζήτηση μας είναι τελείως εγκυκλοπαιδική) η χρέωση στην αντιπροσωπεία είναι 50-60 ευρώ την ώρα και ένα service με όλες τις εργασίες και τους διαγνωστικούς ελέγχους δεν μπορεί να διαρκέσει λιγότερο από μία ώρα, ενδεχόμενα λίγο παραπάνω. -
Τι έγινε τελικά στο σέρβις;
-
Προσωπικά τα θεωρώ παράλογα, ναι. Από τη στιγμή που το βαφτίζουν σέρβις και είναι κυρίως μια αλλαγή λαδιών. Δεν λέω πως δεν έχω δώσει και στο παρελθόν τόσα. Απλά λέω πως στο μέλλον θα γλυτώσω κάτι όταν πάω γιατι θα πάρω δικά μου λάδια. Και δε νομίζω να διαφωνεί κανείς ότι υπερτιμολογούν και τα λάδια. Μόνο στη ρενώ είχα κάνει φθηνά τις συγκεκριμένες αλλαγές (45-50€ από ότι θυμάμαι) γιατί δεν χρεώνανε εργατικά. Μπράβο τους από τη μία(αν και να το βράσω γιατί στο τέλος κατάλαβα πως τα αλλάζανε ρουφώντας τα χωρίς αντικατάσταση φίλτρου). Απλά μου φαίνεται κάπως το σκεπτικό ότι είναι καλά σε αντιπροσωπεία να σου πάρουν μόνο 120€. Όταν μου είχανε πάρει 140€ στη VW(όσα και στην περίπτωση αυτή χωρίς την έκπτωση δηλαδή) αισθανόμουν κορόιδο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι έγινε τελικά στο σέρβις;Eκτός από τους διάφορους διαγνωστικούς ελέγχους, έγιναν και τα παρακάτω: Ροδελλα, Φιλτρο λαδιού Diesel, Υγρο Υαλ/ρων, Λάδι quartz ineo, Φίλτρο A/C (65 ευρώ). Εργατικά (55 ευρώ)
-
Ο χρήστης dimitris_43 έγραψε:
Eκτός από τους διάφορους διαγνωστικούς ελέγχους.....
Οι διάφοροι τεχνικοί/διαγνωστικοι έλεγχοι γίνονται η δεν γίνονται, μόνο οι άνθρωποι εκεί κι ο θεός το ξέρουν. Πάντως στα χαρτιά υπάρχουν και χρεώνονται (και τσεκαρονται φυσικά στα ανάλογα κουτάκια) σαν να έγιναν! Ειδικά για το διαγνωστικοι...δηλαδή παίρνει πάνω από 2-3 λεπτά για να κουμπωσει το διαγνωστικό και να δει αν υπάρχει κάποια δευτερεύουσα ένδειξη (γιατι αν ήταν κάτι σημαντικό θα άναβε check engine έτσι κι αλλιώς)? Εγώ πάντως σε 2 λεπτά βλέπω αν υπάρχει ένδειξη τέτοια καταγεγραμμένη. Τι να λέμε τώρα, η κοστολόγηση (αλλα και οι ίδιες οι 'υπηρεσίες' ακόμα κι όταν όντως γίνονται) στις αντιπροσωπείες ειναι πονεμένη υπόθεση.
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης dimitris_43 έγραψε:
Τι έγινε τελικά στο σέρβις;
Eκτός από τους διάφορους διαγνωστικούς ελέγχους, έγιναν και τα παρακάτω: Ροδελλα, Φιλτρο λαδιού Diesel, Υγρο Υαλ/ρων, Λάδι quartz ineo, Φίλτρο A/C (65 ευρώ). Εργατικά (55 ευρώ)
Αν αλλάχθηκε και το φίλτρο ac τότε η τιμή ειναι πολύ καλή. Δεν υπάρχει κανένας λόγος σε ολοκαίνουριο αυτοκίνητο να πάρεις εσύ τα λαδια (αλήθεια πόσα θα γλιτώσει κανεις? και για βάλε και τα έξοδα να πάς να τα πάρεις!). Και έστω γλιτώνεις 20 ευρω? Εχεις όμως σφραγίδα και εγγύηση εν ισχύ απο αντιπροσωπεία (ξέρω και ο ΜαστροΓιάννης βάζει σφραγίδα και ισχύει, αλλά για τρέχα μετα να βρείς ποιός ξέχασε να αλλάξει τη ροδέλα ή δε βίδωσε καλα το φίλτρο? εχει εμπειρία σε ενα αυτοκίνητο που μόλις βγήκε?) επίσης αν πάς να το πουλήσεις τα 30 ευρώ θα τα βγάλεις στην αξία του. Αλλο να δεί ο αγοραστής service αντιπροσωπείας και άλλο του ΜαστροΓιάννη!. Κρίση έχουμε οκ, αλλά μή τα βλέπουμε όλα απο τη πλευρά κόστους.
Εγώ θα ήθελα να μάθω τη συμπεριφορά του αυτόματου 208!
-
Δεν λέμε να πάρεις τα λάδια φθηνότερα και να τα βάλεις στο μαστρο-Μήτσο. Να αγοράσεις τα λάδια μόνος σου, και να τα πας στο επίσημο συνεργείο. Έτσι θα χρεωθείς μικρότερο ποσό για αυτά, ενώ δεν αποκλείεται να βρεις και καλύτερης ποιότητας λάδι από ότι θα σου βάζανε αυτοί. Και εννοείται πως θα έχεις όλες τις απαιτούμενες σφραγίδες. Το manual του κάθε αυτοκινήτου γράφει τι προδιαγραφές απαιτεί από το λιπαντικό. Αν εσύ τους πας ένα που τις καλύπτει, δεν υπάρχει λόγος ούτε να σου αρνηθούν ούτε να χάσεις εγγύηση.
-
Ναι αλλα πόσο φθηνότερο θα σου έρθει? Και δεν ειναι λιγο κάπως να πάς και να τους πείς...βάλτε τα λάδια που έφερα για να γλιτώσω 10-20 ευρω? Επίσης μπορεί να σε χρεώσουν έξοδα περισσότερα, γι αυτό σε αυτή τη περίπτωση καλό θα ειναι κανεις να ρωτήσει εξ αρχής.
-
Πληροφοριακά, τα λάδια στο service μου τα χρέωσαν 38 ευρώ. Δεν βλέπω να υπάρχει περιθώριο για σημαντική οικονομία.
Peugeot 208